Uimahalli

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Antonio
Noviisi

Re: Uimahalli

Viesti Kirjoittaja Antonio » 11 Kesä 2015, 13:40

merimaaria kirjoitti:Uimahalli ei minusta ole kovin eroottinen paikka, mutta nakurannat kyllä ovat. Ihana lämmin aurinko ja mukavaa seuraa.
Totta. Kun vielä saisi sattumaan samalle päivälle...

a) lämpimän aurinkoisen ilman

b) olemisen paikkakunnalla, jossa on nakuranta

c) tilaisuuden "livahtaa" tuollaiselle rannalle asiasta numeroa tekemättä

Suomalaiset vaihtoehdot ovat aika vähissä. Yyterissä en ole koskaan käynyt. Helsingin Pihlajasaaressa onnistuin käymään viimeksi viime kesänä. Mutta paikka nyt on, mikä on.

Lähimpiä ulkomaisia nakurantoja, joilla olen vieraillut, ovat Melbystrand Ruotsissa ja Sylt sekä Bansin Saksassa. Tanskan rannoilla, jotka eivät ole varsinaisia nakurantoja, olen myös käynyt. Nakuilupaikkojen huippuihin kuuluu tietysti Cap d'Agde, jossa olen käynyt kerran. Se on harmillisen kaukana. Asioiminen alasti ruokakaupassa on mielenkiintoinen kokemus.

Suomessa pystyi harrastamaan sisänakuilua kevääseen 2013 asti myös Katinkullan kylpylässä, mutta valitettavasti tämä vaihtoehto poistettiin. Tarkoitan tässä yhteydessä "nakuilulla" sukupuolierottelematonta julkista alasti olemista. Mökkisaunat ja muut yksityiset paikat ovat tietysti asia erikseen.

Yksityistä alasti olemista pystyy tietysti harrastamaan missä tahansa, missä ei ole yleisöä. Pienellä riskillä – joka kuuluu asiaan – olen harrastanut alasti liikkumista myös eräässä isossa saaressa, jonne ei vie siltaa, ja jossa ei ole asutusta. Ellei ole marja-aika tai sieniaika, on erittäin epätodenäköistä kohdata saaressa muita ihmisiä. Kuka nyt lähtisi helleilmalla itikoita kuhisevaan metsään kävelemään. Eipä juuri kukaan. Vitsi on vain siinä, että ei saaressa todellisuudessa kuhise itikoita. Kun pysyy liikkeellä, hyönteiset eivät vaivaa. Olen kävellyt kilometrien lenkkejä alastomana saaren ruohottuneilla poluilla ja hakkuuteillä. Välillä olen pulahtanut uimaan jossakin rannassa ja jatkanut taas matkaa. Tällaisessa metsässä olemisessa on ”Tarzan-tunnelmaa”, vaikka en painikaan samassa sarjassa, kun mainitsemani mielikuvitussankari. Metsässä ei oikeastaan pelota ihmisen kohtaaminen, koska ihmisen kuulee ja näkee kaukaa ja voi piiloutua. Pelottavampaa on mahdollinen karhun kohtaaminen. Alaston ihminen olisi karhulle helppo suupala, kun ei tarvitsisi edes vaatteita riisua.

https://www.google.com/maps/@56.521249, ... !2e0?hl=en

BiAnon91
Noviisi

Viesti Kirjoittaja BiAnon91 » 24 Elo 2015, 09:05

Aika kinkyt rusketusrajat tulee kun koko viikonlopun makoilee auringossa ne kaikkein pienimmät ja tiukimmat uikkarit jalassa mitä kaapista löytyy. Täytyypä käydä näyttämässä uimahallin sedillekkin :)

Persson
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Persson » 23 Tammi 2016, 13:38

Vaimoni kertoo lapsuudestaan Ruotsissa kun he joutivat koulun kanssa uimaan. Paikka oli pieni uimahalli ja pojat ja tytöt uivat eri aikoina. Heidän oli pakko uida alasti kuudenteen luokkaan asti, uimapukuja ei saanut käyttää. Uimaopetusta vedettiin myös kaikille, osasi uida tai ei. Kaikki istuivat alasti ympyrässä ja harjoittelivat jalkaliikkeitä ja jos ei levittänyt haarojaan tarpeeksi tuli ilkeä uimatäti avuksi. "Ei ole syytä piilotella pimppejänne, teillä on kaikilla samanlaiset!" saattoi täti huutaa ja kiskoa tytön jalkoja erilleen, samalla kun muut ympärillä katselivat.
Vaimo koki tämän tietenkin aika nöyryyttävänä, monillahan oli jo murrosikä alkanut. Itseäni kuitenkin tarina kiihottaa jollain lailla...

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 23 Tammi 2016, 13:56

Ohhoh, jälkimmäisen tarinan uimaopettaja kuulostaa vähän pedarilta :O Epämiellyttävää ollut varmasti tytöille. Jokaisella pitäs olla oikeus yksityisyyteen TAI itsensä esittelyyn, ihan oman fiiliksen mukaan, ja mahdollisuus myös valita, haluaako nähdä muiden intiimipaikkoja vai ei.

Minua kyllä kiihottaa kylpylät ja uimahallit. Nuorena häpeilin vartaloani, mut en enää. Nykyään aika häpeilemättä katselen muita naisia -vaivihkaa toki, mut jos joku huomaa että katson, niin sitten huomaa. Onhan siellä monenmoista vartaloa -nuoria ja kauniita yleensä harvemmassa, mut tuntuu et ne nuoret ja kauniit, jotka on, on sit todella kauniita ;) Joskus oon tuosta potenut huonommuudentunnettakin, mut en enää -nautin vaan erilaisista vartaloista ja naisista.

Oon masturboinut tyhjässä höyrysaunassa. En tosin uskaltanut loppuun saakka koskettelemalla pillua, jos joku ois sattunut tulemaan, vaan kiihotin itseni loppuun ajatuksen voimalla. Porealtaat on ihania, sielläkin oon saanut ajatuksen voimalla, poreiden avustamana, sekä veden alla salaa miehen silitellessä polvea, reittä, vähän uimapuvun altakin pimpsaa..

Kyl mulle uimahalleissa ja kylpylöissä yksi iso elementti on kiihottavuus, salaa saaminen ja tuhmuus. Fantasioitakin asiaan liittyy ja varsinkin paikan päällä tulee fantasioitua kaikenlaista.

Einomies
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Einomies » 21 Touko 2016, 01:22

Persson kirjoitti:Vaimoni kertoo lapsuudestaan Ruotsissa kun he joutivat koulun kanssa uimaan. Paikka oli pieni uimahalli ja pojat ja tytöt uivat eri aikoina. Heidän oli pakko uida alasti kuudenteen luokkaan asti, uimapukuja ei saanut käyttää. Uimaopetusta vedettiin myös kaikille, osasi uida tai ei. Kaikki istuivat alasti ympyrässä ja harjoittelivat jalkaliikkeitä ja jos ei levittänyt haarojaan tarpeeksi tuli ilkeä uimatäti avuksi. "Ei ole syytä piilotella pimppejänne, teillä on kaikilla samanlaiset!" saattoi täti huutaa ja kiskoa tytön jalkoja erilleen, samalla kun muut ympärillä katselivat.
Vaimo koki tämän tietenkin aika nöyryyttävänä, monillahan oli jo murrosikä alkanut. Itseäni kuitenkin tarina kiihottaa jollain lailla...
Ei ole koskaan tapahtunut takuuvarmasti, mutta ihan kiva fantasia.

ParisKunta
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ParisKunta » 03 Loka 2016, 17:09

Me ollaan myös kylpylöiden vakioväkeä. Kaikkea on tullut touhuiltua. Kiihottaa kumpaakin. Laittakaapa viestiä jos haluatte tietää missä ollaan tulevana vklna :D

-ParisKunta-

Tommi67
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Tommi67 » 03 Loka 2016, 19:07

Uimahallit on vallan mainioita paikkoja kun on jonkinasteinen fetissi naisiin uimapuvuissa :D Toinen elementti toki on myös omat tiukat uikkarini, nautintohan se on joka kerta kun huomaa jonkun katseen eksyvän niiden etumukseen...

Megapenis
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Megapenis » 28 Marras 2016, 12:24

Tommi67 kirjoitti:D Toinen elementti toki on myös omat tiukat uikkarini, nautintohan se on joka kerta kun huomaa jonkun katseen eksyvän niiden etumukseen...
Minulla on ollut varhaisesta teini-iästä alkaen fetissinä käyttää hyvin pieniä ja tiukkoja uikkareita. En kuitenkaan kehtaa käyttää kaikkein peinimpiä uimahallissa, sillä isokokoisen kaluni erektio olisi liian huomiota herättävä. Yksityisillä rannoilla annan sen vapaasti näkyä tyttöystäväni seurassa.

kepuli
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kepuli » 29 Marras 2016, 01:20

Itseä kyllä kiihottaa uimahalleissa käynti, ja useasti on tullut myös runkkailtua. Porealtaat ja höyrysaunat on loistavia paikkoja tähän. Esim höyrysaunassa kun ollaan jo valmiiksi alasti, niin siinähän on helppo runkkailla. Parhaimmillaan olen lauennut alta minuutin sekahöyrysaunassa, jotenkin se kielletty kiihottaa. :oops: Onko muilla samanlaisia mieltymyksiä?

ParisKunta
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ParisKunta » 02 Joulu 2016, 17:53

Pari seikkailua kylpyläreissuista...
- vaimo antanut suuseksiä yhteissaunassa johon kuka vaan olisi saattanut tulla.
- vaimolle orgasmi sormipelillä (samalla rintoja nuollen) tyhjässä saunassa johon kuka vaan olisi voinut tulla
- vaimolle orgasmi sormin uima-altaalla jossa paljon muita
- vaimo vilautteli ja jopa sormetti itseään saunassa missä muita. Tämä oli "leikki" jossa istuimme eri puolilla saunaa
- suuseksiä suojaisassa suihkussa yhteisissä tiloissa
- kylpylän vessassa riettaita leikkejä
- Tallinnassa kylpylässä laukeaminen vaimon suuhun yleisessä höyrysaunassa.

Ollaan tässä taas menossa jossain vaiheessa. Kiihottaisi ajatus katselijoista... Anybody?

-ParisKunta-

Vastaa Viestiin