Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Slavemaster
Kisälli

Re: Sekalaisia pissajuttuja

ViestiKirjoittaja Slavemaster » 07 Syys 2017, 08:03

Humm. Olen nyt kolmesti onnistunut kastelemaan sängyn pissaamalla vaippaan ja yrittämällä leikkiä sen kanssa... :( Miksi tuntuu että teen jotakin väärin? Pitäisikö vaipan olla vuotamaata vaikka istuisi pissat housuissa?

Tosin vaippa tuntuu myös tipahtavan aina jos kävelee sen kanssa märkänä.. pitäisikö kokeilla jotakin vyöllä varustettua mallia tai housuvaippaa? :/
Tommi67
Noviisi

ViestiKirjoittaja Tommi67 » 07 Syys 2017, 12:23

Moi!

Onkos kukaan muu harrastanut pissanpidättämistä yhdistettynä runkkaamiseen? Itse olen muutaman kerran tehnyt niin, että olen kehittänyt reilusti vettä juomalla kovan pissahädän. Vasta, kun on akanut tuntua, ettei enää pysty pidättelemään, olen alkanut runkata jo kivikovaa kaluani kylpyhuoneen lattialla. Pissasuihkauksia lentää välillä jo tuossa vaiheessa ilman että niitä pystyy estämään, ja sitten kun orgasmi tulee, se on todella raju, ja sperman mukana lentää pissat holtittomasti ympäriinsä. Todella huikeaa ja kokeilemisen arvoista!

Aiheesta saa olla yhteyksissä YV:lläkin.
Kettunen
Kisälli

ViestiKirjoittaja Kettunen » 07 Syys 2017, 14:12

Slavemaster kirjoitti:Humm. Olen nyt kolmesti onnistunut kastelemaan sängyn pissaamalla vaippaan ja yrittämällä leikkiä sen kanssa... :( Miksi tuntuu että teen jotakin väärin? Pitäisikö vaipan olla vuotamaata vaikka istuisi pissat housuissa?

Tosin vaippa tuntuu myös tipahtavan aina jos kävelee sen kanssa märkänä.. pitäisikö kokeilla jotakin vyöllä varustettua mallia tai housuvaippaa? :/

On mahdotonta olla suosittelematta housuvaippaa. En ole laskenut montako desilitraa aikuisen housuvaippa mahduttaa sisäänsä mutta sen kyllä tiedän että täpötäysikin vaippa pysyy paikallaan eikä yritäkään valahtaa nilkkoihin. Ei se liioin vuoda missään asennossa (päälläni seisomista en tosin ole kokeillut). Oletkohan tullut ostaneeksi liian väljän tai liian vähän imukykyisen mallin? Liberon nuorisovaipat eivät esimerkiksi noin vain nielaise aikuisen koko aamupissaa. Niitäkin tulee joskus käytetyksi koska ne ovat reippaasti halvempia kuin aikuisten vaipat, mutta on kai sanottu ennenkin että niiden vyötärölinja jää kovin alas.

Viimeksi mittaillessani olin noin 170-senttinen ja 60-kiloinen ja kun katselen Metsäpolun valikoimaa...

https://metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=12936

...lausahdan että iD Pants F&F Plus M on minulle vähän turhan iso ja iD Pants Plus S juuri sopiva. Keskikokoiselle miehelle edellinen voisi olla sopiva ja jälkimmäinen turhan pieni (vaikka kovasti ne kyllä venyvät kun venyttää). iD Pants Soft Feel ja Tena Pants ovat toistaiseksi kokeilematta.
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 07 Syys 2017, 22:12

Tommi67 kirjoitti:Onkos kukaan muu harrastanut pissanpidättämistä yhdistettynä runkkaamiseen? Itse olen muutaman kerran tehnyt niin, että olen kehittänyt reilusti vettä juomalla kovan pissahädän. Vasta, kun on akanut tuntua, ettei enää pysty pidättelemään, olen alkanut runkata jo kivikovaa kaluani kylpyhuoneen lattialla. Pissasuihkauksia lentää välillä jo tuossa vaiheessa ilman että niitä pystyy estämään, ja sitten kun orgasmi tulee, se on todella raju, ja sperman mukana lentää pissat holtittomasti ympäriinsä. Todella huikeaa ja kokeilemisen arvoista!

Tuota pitää kyllä kokeilla. Aika makeaa se voisi olla kesällä mökin pihallakin - kun vain olisi sellainen mökki, jonne ei noin vain tulla tupsahda sivullisia.
Slavemaster
Kisälli

ViestiKirjoittaja Slavemaster » 08 Syys 2017, 00:21

Kaikki meistä eivät voi olla yhtä pieniä ja söpöjä pikkutyttöjä kuin Kettunen. ;) :oops: Kokeilin tosiaan vaipoiksi MoliCare Soft Extra Plus -teippivaippoja, kokoa L, (https://www.fennokauppa.fi/kuluttajille ... ippivaipat?) ja ne mahtuvat vähän naftisti kiinni ja luisuvat turhan helposti vatsan alle. Taitavat tosiaan olla tarkoitettu lähinnä vuodepotilaille, ei niinkään kävelyyn tai istumiseen. Ja olen tosiaan enemmän roteva kuin keskikokoinen :D

Ovatko housuvaipat sama asia kuin inkohousut? Aloittelija kyselee :oops:

Osaako kukaan sanoa millaisia vaippoja nämä tytöt käyttävät? https://xhamster.com/videos/chloe-and-d ... er-6334408
Tuo kolmas näyttää mukavan pehmeältä istua.
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 08 Syys 2017, 17:52

Slavemaster kirjoitti:Ovatko housuvaipat sama asia kuin inkohousut? Aloittelija kyselee :oops:

Melkein. Inko(ntinenssi)housut on hienomman kuuloinen nimi kuin mummovaippa, mutta käytännössähän ne eroavat lasten housuvaipoista vain kooltaan ja imukyvyltään.

Omat valintani ovat iD Pants F&F Plus M ja iD Pants Plus M - F&F on vähän kevyemmän oloinen. Rotevan kannattanee kokeilla L-kokoa, mutta M venyy myös aika hyvään mittaan, joskus vähän liiankin hyvään, koska illalla puettu vaippa venyy ja väljenee yön aikana jollei osaa nukkua aivan liikkumatta.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 22 Syys 2017, 22:16

En tiedä mistä miestenlehdestä tämä lehtileike on napattu, enkä varsinkaan sitä miksi se hyppäsi eteen kun googlasin jotakin aivan muuta. Otsikkona on "Kiihottava lehmän paska" ja lopun voitte arvata, jos mielikuvituksenne on kyllin pas... likainen. Muistakaamme silti, että maailmassa ei sellaista asiaa olekaan, joka ei jotakuta kiihottaisi. :o

http://www.kuvaton.com/kuvei/normipaiva98.jpg
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 25 Syys 2017, 13:01

No voi herran tähären...

Päälläni oleva pissavaippa on kasteltu lauantaina eli olen pitänyt sitä kahden yön yli. Tuoksuvaa leikkiä ei luultavasti voi jatkaa enää huomiseen, koska tauotta pidetyn vaipan vanu alkaa paakkuuntua ja hajota. Ja kun kerran on vapaapäivä, lienee aika ottaa annos sildenafiiliä ja uusi vaippa ja omistautua pervon pikkupojan yhdistettyihin seksi- ja kasteluleikkeihin...
Kettunen
Kisälli

ViestiKirjoittaja Kettunen » 06 Loka 2017, 17:38

Tulin ostaneeksi paketin uusimpia Libero Sleep Tight 10 -vaippoja kun 12 vaipan paketti maksoi Citymarketissa vain kympin. Ostos ei ollut huono sillä 35 - 60-kiloisille tarkoitettu vaippa imee melkein yhtä hyvin kuin aikuisten vaipat (syyskuinen lausumani imukyvystä tarkoitti itse asiassa vanhaa Libero Night Comfortia). Se ei sanottavasti veny edes oltuaan päällä kaksi vuorokautta joista jälkimmäinen pissattuna (oli taas tilaisuus olla yksin kotona). Ohivuotoja ei tunnu tapahtuvan ja tuntuma on mukavan napakka niin pissatessa kuin pissaisenakin. Aromit pysyvät vaipan alla niin hyvin ettei niitä ainakaan moneen tuntiin haista ellei satu olemaan koira. Vyötärö jää tosin jo 170-senttiselläkin aika alas eikä vaippa sikäli ole paras mahdollinen ulkona liikkuessa. Mutta leikkivaipaksi tämä sopii erittäin hyvin.

https://www.libero.fi/tuotteet/sleeptight/?id=37814
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 07 Loka 2017, 10:30

Täytyypä lisätä nuo ostoslistaan. Jos minäkin vaikka mahtuisin sellaiseen. Ja jos en mahdu, käännän vaipat nurin ja pesen niillä ikkunat. :D

Pee Äs 9.10. Ostin ja vedin heti kotona jalkaan. 70-kiloinen mies mahtuu vaippaan helposti ja tuntuma on mukava, vaikka tuo vyötärölinja ei olekaan paras mahdollinen. Miten se menikään se vakioselitys, jos kaupassa tulee joku tuttu vastaan ja ihmettelee vaippapakettia... "12-vuotias kasteleva sukulainen tulee viikonloppuna katsomaan elokuvia"... :mrgreen:

Palaa sivulle “Fetissit”