Mitä fetissejä sinulla on?

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
mase
Seksipeto
Viesti:

Re: Mitä fetissejä sinulla on?

Viesti Kirjoittaja mase » 10 Huhti 2019, 00:14

00356
Viimeksi muokannut mase, 17 Loka 2019, 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun ilma huononee, tuuletan. :o

hzewski
Noviisi

Viesti Kirjoittaja hzewski » 21 Huhti 2019, 08:23

suurin fetissi pikkuhousuihin..puuvillaisiin valkeisiin peruspöksyihin ennenkaikkea.strap-oneihin,ja 50+ naisiin..viimeaikoina myös ns.sissyvideoita on tullut tuijoteltua paljon...

Trexiii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Trexiii » 21 Huhti 2019, 08:26

hzewski kirjoitti:
21 Huhti 2019, 08:23
suurin fetissi pikkuhousuihin..puuvillaisiin valkeisiin peruspöksyihin ennenkaikkea.strap-oneihin,ja 50+ naisiin..viimeaikoina myös ns.sissyvideoita on tullut tuijoteltua paljon...
Mulla tää sama. Söpöt pienet pikkarit saa kullin kivikovaksi

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 05 Kesä 2019, 14:48

Puhallettavat esim. rantalelut ovat jostakin syystä aina olleet jotenkin kiihottavia. En osaa selittää miksi.
intex-uimalelu-miekkavalas-a000458.jpg
intex-uimalelu-miekkavalas-a000458.jpg (21.48 KiB) Katsottu 935 kertaa
Autot ovat myös osa seksikkäitä, tämä puoli syttyy välillä ja sitten se menee taas ohi pitkäksi aikaa. Hieman mekafiliaa.
2019_kia_stinger_angularfront.jpg
2019_kia_stinger_angularfront.jpg (38.81 KiB) Katsottu 935 kertaa
Koirat, hevoset, ketut ja muut kauniit/komeat eläimet kiehtoo, tämä on se vahvin.

Nahka on myös hieman kiihottavaa, varsinkin muhkea musta nahkasohva.

Trexiii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Trexiii » 05 Kesä 2019, 16:30

Pikkarit missä leveä kuminauha!! Myös autossa runkkaaminen

annniina
Noviisi

Viesti Kirjoittaja annniina » 11 Kesä 2019, 13:39

Cullius kirjoitti:
30 Marras 2018, 17:28
Exäni asuessa vielä omassa kaksiossaan huomasin siellä käydessäni, että hän meni usein vaatteita vaihtaessaan lähelle ikkunaa. Vastapäisen talon ikkunassa oli joskus vanhempi mies tai pariskunta, joka katseli ilmeisen kiinnostuneena.
Tämä! En tiedä onko tämä oikea fetissi, mutta ihan sairaan kiihottavaa.

Ymmärsin tän hienouden joskus vielä asuessani vanhempieni kanssa. Mun huone oli talon nurkassa ja se näkyi viereisen talon ylempien asunnoista melkein kokonaan. Joku ilta tulin suihkusta huoneeseen ja valot tietenkin päällä. No siinä pyörin hetkiseni, etsin sopivia vaatteita ym. kun tajusin että viereisestä talosta papparainen tuijottaa silmät pyöreinä (tai no, en oikeesti nähnyt niin hyvin, mutta oletettavasti :D). No vedin tietenkin verhot eteen ja vaatteet päälle, mutta kun selvisin alkujärkytyksestä niin se alkoi jotenkin kiihottaa ihan hirveästi.

Sen jälkeen aloin säännöllisesti nakuilla ikkunnassa, ekaksi harvakseltaan ja lyhyesti, mutta lopulta aika usein ja pitkiäki aikoja. Tää kyseinen herra oli säännöllisesti ikkunassa mua vahtimassa. Pihalla kun nähtiin moikattiin, ei muuta.

Pikkuhiljaa tosta kehittyi mulle jonkin asteinen fetissi ja tuli vilauteltua lähes aina kuin mahdollista. Kiihottavinta varmaan tilanteet, joissa pystyy esittämään sen tapahtuvan vahingossa. Toisaalta ihan varta vasten kiusoittelussakin on puolensa. Ja lienee sanomatta selvää, että sekasaunat ym. on mulle suosikkeja :D Parasta on se, kun kundit yrittää olla kattomatta, mutta ei siihen pysty. Kerrankin mökillä törkkäsin nuoremman poikaserkun ja sen kaverien kanssa samaan saunaan pokkana. Pojat oli kyllä aika hiljasia silloin :lol:

kovakulli
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kovakulli » 11 Kesä 2019, 14:51

Varmaan isoin fetissini on pyllyreiän nuoleminen.Onneksi vaimo antaa minun nuolla omaansa,jos on tarpeeksi kiimassa nauttii siitä.

Tino
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Tino » 12 Kesä 2019, 00:20

annniina kirjoitti:
11 Kesä 2019, 13:39
Cullius kirjoitti:
Exäni asuessa vielä omassa kaksiossaan huomasin siellä käydessäni, että hän meni usein vaatteita vaihtaessaan lähelle ikkunaa. Vastapäisen talon ikkunassa oli joskus vanhempi mies tai pariskunta, joka katseli ilmeisen kiinnostuneena.

Ymmärsin tän hienouden joskus vielä asuessani vanhempieni kanssa. Mun huone oli talon nurkassa ja se näkyi viereisen talon ylempien asunnoista melkein kokonaan. Joku ilta tulin suihkusta huoneeseen ja valot tietenkin päällä. No siinä pyörin hetkiseni, etsin sopivia vaatteita ym. kun tajusin että viereisestä talosta papparainen tuijottaa silmät pyöreinä (tai no, en oikeesti nähnyt niin hyvin, mutta oletettavasti :D). No vedin tietenkin verhot eteen ja vaatteet päälle, mutta kun selvisin alkujärkytyksestä niin se alkoi jotenkin kiihottaa ihan hirveästi.

Sen jälkeen aloin säännöllisesti nakuilla ikkunnassa, ekaksi harvakseltaan ja lyhyesti, mutta lopulta aika usein ja pitkiäki aikoja. Tää kyseinen herra oli säännöllisesti ikkunassa mua vahtimassa. Pihalla kun nähtiin moikattiin, ei muuta.

Pikkuhiljaa tosta kehittyi mulle jonkin asteinen fetissi ja tuli vilauteltua lähes aina kuin mahdollista. Kiihottavinta varmaan tilanteet, joissa pystyy esittämään sen tapahtuvan vahingossa. Toisaalta ihan varta vasten kiusoittelussakin on puolensa. Ja lienee sanomatta selvää, että sekasaunat ym. on mulle suosikkeja :D Parasta on se, kun kundit yrittää olla kattomatta, mutta ei siihen pysty. Kerrankin mökillä törkkäsin nuoremman poikaserkun ja sen kaverien kanssa samaan saunaan pokkana. Pojat oli kyllä aika hiljasia silloin :lol:
Kyllähän luultavasti herran päivää oot piristäny kummasti Ja jos itekkin oot nauttinu niin win/ win ;) Ite ehkä enempi just tirkistelijä tyyppiä kun paljastelija. Kunpa eräs pariskunta vastapäisessä talossa asuis kerrosta alempana tai ite kerrosta ylempänä :lol:
-Tino-

yepdogxxx
Noviisi

Viesti Kirjoittaja yepdogxxx » 25 Kesä 2019, 04:41

annniina kirjoitti:
11 Kesä 2019, 13:39
Cullius kirjoitti:

Moikka anniina!

Haluaisitko jutella kanssani seksuaalissävytteisistä jutuista?

Tsekkaa mitä olen täällä jo julkaissut, ja kerro tykkäätkö.

On uskomattoman seksikästä paljastella "vahingossa" muille ihmisille! Ja varsinkin sukulaisille! Olen tädilleni kahdesti "yrittänyt" esitellä puoli kovaa kaluani siten, että olen saunan jälkeen istunut aitan rappusilla ja pyyhkeen alta on ollut suora näköyhteys tädilleni, kun hän on kävellyt ohitseni omalle saunavuorolleen. Pelkkä ajatus että hän näkisi edes löysän kaluni on aina jäykistänyt sen ainakin puoliteloilleen. Tällä tädillä on aina ollut eräänlainen pilke silmäkulmassaan... huomasin sen jo ollesani alakouluikäinen... tuhma pikkukoululainen kun olin ;)
Seksi kiihottaa.

wetpantiesblog
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wetpantiesblog » 25 Kesä 2019, 09:38

Täytyy kysyä, kuinka monella miehellä täällä on silmälasifetissi? :lol: Olen vastikää alkanut kirjoitella kuumasuomessa miehen kanssa jolle silmälasit tuntuu olevan se juttu, mitä isommat linssit, kuulma sitä parempi. :D "Sihteerikkölookin" olen huomannut vetoavan miehiin, mutten osannut kuvitella että silmälasit siinä kokonaisuudessa olisi jollekin juuri se laukaiseva tekijä. :lol:

Ajattelin kirjoittaa tästä aiheesta lisää blogissani kun pääsen kesälomalle!

Mikä siis laseissa kiehtoo? Nyt vastauksia teiltä silmälaseista pitävät miehet! ;)
Seksibloggaaja @ http://seksiaddiktio.blogspot.fi
http://www.kuumasuomi.fi Tuhmempaa minusta nimimerkillä: wetpanties

Vastaa Viestiin