Neulefetissi (villafetissi)

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
GIFU
Noviisi
Viesti:

Re: Neulefetissi (villafetissi)

Viesti Kirjoittaja GIFU » 28 Heinä 2015, 11:59

Kukkanen kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, uteliaisuudesta kyselisin, että mikä villassa/villa-asusteissa eniten kiihottaa? Ulkonäkö, tuntuma, mielleyhtymät? Kiihottaako teitä villa itsessään, villa-asusteet, vai ainoastaan villa-asut kivan henkilön päällä?

Itse kyllä pidän villasta paljon, etenkin mohairista ja angorasta, koska ovat ihanan pehmeitä. Mut se on vähän samanlaista tykkäämistä, kuin vaikka hyvä musiikki tai maukas suklaa, mulla siihen ei siis liity mitään kiihotusta. Toisaalta, yks villamekko on musta nätti ja tulee seksikäs olo, kun sen laittaa päälle. Muutoin tunnen itseni "mummomaiseksi" villapaidoissa ja oon nimenomaan luullut, että ne on yks vähiten seksikkäitä vaatteita? Toisaalta tykkään pukeutua mukavasti, joten pidän aika paljon villapaitoja ihan oman mukavuuden takia.

Ihan mielenkiinto kyllä heräsi sen suhteen, että jos olis oikein pehmeä mohair/angorapaita päällä seksin aikana, niin tuntunee mukavan lämpimältä, pehmeältä ja kenties hieman stimuloivasti kutittavaltakin? Voishan tuota ainakin kokeilla, uteliaisuudesta :)

Kiva että löytyy uteliaita ihmisiä joilla herää kiinnostus tähän fetissiin :) Kuten woolgear tuossa jo totesikin meitä on moneksi. Osa tykkää vuorautua useampaan kerrokseen tai niin että on päästä varpaisiin pukeutunut, itsellä se kuitenkin rajottuu hyvinpitkälti villapaitoihin ja lapasiin.

Omalla kohdalla se kiihotus villaan tulee tuntumasta ja siitä ajatuksesta miltä se villavaate tuntuis päällä :) Ja tottakai myös se että näät naisen pukeutuneena villapaitaan tai muuhun villavaatteeseen kiihottaa. Mutta jos eteen laitetaan kerä villalankaa niin ei se herätä minkäänlaisia tuntemuksia :D Itsellä tämä fetissi alkoi lapasista jo ihan nuorena kunnes huomasin että on tässä muustakin kyse.

Minä pidän myös villasta ihan muussakin kuin fetissi mielessä. Äläkä välitä siitä että mitä muut ajattelee siitä että tykkäät pukeutua villavaatteisiin. Se ei todellakaan tee sinusta mummomaista :)

Kokeile ihmeessä seksin aikana pitää neuletta! Sanoitkin taikasanan, se tuntuu juurikin stimuloivasti kutittavalta ;) Se pistelyn tunne on jotain erittäin seksikästä! Tiedä vaikka tykkäsitkin. Kerro toki sitten mitä mieltä olit :)

maikusi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja maikusi » 03 Elo 2015, 12:35

Ite tykkään kanssa juuri siksi villasta kun se kutittaa paljaalla iholla kun on päällä. Pidän myös kiihottavana naista jolla on villapaita tai jotain villavaatetta päällä saa mielen laukkaamaan:D ja kyllä tykkään ihan lankarullistakin jos on itselle mieleistä lankaa. Ja itse käytän aina mahdollisimman usein juuri jossain ulkonakin villavaatteita talvisin näkyvämmin kuin kesäisin. Talvella tulee ihan käytettyä villahousja farkkujen alla ja villasukkia, lapasia, pipoja jne kun ei silloin herätä niin paljon ihmettelyä. Mutta kyllä sitä välillä ihan kesälläkin tulee käytettyä kun tuntuu kiihottavalta:)

pou
Noviisi

Viesti Kirjoittaja pou » 16 Syys 2015, 15:33

Mukava huomata, että täällä on muitakin ketä villavaatteet kiinnostaa 8-) Onko teillä minkälaisia fantasioita villavaatteiden suhteen? Itse olen innostunut toteuttamaan niitä sitomisen suhteen kaulahuiveilla yms ;)

GIFU
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GIFU » 16 Syys 2015, 15:45

Kyllähän sitä vaikka minkälaista fantasiaa löytyy :D Lähinnä seksiä villapaita päällä yms, mutta toki sitä kaikkee villiä myös mielessä pyörii :P

pou
Noviisi

Viesti Kirjoittaja pou » 16 Syys 2015, 16:15

Onkos teillä kumppanin kanssa kuinka suhtauduttu asiaan? Epäilen että minun parempi puoliskoni ei välttämättä ymmärrä asiaa vaikka monesti olen yrittänyt hienovaraisesti vihjailla asiasta.
Onko kumppanit sitten itse innostuneet toteuttamaan fetissejänne ja onko vastannut odotuksia? :|

GIFU
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GIFU » 16 Syys 2015, 16:38

pou kirjoitti:Onkos teillä kumppanin kanssa kuinka suhtauduttu asiaan? Epäilen että minun parempi puoliskoni ei välttämättä ymmärrä asiaa vaikka monesti olen yrittänyt hienovaraisesti vihjailla asiasta.
Onko kumppanit sitten itse innostuneet toteuttamaan fetissejänne ja onko vastannut odotuksia? :|

Nostat vaan rohkeesti kissan pöydälle. Mistä tiedät että parempi puoliskosi ei ole jo arvannut?

Itsellä aikaisempi muija ei oikein lämmenny asialle vaikka ei koskaan kieltäytyny pukemasta villapaitaa, mutta kyllä se oli aistittavissa että ei niinkään innostunut asiasta. Nykyinen tyttöystävä otti asian yllätyksekseni erittäin hyvin. Niin hyvin että tais itsekkin innostua asiasta.

pou
Noviisi

Viesti Kirjoittaja pou » 17 Syys 2015, 14:19

GIFU kirjoitti:
pou kirjoitti:Onkos teillä kumppanin kanssa kuinka suhtauduttu asiaan? Epäilen että minun parempi puoliskoni ei välttämättä ymmärrä asiaa vaikka monesti olen yrittänyt hienovaraisesti vihjailla asiasta.

Nostat vaan rohkeesti kissan pöydälle. Mistä tiedät että parempi puoliskosi ei ole jo arvannut?

Itsellä aikaisempi muija ei oikein lämmenny asialle vaikka ei koskaan kieltäytyny pukemasta villapaitaa, mutta kyllä se oli aistittavissa että ei niinkään innostunut asiasta. Nykyinen tyttöystävä otti asian yllätyksekseni erittäin hyvin. Niin hyvin että tais itsekkin innostua asiasta.

Tuumasta toimeen, en nyt ole aivan varma kuinka tuo suhtautui. Liekkö edes käsitti koko asiaa :lol: Tosin mielellään auttoi toteuttamaan halujani ja tuntui itsekin olleen hyvin tyytyväinen. Varovaisesti touhu aloitettiin, jospa sitä tästä vielä saisi toisen hurjistumaan kunnolla ;)

GIFU
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GIFU » 17 Syys 2015, 16:36

Hyvä juttu! Avoimuus kannattaa kuten ehkä huomasit.

woolfreak
Noviisi

Viesti Kirjoittaja woolfreak » 21 Syys 2015, 22:27

GIFU kirjoitti:Rikotaas pitkä hiljaisuus jälleen. Tuli ostettua tälläiset tässä päivänä eräänä :)
Mistäs?:) Olisiko mitään suomalaista nettikauppaa mistä voisi löytyä vastaavaa..? Tuntuu että eBay on ainoa paikka, josta vastaavia löytää...

GIFU
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GIFU » 22 Syys 2015, 10:05

Aika harvassa taitaa olla suomalaiset nettikaupat näitten suhteen. Toria ja huutonettiä välillä tulee selailtua mutta ei sielläkään liiemmin tän tyylistä tarjontaa ole. Toi ylempi nuista on tiffymohairilta ebayn kautta tilattu. Tuon alemman kanssa kävi pikku koistinen. Sen piti myös tulla tiffyltä mutta mittatilauksena. Tiffyllä on vaan tuo asiakaspalvelu välillä vaan niin hidasta että en sitte malttanu ootella niin tilasin mohair magiciltä tälläsen omilla mitoilla tilalle :)
White_Norwegian__511619ea49d50 (1).jpg
White_Norwegian__511619ea49d50 (1).jpg (952.6 KiB) Katsottu 1636 kertaa

Vastaa Viestiin