Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Kettunen
Kisälli

Re: Sekalaisia pissajuttuja

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 30 Kesä 2019, 12:08

RobinHund kirjoitti:
29 Kesä 2019, 16:54
Tämän päivän pervoiluksi kelpasi aamuloron laskeminen yöpukuna toimineisiin collegehousuihin. Toimitus tarjosi lämmintä nautintoa ja lisäksi mukavaa katseltavaa, kun suihku värjäsi vaalean siniharmaita housuja tummemmiksi. :D Lopuksi huuhtelu ja housujen pudotus pesukoneen avonaiseen kitaan.
Tein saman tänä aamuna paitsi että omat housuni ovat tummansiniset. Kylläpä tuntui mukavalta seisoa pesuhuoneen lattialla ja antaa "vahingon" tulla housuun. :D

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 30 Kesä 2019, 17:13

Ajattelin, että tähän ketjuun minulla ei taida olla lisättävää, koska aihe ei ole varsinaisesti se, mistä saisin "kicksejä". Ei varsinkaan housuihin pissaaminen, muiden kokemaa mielihyvää mitenkään vähättelemättä.

Sen verran kuitenkin valotan kokemuksiani tästä aiheesta, että joskus olen tehnyt omaksi huvikseni mielikuvitusvideoita, joissa pidän mukamas poliittista puhetta alavartalo paljaana tai vähintään "tietty" osa alavartalosta paljaana. Ja kesken poliittisen puheen, ilmeenkään värähtämättä, annan pissan tulla. Ajatuksena on ollut se, että teko ei saa mitenkään näkyä puheessani tai ilmeessäni. Videossa se tietenkin näkyy.

Olen pannut poliittisia nakuvideoitani nettiin, mutta tuollaisia en ole viitsinyt panna, kun en täysin tiedä, ovatko ne hyväksyttyjä. Ja videoon pitäisi ehkä saada jokin syvällisempi idea. Varsinaiset videoni löytyvät Googlella hakusanalla cptzeman. Eli tuohon sarjaan kuuluvana olisi myös edellä mainittu video tai kaksi.

Joskus näkee miehiä, jotka ovat pysäyttäneet autonsa tien varteen, ja jotka pissaavat aika lailla julkeasti ja näkyvästi. Todettakoon, että tuollainen ei ole minun juttuni. Menen pusikkoon piiloon, jos pitää käydä tienvarsivessassa.

Kaikkein julkeimmat pissapaikkani ovat olleet pakon sanelemia, eli kerta kaikkiaan on ollut käytävä... no, kyllähän kaikki tietävät. Nämä tilannevessat ovat olleet kaupunkien puistoja ja pensaanjuuria tai paikkoja autojen suojassa parkkipaikalla ym. Vaikka paikka olisi ollut kuinka mahdoton tahansa, olen kuitenkin pyrkinyt pitämään huolen siitä, että kukaan ei näe. Enkä usko, että on nähnytkään.

Jossakin äärimmäisen pervossa "seksifantasiassa" pissaamisella voi olla myös tietty rooli. Yksi tällainen kammottava kuvitelma on se, että joutuisi hirtettäväksi alastomana suuren ihmisjoukon katsellessa. Kun henki lähtisi, ruumis valtostuisi, ja pissa valuisi ulos. Joskus luonnossa alasti pissatessa voi kuvitella tuollaisen täydellisen "kuolemanrentouden" ja antaa pissan tulla aivan rentona, miten se nyt omalla paineellaan tulee. Ja tähän kuvitelmaan kuuluu siis, että ihmiset katselevat. Tämä kuuluu tietysti sarjaan "kuvitelmat, joita ei halua oikeasti kokea". Eihän tuollaista voikaan kokea, koska kuolleet eivät tunne eivätä tiedä, mitä heidän ruumiilleen tapahtuu.

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 01 Heinä 2019, 16:46

Onpa nautinnollisia roiskutteluja muun muassa Jukralta ja Räsynukelta vanhoja tuttuja erikseen mainitsematta. Omat lorotukseni ovat viime aikoina rajoittuneet suihku- ja tiskiallaspisseihin ja satunnaisiin vaipankasteluihin.

RobinHundille maininta että pikkusiskon pesemättömän etupyllyn aromi oli todellakin kerrassaan ihana. Se oli sitä aikaa kun varusteiden sukupuolikäyttö oli vielä vierasta ja tytön paikoissa kiinnosti ennen kaikkea erilaisuus. Varhaisissa tutkimuksissa en tainnut edes saada erektiota.
RobinHund kirjoitti:
14 Kesä 2019, 17:46
Tällä hetkellä unelmoin tämän nuoruusmuistotulvan innoittamana, että pääsisin Kettusen kanssa leikkimään kahta 14-vuotiasta, jotka eivät koskaan ole kuulleetkaan että toisella sukupuolella on housujen alla aivan erilaiset kapineet - mikä yllätys se olisikaan, kun yhdessä riisuutuisimme ennen saunaan menemistä! :o
Kettunen kirjoitti:
17 Kesä 2019, 18:30
Tämä onkin mielenkiintoinen ajatuskuvio! Millaisessa tynnyrissä olisi mahtanut pitää kasvaa jottei tietäisi vastakkaisesta sukupuolesta mitään? Jossain takametsän pikkutilalla samansukupuolisen yksinhuoltajan ja samaa sukupuolta olevien siskosten / veljesten kanssa ... talon ainoa hevonenkin on samaa sukupuolta :D ... ei ole koskaan päässyt vanhemman mukana edes kaupalle saati että olisi käynyt koulua.
Tähän kuvioon kuuluu varmaankin se että tyttö alkaa uteliaana sormeilla pojan... öh... elintä ja parissa hujauksessa se kasvaa valtavan isoksi ja poika roiskauttaa elämänsä ensimmäisen siemensyöksyn - molempien suureksi yllätykseksi.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 01 Heinä 2019, 21:12

Helsinki42 kirjoitti:
01 Heinä 2019, 16:46
Omat lorotukseni ovat viime aikoina rajoittuneet suihku- ja tiskiallaspisseihin ja satunnaisiin vaipankasteluihin.
Pahus, kun en itse ylety tiskialtaaseen ilman jakkaraa. :lol:
RobinHund kirjoitti:
14 Kesä 2019, 17:46
Tällä hetkellä unelmoin tämän nuoruusmuistotulvan innoittamana, että pääsisin Kettusen kanssa leikkimään kahta 14-vuotiasta, jotka eivät koskaan ole kuulleetkaan että toisella sukupuolella on housujen alla aivan erilaiset kapineet - mikä yllätys se olisikaan, kun yhdessä riisuutuisimme ennen saunaan menemistä! :o
Kettunen kirjoitti:
17 Kesä 2019, 18:30
Tämä onkin mielenkiintoinen ajatuskuvio! Millaisessa tynnyrissä olisi mahtanut pitää kasvaa jottei tietäisi vastakkaisesta sukupuolesta mitään? Jossain takametsän pikkutilalla samansukupuolisen yksinhuoltajan ja samaa sukupuolta olevien siskosten / veljesten kanssa ... talon ainoa hevonenkin on samaa sukupuolta :D ... ei ole koskaan päässyt vanhemman mukana edes kaupalle saati että olisi käynyt koulua.
Helsinki42 kirjoitti:
Tähän kuvioon kuuluu varmaankin se että tyttö alkaa uteliaana sormeilla pojan... öh... elintä ja parissa hujauksessa se kasvaa valtavan isoksi ja poika roiskauttaa elämänsä ensimmäisen siemensyöksyn - molempien suureksi yllätykseksi.
Juuri niin siinä pitää käydä! Ajatus oli minullakin mielessä kun kirjoitin, mutta jäi mainitsematta. Siinä kuitenkin syy siihen, että ollaan jo 14-vuotiaita.

Nyt alkaa valjeta tämän lajinen peräkkäisten lainausten merkintälogiikka... :D

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 02 Heinä 2019, 17:45

RobinHund kirjoitti:
01 Heinä 2019, 21:12
Helsinki42 kirjoitti:
Omat lorotukseni ovat viime aikoina rajoittuneet suihku- ja tiskiallaspisseihin ja satunnaisiin vaipankasteluihin.
Pahus, kun en itse ylety tiskialtaaseen ilman jakkaraa. :lol:
Ja minä tyttönä joutuisin hyppäämään tiskipöydälle ja kyyköttämään altaan päällä ... hmm ... pitänee joskus kokeilla! :lol:

Tänään laskin taas työpaikalla lämpöisen iltapäiväpissan aikuisvaippaan ja tulin kaupan kautta kotiin. Luotan lujasti siihen ettei kukaan huomaa. :D

Jukra
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jukra » 04 Heinä 2019, 12:59

Mä olen nyt kahtena aamuna lähtenyt lenkille aamu viiden aikaan ja laskenut aamulorot yhdeltä kallionnyppylältä kolmisen metriä alemmas ruohikkoon, toivottavasti kukaan ei ole nähnyt mutta ei se toisaalta paljon haittaisi vaikka olisikin :D Suihkuun olen myös parina aamuna antanut tulla. Täytyy nyt ottaa ilo irti näistä asioista koska elokuussa alkaa tiivis työ jossa ei ole paljon mahdollisuuksia laskea muualle kuin veskiin.

Räsynukke
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 04 Heinä 2019, 15:40

Tässä kun oli hellepäiviä ja ihana aurinko lämmitti, tai kuumensi, niin makoilimme kumppanin kanssa ison lakanan päällä ja nautiskelimme kesästä Ja tietenkin nakuna, muilta piilossa. Siinä sitten tuli tarve sille pienemmän hädän toimitukselle. Nousin ylös ja siirryin hieman sivummalle perennapenkin viereen. En kykistynyt vaan seisoin jalat suorana haara-asennossa. Taivutin itseni vaan eteen melkein suorakulmaan ja katselin miten suihku tuli melko ehjänä vauhdilla maahan. Se oli pitkä suihku. Odotin jokaisen tipahtelevan tipan tulleeksi. Minua katseltiin viiden metrin päästä. Se hieman kuumotti, -kumpaakin. Lopuksi taitoin kukan perennapenkistä, en vaan tiedä kukan nimeä, mutta isokokoinen ja kaunis se oli. Ujutin kukan kummun suojaksi ja varren ankkuroituna reisien väliin. Hipsuttelin taas pakalleni kukan kauniisti koristaessa alavatsaani. Eihän se siinä kauaa saanut rauhassa olla, vaan kohta poimija sen nappasi.
Aina yhtä hämmentynyt, mutta utelias

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 07 Heinä 2019, 14:35

Eilen siskoni tuli auttamaan minua tavaroideni pakkaamisessa sillä muutto alkaa olla lopuillaan. Hän kysyi "mitä täällä on" osoittaen senkkikaappia. Vastasin, että saa avata, otetaan sieltä tavaraa myös mukaan. No tulin siihen katsomaan ja auttamaan, jolloin siskoni tempaisi kaapin oven auki, Siinä se komeili. Hetken tujotettuaan sitä, näpytti solmella vaippapaketiani ja kysyi mitä nämä ovat!!!
Unohdin niiden olevan siellä. Menin lukkoon ja tunsin punan nousevan naamalle! :o :oops:

Eipä siinä auttanut, kuin pikaisesti selittää, että kylillä käydessä meinaa joskus olla ongelmia. Hän kovasti selitti ymmärtävänsä mutta... Loistavaa!
Olisi sitä voinut nekin muistaa itse pakata aiemmin.

Käry kävi.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 09 Heinä 2019, 11:59

Ongelmia-sana pelastaa onneksi paljon. Jos joku kysyy, millaisia ongelmia, voi vastata ainakin kahdella tavalla:
- Ei kuulu sinulle.
- Parempi ettet tiedä.

Itse laskin aamupissan kyykyssä pusikkoon Herr Schäferin katsellessa kiinnostuneena. :lol:

Einomies
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Einomies » 10 Heinä 2019, 07:01

FrauSchaefer kirjoitti:
09 Heinä 2019, 11:59
Ongelmia-sana pelastaa onneksi paljon. Jos joku kysyy, millaisia ongelmia, voi vastata ainakin kahdella tavalla:
- Ei kuulu sinulle.
- Parempi ettet tiedä.

Itse laskin aamupissan kyykyssä pusikkoon Herr Schäferin katsellessa kiinnostuneena. :lol:
Vähän kateellisena ajattelen Herr Schäferin näköaloja. :)
Aikuinen nainen kyykkypissalla on varsin herkullinen näky ja aamupissassa on vielä yleensä kivasti väriä ja hajuakin, makuakin tietysti, jos saisi vielä nuolla pissaisen pimppisi puhtaaksi.

Vastaa Viestiin