auto fetissi/suuntautuminen

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
julia
Noviisi

auto fetissi/suuntautuminen

Viesti Kirjoittaja julia » 26 Huhti 2016, 23:12

Onko muita jotka koette kiihottuvanne autoista / saatte mielihyvää ja orkasmeja niistä :) tulkaahan jutulle jos on :D
Julia ;)

SeksiAddikti
Noviisi

Re: auto fetissi/suuntautuminen

Viesti Kirjoittaja SeksiAddikti » 27 Huhti 2016, 10:35

en varsinaisesti autoista kiihotu mutta autossa runkkaaminen on todella kiihottavaa.

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 27 Huhti 2016, 12:21

On petimme halpa ja pehmyt
vaan pitempi olla se vois
Jos sylikkäin vielä pääsee
ei tahdo päästä pois...

On poskeni poskeas vasten
ja koipeni ulkona on ja selkäni koskee kattoon
Oi autuus sanomaton...

Näin lempemme kasvoi ja kukki
kypsyi ja heilimöi
Piili pienessä suuri onni
kunnes isä auton möi...

Muksut: On petimme halpa, levyllä Pienen pieni (1969), sanat: Pekka Lounela

Tämän saa poistaa jos joku huomaa että tekijänoikeus rikkoutuu. Vastahan tämän julkaisusta on 47 vuotta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Muksut

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/04/09 ... sta-poppia

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 26 Maalis 2019, 20:02

julia kirjoitti:
26 Huhti 2016, 23:12
Onko muita jotka koette kiihottuvanne autoista / saatte mielihyvää ja orkasmeja niistä :) tulkaahan jutulle jos on :D
Heiii! Aika mielenkiintoista!

Koen autot tosiaan kiihottavina, mutta auton täytyy olla juuri oikean näköinen ja oloinen. Satuin löytämään internetistä sellaisen, kuin mekafilia.
Minun tekee mieli silitellä autoja, jotka ovat kauniita, mutta seksuaalisuuteni ei ole tällä alueella kovin aktiivinen. Teini-ikäisenä muistan fantasioineeni usein, kuinka hyväilen jotakin tiettyä autoa ja sain ihan orgasmin näistä fantasioista. Kävin myös iltaisin, ollessamme mökillä, hyväilemässä isäni cadillacia joka oli mielestäni maskuliininen ja kaunis. Iän myötä tämä taipumus väheni, yksi syy se, että autoa ei pysty oikein panemaan, mutta katson nyt edelleen parkkipaikoilla joitakin autoja niin, että tekisi mieli silitellä niitä.

Miksi? Ne ovat kauniita.

Niin hassulta kuin se kuullostaa (mutta on totta) ostin itselleni auton, joka ei ole mielestäni seksikäs. Siis ihan siitä syystä, ettei sitä tee mieli hivellä. Toyota Avensis t25.
Autoja jotka mielestäni ovat nytkin kiehtovia ovat esim. (älkää naurako kovin paljon) Opel Astra J ja K, lähes kaikki uudet Volvot, Kia Rio... Tämä on niin hullua... En kehtaa edes selittää enempää.

Luulin olevani jokin ainutlaatuinen tapaus tämän kanssa, mutta en olekaan!

Nykyisin kiinostaa koirat. En tiedä mitä niiltä haen. Rakkautta ja hyväksyntää ja luotettavuutta. Elän koirani kanssa, se on tyttöystäväni. Jaan kaiken sen kanssa.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 26 Maalis 2019, 23:20

Autofetisisteistähän on tullut pari tv-dokkariakin parin viime vuoden aikana. Pitäkää silmällä subia, TV5:ttä, Kutosta ja Foxia, eiköhän joku näistä jutuista taas uusita ennen pitkää. Dokkarin kylkiäisenä voi myös olla jokin näistä rakastan-Eiffelin-tornia-jutuista.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 29 Maalis 2019, 00:54

RobinHund kirjoitti:
26 Maalis 2019, 23:20
Autofetisisteistähän on tullut pari tv-dokkariakin parin viime vuoden aikana. Pitäkää silmällä subia, TV5:ttä, Kutosta ja Foxia, eiköhän joku näistä jutuista taas uusita ennen pitkää. Dokkarin kylkiäisenä voi myös olla jokin näistä rakastan-Eiffelin-tornia-jutuista.
Kiitoksia tiedosta!

Harmi ettei minulla ole telkkaria. Joitakin vuosia sitten, kun muutin maalle, päätin elää ilman. Netti on niin monipuolinen. Mekafiliasta en tosin löydä sieltä mitään kummempaa ja englantia en osaa.
opel-astra-2.jpg
opel-astra-2.jpg (115.33 KiB) Katsottu 1461 kertaa

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 31 Maalis 2019, 14:12

No löytyihän sitä tietoa nyt kun katsoi. Edward Smith on mekafiili.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/200805237695123

Tuo Opelin kuva yläpuolella, sain kahdesti ogasmin fantasioidessani olevani sen kanssa. Tuo autolle puhuminen. Sitä en harrasta.

Minulla on ollut kuplavolkkari vuosimallia 1973 mutta se ei ollut mielestäni seksikäs. Myin sen neljä vuotta sitten naapurinpojalle.
Ihminen joka ei ole päässyt kuplavolkkarin rattiin ei tiedä "ajamisen riemusta" mitään. Satasta kun ajoi, melu oli niin kova, ettei pystynyt keskustelemaan. Helteellä ajo oli kauheaa. Edessä olevat kääntyvät sivuikkunat ohjasivat viilentävän ilmavirran (ja hyönteiset) kasvoille. Olen kärsinyt monet nestehukat siinä autossa.

Nuo Edward Smithin autot...
Tuo corvette stingray, oletan että mallia 1969 ei herätä tunteita. Eikä Opal GT 1973. 1993 Ford Ranger vähän. Kuin uusi Toyota Hilux. Sitä autokaupassa katselin pitkään ja hartaasti. Päätin silloin, että ostan tällaisen joskus. En siis seksin takia. Se on vain niin miehinen auto kuin olla voi. (Turha toivo köyhimys.)
Toisekseen, silloin en ollut muuttamassa kaupunkiin. Täällä maalla ja myös työnkin puolesta olisi ollut tosi käytännöllinen.

En tahdo antaa tämän suuntauksen alkaa vahvistumaan minussa. Kokeilin vain.

Autoista tiedän aika vähän. Itse renkaat vaihdan, pyyhkimen sulat, kiveniskemiä maalaan jne. mutta muuten vien huoltoon ja pyydän hoitamaan kaiken. Starttimoottorin itse vaihdoin. Melkein meni kaksi kynttä sen ilon mukana.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 20 Huhti 2019, 20:20

Olin jo ehtinyt päättää, että mekafilia puolta itsessäni en aio toteuttaa. No tänään lipsahti.
Olin kylillä ja kävin automaattipesussa. Auto oli puhdas. Hoidin muutaman asian ja jätin auton käymään ilmastointi päällä, koska koira oli mukana. Kiva tulla ulkoa viileään autoon.
_____

Ajoin parkkipaikan nurkkaan niin, että pääsisi näkemään jonkin seksikkään auton. Ei oikein löytynyt. Yksi näkyi mutta omistaja tuli pian ja ajoi auton pois. Vaihdoin toisen kaupan parkkipaikalle ja siellä näkyi hyvän näköinen Volvo. No en ehtiny pitkään runkata, kun ihan lähelle ajoi Hyndai i30 niin, että näin sen takaviistosta hyvin. Sitä katselin ja kyllä orgasmit tuli...

Mietin heti sen jälkeen, että en taida olla ihan normaali...
2801.jpg
2801.jpg (144.53 KiB) Katsottu 1135 kertaa
Hyundai_i30_(front).jpg
Hyundai_i30_(front).jpg (231.5 KiB) Katsottu 1135 kertaa

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 11 Touko 2019, 20:05

Täällä ei taida juuri muita mekafiliileja olla kuin minä ja minussakin se on aika pieni osa. Tänään taas käydessäni kylillä, kauniita autoja tuli katseltua parkkipaikoilla.

Katsoin yhden dokumentin josta en paljoa käsittänyt vajavaisen englannin osaamiseni vuoksi, mutta mekafiilit pitävät autoja persoonina.
Joku piti autonsa kuvaa läppärin taustakuvanakin! Minä en kyllä rakastuisi autoon, sillä en koe niillä olevan luonnetta tai persoonaa.

Niissä on pehmeitä kaarevia muotoja ja sileää, kiiltävää pintaa, joka kiehtoo. Autossa on myös runsaasti voimaa. Se että ajovalot ovat virtaviivaiset, on yksi tekijä josta pidän, ainoastaan ulkoapäin auto on seksikäs, ei mielestäni sisältä. Syy miksi autot kiihottaa, johtuu kai juuri tietynlaisesta itseään voimakkaaman kanssa... Mistä? Rakastelusta.

Autot kiihottaa aika harvoin, mutta välillä niitä kohtaan vain tuntee vetoa. Olen esim lauennut noille kahdelle kuvalle? Fantasioin esim. painautuvani niitä vasten ja hyväileväni niitä.
phone0416-040.jpg
phone0416-040.jpg (568.02 KiB) Katsottu 905 kertaa
car-wallpapers-31955-92165.jpg
car-wallpapers-31955-92165.jpg (356.88 KiB) Katsottu 905 kertaa

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 23 Touko 2019, 22:43

Harrastin tänään, ennen pimeän tuloa, seksiä autoni kanssa, Avensis T25 vaikka sanoin, että se ei ole mielestäni seksikäs niin on silti. Olen siis zoofiili mutta vähän myös mekafiili.

Olin hetki sitten saunassa ja olen maalla, ajatus kokeilla auton rakastelemista on käynyt mielessä useasti mutta en ole halunnut kokeilla sitä, sillä auto ei ole elävä. Saunan jälkeen kävin kuitenkin ulkona ja katselin autoani. Päätin kokeilla rakastella sitä ja hain kondoomin (tarkoitettu "rakkaani" kanssa peuhaamiseen) ja otin pienen muovipussin mukaan. Auton luona koskettelin sitä nokasta ja lopulta painauduin konepeltiä vasten hyväillen sitä ja se tuntui hyvältä. Sitten menin sen taakse ja laitoin muovipussin nurin pakoputkeen. Asettauduin puolikyykyssä osin auton alle ja aloin, siis naida sitä pakoputkeen... Avensiksen pakoputki on iso mutta vaikeassa paikassa. Laukesin hetkessä.

Olen kyllä nuorena tehnyt vähän samansuuntaista, mutta en tiedä mitä ajatella...

Vastaa Viestiin