Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Re: Sekalaisia pissajuttuja

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 22 Kesä 2019, 14:30

En päässyt tuttavien mökille ja astutus pihalla jäi tekemättä. Eilisiltana jätin kuitenkin pöksyt pois hameen alta Herr Schäferin kanssa lenkkeillessäni ja poikkesin syrjäisellä ulkoilutiellä suojaiseen paikkaan. Komensin Herr Schäferin maahan, vedin hameen ylös ja laskin pitkän loron hajareisin seisaaltani. Herr kävi nuuhkimassa ja nuolaisemassa lätäkköä :lol: ja sitten jatkoimme matkaa.

Lapsena lirittelin silloin tällöin kesäisin ulos, mutta Räsynuken tasolle en ylety millään. Lisäksi tein sen melkein aina yksin - tietenkin lukuunottamatta sitä tapausta, josta kerroin sivulla 34. Koirien ja etenkin hevosten pissat kiinnostivat minua enemmän. :o
RobinHund kirjoitti:
21 Kesä 2019, 21:13
Kolme siemensyöksyä ja pissalorauksia vaippa täyteen. Päivän työ oli tehty ennen kuin Hercule Poirot alkoi kello 18.30. :D
Jokseenkin erikoinen tapa viettää juhannusaattoa, mutta onhan meitä moneksi. :D Hercule Poirot alkaa kolmannella katsomalla tuntua kohtuuttoman itserakkaalta ja liian karrikoidulta, mutta meitä brittisarjojen ystäviä hemmotellaan joka tapauksessa koko ajan. Maksan yleisradioveroa erittäin mielelläni, varsinkin kun eläkkeestäni verotettuna se on pienempi kuin entinen televisiomaksu.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 22 Kesä 2019, 15:56

Kettunen kirjoitti:
17 Kesä 2019, 18:30
Jälkeenpäin ajatellen tuntuu että yhdyntämielikuvat tulivat mukaan nimenomaan tämän 10-vuotiaana sattuneen tapauksen jälkeen - oli jotenkin niin konkreettista nähdä ikätoverin kikkeli ja erektio ihan läheltä vaikka emme rohjenneetkaan koskettaa toistemme kapineita. Sormenikin alkoi vierailla vauvareiässä entistä useammin vaikka se välillä vähän sattuikin.
Joyride kirjoitti:
19 Kesä 2019, 10:36
Nyt kun asiaa uudelleen ajattelin, niin itse asiassa omallakin kohdalla asia saattoi mennä niin, että yhdyntämielikuvat alkoivat kiehtoa juuri vähän sen jälkeen kun olin lopulta päässyt lähemmin tutustumaan tyttöjen anatomiaan. Itselläni tuo onnellinen päivä vaan koitti sitten vähän vanhempana, vasta 12-vuotiaana tai melkein jo 13 vuotta täyttäneenä. Oli tosiaan niin konkreettista päästä viimein näkemään miltä sellainen mystinen vauvareikä oikeasti näytti, ja muistan kyllä sitä ihmeellistä aukkoa ja kaikkia niitä pimpin kosteita poimuja suurella ihmetyksellä ihailleeni..

Nuo leikit osui omalla kohdallani 6-luokan jälkeiseen kesään. En ole varma, alkoiko ajatukset yhdynnöistä vielä ihan siinä kesän aikana tuntua kiehtovilta, mutta varmuudella muistan että seiskaluokalla kyllä jo ujosti salaa vilkuilin luokan söpöjä tyttöjä ja haaveilinkin muutamista söpöimmistä, ja niissä haaveissa ja fantasioissa muistan kyllä ajatelleeni myös ihan fyysistä kontaktia kyseisten tyttöjen kanssa.
Palaanpa vielä tähän. Olin 10-vuotias, kun naapurissa asui vähän aikaa perhe, jossa oli vuoden verran minua nuoremmat kaksoset, tyttö ja poika. Tyttö oli aika innokas katsomaan veljensä ja minun kikkeliä ja erektio ihastutti häntä. Hän esitteli vuorostaan auliisti pimpsaansa ja myös pissaansa ja ihanaltahan se meistä näytti. Kunhan ei olisi ollut minullakin niin, että yhdyntämielikuvat tulivat mukaan vasta kun oli nähnyt tytön salaisimmat paikat ihan läheltä! Oli tietysti hurjan jännittävää nähdä (vaikka asian periaatteessa tiesikin), että tytöllä on jalkojensa välissä muutakin kuin kapea viiru ja pissareikä. En tiedä mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin saanut nauttia heidän seurastaan kauemmin, mutta on ihan selvää, ettei olisi tullut mieleenkään ehdottaa samoja leikkejä sille söpöliinille, johon olin hyvin salaa pihkassa.
FrauSchaefer kirjoitti:
22 Kesä 2019, 14:30
Hercule Poirot alkaa kolmannella katsomalla tuntua kohtuuttoman itserakkaalta ja liian karrikoidulta, mutta meitä brittisarjojen ystäviä hemmotellaan joka tapauksessa koko ajan.
Alan olla Erkyyl Puaroosta samaa mieltä, mutta yleisesti ottaen brittiläisiä rikossarjoja jaksaa katsoa jatkuvasti. Facebook-kaveri sadatteli sitä, että Lentävässä kuolemassa junakuvat olivat taas päin mäntyä ja huomasin sen itsekin. Junat tuntevia katsojia on varmaan niin paljon vähemmän kuin vaatteiden ja autojen tuntijoita, että autenttisuuteen ei panosteta yhtä paljon vaan mennään sillä mikä halvimmaksi tulee.

Jukra
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jukra » 23 Kesä 2019, 18:04

Morjens kaikille! Täytyi nyt rekisteröity kun juuri tähän ketjuun on tullut paljon kiinnostavia juttuja. Mä olen viisikymppinen mies pääkaupunki seudulta ja pissailu on kiinnostanut mua lapsesta asti. Asuin lapsena kaupungissa mutta äiti oli seitsemän lapsisen maalaisperheen keskimmäinen ja mummilassa oli kesällä monta serkkua leikkikavereiksi. Silloin 1970 luvulla talossa oli jo vessa ja vesijohto, mutta kesällä käytettiin mielummin huusia kun vettä oli vähän. Me pojat käytiin huusissa ja varsinkin aitan takana pissalla ja katsottiin kuka suihkuttaa kauimmaksi. Isommat serkut näytti miten esinahkaa vedetään taakse mutta ei se pikkupoikana onnistunut, muistaakseni onnistuin vasta 11 vuotiaana. Kovasti yritettiin vahtia tyttöjäkin kun kiinnosti nähdä tarkemmin että mitä heillä siellä jalkojen välissä oikeastaan oli, mutta vain yksi tyttö suostui ja häntäkin me jouduttiin ensin lahjomaan karkeilla. No tämä tyttö taisi sitten huomata että nämä leikit onkin kivoja, koska saatiin sitten ihailla hänen pissaa ja salaperäisen ihanaa pikkupimppiä useana kesänä. Pari kertaa hän suostui näyttämään paikkojaan vielä sittenkin kun alakarvat oli alkaneet kasvamaan.

Mua on siitä lähtien viehättänyt ulkoilmassa pissaaminen ja kun vähän isompana ajelin pyörällä pitkin ulkoiluteitä, niin etsin usein suojaisen paikan minne poikkesin laskemaan. Sitten kun intin jälkeen muutin omilleni, eka asuntoni oli neljännessä kerroksessa ja pihan puolella niin ettei siinä ollut lähinaapureita. Kun välillä olin lehdenjakajana ja lähdin neljän aikaan aamulla niin laskin joskus aamupissat parvekkeelta alas! :D Mulla oli samoihin aikoihin jonkun aikaa sellainen tyttökaveri, joka tykkäsi näyttää omaa pissaamistaan ja katseli kun mä annoin tulla. Mulla pakkasi aina seisomaan heti kun tyttö alkoi pissaamaan ja monasti hän sitten runkkasikin mua saman tien.

Vaipat on kiinnostaneet mua jo jonkun aikaa mutta rohkeus ei ole vielä riittänyt ostamiseen ja kokeiluun. Mutta nyt kun tässä on löytynyt vähän tietoa niin voi olla että ostan ja kokeilen.

Räsynukke
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 23 Kesä 2019, 21:11

Kiitos Kettunen, FrauSch. ja muutkin mielenkiinnosta.
Juhannusta on vietetty ja olimme kesäpaikassamme. Alkuaan oli lämmintä ja tarkeni ihan lähes vaatteittakin, mutta muuttuihan se sää sitten lähemmäksi normaalia sääoloa ja piti jotain paksumpaa vaatetta päälle haalia. Kaikki pienemmät hädät tuli toimitettua kyykkimällä marjapensaiden suojassa. Isolta osalta. Suhteeni asteli vaan pihapiirin ulkopuolelle ja seisoi lasketellessa kaariaan muualle luontoon.
Kävelimme metsässä ja sielläkin kyykistyin pienen metsäaukion reunaan. Oikein nautin kun tunsin miten heinänkorret kutittivat pakaroita ja pyllyä. Kyykin rauhassa ja odotin, että joka ainut tippa oli pudonnut. Liikuttelin alapäätäni kutitteleviin heiniin. Samalla muistui mieleen ne useat kerrat lapsena miten samaa kutitusta olin tuntenut silloin. Juostiinhan me metsissä maalla ollessamme. Pojat ja tytöt. Siellä poikien suuri huvi oli se, kun sai laskea murahaispesään kovia suihkuja ja sitten katseltiin yhdessä miten vauhti rauhallisessa kekoyhteiskunnassa kiihtyi. Eikä siinä pojat ujostelleet eikä tytöt suuremmin punastelleet sitä, että näkivät poikien pippelit aika kovinakin vedenheittopuuhassa.
Välillä muistuu tapauksia mieleen. Ne vaan silloin lapsena tuntuivat niin jokapäiväisen arkiselta, etteivät siksikään kaikki mielessä ole. Mutta jotain aina pinnistellessä mieleen juolahtaa. Ja ihan yllättäenkin. Sekin, miten pojat joskus äkisti käännähtivät ja ohjasivat suihkun vieressä olevan paljaille nilkoille ja varvastossuille. Siinä saattoi hetken kirvelläkin kun oli sopivasti itseään johonkin risuun naarmuttanut.
Aina yhtä hämmentynyt, mutta utelias

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 24 Kesä 2019, 12:32

Tervetuloa, Jukra! Maalaismiljöö on minullekin lapsuudesta tuttu ja pituuspissailu on kautta aikojen ollut poikien kesäinen perusleikki. Vieläkö 1970-luvulla oli hevosia ja hevonkusta ihailtavaksi, entä oletko lorottanut muilta korkeilta paikoilta kuin parvekkeelta? (Sen tahtoisin kyllä nähdä! :D )

Kiitos myös Räsynukelle elävistä muistoista!

Aamupäivällä kaupassa käytyäni tein pissasiidericocktailin - taisi tulla vähän liian vahvaa kun jälkimaku tuntui vielä pitkään. :lol:

Jukra
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jukra » 24 Kesä 2019, 13:51

Joo, kyllä sitä poikana tuli serkkujen kanssa laskettua yhdeltä kallion kielekkeeltä jonnekin viisi kuusi metriä alemmas. Siellä oli sellainen pieni jorpakko joka ei kelvannut uimiseen, mutta sinne oli hyvä lorottaa :lol: Yhdessä lähitalossa oli tosiaan vanha ruuna ja sen kullinroikotuksia me ihailtiin, pari kertaa nähtiin sen kusevan ja sekös meitä kaupunkilaispoikia nauratti kun lensi kuin paloletkusta.

Räsynukke
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 24 Kesä 2019, 15:58

FrauSchaefer kirjoitti:
24 Kesä 2019, 12:32
Aamupäivällä kaupassa käytyäni tein pissasiidericocktailin - taisi tulla vähän liian vahvaa kun jälkimaku tuntui vielä pitkään. :lol:
Tuohon ei kyllä minulla rohkeus riittäisi! Tähän päivään asti olen väistellyt kasvoja kohti tulevaa pissasuihketta. Muut vartalon osat on sallittua kastella kuumalla urealla ja varsinkin avonaisena odottava aukko kutsuu hyvin tähdättyä lujaa ja terävää suihketta suoraan sisään. :D
(voin joskus maistella) :|
Aina yhtä hämmentynyt, mutta utelias

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 24 Kesä 2019, 19:50

Jukra ja Räsynukke kertovat niin kiihottavia tarinoita että pikkutytöltä tulee ... hups, housuun. :lol: Kunhan helteet taas alkavat täytynee minunkin lähteä koirapojan kanssa lenkille ilman aluspöksyjä ja poiketa ulkoilutiellä pusikkopissalle.
FrauSchaefer kirjoitti:
18 Kesä 2019, 14:58
Jos olen laskeskellut oikein, vanhempasi ovat syntyneet 1950-luvun puolivälissä ja lopulla ja heidän nuoruudessaan oli jo kaupan monipuolinen valikoima asiallisia seksioppaita, jopa asento-oppaita niille joiden oma mielikuvitus on rajallinen. :lol: Itse näytät putkahtaneen maailmaan 1980-luvun ensi puoliskolla ja olet pienestä pitäen selvästi tiennyt pimppileikkien olevan ihan luonnollisia ja jopa suotavia.
Laskeskelet aivan oikein. Tiesin tosiaan jo kauan ennen kouluikää että pimppileikki on pienillekin tytöille sopiva leikki kunhan muistaa kolme sääntöä: puhtaat kädet, omat olot, ei satuttamista. Pissalla sai toki käydä myös halukkaan kaverin hyvässä seurassa.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 25 Kesä 2019, 16:13

Kiitoksia minultakin Jukralle ja Räsynukelle. Melkein tässä näkee silmissään nuo aitan takana ja metsän siimeksessä harrastetut ja loppujen lopuksi hyvin viattomat leikit.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 29 Kesä 2019, 16:54

Tämän päivän pervoiluksi kelpasi aamuloron laskeminen yöpukuna toimineisiin collegehousuihin. Toimitus tarjosi lämmintä nautintoa ja lisäksi mukavaa katseltavaa, kun suihku värjäsi vaalean siniharmaita housuja tummemmiksi. :D Lopuksi huuhtelu ja housujen pudotus pesukoneen avonaiseen kitaan.

Vastaa Viestiin