Roki kirjoitti:Olisko tämä syy miksi naiseni haluaa tulla fistatuksi...
Tai sitten litran pullo eturessuun ja minä vavallani kakkoseen..?
Tuossa edellisessä viestissäni suosittelin asiasta keskustelua. Oletko Roki kysynyt naiseltasi, haluaisiko hän isompaa?
Se puheenaihe nousee monilla pareilla esiin, mutta yleensä sellaisella tavalla että miehelle ei tule pahaa mieltä. Onko täällä ketään kelle naisystävä on sanonut että isompi olisi parempi? Tai sellaista naista joka on sanonut näin miehelleen?
Saamissani yksityisviesteissä tätä on arveltu usein, mutta vaikuttaa siltä että olen niitä harvoja jotka keskustelevat aiheesta. Vaikka myös kirjoittajia on selvästi aihe kiinnostanut. Fetissistäni kertoo jotakin se, että olen tykännyt aika paljon sanankäänteistä joilla kirjoittajat ovat kuvailleet omansa riittämättömyyttä ja isompien paremmuutta. Tämä on näkynyt muutamien yksityisviesteissä.
(Yksityisyyttä kunnioittaen en kerro sen tarkemmin asiasta mitään. Siihen on varmasti hyvä syy, miksi ovat valinneet kirjoittaa yksityisesti eikä tänne. Tämä aihe on vähän vaikea ja yksityisestikin kirjoittavat ovat rohkeita. Tähän mennessä kaikki kirjoittaneet ovat olleet pieniä tai keskikokoisia. Kukaan todella isomulkkuinen ei ole vielä kirjoittanut. Rohkeasti vain kaiken kokoiset tänne kirjoittelemaan tai sitten yksityisviestiä tulemaan. Seuranhakupuolella minulla on myös haku kokovertailuun, mistä on tullut yhteydenottoja ja jopa yksi toteutunut vertailu.)