Sekalaisia pissajuttuja

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Re: Sekalaisia pissajuttuja

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 10 Helmi 2020, 14:45

Joyride kirjoitti:
07 Helmi 2020, 23:39
Mutta tietysti sitten sen jälkeen kun kumpikin oli vuorollaan oikeasti käyty pippeli paljaana koululääkärin tutkittavana homma sai ihan uusia ulottuvuuksia. Jotenkin ainakin minusta tuntui jännittävältä tavallaan elää uudelleen ne kokemukset mitä siellä koululääkärillä oli joutunut käymään läpi, ja samalla se yhteinen "trauma" antoi tietysti hyvän syyn jutella lisää aiheesta ja kokeilla "leikkiä lääkäriä". Luulen että se oli meidän kummankin kohdalla alkuun enemmän vain helppo tekosyy saada tutkia ja kosketella toisen pippeliä..

Toistemme nähden annettiin tulla kyllä useammankin kerran.. Erityisen jännältä minusta tuntui nähdä ensimmäiset siemensyöksyt, kun minulla orgasmit oli vielä siinä iässä ihan kuivia, mutta Ramilla alkoi jo 6-luokan keväällä tulla pieniä tippoja, ja sitten joskus kuudennen luokan jälkeisenä kesänä jo ihan kunnon roiskeet..
Kiinnostava tarina jälleen kerran, kuten aina. Ei ilmeisesti ole aivan harvinaistakaan, että pojat tyydyttävät itseään yhdessä aivan pelkästä uteliaisuudestakin, ja pystyn kuvittelemaan miten jännittävää on ensimmäisen kerran nähdä, kun kaverin siemen lentää!
Helsinki42 kirjoitti:
22 Tammi 2020, 09:45
Sain aspiriinia ja pääsin pikkuhuoneen hämärään rauhaan toipumaan ja hetken päästä hoitaja kysyi saisiko tyttö tulla viereeni rauhoittumaan jos lupaa olla ihan hiljaa. Annoin luvan ja tyttö pujahti selkäni taakse ja painautui ihan lähelleni ja hetken päästä kietoi vielä toisen kätensä ympärilleni. Saimme olla kaikessa rauhassa ja varmaan puoliunessa pari tuntia — emme tainneet sanoa sanaakaan mutta olin tavattoman onnellinen.
Kettunen kirjoitti:
22 Tammi 2020, 21:32
Tyttö ilmeisesti halusi läheisyyttäsi ja selvästi luotti sinuun kun pelästyneenä valitsi mieluummin hämärän pikkuhuoneen rauhan ja sinun läsnäolosi kuin hoitajatädin sylin. Vai ehdottiko hoitajatäti tytölle että jospa menisit pikkuhuoneeseen sen kivan pojan viereen — yhtä kaikki tyttö oli ilmeisesti hyvin halukas siihen. On ihanaa että sait kokea noin intiimin ja läheisen tuokion jonka herkkyyttä pelottava tilanne ehkä vielä jotenkin korosti.
Helsinki42 kirjoitti:
09 Helmi 2020, 10:43
Näin yhtä ihmeellisen kuin suloisen unen joka liittyi hyvin pitkälti tähän tilanteeseen. Olin ehkä jo 11- ja tyttö 10-vuotias eli olimme vielä fyysisesti aivan lapsia. Olimme illalla päätyneet saman peiton alle juuri tuohon hyvin muistamaani pikkuhuoneeseen. Olimme kaikessa rauhassa sylikkäin ja sitten kumpikin alkoi hyvin varovasti hivuttaa kättään toisen housujen alle. Sain sivellä tytön karvatonta sileää pimpsaa ja tyttö hyväili varovasti pojankikkeliäni — enempää ei tapahtunut mutta olin todella täynnä rakkautta tätä suloista tyttöä kohtaan. Nyt me ollaan ihan tosiaan tyttö ja poika — tämä on nyt vähän sitä mitä aikuiset tekee — tuntuu hyvältä kun olet siinä ihan lähellä ja saan silittää ja halata — jotakin tällaisia ajatuksia mielessä liikkui ja taisimme supattaa niitä ääneenkin ennen kuin hämärä laskeutui päällemme ja vaivuimme uneen.
Olipa kaunis ja hellä uni! Tyttö on varmaan viime aikoina ollut useinkin mielessäsi, kun olet uskaltautunut paljastamaan suurin piirtein kaiken siitä, mitä teidän välillänne oli. On jäänyt kysymättä, mitä tapahtui kun kesäloma alkoi ja jouduitte eroamaan — vaihdoitteko edes osoitteita ja lähetitte postikortteja, kun ilmeisesti ette kuitenkaan enää tavanneet?

Pissa-aiheisiin palataksemme laskin eilisaamuna kyykkypissan ja tänä aamuna seisomapissan suihkuun palattuani aamulenkiltä ja huuhdeltuani Herr Schäferin kintut. Viime aikoina olen pari kertaa myös korvannut pimpsani pyyhkimisen sillä, että pissattuani avaan vessan oven ja annan koiran tulla tekemään minulle alapesun. Se ei koskaan yritäkään laistaa luottamustehtävästään. :lol:

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 10 Helmi 2020, 20:04

FrauSchaefer kirjoitti:
10 Helmi 2020, 14:45
Olipa kaunis ja hellä uni! Tyttö on varmaan viime aikoina ollut useinkin mielessäsi, kun olet uskaltautunut paljastamaan suurin piirtein kaiken siitä, mitä teidän välillänne oli. On jäänyt kysymättä, mitä tapahtui kun kesäloma alkoi ja jouduitte eroamaan — vaihdoitteko edes osoitteita ja lähetitte postikortteja, kun ilmeisesti ette kuitenkaan enää tavanneet?
Tyttönen on todellakin ollut ajatuksissani sangen usein enkä voi olla pohtimatta missä hän nyt mahtaa olla.

Vaihdoimme tosiaan osoitteita ja lähettelimme postikortteja vuoden parin ajan kunnes juttu jotenkin vain loppui kun kumpikin siirtyi elämässä eteenpäin.

Kettunen
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 11 Helmi 2020, 23:33

Sanon aivan samaa kuin FrauS — unesi oli kaunis ja hellä. On helppo ymmärtää että suloinen tyttö palaa uniin vielä vuosikymmeniä myöhemmin.

Lirautin juuri vähän pissaa vaippaan ja seuraavaksi suljen netin ja alan etsiä vaipan alta pikkutyttömäistä Supia. Sitten saa tulla viimeinen iltapissa ja sen jälkeen on hyvä nukahtaa. :D

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 12 Helmi 2020, 09:50

Kaivelin Kirjekomeron arkistoa ja tässä on pari kikkelinpesupalaa muutaman vuoden takaa. Sair.hoit.jäsen löysi nämä joltakin nettipalstalta eikä tietenkään jaksanut muistaa miltä. Viimeinen, miehen kirjoittama kommentti kertoo, että esinahan tarkastus todella kuuluu kouluterveydenhuollon tehtäviin. Saatoimme yhdessä kuvitella, miten joku kotona opettamaton poika pelästyy ja saa tietysti erektion, kun terveydenhoitaja tarttuu kikkeliin ja sanoo että kokeillaanpa sitten esinahkaa... jos edes sanoo mitään... pelästyminen viehättää häntä ja paria muuta edelleen!

"Eli millonkas sitä pippeliä pitäisi rueta pesemään, niinkuin miehet yleensä? Neuvolan täti puhui vain kierrellen ja kaarrellen enkä siis saanu vastausta. Olen myös naapurin rouvan kanssa keskustellut asiasta ja hänkään ei tiedä kun ei neuvolassa asiasta puhuta. Meidän pojat ovat kaksi vuotiaita. Niin eli milloinka esinahka tulisi vetää taakse ja pestä sieltä alta.
saattaa kuulostaa teistä tosi typerälle mutta minä olen ilmeisesti niin tyhmä etten tiedä. Niin ja joku varmaan epäilee että tämä on provo, voin sanoa jo heti että ei ole."

"Meillä poika 7v ja pesen alta liikkuu jo taakse sen verran et voi pestä mutta joka kerta kun pesen ni alkaa erektio onko se normaalia tässä iässä ja poika haluu että minä pesen aina"

"Meillä sama juttu, poika on 8v ja pestessä pippeli jöpöttää kovasti ja joskus jo pesua ootellessa alkaa itsekseen pili seisomaan. En tiedä tuntuuko se pesu sitten niin mukavalta että alkaa erektio, en tiedä mitenkä minun tulisi suhtautua asiaan ja onko se pahasta että äiti pesee sen kikulin kun poika niin itse tahtoo. Onko muilla äideillä sattunut vastaavaa, olisin utelias tietämään. Vähän huolestuttaa."

"Esinahan alta pesemisestä: Siinä vaiheessa kun esinahka on irtonainen ja liikkuu helposti taakse. Alkuun se menee vähemmän, sitten kokonaan jos rakenne on oikea. Jos mitään komplikaatioita ei ole, viimeistään kouluterveydenhoitaja todentaa asian (muistan itse ala-asteelta miten asialla ilakoitiin päiviä, "se akka runkkasi"). 7-vuotias osaa varmasti itse pestä pippelinsä ja hänelle voi kertoa, että hänen se kuuluu tehdä siinä kuin muukin pesu. Ainakin meillä muksu matkii isäänsä melkein kaikessa ja suomalaiseen yhteissaunomiseen pesukin voidaan luontevasti opetella yhdessä ilman että siinä olisi mitään seksuaalisuutta, tai että siihen pitäisi yhdistää "amerikkalaista" hysteriaa."

Tämän aamun kylpyhuonepissan laskin istualtani seinään nojaten ja sillä tavalla tytönkin suihku on aika komea! :lol: Toivottavasti Kettusen vaipan alta löytyi Supi ja toivottavasti illan viimeinen vaippapissa tuntui hyvältä! Pitäisi aloittaa itsekin uudelleen vaippakokeilut, kun edellisestä kerrasta alkaa olla jo aikaa.

XyZ
Noviisi

Viesti Kirjoittaja XyZ » 12 Helmi 2020, 19:07

Intiassa harrastavat lehmän pissan juontia, kai luulevat että parantaa sairauksia tai jotain sellaista
https://www.youtube.com/watch?v=tkOsgXHUGs0

Bimies52
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Bimies52 » 12 Helmi 2020, 22:29

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 13 Helmi 2020, 15:27

XyZ kirjoitti:
12 Helmi 2020, 19:07
Intiassa harrastavat lehmän pissan juontia, kai luulevat että parantaa sairauksia tai jotain sellaista
https://www.youtube.com/watch?v=tkOsgXHUGs0
Virtsan juominen ei ole aivan harvinaista "luonnonlääkintää".

https://fi.wikipedia.org/wiki/Virtsaterapia

Myönnän itse joskus lisänneeni lirauksen siideriin. Se antaa mukavan sivumaun. :D Pitäisiköhän ensi kauppakäynnillä ostaa Russiania (sitä vaaleanpunaista limsaa, joka maistuu happamalta omenalta) ja lirauttaa siihen?
FrauSchaefer kirjoitti:
22 Tammi 2020, 01:21
Oliko Ellis itse lapsena kiinnostunut pyöreistä pakaroista vai muistanko väärin? :D
Vastaan itse itselleni, että muistin väärin. Seksologian isäksi tituleerattu Havelock Ellis (1859—1939) oli väittämän mukaan impotentti kuusikymppiseksi asti, kunnes huomasi kiihottuvansa pissaavista naisista. Kuinkahan paikkansapitävä on se Ellisin suuhun pantu toteamus, että jos et voi saada seksiä, toiseksi paras vaihtoehto on alkaa tutkia sitä? :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Urolagnia#Notable_cases

touhutimo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja touhutimo » 14 Helmi 2020, 18:43

Lapsuuskokemuksiin vielä palatakseni niin näin eilen mielenkiintoisen näyn. Olin uimahallissa ja siellä oli jokin uintikoulu ja paikat täynnä lapsia. Istuin saunassa kun huomasin laudetta alempana istuvat sisarukset. Ikiä en osaa sanoa, mutta molemmat näyttivät noin kymmen vuotialta. Ensin he vaan jutustelivat keskenään mutta yhtäkkiä he alkoivat leikkiä keskenään hammas lääkäriä. Veli rupesi tutkimaan siskonsa suun sisältöä hyvin tarkkaan, työnsipä jopa sormensa tytön suuhun ja kokeili kaikkia hampaita. Tyttö oli oikein innokkaasti mukana, nojasi eteenpäin ja piti suutaan apposen auki että veli saa tutkittua paikat kunnolla. Lopulta sisarusten isä lähti suihkuun ja lapset menivät perässä.

Tätä katsellessa tuli tämän ketjun jutut kyllä heti mieleen. Mahtavatkohan tutkailla toistensa muitakin paikkoja yhtä innokkaasti kun vanhempien silmät välttää jo nyt tai vuoden-parin päästä? Yhteinen tutkiminen vaikutti niin luontevalta että en yhtään ihmettelisi.

Vastaa Viestiin