Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Re: Sekalaisia pissajuttuja

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 17 Huhti 2019, 16:27

RobinHund kirjoitti:
16 Huhti 2019, 18:35
Natürliches Mineralwasser, bitte sehr! Luonnollista kivennäisvettä, joka sisältää suoloja ja hivenen muita hivenaineita ja jota voi lisätä vaikkapa siideriin jos välttämättä haluaa. :D Valitan kuvaa pilaavia kuvatoimiston logoja.

https://previews.agefotostock.com/previ ... _87197.jpg
Pikkupojanpissassa ei kai ole paljoakaan testosteronia aromia pilaamassa. :lol: Juuri nyt lienee aika tunnustaa, että olen joskus pitänyt pakastelokerossa muutamaa pissajääkuutiota siiderin mausteeksi. Ne ovat tosin olleet ihan vain omaa aikuisenpissaani.

KoiraKaveri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 17 Huhti 2019, 17:00

Mutta mitä mummoni kertoi?
He pienenä harrastelivat kuulemma kaveriporukalla sellaista, että kuka tytöistä onnistuu suihkuttamaan kaikkein kauimpaa ladon seinään.
Mikähän ihmeen kilpailu se oli?

touhutimo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja touhutimo » 17 Huhti 2019, 22:34

Pituuspissailuhan on poikien perusleikki. Vaan mitenkähän kävisi jos pojat ja tytöt laitetaisiin kisaamaan vastakkain? ;)

KoiraKaveri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 17 Huhti 2019, 22:45

touhutimo kirjoitti:
17 Huhti 2019, 22:34
Pituuspissailuhan on poikien perusleikki. Vaan mitenkähän kävisi jos pojat ja tytöt laitetaisiin kisaamaan vastakkain? ;)
Pojat hakkaisi tytöt 100 - 0! Meillä on salainen ase joka lisää kantamaa merkittävästi.

Muistan penskana kun kävin koulun välituntiaikana nurkalla päästämässä. Toisten mielestä se oli muka tosi kova juttu, mutta minun mielestäni siinä ei ollut mitään ihmeellistä, maalla kun olin kasvanut.

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 28 Huhti 2019, 14:39

Pitkästä pitkästä aikaa olen päässyt kastelemaan oikein kunnolla! Äitimuori oli loppusyksyllä pitkään harkitsemassaan jalkaleikkauksessa ja sen jälkeen jonkin aikaa hyvin tiukasti kotona ja isäukkokin eläköityi samoihin aikoihin joten koko talvena ei oikein ole ollut tilaisuutta olla yksin. Pääsiäinenkin tuhraantui äitimuorin kuumetautiin eli vanhemmat eivät päässeet sukulaisiin. Mutta tänä viikonloppuna he lähtivät torstai-iltana sukuloimaan ja ottivat kultapojan mukaan eikä minua ja rakkoani pidätellyt sen jälkeen mikään. :lol:

Tilasin torstai-iltana pizzaa lirautettuani jo ennen sitä alustavat pissat vaippaan ja laskettuani vaipan aivan täyteen vietin koko yön märässä vaipassa. Aromi oli sen mukainen kun aamulla tungin käden vaipan alle ja nuuhkin sormiani kuin kiimainen pikkutyttö - ja vapaapäiväksi otetun perjantain aamuorgasmi oli nopea ja raju ja sitten oli hirvittävä kiire aamupissalle ettei tulisi vaipan reunojen ohi sänkyyn. En viitsinyt pestä pikkupimpsaani lainkaan vaan vaihdoin vain uuden vaipan ja iltapäivällä sekin oli jo täynnä. Kolmas vaippa kesti lauantaiaamuun asti ja neljäs koko lauantain, pissaa on tullut vaikka kuinka paljon ja nyt on menossa viides vaippa ja pian on aika käydä suihkussa ja tuulettaa talo ennen kuin vanhemmat ja koirapeto tulevat kotiin.

Äitimuorin jalka on nyt siis entistä ehompi ja alustavasti on suunniteltu että helluntaipyhinä vanhemmat lähtevät sukulaisiin ja jättävät koiran kotiin. Minun on varmaan vähitellen aika alkaa virittäytyä elämäni toiseen koiralla astutukseen sillä ajatus ei jätä minua millään rauhaan. :oops: Arvaan että se tekee taas kipeää mutta jättää silti ihanan muistijäljen.
RobinHund kirjoitti:
16 Huhti 2019, 18:35
Natürliches Mineralwasser, bitte sehr! Luonnollista kivennäisvettä, joka sisältää suoloja ja hivenen muita hivenaineita ja jota voi lisätä vaikkapa siideriin jos välttämättä haluaa. :D Valitan kuvaa pilaavia kuvatoimiston logoja.

https://previews.agefotostock.com/previ ... _87197.jpg
On se vaan aina niin söpöä. :D

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 29 Huhti 2019, 16:57

Oijoi, tervetuloa takaisin, kiimainen pikkutyttö! Onkin ollut ikävä sinua ja tuoksujasi. Mukava tietää että äitisi jalkavaivat ovat ohi ja pääset taas välillä leikkimään pitkän ja pimeän talven jälkeen. Joko olet käynyt luontopissalla ollessasi kultapojan kanssa lenkillä?

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 01 Touko 2019, 17:00

RobinHund kirjoitti:
29 Huhti 2019, 16:57
Oijoi, tervetuloa takaisin, kiimainen pikkutyttö! Onkin ollut ikävä sinua ja tuoksujasi. Mukava tietää että äitisi jalkavaivat ovat ohi ja pääset taas välillä leikkimään pitkän ja pimeän talven jälkeen. Joko olet käynyt luontopissalla ollessasi kultapojan kanssa lenkillä?
Tämän päivän aamulenkillä jätin pöksyt ja vaipan pois ja laskin pitkän kyykkypissan ulkoilutien varteen. Koira nuoli ensin pimpsani puhtaaksi ja kävi sitten vielä lipaisemassa lätäkköäni. :D Haaveilen siitä että kultapoika saisi joskus laskea siemenensä ulos luontoon mutta ainakaan täällä kaupunkialueella rohkeuteni ei millään riitä.

KoiraKaveri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 01 Touko 2019, 20:58

Kettunen kirjoitti:
01 Touko 2019, 17:00
Tämän päivän aamulenkillä jätin pöksyt ja vaipan pois ja laskin pitkän kyykkypissan ulkoilutien varteen. Koira nuoli ensin pimpsani puhtaaksi ja kävi sitten vielä lipaisemassa lätäkköäni. :D Haaveilen siitä että kultapoika saisi joskus laskea siemenensä ulos luontoon mutta ainakaan täällä kaupunkialueella rohkeuteni ei millään riitä.
Auugh! Kiihottavaa!!!

Aivan vauhkoonuin. Miten joku osaakin olla noin!? Aijai! Ihanaa!

Itsellä tähän ketjuun ei ole juuri kerrottavaa, olen kerran ottanut omaa pissaa suuhuni mutta en sen kummempaa. Tosin jo aiemmin, kun olen tätä ketjua lukenut niin täytyy myöntää, että ajatus vaippojen ostamisesta ja pitämisestä kuullostaa jännittävältä. (Olisi mielenkiintoista itsekin kokeilla miltä se tuntuu?) Vähän samalla tavalla jännittävältä, kuin minulla oma koiraleikki, eli leikin joskus koiraa.

Tämä kuva on aika raisu, mutta söpöt ketut siinä pisuleikkejä harrastaa.
b9efa72f74da01f793d69d25d89d9b11.jpg
b9efa72f74da01f793d69d25d89d9b11.jpg (127.82 KiB) Katsottu 568 kertaa

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 08 Touko 2019, 16:34

Mmmm, tuoretta ketunpissaa... :D

Itse istahdin kotimatkalla penkille ja annoin iltapäiväpissan tulla housuun. Oli pitkästä aikaa mukavaa kävellä loppumatka kotiin pissavaipassa ja taidan pitää tätä koko illan ja täyttää vielä ääriään myöten. Ei, en tosiaankaan tiedä miksi. :lol:

KoiraKaveri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 14 Touko 2019, 21:40

Nonniin! Jostakin syystä nuo vaippajutut ovat kiinnostaneet. Kirjoitin kaiken lisäksi, että olis ihan kiva kokeilla niin ajattelin, että kokeilen sitten!

Yritin löytää kaupoista joissa käyn tuota Libero kymppiä, sillä olen vähän yli 160cm.

Tuota Libero kymppiä ei kuitenkaan ollut, vaikka kävin kuudessa eri kaupassa katsomassa vaippoja. Olisi kai pitänyt kysyä, löytyykö jostakin varastosta isompia, mutta en kehdannut. Lopulta löysin aikuisvaippoja,
Tena. Active fit pants. Koko M. ja päätin pitkän jahkaamisen jälkeen kokeilla niitä.

Kokeilin. Vedin vaipan ylle (kyllähän oli pervo olo) ja join ison lasillisen viinimarjamehua ja kahvit siihen päälle, sitten alkoi lopulta tulla hätä. Menin tähän penkille istumaan jolla nytkin istun ja aloin hitaasti päästää, ei olisi ensin millään saattanut mutta kylläpäs se tuntui hyvältä, kun alkuun pääsi! Päästin hiljaa pieninä lirauksina se tuntui kyllä erikoiselta. Vaippa tuntui kuumalta, kun tuoretta pissaa täynnä, kävelemminen tuntui hieman omituiselta. Aikani pidettyäni vaippaa ja sen alkaessa jäähtyä, lähdin saunaan pesulle.

Oli nastaa!

Aina kylillä ollessa, on usein kova vessahätä. Jatkossa pääsen helpolla niin halutessani.
Viimeksi muokannut KoiraKaveri, 17 Touko 2019, 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin