Mitä fetissejä sinulla on?

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
SunnyBee
Noviisi

Re: Mitä fetissejä sinulla on?

Viesti Kirjoittaja SunnyBee » 20 Loka 2011, 13:49

En tiedä onko tää mikään fetissi mut mä odotan salaa nautinnolla hetkeä että pääsen itseni kanssa naimaan. Katson peilistä miten pillu kostuu ja erittää märkyyttä. Peilin edessä sormettaminen ja dildojen työntely on ihan sikamaisen kiihottavaa. Mull on peilejä saunassa , makkarissa, olohuoneen pöydällä..vaikka missä. Kaikki ovat somasti somisteina ettei kukaan oikeastaan tiedä mikä oikea käyttötarkoitus niillä on. Hiljaa mielessä ajattelen että voi juma ku pääsen taas katsoon omaa masturboimista..sikaisen magiaa touhua..uuh. :roll:

oceansoul
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oceansoul » 22 Loka 2011, 00:15

Kiri kirjoitti: Sen sijaan alan jo pikkuhiljaa myöntämään että minulla taitaa olla fetissi pitkähiuksisiin miehiin. Tiedostin aikaisemminkin että monet mielestäni hyvännäköiset miehet olivat pitkähiuksisia. Nyt työharjoittelun ansiosta näen päivittäin paljon ihmisiä ja suuriosa miehistä joita nyt tapaan on pitkähiuksisia. Täten yhä useammin havahdun siihen että pitkähiuksiset miehet saavat minut kääntämään pääni ja katsomaan toisenkin kerran.
En tätä kyllä miksikään fetissiksi itselläni laske, mutta pitkät hiukset on miehellä HOT!
...Onneksi omaltakin mieheltäni sellaiset löytyy. ;)
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.

teukka
Noviisi

Viesti Kirjoittaja teukka » 22 Loka 2011, 12:22

SunnyBee kirjoitti:En tiedä onko tää mikään fetissi mut mä odotan salaa nautinnolla hetkeä että pääsen itseni kanssa naimaan. Katson peilistä miten pillu kostuu ja erittää märkyyttä. Peilin edessä sormettaminen ja dildojen työntely on ihan sikamaisen kiihottavaa. Mull on peilejä saunassa , makkarissa, olohuoneen pöydällä..vaikka missä. Kaikki ovat somasti somisteina ettei kukaan oikeastaan tiedä mikä oikea käyttötarkoitus niillä on. Hiljaa mielessä ajattelen että voi juma ku pääsen taas katsoon omaa masturboimista..sikaisen magiaa touhua..uuh.
Tätä täytyykin kokeilla :) Nyt kun tässä ihmisten fetissejä lukiessa alkaa halut vähän heräillä, niin täytyykin varmaan kokeilla :)

SunnyBee
Noviisi

Viesti Kirjoittaja SunnyBee » 22 Loka 2011, 13:51

teukka kirjoitti:
SunnyBee kirjoitti:En tiedä onko tää mikään fetissi mut mä odotan salaa nautinnolla hetkeä että pääsen itseni kanssa naimaan. Katson peilistä miten pillu kostuu ja erittää märkyyttä. Peilin edessä sormettaminen ja dildojen työntely on ihan sikamaisen kiihottavaa. Mull on peilejä saunassa , makkarissa, olohuoneen pöydällä..vaikka missä. Kaikki ovat somasti somisteina ettei kukaan oikeastaan tiedä mikä oikea käyttötarkoitus niillä on. Hiljaa mielessä ajattelen että voi juma ku pääsen taas katsoon omaa masturboimista..sikaisen magiaa touhua..uuh.
Tätä täytyykin kokeilla Nyt kun tässä ihmisten fetissejä lukiessa alkaa halut vähän heräillä, niin täytyykin varmaan kokeilla
Kokeilehan. Tänään olen rauhoittanut kotini, siivonnut, peilitkin on pyyhittynä ja käyn hakemassa kivaa viiniä pullollisen. Lämmitän saunan ja rupeen katsoon itteeni peilistä...Joskus mua huvittaa kun joku sanoo mulle vihoissaan jostain asiasta että oisko syytä katsoa sinunkin peiliin.. :lol: Siihen olen sanonut että näinkin on tullut tehtyä.. ;)

Räsynukke
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 26 Loka 2011, 23:10

Katriina kirjoitti:Fetissi tai ei, mutta minusta on jotenkin kiihottavaa käyttää sukkahousuja ilman pikkuhousuja...
Samat sanat ja uskon, että meitä on aika monta, jotka saavat pieniä kicksejä käyttäessä pelkkiä sukkahousuja. :)
Olen myös huomannut, että pelkät leggingsitkin ovat tosi kiihottavat ja pitää vaikka paitaa, jonka helma juuri ja juuri peittää ne piilotettavat alueet. Tämä varmaan menee jo fetismin puolelle, niinkuin sekin, että joskus liikun ilman pikkareitakin. 8-)
Aina yhtä hämmentynyt, mutta utelias

herraisoherra
Noviisi

Viesti Kirjoittaja herraisoherra » 27 Loka 2011, 09:43

Punatukkaiset naiset - melkein sama mitä muuten on kiihottaa joka tapauksessa.

tuntm
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tuntm » 29 Loka 2011, 20:57

Räsynukke kirjoitti:
Katriina kirjoitti:Fetissi tai ei, mutta minusta on jotenkin kiihottavaa käyttää sukkahousuja ilman pikkuhousuja...
Samat sanat ja uskon, että meitä on aika monta, jotka saavat pieniä kicksejä käyttäessä pelkkiä sukkahousuja.
Olen myös huomannut, että pelkät leggingsitkin ovat tosi kiihottavat ja pitää vaikka paitaa, jonka helma juuri ja juuri peittää ne piilotettavat alueet. Tämä varmaan menee jo fetismin puolelle, niinkuin sekin, että joskus liikun ilman pikkareitakin.
Upeaa. :) Itsellä jää siihen, että pidän juoksutrikoita ilman boksereita.

minaitte
Noviisi

Viesti Kirjoittaja minaitte » 29 Loka 2011, 23:23

Räsynukke kirjoitti:
Samat sanat ja uskon, että meitä on aika monta, jotka saavat pieniä kicksejä käyttäessä pelkkiä sukkahousuja.
Olen myös huomannut, että pelkät leggingsitkin ovat tosi kiihottavat ja pitää vaikka paitaa, jonka helma juuri ja juuri peittää ne piilotettavat alueet. Tämä varmaan menee jo fetismin puolelle, niinkuin sekin, että joskus liikun ilman pikkareitakin.
Juurikin tuollainen juttu on NAM. Kuva
Ja jos pikkareita käyttää niin on MUST että ääriviivat näkyvät. Herättävät lisää mielikuvia. Kuva

pahamaa
Noviisi

Viesti Kirjoittaja pahamaa » 06 Marras 2011, 01:03

Itse kiihotun verkkapukuja tai collegeasuja käyttävistä naisista, etenkin jos niillä on pienet perseet ja pienet tissit. Tänään tuli nähtyä grillillä myymässä nainen, jolla oli löysä huppari ja harmaat collegehousut. Katselin vähän hänen vartaloaan sivusilmällä, ja ai että! Pieni perse ja lähes olemattomat tissit! ;) Siinä sitten stondista yrittelin peitellä.

JormaDick
Noviisi

Viesti Kirjoittaja JormaDick » 13 Marras 2011, 22:01

Voikohan tätä laskea miksikään fetissintapaiseksikaan, mutta olen pitkään tykännyt haaveilla seksistä saunassa tai suihkussa. Paneminen tai kimpparunkkaus nimenomaan lauteilla tuntuu vaan kiihottavan aivan erityisesti. Tämän takia tykkään myös kirjoittaa tarinoita, joissa naidaan saunassa (paljoa varsinaisesti julkaisukelpoista en ole saanut aikaan :oops: ).

Toinen asia, jonka voisin mainita, on mieltymykseni naisvartaloiden suhteen. En kiihotu hirveän laihoista, mutten myöskään selvästi ylipainoisista naisista, vaan, miten sen sanoisin, naisista joilla on juuri sopivasti lihaa luitten päällä. Ei mitään anorektikkoa, vaan kunnon lanteet, pyöreä perse ja reisissäkin sopii olla vähän massaa.

Vastaa Viestiin