Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
KoiraKaveri
Kisälli

Re: Sekalaisia pissajuttuja

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 25 Elo 2019, 18:49

Kettunen kirjoitti:
24 Elo 2019, 12:12
Lisu ja lisutus ovat muuten minulle outoja sanoja. Kuinkahan pienellä murrealueella ne asustavat vai ovatko jotakin oman perheen kieltä?
En ole edes tullut ajatelleeksi, mutta laittaessa googleen "lisutus" hakusanaksi, löytyi sieltä vain lissu sanalle selityksiä.

Luulin sen olevan ihan yleinen, en ole sitä itse keksinyt. Luulen sen olevan perheen sisältä.
_______

Nämä ovat ainakin isoäidiltäni:
juosta sukkalavassa = ulkona ilman kenkiä.
kaahia kokilla = etsiä jotakin vintillä.
Mojahuttaa = lyödä.

Hän myös vääntää sanoja mukavasti. "Pistää pöyrälle kuivamaha. Suoraha alaha päi."

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 28 Elo 2019, 17:54

Vapaaviikolla aloitin kastelun eilen muutamalla varovaisella pikkulirillä. Sitten otin sildenafiilia ja laukesin iltapäivän mittaan kahdesti, välillä tietysti lirauttelin mutta varoin, ettei vaippa tule vielä liian täyteen. Uinailin yön tietenkin pissavaipassa ja kun aamuyöllä heräsin lievään hätään (olin juonut taas vähän liikaa colaa), laskin vaippaan ja käänsin kylkeä ja jatkoin unia. Tänään lirauttelin taas vähän ja sitten tein uhkarohkean tempun: puin vaipan päälle collegehousut ja tilasin pitsaa. Lähetin tultua kysyin häneltä, tulvahtiko täältä maalin hajua kun avasin oven - "maalailin aamupäivällä pienoismalleja enkä oikein itse osaa sanoa vieläkö niiden huurut tuntuvat". Lähetti sanoi ettei huomannut mitään - tämä vaikuttaa vahvistavan sen mitä olen jo uumoillutkin, eli pelkässä vaipassa ollessa aromi tuntuu kyllä selvänä, mutta kun vaipan päällä on normaalit housut, haju ei kantaudu ainakaan kovin kauas. :o

Viimeisin loraus puoli tuntia sitten meni jo vähän reisillekin, mutta oleilen täpötäydessä vaipassa silti koko päivän ja kukaties ensi yönkin. Paksu ja painava vaippa on niin mukavan kömpelö, kun taapertelen pitkin kaksiota. :D

Jk. Olin sitten toisenkin yön samassa, nyt jo todella haiskahtavassa vaipassa. Aamulla sen toinen sivusauma oli lähes revennyt ja oli korkea aika pestä niin erittäin tahmainen kikkeli kuin koko olemuskin. :lol: (Aina kun vaippa repeää yöllä, se repeää vasemmalta, millähän tavalla oikein kääntyilen unissani?) Nyt olen aivan alasti, koska lämpötila on aurinkoisen asunnon olohuoneessa 27 asteen paikkeilla.

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 03 Syys 2019, 14:56

Onpa taas ollut antaumuksellisia leikkejä. :D Olen itsekin huomannut että haju ei kantaudu viittätoista senttiä pitemmälle jos pissavaipan päällä on jotakin.

Mutta tänään tein kokeen kun isäukko on koko päivän poissa ja itse olen viimeisellä lomaviikolla - säiden puolesta valitsin kaksiosaisen lomani ajankohdat hyvin! Menin alakertaan eilisiltainen pissavaippa ainoana housuna ja istuin äidin viereen sohvalle katselemaan digiboksista jotakin elokuvaa. Ei kulunut kauan kun hän sanoi että nyt olisi äidin pikku pissahousun :D syytä mennä pimpsanpesulle ja vaihtaa vaippa - tuoksahtaa aika lailla. Sanoin että tiedän ja tämä olikin tarkoituksellinen kokeilu. Äiti sanoi että sitä hän arvelikin ja että muuten olen kyllä onnistunut pysymään varsin hajuttomana vaikka vaipassa on varmasti ollut pissaa kerran jos toisenkin. Onko kastelun nautinnossa seksuaalista vivahdetta, äiti kysyi rohkeasti ja tunnustin että on - joskus tekee mieli olla vähän pervo ja vaippapissailu on sellaista salaista pikkukivaa jota voi harrastaa jopa julkisella paikalla. Äiti silitti hiuksiani ja sanoi että kaikin mokomin jos se kerran tuntuu hyvältä - ja nyt pesulle!

Näiden leikkien olemus on nyt selvitetty eikä niihin tarvitse äidin kanssa enää palata. Meillä ei salailla paljoakaan mutta koirakaappi pysyy kyllä ainakin toistaiseksi tiukasti suljettuna.

Metrileka
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Metrileka » 03 Syys 2019, 15:08

tahtoisin vain päästä joskus vaihtamaan Kettuselle vaipan ja suorittaa alapään pesun suullani 8-)

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 03 Syys 2019, 17:34

Oho!

Olet kyllä pahuksen rohkea... Itse olin aivan tolaltani ainoastaan jäädessäni kiinni siitä, että minulla on vaippoja.
Sisko tietää kyllä sen, että olen zoofiili. Psykologi oli toinen jolle kerroin asiasta mutta, vaikka hän on ammatissa, ei hän selkeästi tykännyt yhtään. Äidilleni en usko voivani kertoa mutta voihan se olla, että muut aavistelevatkin jotakin - nuori mies, joka ei ole koskaan seurustellut ja vakuuttaa ettei halua koskaan niin tehdäkään, avoimesti koirahullu, asuu kahdestaan ison narttukoiran kanssa ja selittänyt vielä, että "se on puolisoni." Lisäksi sukulaiset pilailee sillä, miten pidän sitä liian hyvin. Perheeni myös ihmetteli alusta asti, miten jaksan niin älyttömästi sitä rapsuttaa ja olla lattialla sen kanssa.

Esiin ei varmasti zoofiliilina kannata tulla.
Olisi kyllä kiva näyttää millainen tyttöystävä minulla on.
Viimeksi muokannut KoiraKaveri, 03 Syys 2019, 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 03 Syys 2019, 17:46

Äidin pikku pissahousu on rohkea ja suloisen rehellinen tyttö ja äiti on selvästi hyvin avarakatseinen ihminen. Olisipa joka perheessä samanlainen.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 04 Syys 2019, 14:42

Kettunen kirjoitti:
03 Syys 2019, 14:56
Menin alakertaan eilisiltainen pissavaippa ainoana housuna ja istuin äidin viereen sohvalle katselemaan digiboksista jotakin elokuvaa. Ei kulunut kauan kun hän sanoi että nyt olisi äidin pikku pissahousun :D syytä mennä pimpsanpesulle ja vaihtaa vaippa - tuoksahtaa aika lailla. Sanoin että tiedän ja tämä olikin tarkoituksellinen kokeilu. Äiti sanoi että sitä hän arvelikin ja että muuten olen kyllä onnistunut pysymään varsin hajuttomana vaikka vaipassa on varmasti ollut pissaa kerran jos toisenkin. Onko kastelun nautinnossa seksuaalista vivahdetta, äiti kysyi rohkeasti ja tunnustin että on - joskus tekee mieli olla vähän pervo ja vaippapissailu on sellaista salaista pikkukivaa jota voi harrastaa jopa julkisella paikalla. Äiti silitti hiuksiani ja sanoi että kaikin mokomin jos se kerran tuntuu hyvältä - ja nyt pesulle!
Rivien välistä voi lukea, että hellä nimittely ei pahastuttanut pissapöksyistä pikkutyttöä. Äitisi on varmaan aavistellutkin, että vaippaan lirauttelu on yhden lajin seksileikki - tarkemmin selaillessa huomaan, että tulit vaippakaapista ulos jo toissa kesänä. Teillä on selvästi hyvin luottamuksellinen ja läheinen suhde.

Minulla on taas vapaapäivä ja sateella ei ole muuta tekemistä kuin ottaa sildeä ja pukeutua Liberoon ja kohta taitaa taas tulla housuun... :lol:

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 07 Syys 2019, 13:36

Ja luultavasti tuli housuun. Sitten roiskahti siemeniä lakanalle ja saatuaan erektion laskemaan pikkupoika lirautti taas housuun jne. :D Olitko yön yli pissavaipassa?

Äiti saa tosiaan sanoa minua pikku pissahousuksi ja on pakko myöntää että olisin mielelläni myös kiltin enon tai isoveljen pikku pissahousu. Haluaisin myös olla lapsenpiika jolla on loputtomasti kärsivällisyyttä alituiseen kastelevaa pikkupoikaa kohtaan - ja jos pikkupoika on oikein kiltti niin täti voi illalla imettää häntä.

Mutta ehkä on parempi ettei unelmoi liikaa. *huokaus*

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 07 Syys 2019, 14:28

Kettunen kirjoitti:
07 Syys 2019, 13:36
Ja luultavasti tuli housuun. Sitten roiskahti siemeniä lakanalle ja saatuaan erektion laskemaan pikkupoika lirautti taas housuun jne. :D Olitko yön yli pissavaipassa?
Juurikin näin. :lol:
Kettunen kirjoitti:
Juurikin näin. *syvä huokaus*

Metrileka
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Metrileka » 07 Syys 2019, 14:40

Kettunen kirjoitti:

ja on pakko myöntää että olisin mielelläni myös kiltin enon tai isoveljen pikku pissahousu

Aina saa ja kannattaa unelmoida, kunhan ei sekoita todellisuuta :P

Vastaa Viestiin