Mitä fetissejä sinulla on?

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Leopold
Noviisi

Re: Mitä fetissejä sinulla on?

ViestiKirjoittaja Leopold » 14 Tammi 2018, 19:32

Nymphogirl kirjoitti:Hmmm...

Seksileikeistä ja sen sellaisista
- furry-roolileikit, pepputappi turkishännällä itseni (tai muun naisen) käyttämänä on todella kiihottavaa
- hamppuköysisidonnat kinbaku- ja ozuma kaname-tyyliin, todella mahtavan näköisiä, en vain ole päässyt vielä kokemaan. Voi vaan kuvitella sitä köysien painoa ja sellaista vankinaoloa, ettei voi liikkua... mmmhh...
- piiskauksesta pidän

Ruumiinosista
- peppu ja anus (sekä miesten että naisten)
- naisen lantio (menen sekaisin niistä...)

Yllättävää kyllä, aika samat. Tosin itse en ole noita juurikaan päässyt toteuttamaan joten on tietysti mahdollista että ajatus toimii paremmin kuin teko. Mutta en kyllä usko.

Tosin sitä kyllä tulee kiihotuttua aika helposti kaikesta vähän erikoisemmasta.
taujok
Noviisi

ViestiKirjoittaja taujok » 23 Tammi 2018, 20:13

Jippo kirjoitti:Siis en tiedä miksi, mutta minua kiihottaa naisten kainalot aivan älyttömästi. Ei ole väliä onko juuri sheivattu tai pesty tai mitään..huh

Minua kiihottaa myös älyttömän paljon naisten kainalot, ja nimenomaan sheivatut sellaiset. Samoin kiihottavaa on myös se, jos nainen on täysin posliini. Eli mitä vähemmän karvoja naisesta löytyy, sen parempi. :)

Mutta kainalofetissi löytyy selkeästi mielenkiinnon kohdeista.
Himokunkku
Noviisi

ViestiKirjoittaja Himokunkku » 28 Tammi 2018, 18:41

Pikkuhousupeput!!! Ja niiden pitää nimenomaan olla puettuna naisella!!!
Liitteet
tumblr_nii96rBjEb1u6xnhgo1_500.jpg
tumblr_nii96rBjEb1u6xnhgo1_500.jpg (83.47 KiB) Katsottu 1878 kertaa
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 01 Helmi 2018, 16:00

Törmäsin Stara-lehden artikkeliin, jossa kerrottiin erikoisesta fetissistä. Himon kohteena ilmapallot

https://www.stara.fi/2018/01/28/naisen- ... nautintoa/

Onko kenelläkään täällä fetissinä ilmapallot?
um84 was here too?
TightJeans
Noviisi

ViestiKirjoittaja TightJeans » 02 Maalis 2018, 19:42

Fetissinä minulla on naisten street candid -tyyppinen valo- ja videokuvaaminen. Tykkään siis kuvata kadulla kulkevia tyttöjä ja naisia siten, että he eivät huomaa, tai ainakaan heidän kanssaan ei ole sovittu kuvaamisesta. Kuljen kadulla kameran kanssa, otan kuvia matkan päästä ja kotona runkkailen kuville. Kuvaamiseen liittyvä kielletyn ja salatun asian sekä kiinnijäämisen aiheuttama jännitys kiihottaa (lain mukaan ihmisten kuvaaminen julkisilla paikoilla on täysin sallittua. Olen näistä asioista erittäin hyvin perillä, koska en halua, että tästä tulee ongelmaa). Aina haluaisi kohdata seksikkäämmän naisen, josta saisi otettua kuvan.

Muutenkin kiihotun eniten vaatteet päällä olevista naisista. Monet, joille olen kertonut, ovat pitäneet tätä outona. Minulla on farkkufetissi, mutta myös tiukat treenihousut, leggingsit, nahkahousut ym. kiihottavat. Eniten tykkään katsella netistä juurikin street candid -videoita, joissa tuntemattomat naiset ovat normaaleissa (tiukoissa) vaatteissa julkisilla paikoilla, kaupoissa jne. Panovideoita tai yleensäkään mitään, missä on alastomia naisia, katselen hyvin harvoin, eivätkä ne kiihota minua samalla tavalla.

Kaikkein eniten kiihotun, jos näen naisen, jonka housut ovat niin tiukat, että ne ovat uponneet peppuvakoon. Housujen nostelu ja vetäminen ylös niin, että ne uppoavat peppuvakoon kiihottaa tosi paljon. Voisin maksaa, että pääsisin katselemaan ja saisin samalla kuvata, kun hyvän perseen omaava nainen riisuu ja pukee hitaasti tiukkoja farkkuja tai treenihousuja ja yrittää vetää niitä mahdollisimman syvälle vakoon. Myös stringit kiinnostaa jonkin verran, sekä housujen läpi näkyvät stringien rajat.

Myös se, että joku nainen katselisi minua livenä tai webcamissa, kun runkkaan, kiihottaa. Erityisesti kiihottaa ajatus, että nainen kiihottuisi, kun runkkaan hänestä ottamilleni kuville :D
jallu
Noviisi

ViestiKirjoittaja jallu » 02 Maalis 2018, 20:09

Aika paljon on fetissejä. Taikka ei ne pakkomielteiden tapaisia, mutta kumminkin.
1) kiihottaa kun vieras nussii vaimoani
2) kun nussin kaverin vaimoa hänen ollessa samassa tilassa
3) hauvajuttuja joskus yritetty
4) insesti, isä - tytär, sisko - veli
5) ikä-ero

Nuo ei nyt olleet tärkeysjärjestyksessä tms. :oops:
Warlord
Noviisi

ViestiKirjoittaja Warlord » 04 Maalis 2018, 09:24

Mulla on kova fetissi naisten peppureikiä kohtaan. Ei ehkä niinkään anaaliyhdyntää kohtaan vaan reiän katselemista ja koskettelemista kohtaan. Vaimo on onneksi ymmärtäväinen fetissiäni kohtaan. :)
morph
Noviisi

ViestiKirjoittaja morph » 04 Maalis 2018, 19:07

Itellä on jonkinlainen fetissi tiukkoihin vaatteisiin. Tiukat farkut varsinkin on kiihottavat. On parit tosi tiukat puvun housutkin mitkä aiheuttaa välillä jänniä tilanteita ku pitäis vaikka nostaa maasta jotain ja pelkää että housut repee. Vaatii kyllä välillä pientä peittelyä ettei kulli näkyis niin paljoa.

Kesällä on kiva kun voi käyttää tiukkoja uikkareita
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 07 Maalis 2018, 15:49

morph kirjoitti: Kesällä on kiva kun voi käyttää tiukkoja uikkareita

Niin on. Minulla on koko ikäni ollut fetissinä tiukat ja pienet uikkarit. Olen hankkinut hyvin istuvia miesten tangoja ja stringejä. Niissä kun kulli innostuu seisomaan mahtavana, niin kaikkein pienimmissä ei luontoni oikein enää halua näyttäytyä julkisesti. Mutta tyttöystävän kanssa on kiva kiihotella puolin ja toisin.
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 17 Kesä 2018, 09:35

um84 kirjoitti:Sama kait listata muutama kiinnostuksenkohde, kun sattumalta juolahti mieleen.

- Käytetyt naisten pikkarit
- Treenattu, timmi vartalo (fitness-naiset)
- Gagging (nainen siis ottamassa rajusti suihin)

Fantasia vai fetissi? Kenties vähän molempia

Lisätääs listaan orastava/alkava fetissi naisten jalkoja kohtaan...

Himokunkku kirjoitti:Pikkuhousupeput!!! Ja niiden pitää nimenomaan olla puettuna naisella!!!

Samoilla linjoilla, pikkuhousut yksi parhaimmista näyistä ikinä!
um84 was here too?

Palaa sivulle “Fetissit”