Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Einomies
Noviisi

Re: Sekalaisia pissajuttuja

ViestiKirjoittaja Einomies » 24 Touko 2017, 13:21

Kettunen kirjoitti:
FrauSchaefer kirjoitti:"Pikku"tyttö selvästikin pitää kirjaa ainakin "pervo"leikeistään ja kertoo mehukkaimmat meille. Ja hyvin kertookin! :D

Kiitos sinullekin! Kirjoittelen tosiaan näitä pervotuokioitani muistiin ensin paperilapulle ja sitten tietokoneelle kun on tullut selväksi että lukijat tykkäävät.

Todellakin tykätään. :)
UnZipped
Noviisi

ViestiKirjoittaja UnZipped » 25 Touko 2017, 08:10

Omaan pissaleikkifetissiin tuli kipinä jo nuorena,jälkeenpäin on monesti tullut fantasioitua mitä olisikaan voinut tapahtua jos olisin ollut rohkeampi.
Ja tajunnut alunalkaenkin mistä on kyse.. Kerrotaas taustoja ensin.
Parhaan kaverini Tuula-äidistä(joka herätti vuoden päästä pikkarifetissini) muutama kaveripiirimme poika kertoi luottamuksellisesti että he olivat nähneet Tuulan kuset housuissa.
Oli tullut polkupyörällä pihaansa poikien leikkiessä siellä ja vaaleat kesähousut olivat olleet selvästi märät.
Minä sinisilmäisenä ja kaikkitietävänä heti puolustelin että "Ei ei,jos satula on vähän rikki niin vaahtomuovi imee sateessa vettä ja kastelee sitte päälleistuvan perseen.Tietysti,senkin Hölmöt."
En uskonut heidän vakuutteluja että Tuulan housut oli nilkkoihin asti märät,ja asia unohtui kokolailla mielestä yli vuodeksi,ja silloin katsoin jo Tuulaa ihan eri tavalla. ;) Eli asiaan:
Olimme veljeni ja kaverini kanssa hänen vanhempien mökillä, Tuula-äidin mukana.Perheen isä tulisi illalla töistä päästyään seuraamme.Minä ja veljeni pääsimme usein heidän mukaansa koska omaa mökkiä meidän perheellä ei vielä tuolloin ollut.
Itsellä tietysti mielessä poltteli mahdollisuus päästä Tuulan pilluntuoksuisia pikkuhousuja haistelemaan.
Me pojat putsasimme ja laajensimme uimarantaa repimällä kaisloja irti,Tuula touhuili omiaan pihassa ja sisällä,välillä pyörähtäen luonamme.Asunaan hänellä oli yksiosainen uimapuku,en tuolloin pitänyt sitä edes seksikkäänä asuna.
Jossakin vaiheessa lähdin hakemaan mehukannua sisältä,Tuula oli siinä pihassa marjapensaiden vieressä,osittain selin minuun päin.Menin sisälle ja lasiverannalta näin Tuulan notkistavan selkäänsä perse pitkällä,
toisella kädellään hän veti uimapuvun haaraosaa sivuun ja antoi kusen tulla! Näin selvästi miten kusta valui pitkin Tuulan kättä ja reisiä,hän ei todellakaan pissannut siististi vaan tuntui että tahallaan kasteli itsensä pissallaan.Minä hölmö en uskaltanut edes katsella
loppuun asti vaan pissasuihkun vähän pienetessä karkasin keittiöön noutamaan mehukannua,lähtiessäni Tuula jo käveli edelläni ja kysäisi jotakin vedessä touhuavilta pojilta itsekin veteen kahlaten.Uituaan pienen (pillunhuuhtelu?)lenkin
hän lähti kohti mökkiä ilmoittaen pian aloittavansa ruoanlaiton.Minä istuin uikkareissani laiturilla ja siinä vasta alkoi kullini heräilemään kun juuri näkemäni kohtaus meni vihdoin jakeluun.Laskeuduin itsekin veteen ettei veli ja kaveri
huomaisi seisokkiani.Sillä reissulla en tilanteiden vahtimisesta ja yrityksistä huolimatta nähnyt muuta vastaavaa,ja mikä pahinta,Tuulan käytettyjä pikkuhousujakaan en löytänyt hätäisillä etsinnöilläni.
Mahdollisuuksiakin oli kovin vähän,tuntui että aina jompikumpi pojista tai perheen vanhemmista oli vierelläni.
Paljon myöhemmin tajusin sitten että Tuulalla taisi olla enemmänkin fetissejä,mukavan mutta puolijuopon miehen vaimona hänellä oli varmasti paineitakin joita rohkea nuorimies olisi voinut helpottaa ?? :P
Jälkeenpäin vuosien mittaan löysin heillä kyläillessä Tuulan pissaleikeistä lisätodisteita.Kerran pyykkikopassa oli kusesta märät pikkuhousut,sukkahousut ja hame.Eräänä päivänä hänen yllään olleet farkut oli iltapäivällä litimärkänä ja pissalta tuoksuvina kylpyammeessa.Menin itseasiassa vessassa käymään juuri sen takia kun huomasin Tuulalla farkkujen vaihtuneen kesähousuihin,ajattelin olisiko nyt tuoreet vituntuoksuiset pikkarit pyykkikopassa? Ei ollut,oli siis Tuula tainnut olla paljas vittu farkkuja hieroen koko kyläilyni ajan.Sitten kylppärissä päästänyt kusisuihkun housuihinsa,olisipa tehnyt sen siinä edessämme! Olen miettinyt kuinka paljon kaverini tiesi äitinsä touhuista,luulisi että vihjeitä,tuoksuja ja lätäköitä olisi tullut joskus vastaan?
Usein tulikin Fantasioitua miten yllättäisin kaverini nussimasta Tuula-äitiään,siitähän olisi sitten helppo itse liittyä mukaan.Ja kenenkään ei tarvitsisi erikseen lähteä pissatauolle!
dlpw
Noviisi

ViestiKirjoittaja dlpw » 26 Touko 2017, 10:07

Heips............ ajattelin itsekkin rohkaistua kirjoittamaan tänne omasta mieltymyksestäni vaippojen käytön ja pissaleikkien suhteen.

Minustakin on ollut ihana lueskella Kettusen kertomuksia hänen vaippailuista. Kiva huomata että on muitakin naisia ketkä tykkää käyttää vaippoja. Kuten olen tuossa toisessa osiossa tällä foorumilla maininut, niin olen käyttänyt sellaisia aikuisten teippivaippoja jo muutaman vuoden oikeastaan 24/7 niin kotosalla töissä kuin muutenkin ulkona liikkuessa. Ei varsinaista fysiologista tarvetta niiden käytölle sillein ole, ihan sen vuoksi tulee käyteltyä että ne tuntuu hyvältä päällä ja niihin on mukava pissutella. En taida edes muistaa koska olisin pissan tehnyt wc:hen. Minulla taitaa tuo wc olla asunnossani hieman niin kuin lisävaruste vieraita varten ...... hih..........

Varsinainen vaippojen käyttöni alkoi muutamia vuosia sitten ex-mieheni ehdotettua sitä minulle. Häntä oli pitkään miellyttänyt ajatus naisesta joka pissaisi ns. allensa jatkuvasti. Oli hän usein vihjaillut olevansa kiinnostunut pissaleikeistä, mutta jostain syystä ei ollut suoraan uskaltanut minulta kysyä asiasta. Kun sitten yhtenä kertana keskustelimme eri seksuaalisuuteen liittyvistä fetisseistä niin hän uskaltautui tästä mieltymyksestään kertomaan minulle. Itse olen pitänyt itseäni aina hyvin avoimesti suhtautuvana kaikkeen seksuaalisuuteen liittyvään, joten ilman muuta halusin ainakin kokeilla miltä pissaleikit tuntuvat ja ennen kaikkea miltä tuntuisi käyttää aikuisille tarkoitettuja teippivaippoja niin ettei tekisi pissaa kuin niihin, vaikka yhden päivän ajan aluksi.

Siitä se sitten alkoi. Teimme vaippa tilauksen verkkokaupasta ja saatuamme paketin vaippoja päätimme että kokeilisin heti niitä, sillä olimme kummatkin malttamattomina odottaneet lähetyksen saapumista. Pidettyäni vaippoja sen kyseisen päivän huomasin hyvin nopeasti pitäväni todella paljon niihin pissaamisesta ja siitä tunteesta miltä lämmin pissa tuntuu vaipassa. Jo sinä ensimäisenä päivänä illalla ehdotin ex-miehelleni että voisihan minä olla vielä vaipossa koko yön ja vaikka yhden päivän lisääkin. Tämähän tietysti oli ex-miehelleni todella iso asia kun huomasi meidän jakavan saman mieltymyksen vaippoihin ja yleensäkkin pissaleikeihin. Tulihan sitä sitten niiden ensimäisten päivien aikana kokeiltua hyvin monenlaisia pissaleikkejä yhdessä. No vaippoja tuli tuossa ensimäisellä kerralla pidettyä kolme vuorokautta koko ajan, joten taisin todellakin tykästyä niihin heti.

Käytettyäni sitten vaippoja pikku hiljaa useammin ja useammin, niin ehdotin itse ex-miehelleni , että voisinhan minä tosiaan käyttää vaippoja ihan kokoajan, niin että en käy enää ollenkaan wc:ssä varsinkaan pissalla ja joskus muullakaan tarpeella jos siltä tuntuu. No tämähän taisi olla se ihan paras tilanne ex-miehelleni kun hänellä tosiaan on niin iso mieltymys sellaiseen. Sen jälkeen olen tosiaan käyttänyt vaippoja ihan koko ajan ns. 24/7.

Onhan se aivan ihanaa esimerkiksi kaupungilla liikkuessa tai töissä, että ei tarvitse etsiä wc:tä jos esimerkiksi pissahätä yllättää ja tuntuuhan se edelleen aivan ihanalta, kun lämmin pissa leviää vaipan sisällä, ei siihen tunteeseen todellakaan kyllästy. Teimme ex-mieheni kanssa myös useasti esimerkisi niin, että ollessamme vaikka kaupungilla liikenteessä ja ex-miehelleni tuli pissahätä, niin menimme johonkin syrjäisempään paikkaan tai vaikka johonkin inva-wc: hen ja ex-mieheni raotti vaippaani yläreunasta joko takaa tai edestä ja pissasi vaippani sisään. Se oli niin ihanaa tunteä hänenkin pissansa leviävän vaipassani omien pissojeni lisäksi. Sitten jatkoimme vain esimerkiksi kaupoilla käymistä tai muuta vastaavaa ja tunne siitä että minulla oli kummankin meidän pissat vaipassa eikä kukaan vastaan tuleva voinut arvata sitä oli monesti myös niin kiihottavaa, että sitten kotiin päästyämme suorastaan revimme vaatteemme toisiltamme ja rakastelimme villisti toki samalla pissaillen yhdessä seksin yhteydessä.

Suhteemme päätytyä olinkin jo niin tottunut vaippojen käyttöön että oli hyvin luonnollista jatkaa vaippojen käytöä. Tykkään edelleen olla vaikka muutamia päiviä pesemätä pissaista pimppaani, sillä itseäni miellyttää myöskin se ihana pissan tuoksu joka karvoitukseeni pimpissä tulee muutaman päivän pissoista ja useasti silloin käsi eksyykin vaipan sisälle ja tulee myöskin maisteltua pissaisia sormia mastuboinnin yhteydessä. Paljon muitakin pissaleikkejä tulee toki leikittyä itsekseen edelleen, mutta niistä lisää vaikka joku toinen kerta.

Olen tässä viimeaikoina haaveillutkin jälleen löytäväni vaikka jokun ihanan herrasmiehen, kuka hyväksyisi vaippojen käyttöni ja vielä parempaa jos häntä se myös seksuaalisesti kiihottaisi. Olisi niin ihanaa saada esimekiksi jälleen tuntea toisen pissan leviävän vaippani sisällä, vaikka juuri tuollein ulkona yhdessä liikkuessa tai vaikka ihan kotosalla. Olisi niin ihanaa nähdä toisen nauttivan pissan tuoksusta pimppini karvoituksella ja kaikkea sellaista.

No itse tosiaan olen jo keski-ikäinen nainen, joten ehkä sellaisen kumppanin löytäminen varsinkin täältä etelä-karjalan alueelta voi olla hieman hankalaa, mutta saahan sitä kai aina haaveilla ....... hih........

Toki olisihan se aivan ihanaa vaikka vain tutustua esimerkiksi yhteisen kahvittelun merkeissä toisiin vaipoista pitäviin niin naisiin kuin miehiinkin, ihan ilman sen kummempaa seksuaalista kanssakäymistä. Voitaisiin vain nauttia siitä tunteesta kun saa keskustella ja jakaa vaippojen käyttöään toisen saman mieltymyksen omaavan henkilön kanssa.

Yleensä vaippoja tulee tilattua tuolta dreamcare verkkokaupasta. Yleensä käyttelen BetterDry:n tai MyDiaper:in sekä Tenan Slip Max:i vaippoja. Heillä on aivan ihana valikoima eri vaippoja ja nopeat toimitukset niin ettei paketin sisältö paljastu kenellekkään, sillä vaikka olen ns. sinut itseni kanssa ja vaippojen käyttöni suhteen niin ei sitä viitsi silti ihan kaikille kertoa, kun ihmisillä tällaisten fetissien suhteen taitaa useasti olla aika kielteinen mielipide ja sillein......

No onhan sitä itsellänikin muutamia muitakin miletymyksiä seksuaalisuuden suhteen, joista olenkin jotain kirjoittanut eri kohtiin täällä foorumilla. Mutta tosiaan koetan olla todella avoin kaikkeen seksuaalisuuteen liittyvän suhteen ja rakastan kokeilla kaikkea. No eikös se ole pääasia että on ns. itse sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ?

hih..... taisi tulla hieman pidempi kirjoitus mitä aluksi ajattelin...... no toivottavsti edes osasin kirjoittaa selkeästi omasta mieltymyksestäni aiheesta ja kirjoitukseni jaksaa lukea kokonaan......... ( eikä ihan hirveästi kirjoitusvirjeitäkään )

Ihanaa alkavaa kesää kaikille : )

-dlpw-
Slavemaster
Kisälli

ViestiKirjoittaja Slavemaster » 02 Kesä 2017, 23:04

Tuon Kettusen äidille paljastautumisen jälkeen on miettinyt, milloin pikkutyttö pyytää äitiä vaihtamaan kastuneen vaipan. Tai jos pikkutyttö tulisi tänne, voisihan setäkin vaihtaa sen jos pikkuiselle on sattunut vahinko ;)

Pitäisi kai itsekin löytää jostakin vaippa kokeiltavaksi että tietäisi miltä se tuntuu. Saakohan niitä yksittäisinä kokeiltavaksi? Toisaalta sitä mieluummin ajattelee tytön tai naisen päällä :oops: Ja jostakin syystä mieluiten posliinin sellaisen, niin että on kuin pikkutyttö mutta kuitenkin jo aikuinen jolle ei pitäisi sattua vahinkoja :oops:

Okei, onkohan taas liian pervot mielikuvat?
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 05 Kesä 2017, 15:48

Slavemaster kirjoitti:Pitäisi kai itsekin löytää jostakin vaippa kokeiltavaksi että tietäisi miltä se tuntuu. Saakohan niitä yksittäisinä kokeiltavaksi?

Jos ja kun olet helsinkiläinen, kysäisepä Yliopiston apteekista, se on varmaan Helsingin monipuolisin. Sanot vaikka että rouvalla on virtsatietulehdus, ellet muuten kehtaa.

ID Pants näyttää olevan suosittu merkki ja niitä saa Metsäpolulta:

https://www.metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=12936
UnZipped
Noviisi

ViestiKirjoittaja UnZipped » 02 Heinä 2017, 16:03

Näin kesähelteillä on mahtavaa käydä esim.postilaatikolla shortseissa ja samalla päästää pissaa tulemaan.
Tutkia siinä muka mainoksia ja päästellä samalla lyhyitä pissasuihkaisuja housuihin ,itse pidän kullia ylöspäin housuissa että pissa valuu
pitkin kullinvartta palleille ja reisille..

Sitten voikin päästää kunnon suihkun kerralla tulemaan,kangasshortsit kastuvat läpimäriksi ja pissaa valuu reisiä pitkin maahan.
Sen päälle on mentävä pesuhuoneeseen ja liukastettava kunnolla kulli vielä syljellä,sitten runkkaaminen tuntuu erikoisen hyvältä.

Nyt on kyllä niin kova hätä että taidankin pitkästä aikaa ottaa suihkun omille kasvoilleni,edellisestä kerrasta onkin aikaa.
Vielä kun olisi suihkutteluseuraa,aina parempi! Tästä määrästä riittäisi kyllä useammallekin.
salakkala1
Noviisi

ViestiKirjoittaja salakkala1 » 27 Heinä 2017, 15:49

Raumalta tyttöä/naista ketä haluaisi treenata kultasuihkuttelua.... Salakkala1@suomi24
Kettunen
Kisälli

ViestiKirjoittaja Kettunen » 20 Elo 2017, 14:36

Pitkästä aikaa pääsin vähän leikkimään - yleisurheilukisat pitivät koko toissa viikon television ääressä niin ettei juuri muuhun ehtinyt ja äitimuori on taas ollut kotona jalkavaivaisena mikä hiukan rajoittaa mahdollisuuksia ainakin päiväajan leikkeihin. Mutta eilisiltana sovittiin että isä käyttää kultapojan pitkällä aamulenkillä ja vanhemmat lähtevät sitten koko päiväksi tuttaviin ja jättävät kultapojan kotiin.

Laskin illan viimeisen lirauksen vaippaan ja nukahdin mahalleni pikkutytön sormet pissaisessa vaossa. Aamulla kastelin vaipan äärirajoilleen ja tassuttelin alakertaan pelkässä pissavaipassa eikä aromini jäänyt kultapojalta huomaamatta. Vedin vaippaa alas ja annoin pojan vähän nuolla minua ja niinhän siinä kävi että pojan mahan alla alkoi piankin pilkottaa karmiininpunainen kapine. Hiivimme yhdessä yläkertaan ja kohta koiran siemen lensi pitkin mattoa ja sitten poika sai taas nuolla minua minkä jaksoi ja sain orgasmin melkein pelkästä nuolemisesta. Aamupalan jälkeen vaihdoin vaipan ja katselin kultapojan kanssa rästiin jääneitä tv-ohjelmia nautiskellen kevytcolaa ja kastellen vaippaa mukavilla pikku lirauksilla. Äsken ulkoilutin pojan pissavaippa farkkujen alla ja loppupäivä kuluu taas teeveen ääressä kultapojan ja kevytcolan ja vaippapissan kera. Kuuden maissa pitää sitten ryhdistäytyä kun vanhemmat tulevat - collegehousut vaipan päälle ja T-paita yläpuolen verhoksi!
Slavemaster
Kisälli

ViestiKirjoittaja Slavemaster » 23 Elo 2017, 20:36

Tulipa sitten männä viikolla hankittua paketti teippivaippoja kokeiltavaksi. Mielenkiintoisilta tuntuvat, pissa vaipassa lämmittää mukavasti ja runkkailu pehmeää vaipan pintaa vasten tuntuu hyvältä. Teippivaippa ei tosin tunnu pysyvän päällä kovin hyvin, tai en osaa kiinnittää.. pitäisiköhän kokeilla vaippahousuja joskus?

Onko muilla vaippaleikkijöillä "ujopissaa", että rakko ei suostu tyhjenemään vaippaan (toisin kuin vessassa), vaan hätä vain jatkuu? Onkohan se opittua vai vaisto?

Tosin, hyvä vain, huomasin että tässä kirjoitellessa tuli kasteltua sänky kun vaippa täyttyi :shock: Lähden kuivailemaan lakanoita.
Kettunen
Kisälli

ViestiKirjoittaja Kettunen » 27 Elo 2017, 12:15

Meille tulee ikään kuin historiallisista syistä kymmenkunta eteläsuomalaista alue- ja maakuntalehteä ja Hyvinkään-Riihimäen seudun Aamupostissa oli tänään kirjoitus kahden yrittäjänaisen elämästä. Muun ohella... :o

Yksi suosituimmista Jonnan [blogi]kirjoituksista koski poikien pissirauhaa. Hän vaati, että äidit on saatava pois vessoista nalkuttamasta poikien pissausasennoista.

– Olen yllättynyt siitä, kuinka moni äiti vahtii poikiensa pissaamista ja osa vielä miehensäkin.

– Pissatkoot istualtaan, seisaaltaan tai vaikka päällään, pääasia, että siivoavat itse sotkunsa. Kyllä se osumistarkkuus siitä paranee kun joutuu itse jälkensä siivoamaan.

Lähtökohtaisesti on söpöä kun lapset pissaavat mutta jotain rotia nyt tarvittaisiin... :lol:
Slavemaster kirjoitti:Onko muilla vaippaleikkijöillä "ujopissaa", että rakko ei suostu tyhjenemään vaippaan (toisin kuin vessassa), vaan hätä vain jatkuu? Onkohan se opittua vai vaisto?

Kyllä vaippaan laskeminen vaatii aluksi vähän totuttelua jos on kovin siveäksi oppinut. Vähitellen taito kehittyy kun sisäistää sen ettei lirautus näy mihinkään eikä haise kenenkään nenään - itse pystyn jo sujuvasti ja hallitusti lirauttamaan istuessani vanhempien kanssa soffalla töllöttimen ääressä.

Palaa sivulle “Fetissit”