Mulkkujen kokoero

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
jonestre
Noviisi

Re: Mulkkujen kokoero

ViestiKirjoittaja jonestre » 21 Maalis 2018, 00:39

No tuo on kyllä hauska testi sivusto mut varmaan hiukan yläkanttiin on miehet mittailleet;) Oma tulos: http://www.thevisualiser.net/visualiser No joo oli hävinnyt oma tulos ja en osaa linkittää kuvaa ja tulosta...
Viimeksi muokannut jonestre, 21 Maalis 2018, 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IntoPinkee
Noviisi

ViestiKirjoittaja IntoPinkee » 21 Maalis 2018, 15:54

Kommentoin tähän koska osuu muhun vaikka vähän eri kulmasta.
Olen kärsinyt koko ikäni siitä että mulla on lepotilassa pienimmillään järkuttävän pikkuinen ruttu jalkojeni välissä. Aina olen saanut hävetä saunailloissa yms missä se on muiden nähtävänä pikkuisena ja on sitä joskus kommentoitu "linnun munaksi" jne.
Se on ollut mun elinikäinen taakka ja trauma mutta sitten se toinen puoli. Erektiossa olen mittoihin täysin tyytyväinen pituus +18 ja paksuutta runsaasti.
Pumpussa pituus ylittää 20cm ja sen jälkeen on lepotilassakin turvoksissa mut seuraavana päivänä taas pikkuriikkinen.
Antaisin ilomielin erektio-pituudesta 3cm pois jos saisin sen vaihdettua lepotilassa olevaan kullin pituuteen.
En ole ikinä kuullut että kellään olis koon vaihtelu ollut näin suurta, n.16cm äärilaitojen välillä.
Onko kellään tälläistä probleemaa ?
:arrow: Nam :P
IntoPinkee
Noviisi

ViestiKirjoittaja IntoPinkee » 21 Maalis 2018, 16:03

20180314_084612.jpg
Kuva vielä mukaan
20180314_084612.jpg (539.8 KiB) Katsottu 1187 kertaa
jonestre
Noviisi

ViestiKirjoittaja jonestre » 21 Maalis 2018, 16:16

No tuohon on pakko kommentoida että kai tuollainen pituusero on lepotilan ja erektion välillä aika harvinaista? :) Eli meillä varmaan saman pituiset lepotilassa mutta sulla yli kaksikertaa suurempi erektiossa :D
IntoPinkee
Noviisi

ViestiKirjoittaja IntoPinkee » 21 Maalis 2018, 16:19

No sä tiedät millaista on kun joutuu näyttäytymään vieraassa porukassa... ei mitään itsetuntoa kohottavaa
jonestre
Noviisi

ViestiKirjoittaja jonestre » 21 Maalis 2018, 17:00

Joo onhan se joskus ollut hiukan kiusallista.. Tosin lepotilassa tasaisempia nuo pituuserot varmaan 5cm-hiukan yli 10cm asti ja sit erektiossa erot kasvaa jo 9cm-20cm asti niin siinä tulee jo eroja;)
Leopold
Noviisi

ViestiKirjoittaja Leopold » 22 Maalis 2018, 12:16

IntoPinkee kirjoitti:Kommentoin tähän koska osuu muhun vaikka vähän eri kulmasta.
Olen kärsinyt koko ikäni siitä että mulla on lepotilassa pienimmillään järkuttävän pikkuinen ruttu jalkojeni välissä. Aina olen saanut hävetä saunailloissa yms missä se on muiden nähtävänä pikkuisena ja on sitä joskus kommentoitu "linnun munaksi" jne.
Se on ollut mun elinikäinen taakka ja trauma mutta sitten se toinen puoli. Erektiossa olen mittoihin täysin tyytyväinen pituus +18 ja paksuutta runsaasti.
Pumpussa pituus ylittää 20cm ja sen jälkeen on lepotilassakin turvoksissa mut seuraavana päivänä taas pikkuriikkinen.
Antaisin ilomielin erektio-pituudesta 3cm pois jos saisin sen vaihdettua lepotilassa olevaan kullin pituuteen.
En ole ikinä kuullut että kellään olis koon vaihtelu ollut näin suurta, n.16cm äärilaitojen välillä.

Sama, tosin en nyt tietysti osaa sanoa miten pientä lepotilassa meinaat, mutta kyllä se itselläkin normia pienempi taitaa löysänä olla vaikka kovana onkin ihan kivan kokoinen (omasta mielestä siis). Mutta jostain syystä tuo ei ole itseä kyllä ikinä haitannut. Oon aatellu etä löysän munan koko on aika yhdentekevä enkä usko että sillä paljoa arvostusta saisi vaikka olisi mimmoinen. Ja toisaalta vaikka saisikin niin mitä sitten.
jonestre
Noviisi

ViestiKirjoittaja jonestre » 22 Maalis 2018, 17:06

Leopold kirjoitti:
IntoPinkee kirjoitti:Kommentoin tähän koska osuu muhun vaikka vähän eri kulmasta.

Sama, tosin en nyt tietysti osaa sanoa miten pientä lepotilassa meinaat, mutta kyllä se itselläkin normia pienempi taitaa löysänä olla vaikka kovana onkin ihan kivan kokoinen (omasta mielestä siis). Mutta jostain syystä tuo ei ole itseä kyllä ikinä haitannut. Oon aatellu etä löysän munan koko on aika yhdentekevä enkä usko että sillä paljoa arvostusta saisi vaikka olisi mimmoinen. Ja toisaalta vaikka saisikin niin mitä sitten.

No aika samaa mieltä edellisen kanssa että ei sillä kovin paljoa väliä ole paljonko löysänä on kokoa...Toki jotain voi kai päätellä lepotilan koostakin varmaan mutta esim. Itselläkin kasvaa pituus melkein puolella 5,5cm->9,5cm toki lyhyehkö varmaan on silloinkin...Toki olen nähnyt että monella on isompi lepotilassa kuin itsellä erektiossa niin silloin varmasti on isompi..;)
IntoPinkee
Noviisi

ViestiKirjoittaja IntoPinkee » 23 Maalis 2018, 10:39

No joo, on se tärkeämpää että puoliso ja muut naiset elämän varrella ovat olleet tyytyväisiä tuohon seksin suhteen eikä sillä lepotilan kääpiömäisyydellä ole siinä mielessä väliä vaikka kyllä se tuntuu nololta silloin kun joku kaveri sitä ihmettelee nähdessään sen pikkuisena.
Aionkin ensikerralla kun on joku tollainen saunasetti tulossa, pumpata kalun ennen sitä niin on kunnollinen turvonnut jööti niin voi unohtaa koko asian ja paineen siitä.
cerveza
Seksipeto

ViestiKirjoittaja cerveza » 26 Maalis 2018, 14:52

Mukavaa luettavaa, että jonestre on pitänyt siitä kun naiset kommentoi pientä kokoa. Lukenut vastaavaa yksityisviesteissä muilta, mutta eivät ole viitsineet julkisesti sanoa, koska tämä perversio koetaan jotenkin niin henkilökohtaiseksi ja luullaan oudoksi. Kuten yleensäkin sanon, en kirjoittaisi tätä ellei asia olisi noin yleinen. Minulle kirjoittavien pitää voida kirjoittaa avoimesti, eli en levittele henkilökohtaisia asioita.

Tuo jonestren pieni koko on jo sitä luokkaa että on mahdollista harrastaa kunnon sph:ta. Koska mies pystyy täällä tunnustamaan että kommentit kiihottavat, on varmaan hyvä idea ottaa asia naisten kanssa puheeksi melko avoimesti.

Löysästä koosta:
Taitaa Leopold olla aika oikeassa, että paljoa arvostusta ei siitä saa ja jos saa niin mitä sitten. Kyllä minä silti olen havainnut että miehet vertailevat erittäin paljonkin. Itselläni ei ole levossa kuin isomman puoleinen keskikokoinen, mutta jo se riittää kommentteihin joilla on vähän kalasteltu lisätietoa miesten toimesta. Eli että esim viitataan muussa yhteydessä minun isoon mulkkuun ja katsotaan korjaanko väittämää vai vahvistanko. Tuo on sikäli ihan ymmärrettävääkin, että oma levossa keskikokoista hieman isompi on isompi kuin Peter Northin mulkku levossa, vaikka seisokissa jääkin kakkoseksi. Eli, jos mulkku näyttää edes vähän normaalia isommalta ja ehkä varsinkin paksummalta, ehkä siitä herää kysymyksiä, minkä kokoiseksi se oikein kasvaa. Varmaan IntoPinkeen löysäkin jotenkin eri näköinen kuin saman kokoiset löysät, jotka ovat pienempiä seisokissa.

Se on myös yleistä että jos jollakulla miehellä on pieni, niin kyllä se pitää saattaa mahdollisimman monen tietoon. Joku aina viittaa ohi mennen ja usein yhteydessä missä yritetään hieman painaa henkilön asemaa tällä alas. Naiset tekevät tätä myös löysistä mulkuista jos ovat jostain syystä nähneet. Täysin toinen asia on vielä se, että jopa tyttöystävät levittävät tietoa miestensä pienestä munasta, jos tämä sattuu olemaan tilanne. Miten tahansa, jos sosiaalisesti aktiivisella on pieni muna, niin tämä yleensä sitten tiedetään piireissään.

Ja sitten kuulee kyllä välillä tarinoita jos joku on nähnyt todella ison löysän mulkun. Ne ovat kyllä melko harvinaisia, joten jos itse näen sellaisen, niin kyllä se aina tarttuu mieleen. Itse silti kuullut sellaista yhdeltä naiselta, että miehensä on potenut alemmuutta minuun nähden, pienen kokonsa takia. Vaikka löysällä koolla ei olekaan suuresti väliä, mieluummin näin päin kuin toisinpäin. Pidän tässä myös siitä, että nainen on kokenut tarpeen kertoa tämän minulle. Aika häröt asetelmat, mikä on vain hyvä. :mrgreen:

Enemmän aiheesta, eli kokovertailuista:

jonestre kirjoitti:No tuo on kyllä hauska testi sivusto mut varmaan hiukan yläkanttiin on miehet mittailleet;) Oma tulos: http://www.thevisualiser.net/visualiser No joo oli hävinnyt oma tulos ja en osaa linkittää kuvaa ja tulosta...

Nappasin kuvia tuolla ja laitan liitteeksi. Tein sinun omasta vertauksen normaaliin ja sitten omaani. Käytin antamaasi pituutta 95 mm ja ympäryyttä 94 mm, minkä otin siitä että sanoit paksuuden olevan alle kolme senttiä. Tuo on siispä luultavasti hieman yläkanttiin.

Tässä sinä verrattuna keskikokoiseen.
IMG_20180326_131312.jpg
IMG_20180326_131312.jpg (85.99 KiB) Katsottu 445 kertaa

Minun omani verrattuna sinun omaasi.
IMG_20180326_131023.jpg
IMG_20180326_131023.jpg (88.78 KiB) Katsottu 445 kertaa

Laskukaavan mukaan yli kuusinkertainen tilavuusero. :D

Lopulta tällainen taiteellisempi kuva vielä missä meidän omat vastakkain.
IMG_20180326_131202.jpg
IMG_20180326_131202.jpg (40.7 KiB) Katsottu 445 kertaa

Omani ei kyllä näytä sivulta tuolta, koska iso ympärys näkyy enemmän leveyssuunnassa. Yläpuolella on isot paisuvaiset verrattuna alla olevaan. Mutta koko näyttää muuten olevan kohdillaan, suhteessa tuollaiseen normaalipainoiseen miesvartaloon.

Jos uskallatte, niin laittakaa ihmeessä omanne vertailuihin. :)

Palaa sivulle “Fetissit”