Facesitting

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
homeboy
Noviisi

Re: Facesitting

Viesti Kirjoittaja homeboy » 28 Tammi 2014, 22:53

Kyllähän tuo saattaa satunnaissuhteissa jäädä harvinaiseksi herkuksi. Harmi tosiaan, naisen alapää on parasta juuri tuosta kulmasta. Käytännössä nuolemista helpottaa paljon jos rouva on kyykyssä ja vielä jos korkokengät jalassa... Tulee tavarat paremmin esille ja on helpompi nuolla. Siitä on helppo tehdä yhteinen leikki kun vaikka päivällä jo lähettää murulle tekstarin että voisitko tänään laittaa korkkarit, saisi nuolla pitkästä aikaa. Kannattaa kehua kuinka kaunis alapää hänellä on. Yllättävän monilla naisilla on huono itsetunto pimppinsä ulkonäön suhteen. Olen varma että se suurin syy miksi satunnaispanot harvoin antavat nuolla itseään.

taikuri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja taikuri » 29 Tammi 2014, 20:18

Usein kun panen takaapäin vedän kullin ulos kun itsellä meinaa tulla ja lyön naaman kankkujen väliin ja nuolen pillua ja peppureikää kunnes tilanne sallii jatkaa panemista, saman voi tehdä jos emäntä on ratsailla jolloin tapahtuu varsinaisesti face sitting.. itse tykkään enemmän tuosta takaapäin versiosta... nam nam :-)

pate91
Noviisi

Viesti Kirjoittaja pate91 » 11 Helmi 2015, 22:24

Pahoitteluni kun nostatan vanhan postin, mutta itseäni kiihottaa jo ajatus, että joku istuu ja hieroo kunnolla märkää alapäätänsä naamallani ja itse saa nuolla ym. Nautinnollista! Topicin avaajan toinen video aivan mahtava!

Tässä pari videota vielä:
http://xhamster.com/movies/1127977/chub ... g_guy.html
http://www.xvideos.com/video868598/amat ... _boyfriend

kiimainen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja kiimainen » 12 Helmi 2015, 00:32

Musta aivan uskomattoman kiihottava ajatus <3
En harmikseni ole vielä päässyt kokeilemaan, olisi ihana olla naisen ihanan pillun ja perseen alla ja nuolla ja ottaa vastaan pillusta kiimaisena valuvaa nestettä <3
Ja ajatus myös siitä että nainen oikeen kunnolla hinkkaisi ja runkkaisi alapäätään kasvojani vasten kiihottaa aivan suunnattomasti ;)

Alabama
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alabama » 08 Huhti 2015, 20:53

Olen itse tätä päässyt kokeilemaan muutamia kertoja molemmilla tavoilla eli mun naamalla on istuttu ja oon itse istunut toisen naamalla. Täytyy sanoo, että ihan hauskaa on ollut..
"I may not be everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway"

kiimainen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja kiimainen » 09 Huhti 2015, 00:59

Nyt sitä on päässy testailemaanki.
Eräs ihana nainen suostu seksin yhteydessä siihen ja oli kyllä upeeta olla sielä alla ja nuoleskella ja puristella rintoja samalla <3 Kivaa oli ^^

merimaaria
Noviisi

Viesti Kirjoittaja merimaaria » 10 Huhti 2015, 21:21

Kinkybileessä jossa käyn on sellainen facesitting penkki ja siinä on mukava istuskella ja vaihtaa orjapoikaa joka makaa alla. Molemmilla on hyvä asento.

eressea
Noviisi

Viesti Kirjoittaja eressea » 30 Marras 2015, 00:05

Onhan se nyt aika nautinnollista saada kontrolloida istumalla naamalle.
Tosin en tiedä olenko sitten joku poikkeus säännössä, mutta kyllä mä olen istunut joidenkin satunnaispanojen kasvoille ja toki myös antanut nuolla muutenkin. Miksi ei? Ei mua ainakaan oman pillun ulkonäkö hävetä... :P
Myös AS:ssa.

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 13 Joulu 2016, 02:31

Riippuu aika paljon kemioista, mutta jos nainen ylipäätään tykkää siitä että häntä nuollaan (vastoin yleistä väitettä lähellekään kaikki naiset eivät tykkää tästä), niin kyllä tuohon aina välillä päätyy joka suhteessa. Ja siis omassa tapauksessa pelkkään pillun nuolentaan.

Yhdessä suhteessa halusin siihen enemmän, kun nainen oli sopivan paljon vanhempi, pillu todella märkä, tarvitsi ja ansaitsi paljon, omasi isot rinnat ja asennettakin oli. Kyseinen nainen on ymmärtänyt parhaiten mistä minun seksuaalisuudessani on kyse ja minäkin ymmärsin häntä tietyin osin tuolla saralla parhaiten. (Oli hänellä ainakin yksi parempi ollut, mutta tässä ei nyt ole siitä kyse.)

Itse koin seksuaalisen asetelmamme sellaiseksi, että siihen minä kuulun. Kun reippaasti suhteemme jälkeen harrastettiin seksiä pariin otteeseen, aistin ettei hän kuitenkaan enää halunnut tuon tyyppistä roolitusta ainakaan paljoa. Jopa päin vastoin. Oli hyvä suhde kun molemmat halusivat antaa ja se tuotti suurta nautintoa. Varmaan osin ikäerojuttu... molemmat haluavat ajatella että ovat poikkeuksellisen hyviä "tuon ikäiselle".

jallu73
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jallu73 » 14 Joulu 2016, 10:45

Tää olisi upeaa ku nainen istuisi isolla pyöreällä perseellä vasten kasvoja hienoisi pillua ja analia naamaa vasten kunnolla ja välillä pysäittäisi liikkeen painaisi kunnolla pepun naamalle olisi vaikeaa saaada happea alla. Siinä nainen vie ja mies vikisee.

Vastaa Viestiin