Mitä fetissejä sinulla on?

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
johan
Noviisi

Re: Mitä fetissejä sinulla on?

Viesti Kirjoittaja johan » 27 Loka 2018, 12:38

Minulla sukkis ja korkkari fetissi.Tulee usein runkattu sukkis ja korkkari kuville

jomhl
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jomhl » 31 Loka 2018, 02:32

TightJeans kirjoitti:Fetissinä minulla on naisten street candid -tyyppinen valo- ja videokuvaaminen. Tykkään siis kuvata kadulla kulkevia tyttöjä ja naisia siten, että he eivät huomaa, tai ainakaan heidän kanssaan ei ole sovittu kuvaamisesta. Kuljen kadulla kameran kanssa, otan kuvia matkan päästä ja kotona runkkailen kuville. Kuvaamiseen liittyvä kielletyn ja salatun asian sekä kiinnijäämisen aiheuttama jännitys kiihottaa (lain mukaan ihmisten kuvaaminen julkisilla paikoilla on täysin sallittua. Olen näistä asioista erittäin hyvin perillä, koska en halua, että tästä tulee ongelmaa). Aina haluaisi kohdata seksikkäämmän naisen, josta saisi otettua kuvan.

Muutenkin kiihotun eniten vaatteet päällä olevista naisista. Monet, joille olen kertonut, ovat pitäneet tätä outona. Minulla on farkkufetissi, mutta myös tiukat treenihousut, leggingsit, nahkahousut ym. kiihottavat. Eniten tykkään katsella netistä juurikin street candid -videoita, joissa tuntemattomat naiset ovat normaaleissa (tiukoissa) vaatteissa julkisilla paikoilla, kaupoissa jne. Panovideoita tai yleensäkään mitään, missä on alastomia naisia, katselen hyvin harvoin, eivätkä ne kiihota minua samalla tavalla.

Kaikkein eniten kiihotun, jos näen naisen, jonka housut ovat niin tiukat, että ne ovat uponneet peppuvakoon. Housujen nostelu ja vetäminen ylös niin, että ne uppoavat peppuvakoon kiihottaa tosi paljon. Voisin maksaa, että pääsisin katselemaan ja saisin samalla kuvata, kun hyvän perseen omaava nainen riisuu ja pukee hitaasti tiukkoja farkkuja tai treenihousuja ja yrittää vetää niitä mahdollisimman syvälle vakoon. Myös stringit kiinnostaa jonkin verran, sekä housujen läpi näkyvät stringien rajat.

Myös se, että joku nainen katselisi minua livenä tai webcamissa, kun runkkaan, kiihottaa. Erityisesti kiihottaa ajatus, että nainen kiihottuisi, kun runkkaan hänestä ottamilleni kuville :D
Minulla on juuri samanlainen fetissi!

tanglescreations
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tanglescreations » 27 Marras 2018, 12:24

Mohair Fetish!

Kuva

To see more, just go to :arrow: https://www.etsy.com/shop/TanglesCreations

Thank you,
Tangles

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 28 Marras 2018, 13:16

Jos pelkästään virallisessa määritelmässä pidättäydytään, niin minulla ei taida olla mitään fetissejä.

"Kiihottavaksi koettua ja voimakasta mielihyvää aiheuttavaa objektia kutsutaan fetissiksi." (Wikipedia)

Mutta jos vähän laajennetaan käsitettä, niin erilaiset pajastavat (tai piilopaljastavat) vaateviritykset kiinnostavat. NIiden kanssa peilin edessä seistessä voi kuvitella itsensä erilaisiin tilanteisiin kuten pitämään yleisölle luentoa etumus avoinna tai toimimaan tarjoilijana puvun liivi päällä ja nahkakengät jaloissa mutta muuten alavartalo paljaana. Tähän kuvitelmaan liittyy se, että jälkiruoka viedään pöytään hieman "virittyneessä" tilassa.

Ilmeisesti minulla jonkinlainen lievä pakkomielle näihin asioihin on, koska tuskin muuten olisin kesällä kierrellyt käytännössä kaikki Helsingin, Vantaan ja Espoon Tokmanni -myymälät etsiäkseni tietynlaisia tarjousfarkkuja, joista voi kehitellä jotain mielenkiintoisempaa. Muutamia sopivia löytyi. Joistakin tein "avohaaramalliset" ja yksistä poistin taskujen sisukset, niin että taskuun työntäessä voi koskettaa muutakin. Jostakin syystä koen esimerkiksi kaupassa ollessani kiihottavana sen mahdollisuuden, että voin koskettaa itseäni "sieltä" ihmisten joukossa kenenkään huomaamatta mitä teen. Olen ainakin jossakin määrin hygieniafriikki, joten se, mihin kosketan, on kyllä puhdas.

Tässä esimerkki:

http://miesunelmat.blogspot.com/2015/02 ... oihin.html

julkkisfani564
Noviisi

Viesti Kirjoittaja julkkisfani564 » 30 Marras 2018, 10:07

Kai se on nuo julkkisnaiset. Tietyt julkkisnaiset kiihottavat kovasti, ja keräilen runsaasti heidän valokuviaan, videoita jne. ja masturboin unelmoiden heistä.

Jonkin verran kiinnostavat myös crossdresserit ja transvestiitit. Kiihotun ajatellessani puuhastelua heidän kanssaan.

Addikti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Addikti » 30 Marras 2018, 12:10

En tiedä onko tämä fetissi, mutta tirkistelen naapureita säännöllisesti. :P tiedän ns. parhaat ikkunat tällä hetkellä, ja kun olen yksin kotona, tiedän, mitä kannattaa pitää erityisesti silmällä. Parasta herkkua, eli naapurin nuorta ja hyväkroppaista naista, on vain harmillisen harvoin saatavilla. Usein on tyytyminen muutamaan vanhempaan rouvaan, mutta ihan yhtä paljon hekin kiihottaa ;)

Cullius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Cullius » 30 Marras 2018, 17:28

Addikti kirjoitti:En tiedä onko tämä fetissi, mutta tirkistelen naapureita säännöllisesti. :P tiedän ns. parhaat ikkunat tällä hetkellä, ja kun olen yksin kotona, tiedän, mitä kannattaa pitää erityisesti silmällä. Parasta herkkua, eli naapurin nuorta ja hyväkroppaista naista, on vain harmillisen harvoin saatavilla. Usein on tyytyminen muutamaan vanhempaan rouvaan, mutta ihan yhtä paljon hekin kiihottaa ;)
Exäni asuessa vielä omassa kaksiossaan huomasin siellä käydessäni, että hän meni usein vaatteita vaihtaessaan lähelle ikkunaa. Vastapäisen talon ikkunassa oli joskus vanhempi mies tai pariskunta, joka katseli ilmeisen kiinnostuneena.

Poikaoon91
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Poikaoon91 » 09 Joulu 2018, 10:34

Kuva

Sukkahousu

Runkkk
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Runkkk » 09 Joulu 2018, 17:50

Poikaoon91 kirjoitti:Kuva

Sukkahousu

samoin ja vrsinkin julkkisten sukkiskuvat kiitottaa

Jorkiizz
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jorkiizz » 09 Joulu 2018, 18:45

Mulla aina ollu semmonen fetissi että oon sidottuna sängyllä ja muija leikkii mulla miten haluaa

Vastaa Viestiin