Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Re: Sekalaisia pissajuttuja

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 18 Kesä 2019, 14:58

Kettunen kirjoitti:
17 Kesä 2019, 18:30
Yhdyntä ja vauvansiemenet ja synnytys olivat selviä asioita jo silloin kun menin kouluun ja tiesin että aikuisena minäkin luultavasti menen naimisiin ja rakastelen ja saan omia lapsia. Olen rakastellut kahta miestä ja yhtä koiraa mutta avioliitto ja lasten saaminen on jäänyt toteutumatta. Jälkeenpäin ajatellen tuntuu että yhdyntämielikuvat tulivat mukaan nimenomaan tämän 10-vuotiaana sattuneen tapauksen jälkeen - oli jotenkin niin konkreettista nähdä ikätoverin kikkeli ja erektio ihan läheltä vaikka emme rohjenneetkaan koskettaa toistemme kapineita. Sormenikin alkoi vierailla vauvareiässä entistä useammin vaikka se välillä vähän sattuikin.

Äitini kertoi kerran tapauksen jota en ollenkaan muistanut - olin nelivuotias. Näin aivan vahingossa vanhempieni lemmenleikin alkuvaiheen ja ihmettelin miksi isän kikkeli on niin kamalan iso kun saunassa se on aina paljon pienempi. Vastaukseksi sain että kun isä ja äiti rakastavat toisiaan oikein kovasti ja leikkivät aikuisten hellyysleikkejä niin isän kikkelissä tuntuu sillä lailla hyvältä että se kasvaa ja nousee pystyyn. Hetken miettimisen jälkeen kävin kuulemma varovasti koskettamassa isän kalua ja menin sitten muina tyttöinä leikkimään.
FrauSchaefer kirjoitti:
14 Kesä 2019, 08:55
- - tiesittekö että koiran siemenneste maistuu pikkelsin liemeltä / hillosipulilta?)... :D
Kettunen kirjoitti:
Sama täällä. Hyvä etten purskahtanut nauruun kun teinityttönä sain koirapojalta ensimmäisen roiskauksen "etikkalientä" suuhuni :lol: - onneksi pidän hillosipuleista ja maistelen koiranmahlaa erittäin mielelläni.

Juhannus ja elämäni toinen astutus odottavat ... jännittää ... kiihottaa ... pelottaa ...

Ja nyt tuli taas housuun. :lol:
Mmmmm, ihanaa. Olet saanut tuntuman seisovaan siittimeen peräti aikaisin ja saamasi selitys on minusta ensiluokkainen. Jos olen laskeskellut oikein, vanhempasi ovat syntyneet 1950-luvun puolivälissä ja lopulla ja heidän nuoruudessaan oli jo kaupan monipuolinen valikoima asiallisia seksioppaita, jopa asento-oppaita niille joiden oma mielikuvitus on rajallinen. :lol: Itse näytät putkahtaneen maailmaan 1980-luvun ensi puoliskolla ja olet pienestä pitäen selvästi tiennyt pimppileikkien olevan ihan luonnollisia ja jopa suotavia.

Sinun astutustasi odottelee vesi kielellä melkoinen joukko lukijoita. Nautin aina suuresti sujuvista tarinoistasi.

Joyride
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Joyride » 19 Kesä 2019, 10:36

Kettunen kirjoitti:
Jälkeenpäin ajatellen tuntuu että yhdyntämielikuvat tulivat mukaan nimenomaan tämän 10-vuotiaana sattuneen tapauksen jälkeen - oli jotenkin niin konkreettista nähdä ikätoverin kikkeli ja erektio ihan läheltä vaikka emme rohjenneetkaan koskettaa toistemme kapineita. Sormenikin alkoi vierailla vauvareiässä entistä useammin vaikka se välillä vähän sattuikin.
Nyt kun asiaa uudelleen ajattelin, niin itse asiassa omallakin kohdalla asia saattoi mennä niin, että yhdyntämielikuvat alkoivat kiehtoa juuri vähän sen jälkeen kun olin lopulta päässyt lähemmin tutustumaan tyttöjen anatomiaan. Itselläni tuo onnellinen päivä vaan koitti sitten vähän vanhempana, vasta 12-vuotiaana tai melkein jo 13 vuotta täyttäneenä. Oli tosiaan niin konkreettista päästä viimein näkemään miltä sellainen mystinen vauvareikä oikeasti näytti, ja muistan kyllä sitä ihmeellistä aukkoa ja kaikkia niitä pimpin kosteita poimuja suurella ihmetyksellä ihailleeni..

Nuo leikit osui omalla kohdallani 6-luokan jälkeiseen kesään. En ole varma, alkoiko ajatukset yhdynnöistä vielä ihan siinä kesän aikana tuntua kiehtovilta, mutta varmuudella muistan että seiskaluokalla kyllä jo ujosti salaa vilkuilin luokan söpöjä tyttöjä ja haaveilinkin muutamista söpöimmistä, ja niissä haaveissa ja fantasioissa muistan kyllä ajatelleeni myös ihan fyysistä kontaktia kyseisten tyttöjen kanssa.

Kuudesluokkalaisena ajatus pippelin työntämisestä tytön sisään tutui vielä lähinnä oudolta ja ällöltä, mutta seiskaluokkalaisena muistan kyllä jo aika eksplisiittisestikin yhdynnästä fantasioineeni.. Ehkä ne konkreettiset kokemukset tytön anatomiasta silloin edeltävänä kesänä oli sitten saaneet omat ajatukset muuttumaan? Tai sitten poikalapset vaan kypsyy muutamaa vuotta tyttöjä myöhemmin, ja omalla kohdalla "lamppu syttyi" vasta sitten joskus 13-vuotissynttäreiden kieppeillä?

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 19 Kesä 2019, 18:42

Kettunen kirjoitti:
Olin siihen mennessä nähnyt etäältä sekä pojan, miehen että ruunan pissaavan enkä välittänyt ehdottaa että käytäisiin pissalla. Oli myös vähän sellainen tunne että pojan katsoessa vesi kielellä en ehkä saisikaan pissaa tulemaan. (Ruuna on keski-ikäiseksi ehtineen poikahevosen nimitys, oli minulle vastattu kun pienempänä kysyin miksi sitä hevosta sanotaan ruunaksi - onko sen nimi Ruuna vaikka luulin että se on Poju?)
Tuohan oli hauska ja kätevä selitys. Jos pikkutytölle kertoisi, että ruuna on munaton hevonen, voisi olla taas ihmettelemistä että eihän hevonen muni...? :)
Kettunen kirjoitti:
RobinHund kirjoitti:
14 Kesä 2019, 17:46
Ja senhän te jo tiedättekin, että olen mahdottoman ihastunut aikuiseen Kettuseen (ja leikkisin mielelläni myös Kultapojan kanssa). Henk.koht. yhteydenottoa estää eniten se että Kettunen on 15 - 20 vuotta minua nuorempi, mikä tuntuu liian paljolta - ja toiseksi voisi olla että todellisuus ei vastaisikaan unelmia, niin että tyydyn suosiolla unelmointiin.
Myönnän että ajatus vaippaleikkejä harrastavaan koirailijamieheen tutustumisesta tuntuu erittäin kiehtovalta. Tiedän että maailmassa on pareja joiden ikäero on suurempi mutta on sanottava että minustakin tuo 15 - 20 vuotta tuntuu liian isolta. Ehkä on parasta että tyydymme unelmiin puolin ja toisin. *huokaus*
Näin se on kai nähtävä. *pitkä huokaus*
Kettunen kirjoitti:
Juhannus ja elämäni toinen astutus odottavat ... jännittää ... kiihottaa ... pelottaa ...
*lääh lääh* jo näin etukäteen.

Näin viime aamuyönä kerrassaan kummallisen unen. Olin pelkässä vaipassa jossakin, joka muistutti entisajan mummolanpihaa ja vanhaa puukaupunkia ja rähjäistä pienteollisuusaluetta. Oli hätä mutta ei tehnyt mieli laskea vaippaan, koska se oli viimeinen ja lisää oli vain kotona. Jostain syystä en välittänyt lorottaa tien poskeen, vaikkei ketään muuta näkynytkään - vaikka oli täysi päivä. Yhdestä varastosta löytyi iso kasa vanhoja säkkejä ja höylänlastuja ja heinää ja kaikkea sellaista ja vedin vaipan alas ja esinahan taakse ja laskin kasaan jumalattoman pitkän pissan, tuntui ettei se lopu ollenkaan. Kun viimein loppui, huomasin että vieressäni seisoi alaston alakoululaispoika, joka oli ilmeisesti ollut siinä koko ajan. :o Tee sama temppu, sanoin pojalle - ja poika veti samalla lailla esinahan taakse ja antoi tulla. Tässä kohtaa uni alkoi valitettavasti hajota ja sitten olin jo hereillä ja raapustin sen vimmaisella kiireellä muistiin.

Kimmokkeena saattoi olla se mistä taannoin kerroin, eli kesäiset tienvarsipissat viisi vuotta vanhemman serkkupojan kanssa. Näen aika usein pissaunia, uskokaa tai älkää, mutta tämä lorotus oli aivan ylivoimaisen pitkä. :D

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 19 Kesä 2019, 19:57

RobinHund kirjoitti:
19 Kesä 2019, 18:42
Näin viime aamuyönä kerrassaan kummallisen unen. Olin pelkässä vaipassa jossakin, joka muistutti entisajan mummolanpihaa ja vanhaa puukaupunkia ja rähjäistä pienteollisuusaluetta. Oli hätä mutta ei tehnyt mieli laskea vaippaan, koska se oli viimeinen ja lisää oli vain kotona. Jostain syystä en välittänyt lorottaa tien poskeen, vaikkei ketään muuta näkynytkään - vaikka oli täysi päivä. Yhdestä varastosta löytyi iso kasa vanhoja säkkejä ja höylänlastuja ja heinää ja kaikkea sellaista ja vedin vaipan alas ja esinahan taakse ja laskin kasaan jumalattoman pitkän pissan, tuntui ettei se lopu ollenkaan. Kun viimein loppui, huomasin että vieressäni seisoi alaston alakoululaispoika, joka oli ilmeisesti ollut siinä koko ajan. :o Tee sama temppu, sanoin pojalle - ja poika veti samalla lailla esinahan taakse ja antoi tulla. Tässä kohtaa uni alkoi valitettavasti hajota ja sitten olin jo hereillä ja raapustin sen vimmaisella kiireellä muistiin.

Kimmokkeena saattoi olla se mistä taannoin kerroin, eli kesäiset tienvarsipissat viisi vuotta vanhemman serkkupojan kanssa. Näen aika usein pissaunia, uskokaa tai älkää, mutta tämä lorotus oli aivan ylivoimaisen pitkä. :D
Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää. Muistatko uniasi niin hyvin, että voisit pitää kirjaa liittyvätkö pissaunet vaippaleikkeihin? Olen joskus unissani ollut pissaavinani itsekin, mutta paljon harvemmin kuin "aika usein".

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 19 Kesä 2019, 21:55

RobinHund kirjoitti:
19 Kesä 2019, 18:42
Näin viime aamuyönä kerrassaan kummallisen unen.
Näin joitakin vuosia sitten unta, että olin töissä ja tuli aivan älytön pissahätä, menin ulos hallirakennuksesta etsimään jotakin paikkaa mihin päästää ja jokapuolella oli tavaraa ja levyjä yms niin, että mihinkään ei voinut lisutella, Oli kaiken lisäksi pimeää! Vain yski lamppu hallinoven päällä valaisi pimeää pihaa ja vessaa ei ollut. Lopulta olo kävi kestämättömäksi enkä voinut pissata tavaroiden päälle joten raivasin niitä sivuun jotta pääsen losottamaan edes johonkin. Saatuani housut alas laukesinkin orgasmiin johon heräsin. Kyseessä siis märkä uni.

Ainakin kahdesti olen nähnyt unta jossa istun vessanpytyllä ja on kova hätä. Hädän sijasta heräänkin märkään uneen.
FrauSchaefer kirjoitti:
18 Kesä 2019, 14:58
Kettunen kirjoitti:
Sinun astutustasi odottelee vesi kielellä melkoinen joukko lukijoita.
Hep! Minä ainakin!

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 20 Kesä 2019, 16:30

FrauSchaefer kirjoitti:
19 Kesä 2019, 19:57
Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää. Muistatko uniasi niin hyvin, että voisit pitää kirjaa liittyvätkö pissaunet vaippaleikkeihin? Olen joskus unissani ollut pissaavinani itsekin, mutta paljon harvemmin kuin "aika usein".
Tuohon en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata, kun yleensä kuitenkin harrastan vaippaleikkejä ainakin kerran viikossa. Kirjaa pidän ainoastaan vaippapakettien ostopäivistä, jottei niitä tulisi ostettua liian tiuhaan. Rahaa se on kymppikin.

Pitäisi muuten lopultakin kokeilla sitä, että menee nukkumaan valmiiksi kauheassa hädässä ja juo vielä ennen nukkumaanmenoa rutkasti colaa. Olisi kiinnostavaa herätä siihen että tulee housuun.
KoiraKaveri kirjoitti:
19 Kesä 2019, 21:55
Näin joitakin vuosia sitten unta, että olin töissä ja tuli aivan älytön pissahätä, menin ulos hallirakennuksesta etsimään jotakin paikkaa mihin päästää ja jokapuolella oli tavaraa ja levyjä yms niin, että mihinkään ei voinut lisutella, Oli kaiken lisäksi pimeää! Vain yski lamppu hallinoven päällä valaisi pimeää pihaa ja vessaa ei ollut. Lopulta olo kävi kestämättömäksi enkä voinut pissata tavaroiden päälle joten raivasin niitä sivuun jotta pääsen losottamaan edes johonkin. Saatuani housut alas laukesinkin orgasmiin johon heräsin. Kyseessä siis märkä uni.

Ainakin kahdesti olen nähnyt unta jossa istun vessanpytyllä ja on kova hätä. Hädän sijasta heräänkin märkään uneen.
Nyt on pakko olla kateellinen. Ainakin kolme märkää unta etkä ole täyttänyt edes kolmeakymmentä. Ja sitten vielä kaupanpäällisiksi muistat millaisen unen näit.
Joyride kirjoitti:
19 Kesä 2019, 10:36
Nyt kun asiaa uudelleen ajattelin, niin itse asiassa omallakin kohdalla asia saattoi mennä niin, että yhdyntämielikuvat alkoivat kiehtoa juuri vähän sen jälkeen kun olin lopulta päässyt lähemmin tutustumaan tyttöjen anatomiaan. Itselläni tuo onnellinen päivä vaan koitti sitten vähän vanhempana, vasta 12-vuotiaana tai melkein jo 13 vuotta täyttäneenä. Oli tosiaan niin konkreettista päästä viimein näkemään miltä sellainen mystinen vauvareikä oikeasti näytti, ja muistan kyllä sitä ihmeellistä aukkoa ja kaikkia niitä pimpin kosteita poimuja suurella ihmetyksellä ihailleeni..

Kuudesluokkalaisena ajatus pippelin työntämisestä tytön sisään tutui vielä lähinnä oudolta ja ällöltä, mutta seiskaluokkalaisena muistan kyllä jo aika eksplisiittisestikin yhdynnästä fantasioineeni.. Ehkä ne konkreettiset kokemukset tytön anatomiasta silloin edeltävänä kesänä oli sitten saaneet omat ajatukset muuttumaan? Tai sitten poikalapset vaan kypsyy muutamaa vuotta tyttöjä myöhemmin, ja omalla kohdalla "lamppu syttyi" vasta sitten joskus 13-vuotissynttäreiden kieppeillä?
En usko että poikien fyysinen kypsyminen tyttöjä myöhemmin vaikuttaisi asiaan suurestikaan. Itse muistan jo 10-vuotiaana selanneeni kavereiden kanssa miestenlehtiä ja meille oli ihan selvää mitä niissä tapahtuu. Nykymaailmassa ei varmaan enää usein käy niin, että 14-vuotiaan eka siemensyöksy tai 12-vuotiaan ekat kuukautiset aiheuttavat sellaisen pelon että se saattaa johtaa jopa itsemurhaan, mutta aina tulee olemaan lapsia ja nuoria, jotka eivät ole olleet niin paljon asioiden kanssa tekemisissä, että olisivat esimerkiksi nähneet vastakkaista sukupuolta alastomana muuten kuin matkan päästä.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 21 Kesä 2019, 11:21

Joutilaana päivänä otan sildeä ja omistaudun Liberojen kastelemiseen ja kikkelileikkeihin. Muuta vaatetustahan ei tällaisella helteellä tarvitakaan.

Oho, perhana. Pääsi loraus housuun heti kun kirjoitin tuon. :D

Mukavaa juhannusta koko kastelijaporukalle!

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 21 Kesä 2019, 11:53

Kiitos samoin!
Vaikka varsin pienitoiminen kastelija olenkin. Haenkin vaipan heti ja otan saman linjan, että muuta vaatetusta ei tarvita päiväsaikaan tänään.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 21 Kesä 2019, 21:13

Kolme siemensyöksyä ja pissalorauksia vaippa täyteen. Päivän työ oli tehty ennen kuin Hercule Poirot alkoi kello 18.30. :D

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 21 Kesä 2019, 22:15

RobinHund kirjoitti:
21 Kesä 2019, 21:13
Kolme siemensyöksyä ja pissalorauksia vaippa täyteen. Päivän työ oli tehty ennen kuin Hercule Poirot alkoi kello 18.30. :D
Tulin juuri pesulta, kaksi orgasmia. En saanut pissattua vaippaa kunnolla täyteen, kun ei pissattanut paljoa, lämpimällä säällä vaikka juo, imeytyi vissyt suoraan ikeniin. Asun maalla ja olen yksin täällä. Istuskelin autossa pelkkä vaippa päällä, pihassa auton ikkunat auki kuunnellen musiikkia, join sitä vissyä ja söin vähän perunalastuja. Jäätelöä syön vain kesäisin ja tänään maistui.
Sitten koiran kanssa loikoiltiin nurmikolla (kylläpä ruoho muuten pistelee) Terijoensalavan (muotopajun) alla ja sitä rapsuttelin.

Vastaa Viestiin