Mulkkujen kokoero

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
cerveza
Kisälli

Re: Mulkkujen kokoero

ViestiKirjoittaja cerveza » 11 Huhti 2017, 18:52

Roki kirjoitti:Olisko tämä syy miksi naiseni haluaa tulla fistatuksi...
Tai sitten litran pullo eturessuun ja minä vavallani kakkoseen..?

Tuossa edellisessä viestissäni suosittelin asiasta keskustelua. Oletko Roki kysynyt naiseltasi, haluaisiko hän isompaa?

Se puheenaihe nousee monilla pareilla esiin, mutta yleensä sellaisella tavalla että miehelle ei tule pahaa mieltä. Onko täällä ketään kelle naisystävä on sanonut että isompi olisi parempi? Tai sellaista naista joka on sanonut näin miehelleen?

Saamissani yksityisviesteissä tätä on arveltu usein, mutta vaikuttaa siltä että olen niitä harvoja jotka keskustelevat aiheesta. Vaikka myös kirjoittajia on selvästi aihe kiinnostanut. Fetissistäni kertoo jotakin se, että olen tykännyt aika paljon sanankäänteistä joilla kirjoittajat ovat kuvailleet omansa riittämättömyyttä ja isompien paremmuutta. Tämä on näkynyt muutamien yksityisviesteissä.

(Yksityisyyttä kunnioittaen en kerro sen tarkemmin asiasta mitään. Siihen on varmasti hyvä syy, miksi ovat valinneet kirjoittaa yksityisesti eikä tänne. Tämä aihe on vähän vaikea ja yksityisestikin kirjoittavat ovat rohkeita. Tähän mennessä kaikki kirjoittaneet ovat olleet pieniä tai keskikokoisia. Kukaan todella isomulkkuinen ei ole vielä kirjoittanut. Rohkeasti vain kaiken kokoiset tänne kirjoittelemaan tai sitten yksityisviestiä tulemaan. Seuranhakupuolella minulla on myös haku kokovertailuun, mistä on tullut yhteydenottoja ja jopa yksi toteutunut vertailu.)
dwnsdman
Noviisi

ViestiKirjoittaja dwnsdman » 16 Huhti 2017, 15:40

PIstin YV:tä. En tiedä onko tullut perille kun on lähtevät kansiossa :roll:
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 16 Huhti 2017, 20:40

Muillekin tiedoksi, että keskustelut ovat jo käynnissä. Olin pari päivää lukematta foorumia.

(Ja siis viesti on lähtevä kunnes se luetaan. Silloin siitä tulee lähetetty.)
mase
Kisälli
Viesti:

ViestiKirjoittaja mase » 17 Huhti 2017, 17:10

Mulkun koolla ei ole väliä, kunhan Mulkun muut asiat on "kunnossa". Pankkitili, sosiaalinen status egoineen... Oikeasti mulkun koosta kiinnostuneita on gay ja bi piirit, naisista vain noin 10%
Kuva

Onni niillä, keille tälläinen nainen osuu, 90% naisista on kiinnostunut näistä muista asioista, isompi mulkku jopa pelottaa heitä. Vertailevat naiset ovat kuumia kissoja
Kuva

Tilastollinen virhemarginaali +- 10% :lol: :roll:
Kuvat saattavat sisältää tuotemanipulaatiota :oops: :oops:
Eikä suositella kokemattomien käsiin, saattaa aiheuttaa kramppeja :lol:
Paineita pitää purkaa Kuva mutta se on tehtävä näyttävästi.https://appear.in/hups
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 17 Huhti 2017, 20:08

:lol:

Ihan hauskaa, mutta oikeasti tuo ei ole edes oikeansuuntaista.
Se on ihan totta, että naiset kertovat usein kauhutarinoita isoimmista mitä ovat kohdanneet. Se on myös totta, että kaikille naisille asialla ei ole niin hirveästi väliä. Siitä ei kuitenkaan päästä mihinkään että asialla on todella suurelle osalle naisista väliä ja joillekin suurestikin. Melko laaja oma otantani ei voi olla niin väärässä, paitsi tietenkin jos vastaavanlaista sinkkuelämää elävät tai helposti eroavaa sorttia olevat naiset ovat tässä ratkaisevasti erilaisia kuin seurustelevat. Uskon että pientä eroa onkin.

Naiset ovat yleensä myös hyviä imartelemaan ja sopeutumaan. Ei siispä ole ihme, että jos omistaa isomman, saa sitten siitä kehuja ja jos ei, saa kuulla että asialla ei ole väliä. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen kuullut että sama nainen on sanonut yhdelle toista ja toiselle toista.

Mutta täällä taitaa olla jossakin tuo aihe ihan erikseen, että onko koolla väliä. Tämä käsittelee kokoeroon liittyvää fetissiä. Se on kyllä varmaan totta, että vaikka naisille onkin koolla väliä, tämä fetissi tällaisena vertailevana on harvinainen. Taitaa tosin niitäkin olla. Ehkä tähän liittyvä uteliaisuus onkin enemmän miesten juttuja. Tuota saakin kuulla naisilta usein, vaikka asia ei olekaan sitten taas miesten välisenä puheenaiheena kovin suosittu. Ainakaan suoraan puhuen.
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 17 Huhti 2017, 20:17

viewtopic.php?f=52&t=2086

Tuossa on ainakin yksi viestiketju siitä, onko koolla väliä.
Aletheya
Noviisi

ViestiKirjoittaja Aletheya » 23 Huhti 2017, 18:17

Seuranhakupalstalta tänne tieni löytäneenä aattelin minäkin naisena vastata, kun aiheen koen kuitenkin hyvin läheiseksi. Tuo onko koolla väliä -keskustelu näytti kuivuneen jo viime vuonna, täällä sentään keskustelua on käyty vielä tämän vuoden puolella. :D

Näin anonyymisti on helppo myöntää, että itselleni naisena isot melat on vain ja ainoastaan positiivinen asia, vaikken sitä kehtaisi ehkä miesystävälleni myöntää. En oikein siedä enää noita pieniä nyt kun olen jämähtänyt suhteeseen, jossa miehellä on kaikkea muuta paitsi iso, ja kaiken kruunaa hänen taitonsa käyttää sitä, jotka loistaa poissaolollaan. :? Olen jatkuvasti yrittänyt opettaa, mutta eipä tuo näytä niitä muistavan/tajuavan/ymmärtävän, kuin ehkä yhden rakastelukerran, sitten kaikki taidot taas unohtuu. Kaikilta tuo ei käy luonnostaan. Ärsyttävää tässä on, että mies on muuten täydellinen, mutta petipuuhat ei onnistu, jonka vuoksi kuivakaudet jatkuu pitkiä aikoja.

Muistan pari tilannetta ollessani miehiä harrasteleva sinkku, kun miehen suuri koko tuntui olevan liikaa. Itselläni ei ole iso loota, joten eipä siihen paljoa enempää paksuutta tai pituutta tarvita, kun alkaa jo tuntumaan. :) Yhdessä seksisuhteessani miehellä oli mielettömän kokoinen kalu, aivan upea, ja meillä olikin joitain kuukausia ihan kiva seksisuhde. Suhde lopulta kaatui välimatkaan ja oikeastaan myös siihen, että lopetin käymästä hänen luonaan, sillä koin koon olevan jo vähän liikaa ja aiheuttavan liikaa kipua, enkä voinut käydä siellä siis kovin usein. Yleensä kävin n. kerran viikossa ja loppuviikko meni helliä paikkoja hoitaessa. :D
Tyhmä minä. Nyt antaisin siitä kalusta melkein mitä vaan. Ehkä aika kultaa muistot, tai sitten olen viimeinkin ymmärtänyt mitä se merkitsee, kun kalu on oikeasti kunnon kokoinen.

Hmm en tiedä liittyikö tämä muuten aiheeseen kuin siihen, mitä naiset (tai ainakin tämä nainen) ajattelevat kalun koosta.. :mrgreen:
Pesukarhu
Noviisi

ViestiKirjoittaja Pesukarhu » 23 Huhti 2017, 19:12

Moni mies ja miksei nainenkin haaveilee isosta tai haluaisi sellaisen omistaa mutta asiassa on muitakin puolia. Itselläni on 18/5 muna eli ei mikään mega, kuitenkin olen saanut huomata ettei se tuo autuutta kaikissa suhteissa. Esimerkkinä käytän vaimoani joka on pariinkin otteeseen sanonut että eipä se ole ihan helppoa ottaa tuollaista sisääni, kokee asian melko voimia vievänä asiana varsinkin jos akti alkaa venymään.
Suuseksistä on hankala nauttia koska useimmille naisille on tuottanut vaikeuksia ottaa edes puolta munaa suuhunsa, yleisin kommentti on ollut että leukaperät menee kipeiksi.
Muutamia transuja bangannut myös ja samaa säveltä kuulunutnsieltä, liian iso anaaliin ja juuri siksi nämä kokeilut kuivahtaneet lähinnä ensimmäisten kertojen jälkeen. Tosin heidän kanssaan taas suuseksi ollut nautillisempaa minulle.
Vuosien aikana naisia ollut kaiketi n.100 ja siihen muutama transu päälle kuten sanoin, joten ihan yksittäisistä otannoista ei ole kyse. Tietysti joukkoon mahtuu niitäkin naisia jotka ovat innolla odottaneet seuraavaa kertaa kun yksinkertaisesti nauttivat isommasta enemmän.
Mutta jokainen tavallaan ja kalullaan, en ole kuitenkaan kokenut aiheelliseksi alkaa pienenyttämis leikkauksiin tai muihin. Ihmettelen vain miten eräskin pullea seksin nälkäinen tyttö jaksoi 4h yhtäputkeen. Jälkikäteen on helppo ihmetellä miten itse jaksoin niin kauan :P
Hyvää kevättä kaikille foorumilaisille.
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 25 Huhti 2017, 19:09

Olipas hyviä viestejä molemmat!

Vaikka kokopohdinta yleisesti ottaen menee ohi, noin päin se kuuluu aiheeseen, kun nainen näkee koolla merkitystä. Koko hommahan perustuu tähän että asiasta kiinnostuneet pienet kokevat itsensä liian pieniksi ja isommat itsensä onnekkaiksi juuri naisten silmissä. Ja naisten tapauksessa että nainen arvottaa koon perusteella.

Noita Aletheyan kokemuksia on kyllä kiva lukea ja ilahduttaa että nainen uskaltaa kirjoittaa asiasta suoraan. Ei ole ollenkaan ihme että kaipaa isompaa menneisyydestään, varsinkaan jos kotona on pieni jota ei edes käytetä kovin hyvin. Uskoisin myös, että koosta tulee naisille tärkeämpi asia ikääntymisen myötä. Moni on näin sanonutkin. Ehkä puoliksi tekniikkalaji, puoliksi tottumista? Ja ehkä olen ihan vähäisissä määrin huomannut käytännössäkin että vanhemmille on toiminut paremmin, vaikka löysentymistä en ole huomannut.

Mistä seuranhakupalstasta puhut? Onko tätä linkitetty jonnekin sivuston ulkopuolelle vai tarkoititko foorumin omaa seuranhakupalstaa? Ihan uteliaisuudesta kyselen.

Mielenkiintoista, että Pesukarhun kokemukset ovat vähän erilaiset kuin omani. Kun minulla ilmeisesti on hieman paksumpi ja pidempikin. Mainitsemani mitat ovat ihan maksimeitani, joten riippuen Pesukarhun mittauksista voivat olla myös käytännössä saman kokoiset. En ole itse kokenut ongelmaksi ettei nainen saa munaa kokonaan suuhunsa eikä usein edes kovin paljoa. Toisaalta, luulisin että olen kohdannut melko hyviä suihinottajia, vaikka kukaan ei ole koskaan onnistunut saamaan kokonaan suuhunsa.

Ja minulla noin yksi kymmenestä on kokenut kokoni ongelmalliseksi tai todella ongelmalliseksi. Liian iso verrattuna täydelliseen sitten hieman useammalle. Yleensä kuitenkin kelpaa oikein hyvin ja nykyään tulee aiheesta kiitostakin lähes poikkeuksetta.

Voi olla, että kun seurustelin kahden naisen kanssa peräkkäin joilla oli vähän isompi loota :) , niin olen jotenkin päätynyt toisenlaisten naisten kanssa tekemisiin. Uskon että ihmiset osaavat lukea näitä asioita ja ehkä suorastaan pullotus näkyy. Varsinkin kun en itse peittele pullotustani, ehkä sopivat naiset tulevat paljolti jopa sitten sen ansiosta ja epäsopivat karsiutuvat pois. :mrgreen:

Täytyy myös kysyä tuosta suuresta määrästä, jossa transuja, että onko paljon tästä Thaimaassa hankittua kokemusta? :D
Aasialaisten koosta kiertää villiä huhua, mihin voin samaistua sen yhden kokemukseni verran ja tällainen voisi vääristää toiseen suuntaan.

Joka tapauksessa mielenkiintoista että ollaan päädytty erilaisten naisten kanssa tekemisiin ja hienoa kuulla toiselta vähän isommalta kokemuksia!
Anna82
Noviisi

ViestiKirjoittaja Anna82 » 25 Huhti 2017, 20:01

En usko, että keskikokoa olisi tieteellisesti koskaan tutkittu. Mitä tieteellistä arvoa sillä tiedolla olisi? Miten tutkimus olisi suoritettu? (Kokonainen varusmiesikäluokka tms?) Miten sattumanvaraisista koehenkilöistä vastahakoiset olisi pakotettu mitattavaksi? Kuka olisi tehnyt tutkimuksen, ja kuka olisi sen kustantanut? Millä tieteellisesti uskottavalla foorumilla tulokset olisi julkaistu?

Palaa sivulle “Fetissit”