Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Kettunen
Kisälli

Re: Sekalaisia pissajuttuja

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 13 Kesä 2019, 19:37

Kiitos kiitoksista, RobinHund, ja kiitos kiihottavasta tarinasta, Räsynukke!

Yksi pissavahinkotarina on jääänyt kertomatta kun en alkuun muistanut varmasti minkä ikäinen olin. Nyt muistikuvia ynnäiltyäni olen varma että olin 6-vuotias. Olin talvella pihalla leikkimässä ja innostuin rakentamaan lumilinnaa kun lumi oli juuri sopivaa. Uppouduin puuhaan niin perinpohjaisesti etten huomannut pissahätää ennen kuin se oli niin kova etten enää voinutkaan pidätellä ja tuli housuun. Siinä minä seisoin lumilinnassani ja pissa tuli ja kasteli housut ja valui reisille ja oli lämmintä ja minua nolotti aivan hirvittävästi kun tajusin että tuntui hyvältä. Pissaa riitti ja riitti ja kun se viimein loppui jokin eläimellisyys sai vallan. Huoneessano oli siihen aikaan vanha nojatuoli ja olin huomannut että sen leveällä käsinojalla ratsastaminen tuntui pimpissä hyvältä. Nyt painauduin talvivaatteissani hajareisin isoa lumipalloa vasten ja aloin hieroa itseäni siihen - ja sitten iski taas nolotus kun pissa oli tullut housuun ja se tuntui hyvältä ja sai minut vielä pimppileikkeihin! :oops:

Oli hyvä etten pillahtanut itkuun kun menin sisälle ja tunnustin äidille että tuli housuun. Kulta pieni, kyllä kuusivuotiaalle saa vielä sattua vahinkoja, äiti sanoi lempeästi ja vei minut suihkuhuoneeseen. Äiti riisui minut alasti ja suihkutti alapuoleni ja toi kuivat sisävaatteet. Sitten hän ohjasi minut olohuoneen sohvalle ja toi mehua ja keksejä välipalaksi ja jutellessa nolotus unohtui.

Alkaa äkkiä tehdä mieli laskea housuun eikä pelkästään vaippaan ja suihkuun. Kunhan olen yksin kotona saatan tarttua toimeen.

Pikkurunkkari78
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pikkurunkkari78 » 14 Kesä 2019, 07:30

Kärsin nyt eturauhastulehduksesta(oma hoito,tappia pyllyyn) ja eilenkin pihalla touhutessa tuli vessassa käynnin jälkeen pissiä shortseihin koko ajan.
Virtsaamis tarve lisääntyy ja pidätyskyky huonontuu kun on tulehdus päällä.
Eilen en kerinnyt laskea housuja kun kulli valutti hitaasti pissit pöksyyn.
Laskin antaumuksella kaikki lämpimäiset ja menin sen jälkeen suihkuun.
Pikku pissin liruja,eturauhasnesteen ohella kun pääsee pitkin päivää,niin boxerit tuoksuu kyllä kivalle.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 14 Kesä 2019, 08:55

Oli mitä ihanuuksia Kettunen ja Räsynukke tarjoilevatkaan! Kun ei lapsena harrastanut kovinkaan paljon näitä leikkejä, täytyy nyt vanhana eukkona (60+) aloittaa tosimielessä. Nyt kesän aikana jätän entistä useammin pöksyt hameen alta pois ja Herr Schäferin kanssa lenkkeillessäni poikkean pusikkoon kyykky- tai jopa seisomapissalle. Olen jo alkanut harrastaa suihkuun pissaamista ja se on kyllä hauskaa, seisten tai kyykyssä. Pitänee hankkia vaippojakin ja alkaa tehdä pissasiidericocktaileja (makuelämyksistä puheen ollen, tiesittekö että koiran siemenneste maistuu pikkelsin liemeltä / hillosipulilta?)... :D

Pikkurunkkari78, nyt kiireesti vaippoja ostamaan kun on pätevä syy! Jos olet liian kookas Libero Sleep Tight kymppiin (Citymarketit ja Prismat myyvät), apteekista varmaan saa aikuiselle mitoitettuja vaippoja tai ainakin apteekki voi tilata niitä.

Pikkurunkkari78
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pikkurunkkari78 » 14 Kesä 2019, 11:05

No ,mulla ei niin vaippafetissiä ole,läpinäkyvät muovihousut vois olla enempi se juttu.
Mutta sitten kulli hautuu vielä enemmän,kun on liian tiukka esari.
Nytkin näppyjä terskassa eilisen runkun jälkeen vaikka laitoin liukkaria ennen kortsun asentamista.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 14 Kesä 2019, 12:06

Minulla taas pisufetissiä ei ole noin muuten ja aluksi lukiessani ketjua ajattelin, että ei tämä taida olla minun juttu, mutta nuo vaippakertomukset alkoivat kutkuttaa kovasti.
Tuo ensimmäinen kerta, kun kokeilee vaippaa on varmaan erikoisin, en millään olisi saattanut vetää vaippaa jalkaan, hävetti. Saatika se, kun yritti ensikerran lirauttaa.

Vaikka itse en pisuleikkejä juuri harrasta, muuta kuin tätä vaippajuttua niin tykkään kyllä todellakin lukea näitä!

Yksi pisutemppu tuli kyllä tehtyä tänä keväänä. Kun ei ollut vielä hyönteisiä ja mukavan lämmin, lähdin koiran kanssa tuonne metsälenkille. Pidin koiraa irti ja poikkesin polulta ja vedin housut kinttuun, laskeuduin paljaat polvet levällään pehmeään sammaleeseen ja aloin hiljalleen päästää. Koira katsoi minua ja totesi, että "hyvä kun sinäkin viitsin osallistua reviirin merkkaamiseen" ja jatkoi vain matkaa. Olisi ollut niin kiva, kun emoni olisi pessyt minut.

Joyride
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Joyride » 14 Kesä 2019, 15:31

FrauSchaefer kirjoitti:
12 Kesä 2019, 17:21
Ainakin edesmenneessä kirjeenvaihtopiirissä oltiin sitä mieltä (en nyt muista olenko aiemmin maininnut asiaa täällä), että alle 12-vuotiailla pojilla ei ole tullut mieleenkään yrittää ehdottaa seksileikkejä sille luokan söpöimmälle tytölle, johon puolet pojista oli pihkassa. Seksileikit leikittiin suostuvaisen pikkusiskon tai serkkutytön tai uskaliaan naapurintytön kanssa.
Ainakin omalta kohdaltani voin allekirjoittaa tämän kommentin täysin.. Itsellänikin nuo ensimmäiset "lääkärileikit" tytön kanssa tapahtui perhetuttujen minua itseäni reilua vuotta nuoremman, jo pidemmältä ajalta tutuksi tulleen tytön kanssa. Ja sattumaa tai ei, mutta itselläkin se oli juurikin 12-vuoden iässä kun tuollaiset leikit vastakkaisenkin sukupuolen kanssa viimein onnistui. Kiinnostusta olisi ollut jo vuotta tai kahta aiemminkin, mutta siinä iässä ei sopivaa tyttöä vielä omasta lähipiiristä "leikkikaveriksi" osunut eikä pikkusiskoakaan minulla ollut.

Siinä 12-vuotiaana oli kyllä kiinnostus tyttöihin herännyt jo kovastikin. Jo 6-luokan aikana oli tehty lähempää tuttavuutta oman luokan tyttöjenkin kanssa, tosin tiukasti vaatteet päällä ja korkeintaan arasti "hitaita" tansseja kaulakkain tanssien. Mutta muuten oman luokan tytöt vaikutti itsestäni ihan liian "pelottavilta" jotta olisin mitään niin outoa kehdannut kenellekään heistä edes harkita ehdottavani. Kaikenlaisia haaveita ja fantasioitakin nuoren pojan mielessä kyllä jo liikkui, mutta tositoimet oman ikäisten tyttöjen kanssa jäi kyllä vain niiden hitaiden tanssimiseen erinäisissä 6-luokan kotibileissä.

Joyride
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Joyride » 14 Kesä 2019, 15:58

Kettunen kirjoitti:
12 Kesä 2019, 21:55
Osasin jo saada orgasmin mutta en oikein osannut kysyä joko kaveri tunsi saman taidon ja se tieto jäi sitten saamatta. Leikit loppuivat kun kaveri muutti muualle ollessamme yhdeksän.
Jännittävää, ja tiestysti sinun kannalta mukavaa, että olit oppinut saamaan orgasmin jo noin nuorena. Pojilla taitaa tuo taito kehittyä luontevammin jo nuorella iällä, kun aiheeseen liittyvä "mekaniikka" lienee helpommin opittavissa kuin tytöillä. Mutta selvästi osa tytöistäkin taidon oppii jo aika varhain, vaikka toisaalta tiedän sitten sellaisiakin tyttöjä ja naisia, jotka ovat oppineet pääsemään "kynnyksen yli" vasta täysi-ikäisinä jos kunnolla silloinkaan.
Kettunen kirjoitti:
Kymmenen ikävuoden paikkeilla kävin usein maalla saunassa äitini ja vuotta vanhemman serkkupojan kanssa - hän oli mummolassa yksinään ja äitini ja minä olimme hänelle luontevimmat saunakaverit. Katselimme toisiamme vaivihkaa ja kerran poika uskalsi kysyä saunan jälkeen saisiko katsoa lähempää "sieltä". Minä olin 10- ja poika 11-vuotias eli "elimellisesti" olimme vielä ihan lapsia. Odotimme seuraavaan päivään ja pujahdimme sitten vaivihkaa aittaan. Laskimme housut ja tutkimme puolihämärässä toistemme kapineita - poika näytti miten kikkeli nousee pystyyn ja minä näytin mistä vauvat syntyy. Emme tohtineet koskettaa mutta katsoimme kyllä hyvin hyvin läheltä. Nämä puuhat jäivät kuitenkin tähän yhteen kertaan.
Kavaa kuulostaa muuten yllättävän paljon samalta, millä itse onnistuin ensimmäisen tyttöni houkuttelemaan leikkeihin. Ikää meillä oli tosin jo vuoden verran enemmän, mutta ikäeroa suunnilleen sama vuosi. Mutta kaava oli hämmästyttävän sama, kesällä mökillä, perhetuttujen tytön ollessa minun seurana mökkeilemässä muutaman päivän. Saatiin nukkua kahdestaan piha-aitassa, mikä oli sen ikäisistä tietysti jännää jo sinänsä, mutta siinä sitten aikani kuumaa puuroa kierreltyäni sain änkytettyä jotakuinkin saman suuntaisen kysymyksen, ja sen jälkeen homma sitten liukuikin eteenpäin aika paljon omalla painollaan. Eli ilmeisesti kiinnostus oli sitten kuitenkin molemminpuolista.
Kettunen kirjoitti:
Fantasiani alkoivat siitä pitäen "aikuistua" ja käsittää myös poikia ja miehiä ja ajatuksia yhdynnästä.
Mielenkiintoista.. Muistatko minkä ikäisenä sinulla tuli ajatuksiin ensimmäiset ajatukset yhdynnästä? Kysyn sillä, että olen parin muunkin naisen kuullut kertovan vastaavanlaisista ajatuksista jo aika nuorella iällä. Itselläni taas "tyttöbakteereiden" kammo oli vielä 11-12 vuotiaana sen verran kova, että ajatus yhdynnästä tuntui oudolta ja vieraalta, vaikka muuten tytöt ja tyttöjen anatomia kyllä kiinnosti jo kovastikin. Ehkä pari vuotta myöhemmin oli sitten itselläkin ajatukset alkaneet muuttua, eikä pippelin työntäminen tytön sisään tuntunutkaan enää ollenkaan vastenmieliseltä ajatukselta.. :)

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 14 Kesä 2019, 17:46

FrauSchaefer kirjoitti:
14 Kesä 2019, 08:55
Oli mitä ihanuuksia Kettunen ja Räsynukke tarjoilevatkaan!
Aivan samat sanat täältäkin päin! Tällä hetkellä unelmoin tämän nuoruusmuistotulvan innoittamana, että pääsisin Kettusen kanssa leikkimään kahta 14-vuotiasta, jotka eivät koskaan ole kuulleetkaan että toisella sukupuolella on housujen alla aivan erilaiset kapineet - mikä yllätys se olisikaan, kun yhdessä riisuutuisimme ennen saunaan menemistä! :o

Tai jos Kettunen olisi enon luona viikonloppukylässä elokuvia katsomassa... tämä eno suhtautuu hyvin ymmärtäväisesti, jos törmäilykomedia saa pikkutytön purskahtamaan niin hervottomaan nauruun että housut kastuvat.

Ja senhän te jo tiedättekin, että olen mahdottoman ihastunut aikuiseen Kettuseen (ja leikkisin mielelläni myös Kultapojan kanssa). Henk.koht. yhteydenottoa estää eniten se että Kettunen on 15 - 20 vuotta minua nuorempi, mikä tuntuu liian paljolta - ja toiseksi voisi olla että todellisuus ei vastaisikaan unelmia, niin että tyydyn suosiolla unelmointiin.

Eilenhän olin töissä aikuisvaippa housujen alla ja terska kokonaan paljaana. Ei tuntunut mitenkään erikoiselta, kun on välillä kuitenkin kuljeksinut terska paljaana pitkänkin aikaa. Pissaaminen on kyllä aika tunnotonta puuhaa, jos esinahka ei ole terskan päällä - vaippaan laskeminen ehkä vielä erityisen tunnotonta.

Olenko tullut maininneeksi, että pidän välillä pitkiäkin kastelutaukoja? Talvella kului kerran kolme viikkoa niin etten käyttänyt vaippaa enkä harrastanut muita pissaleikkejä kuin suihkuun lorotusta. Nykyisin yhdistän kastelun ja runkun melkein joka kerta ja aika harvoin tulee kasteltua ilman runkkua tai runkattua ilman kastelua.
FrauSchaefer kirjoitti:
- - tiesittekö että koiran siemenneste maistuu pikkelsin liemeltä / hillosipulilta?)... :D
Tiesimme. Tämä oli erittäin hauska yllätys, kun nuorena poikana uskalsin ekan kerran ottaa koiran elimen suuhuni, kun olin totuttanut koiran leikkeihin ja itse oppinut miten se kiihottuessaan käyttäytyy (joskus aika riehakkaasti siinä vaiheessa kun purkaus alkaa).

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 15 Kesä 2019, 12:30

Vanhoja juttuja selaillessani sain käsityksen, että ainakin Helsinki42 (mihinkäs hän on hävinnyt?) ja Joyride ovat suorastaan pitäneet lääkärileikkikaverinsa pissaisista tuoksuista ja Kettunen nuuhkinut ja nuuhkii edelleen omia sottaisia pikku sormiaan. :D Tässä viime aikoina olen itse kerännyt esinahkani alle kahdenkin päivän pissat pesemättä kertaakaan, ja kun sieltä kerää tahmaa sormiinsa niin kyllähän sen aromissa jotakin eläimellistä ja seksillistä on.

Tänä aamuna tein peräti niin, että kävin suihkutilaan lähes selälleni ja suuntasin kikkelin ylöspäin kun laskin aamupissan. Oli mukavaa saada lämpimästä suihkusta pitkin reisiä ja mahaa! :lol:

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 17 Kesä 2019, 18:30

Joyride kirjoitti:
14 Kesä 2019, 15:58
Kettunen kirjoitti:
Fantasiani alkoivat siitä pitäen "aikuistua" ja käsittää myös poikia ja miehiä ja ajatuksia yhdynnästä.
Mielenkiintoista.. Muistatko minkä ikäisenä sinulla tuli ajatuksiin ensimmäiset ajatukset yhdynnästä? Kysyn sillä, että olen parin muunkin naisen kuullut kertovan vastaavanlaisista ajatuksista jo aika nuorella iällä. Itselläni taas "tyttöbakteereiden" kammo oli vielä 11-12 vuotiaana sen verran kova, että ajatus yhdynnästä tuntui oudolta ja vieraalta, vaikka muuten tytöt ja tyttöjen anatomia kyllä kiinnosti jo kovastikin. Ehkä pari vuotta myöhemmin oli sitten itselläkin ajatukset alkaneet muuttua, eikä pippelin työntäminen tytön sisään tuntunutkaan enää ollenkaan vastenmieliseltä ajatukselta.. :)
Yhdyntä ja vauvansiemenet ja synnytys olivat selviä asioita jo silloin kun menin kouluun ja tiesin että aikuisena minäkin luultavasti menen naimisiin ja rakastelen ja saan omia lapsia. Olen rakastellut kahta miestä ja yhtä koiraa mutta avioliitto ja lasten saaminen on jäänyt toteutumatta. Jälkeenpäin ajatellen tuntuu että yhdyntämielikuvat tulivat mukaan nimenomaan tämän 10-vuotiaana sattuneen tapauksen jälkeen - oli jotenkin niin konkreettista nähdä ikätoverin kikkeli ja erektio ihan läheltä vaikka emme rohjenneetkaan koskettaa toistemme kapineita. Sormenikin alkoi vierailla vauvareiässä entistä useammin vaikka se välillä vähän sattuikin.

Olin siihen mennessä nähnyt etäältä sekä pojan, miehen että ruunan pissaavan enkä välittänyt ehdottaa että käytäisiin pissalla. Oli myös vähän sellainen tunne että pojan katsoessa vesi kielellä en ehkä saisikaan pissaa tulemaan. (Ruuna on keski-ikäiseksi ehtineen poikahevosen nimitys, oli minulle vastattu kun pienempänä kysyin miksi sitä hevosta sanotaan ruunaksi - onko sen nimi Ruuna vaikka luulin että se on Poju?)

Äitini kertoi kerran tapauksen jota en ollenkaan muistanut - olin nelivuotias. Näin aivan vahingossa vanhempieni lemmenleikin alkuvaiheen ja ihmettelin miksi isän kikkeli on niin kamalan iso kun saunassa se on aina paljon pienempi. Vastaukseksi sain että kun isä ja äiti rakastavat toisiaan oikein kovasti ja leikkivät aikuisten hellyysleikkejä niin isän kikkelissä tuntuu sillä lailla hyvältä että se kasvaa ja nousee pystyyn. Hetken miettimisen jälkeen kävin kuulemma varovasti koskettamassa isän kalua ja menin sitten muina tyttöinä leikkimään.
RobinHund kirjoitti:
14 Kesä 2019, 17:46
Tällä hetkellä unelmoin tämän nuoruusmuistotulvan innoittamana, että pääsisin Kettusen kanssa leikkimään kahta 14-vuotiasta, jotka eivät koskaan ole kuulleetkaan että toisella sukupuolella on housujen alla aivan erilaiset kapineet - mikä yllätys se olisikaan, kun yhdessä riisuutuisimme ennen saunaan menemistä! :o
Tämä onkin mielenkiintoinen ajatuskuvio! Millaisessa tynnyrissä olisi mahtanut pitää kasvaa jottei tietäisi vastakkaisesta sukupuolesta mitään? Jossain takametsän pikkutilalla samansukupuolisen yksinhuoltajan ja samaa sukupuolta olevien siskosten / veljesten kanssa ... talon ainoa hevonenkin on samaa sukupuolta :D ... ei ole koskaan päässyt vanhemman mukana edes kaupalle saati että olisi käynyt koulua.
RobinHund kirjoitti:
Ja senhän te jo tiedättekin, että olen mahdottoman ihastunut aikuiseen Kettuseen (ja leikkisin mielelläni myös Kultapojan kanssa). Henk.koht. yhteydenottoa estää eniten se että Kettunen on 15 - 20 vuotta minua nuorempi, mikä tuntuu liian paljolta - ja toiseksi voisi olla että todellisuus ei vastaisikaan unelmia, niin että tyydyn suosiolla unelmointiin.
Myönnän että ajatus vaippaleikkejä harrastavaan koirailijamieheen tutustumisesta tuntuu erittäin kiehtovalta. Tiedän että maailmassa on pareja joiden ikäero on suurempi mutta on sanottava että minustakin tuo 15 - 20 vuotta tuntuu liian isolta. Ehkä on parasta että tyydymme unelmiin puolin ja toisin. *huokaus*
FrauSchaefer kirjoitti:
- - tiesittekö että koiran siemenneste maistuu pikkelsin liemeltä / hillosipulilta?)... :D
RobinHund kirjoitti:
Tiesimme. Tämä oli erittäin hauska yllätys, kun nuorena poikana uskalsin ekan kerran ottaa koiran elimen suuhuni, kun olin totuttanut koiran leikkeihin ja itse oppinut miten se kiihottuessaan käyttäytyy (joskus aika riehakkaasti siinä vaiheessa kun purkaus alkaa).
Sama täällä. Hyvä etten purskahtanut nauruun kun teinityttönä sain koirapojalta ensimmäisen roiskauksen "etikkalientä" suuhuni :lol: - onneksi pidän hillosipuleista ja maistelen koiranmahlaa erittäin mielelläni.

Juhannus ja elämäni toinen astutus odottavat ... jännittää ... kiihottaa ... pelottaa ...

Ja nyt tuli taas housuun. :lol:

Vastaa Viestiin