Mulkkujen kokoero

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Penten
Noviisi

Re: Mulkkujen kokoero

ViestiKirjoittaja Penten » 12 Tammi 2018, 21:24

Kyllä se melkein kymppisenttiseks turpoaa mutta ei sillä kyllä ihmeisiin pysty. Esim takaapäin ei onnistu kun ei pysy sisällä
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 14 Tammi 2018, 17:54

Olen kuullut tuosta ongelmasta yhdeltä eksältäni, jonka lempiasento on takaapäin, niin että miehen jalat ovat ulkopuolella, eli vähän niinkuin mies ratsastaisi. Miesystävänsä ei pysty siihen ollenkaan, koska mulkku on liian pieni. Itse panin häntä tämän suhteen aikana monta kertaa ja kysyin aina noin pannessani, että eikö olekin hienoa. Ja että miksi miehensä ei voi antaa samaa. Nainen vastasi aina ilomielin ja tykkäsi puhua pahaa miehensä pienestä mulkusta samalla kun sai isompaa ja kehui sitä. Ollaan molemmat vähän pervoja. :D
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 16 Tammi 2018, 16:57

Täytyy vielä kysyä Penteniltä, onko kukaan nainen koskaan kommentoinut mulkkuasi ja ehkä kertonut kuinka paljon enemmän pitää isoista? Vai ovatko olleet kilttejä? Ja että miten olet itse kokenut mulkkusi erilaisissa tilanteissa?
Penten
Noviisi

ViestiKirjoittaja Penten » 17 Tammi 2018, 07:57

Olen kuullut kyllä. Teini aikaan yksissä bileissä ruvettiin vehtaamaan yhden tytön kanssa, suudeltiin ja tyttö työnsi kätensä housuihini ja tokaisi että aika säälittävän pieni ja lähti pois. Pikkasen levisi ehkä tieto tyttöjen kesken. Nykyinenkin tyttöystävä käy tyydyttämässä itsensä yhden yhteisen tutun luona, eikä siinä minusta mitään kun tiedän tilanteen
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 17 Tammi 2018, 09:44

Kiitoksia vastauksesta. Jännää luettavaa. Kiusaako tyttöystäväsi sinua koostasi ja onko tuo kokoasia syy siihen että naisesi käy vieraissa? Ja tietääkö tämä mies että nainen käy nimenomaan hakemassa isompaa kun kotona on niin pieni? Joka tapauksessa kaunis asia, että asia järjestyy noin ja tyttöystäväsi saa ansaitsemansa nautinnon. Luulisin että tuo voisi olla yleisemminkin hyvä ratkaisumalli, mutta harvalla on sama rohkeus kuin teillä ja vaatiihan tuo myös sitä että asioista voi puhua. Itselläni on jo pidempään ollut haaveissa auttaa jotakuta tällaista paria. Nyt tosin oma parisuhde rajoittaa.

Hienoa että kirjoitat avoimesti foorumille. Suurin osa vastaavista on tullut itselleni yksityisviesteillä. Tässä aiheessa on jotakin, minkä takia monet eivät uskalla tai viitsi kirjoittaa foorumille, mutta näkevät maailman silti samalla tavalla kuin minä. Sinä taidat olla pienin tähän kirjoittaneista tai minulle yksityisviestejä lähettäneistä ja on helppo kuvitella että tapauksessasi ongelma on todellinen. Toivottavsti esimerkkisi rohkaisee myös muita. Minä vastaanotan kyllä myös mielelläni yksityisviestejä, jos jollekulle se tuntuu helpommalta tavalta.
Penten
Noviisi

ViestiKirjoittaja Penten » 17 Tammi 2018, 14:56

Kyllähän se on se syy. No minä en saa tyydytettyä niin pakkohan se tyydytys jostain on hakea.
Innokas
Noviisi

ViestiKirjoittaja Innokas » 17 Tammi 2018, 16:16

Penten kirjoitti:Kyllähän se on se syy. No minä en saa tyydytettyä niin pakkohan se tyydytys jostain on hakea.

Eikö sormilla, nuolemalla aikaansaatu orgasmi kelpaa ystävällesi, kaipaako ehdottomast kalua sisäänsä. Entä ottaako hän sinulta suihin? olis ainakin hyvät mahdollisuudet saada työntää kalu suuhun juurta myöten!
Leopold
Noviisi

ViestiKirjoittaja Leopold » 17 Tammi 2018, 19:22

Kehuja on tullut, vaikkakaan oman käsityksen mukaan tuo vehje ei erityisen valtava ole. Mutta ainahan se on siitä kiinni mihin vertaa. Kehut on tietysti kivoja.

Jostain syystä tuo vertailu on kyllä kiinnostava ajatus, toisaalta ihan mielenkiinnostakin. Mutta muutenkin avoim vertailu on semmoinen kokemus mitä ei oikein tule koettua.

Pitääkin pistää bucket listiin.
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 17 Tammi 2018, 20:42

Ei sormettaminen ole sama asia kuin kunnon pano. Jotkut tarvitsevat enemmän yhtä, toiset toista ja joillekin on nuoleminen todella tärkeää.

En ole huono sormieni kanssa, mutta kyllä melko usein se kunnon pano on ollut se, mikä saa naiset todella tuntemaan että saavat nautintoa ja kunnollista fyysistä toimintaa. Yksi nainen ei edes oikein muuta pilluun liittyvää halunnut kuin kunnon munaa sisään. Piti koskettelusta kyllä muuten. Ja toinen sanoi etteivät pienet munat tyydytä häntä. Monet muut ovat kertoneet kuinka hyvä asia on että on iso mulkku ja siitä nauttiminen on näkynyt heissä.

Naiset saattavat myös kokea harrastaessaan seksiä isomunaisen kanssa, että siinä on todellinen mies, joka ottaa heidät kunnolla. Joidenkin naisten tapauksessa dildolla voi korjata paljon, mutta valitettavasti toisille se ei toimi juuri ollenkaan. Yleensä se ei toimi lähellekään yhtä hyvin. Joka tapauksessa, on aivan selvää että monilta jää jotakin uupumaan jos miehellä on liian pieni. Onneksi Penten ja naisensa ovat onnistuneet ratkaisemaan tämän. Tyydytetty nainen voi paljon paremmin ja kun järjestely on kaikkien tiedossa, parisuhde saattaa hyötyä tuosta paljon.

Vertaaminen on kyllä melko jännää, kun ollaan tyypillisesti totuttu olemaan katsomatta ja ettei miehet katsele meidän omiamme. Siinä on vähän jotakin häiritsevääkin, kun hetero helposti pitää muita miehiä vastenmielisinä ja siinä sitten vedellään meisseleitä esiin silti. :D Mutta uskoakseni aika monessa kiinnostavassa asiassa on jotakin häiritsevää ja siitä pääsee nopeasti tilanteen jälkeen yli, kun taas kokemuksen hyvät puolet säilyvät. Itse tahtoisin verrata omaani tuollaisiin todella pieniin, kun ainoa kokemukseni lienee keskikokoisen kanssa. Siinäkin tuli melko selvä kokoero esiin. Ja olisi vastaavasti mielenkiintoista verrata todella isoon, mutta omaani isompaa ja varsinkin sellaisen omistavaa vertaamisesta kiinnostunutta on vaikea löytää.

Kaikkein mielenkiintoisinta olisi cuckold-jutut joissa miehellä olisi pieni, mutta niitä tuntuu olevan paljon vaikeampi saada ainakin tämän foorumin kautta aikaiseksi kuin pelkkää vertaamista. Miten te saitte tuon sivusuhteen aluille, Penten? Naisen vanha tuttu?
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 17 Tammi 2018, 21:26

En tiedä onko mut oon ylpee ja ilonen jos kuulen kehua mun omasta kalusta, niinku pari naista on sitä kommentoinnu:

"Sul on vaa nii saatanan iso" ja "Holy Shit"

Palaa sivulle “Fetissit”