Vilauttelu

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Flasher
Noviisi

Re: Vilauttelu

Viesti Kirjoittaja Flasher » 03 Touko 2017, 00:32

Vilauttelusta saa kyllä parhaimmillaan mielettömän kiihotuksen päälle. Muutaman vuoden olen vilautellut aina jos vain sattuu hyvä mahdollisuus siihen. Ihan parhaita on ollut pari lääkäri käyntiä missä olen maininnut lievästä kives kivusta. Heti jos tuollaista mainitsee niin lääkärin melkein pakko tutkia. Pari kk sitten viimeksi lekurissa käytiin kivekset läpi ja sellanen puoli seisokki oli heti alussa ja nopeasti kulli kovettui siinä käsittelyssä. :D Hyvä fiilis kun kulli sykkii siinä noin 35 vuotiaan ja nätin lekurin naaman edessä.

Yksi melkoisen villi idea on mitä olen miettinyt, että onkohan vaikea toteuttaa. Kesäisin tulee lenkkeiltyä pururadoilla niin mietin jos vastaan tulis random 40-50v nainen niin kysyis pokkana, että voiko auttaa ottamaan alastonkuvaa. Eli siis selittää et haluais itsestä alastonkuvan ulkona mut tietenkin vaikea kunnolla itse sitä ottaa. Jännä olis ihan vaan nähdä reaktio kysymykseen ja jos suostuu niin toki kulli pystyyn sen naisen edessä ja mieluiten enemmän kuin yksi kuva. :D Jos sanoo heti ei niin pahoittelee vaan ja esittää et oli huono läppä ja lähtee menee.

ppo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ppo » 09 Syys 2017, 09:24

Olen tuntenut anoppiini vetoa siitä.asti kuin tutustuttiin, n.8 vuotta. Hän on 55 vuotias upea, vähän pyöreä, upeat isot rinnat omaava nainen. Usein keittiössä touhuillessaan hän kumartuu ottamaan alalaatikosta jotain tai ruokaa uunista, tuon kumarruksen hän tekee (en ole varma tahallaan vai vahingossa) aina kuin suoraan minulle ja suorin jaloin. Jalassaan vain sukkahousut ja pikkarit, kerran jopa oli ilman pikkareita. Sitä näkyä kun katselee niin tuntuu että räjähdän jo omiin housuihini. Aikani unelmoitua siitä näystä ja sille runkattuani, keksin alkaa tutkimaan pyykkikoria, ja sieltähän niitä pikkareita alkoi löytyä, niitä on nuuskittu, maisteltu, runkattu ja lauettu. Jossain vaiheessa alkoi kiihottaa ajatus että pääsisi itsekin vilauttamaan anopille. Kerran juhannuksena anoppi istui kylpytynnyrissä joka on saunan terassin edessä. Tulin itse saunasta pyyhe päällä ja istahdin terassille, anoppia vastapäätä hieman ylemmäs istumaan, pyyyhe oli sovivan lyhyt ja kun avasin haarat vilvoittelua varten niin tunsin kuinka kulli alkoi sykkiä ja kasvaa kun tiesin sen näkyvän anopille. Kyllähän hän ensin vilkaisi ja näytti ensin että vähän häkeltyi ja käänsi katseen pois, siinä sitten aloin jutella jotain ja olin kuin en tietäisikään että koko miehuuteni näkyy vaikka kulli oli jo täydessä mitassaan. Anoppi jutteli takaisin ja huomasin että katsellessaan hänen katseensa harhaili silmieni ja haarojeni välillä, pieni puna poskillaan. Sitten kun menimme nukkumaan, heidän makuuhuoneensa on olohuoneen vieressä, jossa minä siis nukuin. Aamun tullen riisuin housut ja heitin peiton pois, vetelin munan täyteen juhlakuntoon ja odottelin että anoppi herää, kun kuulin viereisestä huoneessa ääniä, tekeydyin nukkuvaksi, silnät hieman raollaan että näen anopin reaktion. Hän avasi oven, astui olohuoneeseen ja pysähtyi tuijottamaan kovaa kaluani. Ehkä hän huomasi kuinka raskaasti hengitin kiimassani ja kuinka kulli syksi itsekseen, kun hän lähti keittiöön, kuitenki palaten vielä ovelle vilkaisemaan uudestaan. Kun anoppi oli mennyt niin pari vetoa vain ja laukesin jo tuohon kiimaan. Oli anoppi aamupalalla vähän vaivautunut ja katseli hieman mietteliäänä ninua, kun taas itse olin autuaan tietämätön kaikesta. Saa nähdä mitä vielä keksin ja pääsisikö joku kerta astetta pidemmälle ;) on se vaan kuuma!

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 01 Marras 2017, 10:07

Ensiksi hieman rajanvetoa.

Vaikka ajatus "vilauttelusta" kiihottaa, en ole itsensäpaljastaja. Kukaan ei ole koskaan nähnyt "vilauttelujani" eikä tule toivottavasti näkemäänkään. Jos niin kävisi, homma olisi mennyt pahasti pieleen, mikä ei olisi ollut tarkoitus. Haluan tehdä tämän selväksi heti tässä alussa. En siis hiiviskele pusikoissa vilauttelemassa lenkkeilijöille tai tee muutakaan tähän genreen kuuluvaa.

Mistä vilauttelun kiihottavuudessa sitten on kyse, jos ei kukaan näe sitä, eikä kenenkään ole tarkoituskaan nähdä sitä?

Kiihottavuus tulee jännityksestä ja mahdollisuudesta, että voisi pahimmassa tapauksessa paljastua, minkä ei siis kuitenkaan missään tapauksessa halua tapahtuvan. Kyse on ehkä vähän samasta asiasta kuin vaarallisissa urheilulajeissa. Eihän kilpa-ajaja tai laskuvarjohyppääjä tai syöksylaskijakaan halua kuolla tai loukkaantua harrastuksessaan, vaikka vaaran läsnäolo ehkä antaa näihin lajeihin tiettyjä ylimääräisiä fiboja. Vilauttelussa on siis ehkä kyse samasta, vaikkakaan henki ei ole kyseessä vaan ainoastaan maine. Jännitys ja katastrofin mahdollisuus kiihottavaa.

Seuraavasta blogistani käynee ilmi, mistä on kyse. En ole pitkään aikaan päivittänyt sitä, joten tarinat ja kuvat ovat jo vähän vanhoja. Kaikenlaista uutta on tapahtunut myöhemmin. Ehkä tehdä uusia postauksia.

Punainen "keinonahkareunus" blogin laidoilla on aitoa nahkaa eikä aivan mitä tahansa nahkaa vaan kopioitu joskus kymmenisen vuotta sitten otetusta lähikuvasta, joka esittää... no, kyllähän te arvaatte. Eräänlaista piilovilauttelua tämäkin. Olen käyttänyt materiaalia joskus aivan normaaleissakin blogeissa tai kotisivuilla kertomatta tietenkään, mistä on kyse.

No, seuraava blogikin on tietysti eräänlaista vilauttelua, mutta koska kerron etukäteen, mistä on kyse, asiassa ei liene ongelmaa.

http://aamutaivas.blogspot.fi/

yepdogxxx
Noviisi

Viesti Kirjoittaja yepdogxxx » 15 Syys 2018, 08:48

Ekshibitionismi kiihottaa.

Asun kerrostalossa ja parvekkeelleni näkee kahdesta muusta talosta. Välillä runkkaan siellä vain sortsien sepaluksesta, mutta olen muutaman kerran laskenut housut kokonaan alas ja tyydyttänyt itseäni täysin avoimesti. Ja se on ollut kaikkein kiihottavinta.
Seksi kiihottaa.

Finguru
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Finguru » 28 Maalis 2019, 11:52

Vaimo ilmaissut kiinnostuksensa vilautteluun. Paras paikka olisi jokin höyrysauna tai vastaava. Miehetkin olisivat alasti ja rohkeimmat uskaltaisivat vaikka runkata.
Löytyykö mistään enää tähän tarkoitukseen hyvää paikkaa?

Snowscoot
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Snowscoot » 23 Touko 2019, 18:55

Ensimmäinen viesti foorumille ja heti täytyy avat omaa fetissiä vilauttelun suhteen. Se on pyöräilyhousut ja niissä pullotuksen esittely. Housut ei kyllä jätä juurikaan mitään arvailujen varaan ja tietyissä piireissä ne on vieläpä ihan normaali pukeutumistapa. Ei tarvitse siis välttämättä edes olla ”häpeissään” tai sen kummemmin edes haeskella vilauttelu mahdollisuuksia. Helppoa on kerrostalon käytävässä jäädä juttelemaan naapurin rouville lenkille lähtiessä tai palatessa, puhumattakaan jos lenkkiseurassa on naispuolisia, katseita tulee vaihdettua :)

Slaveformama
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Slaveformama » 13 Heinä 2019, 16:50

Kuten joku jo tuossa aikaisemmin mainitsikin tuo lääkärillä käynti ja peniksen esittely on erittäin suuri fantasia. Fantasiana taitaa pysyäkkin jos ei veijjarissa sitten jotain vikaa tuppaa tulemas.. :shock: Voipahan sitten paikalle mennä hymyssä suin ja yhtään punastelematta. Pitää tietysti toivoa että naaras puolinen lääkäri osuu kohdalle. :lol: :?

Trexiii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Trexiii » 13 Heinä 2019, 17:35

Itse tykkään vilauttelusta ja tunteesta että joku ehkä näkee...usein tulee ajeltua autolla ja runkattua monta tuntia putkeen ja välillä ajettua niin että joku voi vahingossa nähdä...aivan järjettömän kiihottavaa hommaa. Jos löytyy naisia kenellä kiinnostusta tähän voi laittaa yv:n

Vastaa Viestiin