Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Helsinki42
Seksipeto

Re: Eläimet

ViestiKirjoittaja Helsinki42 » 05 Touko 2018, 14:42

Sievää ja seksikästä tyttöä olisi ilo maistella ja hellästi sormetella.

Onko SEF kuollut sukupuuttoon kun muutaman päivän ajan on tullut pelkkää Palvelinta ei löytynyt -ilmoitusta?
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 14 Touko 2018, 19:55

Eräästä Facebook-ryhmästä:

"Meillä ainakin yksi kissoista (kohta 10v leikattu uros) saa selvästi nautintoa tarpomisesta. Jos jostain löytyy jotain oikein pehmeää (fleecepeitto, pehmeä kylpytakki tai kaverin massu), tämä kissa tarpoo [leipoo tassuillaan, toim. huom.] vaikka kuinka pitkään, kehräten samalla ja monesti pallittomalle herrallemme kehittyy siinä erektio ja touhutippa..."

Kissalla on söpö erektio - olen joskus nähnyt. :)

Helsinki42 kirjoitti:Onko SEF kuollut sukupuuttoon kun muutaman päivän ajan on tullut pelkkää Palvelinta ei löytynyt -ilmoitusta?

Voihan hirvitys! :o
Helsinki42
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Helsinki42 » 05 Kesä 2018, 15:37

Helsinki42 kirjoitti:Onko SEF kuollut sukupuuttoon kun muutaman päivän ajan on tullut pelkkää Palvelinta ei löytynyt -ilmoitusta?

Sivu näyttää olevan hengetönnä edelleen.

Yleisesti ottaen harmittaa kun ei tapahdu mitään.
Kettunen
Kisälli

ViestiKirjoittaja Kettunen » 16 Kesä 2018, 16:09

Eilisiltana koira jäi nukkumaan alakertaan ja tiesin että tänään vanhemmat vievät kultapojan aamulenkille ja lähtevät päiväksi pois. Kastelin siis vaipan illalla ja täytin sen ääriään myöten aamulla ja tuntui ihanalta laskeutua alakertaan ja rakennella aamupalaa todella paksu ja painava pissavaippa päällä. Koira osoitti tietenkin huomattavaa kiinnostusta mutta malttoi mielensä kunnes vein sen salamyhkäisin elkein yläkertaan ja suljin oven. Riisuin vaipan ja tungin sen muovikassiin ja vein roskiin ja tarjosin sitten itseni kultapojalle. Poika nuoli kertakaikkisen ihastuneena pitkän aikaa paksu punainen kapine törröttäen ja näytti että siltä lirahteli jo vähän siementäkin. Sain orgasmin kun vähän autoin sormilla ja sitten kävin poikaan käsiksi ja siltä alkoi tulla saman tien.

Ja sitten - asetuin sängylle selälleni niin että jalkani olivat ulkopuolella ja levällään. Koira nuolaisi pari kertaa ja kun taputin kylkiäni kultapoika tajusi mitä haluan ja nousi päälleni! Ohjasin sen kalun sisääni ja koira työnsi muutaman kerran todella rajusti ja teki aidosti kipeää. Mutta päästyään koko mitaltaan sisääni se oli aloillaan ja tunsin aivan ihanan selvästi miten sen mahla suihkusi sisään! Halasin koiraa ja kehuin sitä ja se nuoli kasvojani ja oli ihanan iso ja vahva päälläni. Kutitin toisella kädellä taikanappulaani ja sain todella intensiivisen orgasmin iso elin yhä sisälläni. Pysyimme sisäkkäin kymmenisen minuuttia kunnes koira huomasi että nyt se loppuu ja vetäytyi pesemään itseään. Itse pysyin vielä pitkään paikallani ja maistelin tuntemuksia - tämä oli ensimmäinen yhdyntä moneen vuoteen ja paikat olivat ja ovat aika hellänä. Mutta nyt koira torkkuu jalkojeni juuressa kun kirjoitan ja olen todella iloinen ja onnellinen että viimein uskaltauduin antautumaan sen astuttavaksi.

Yhdyntä koiran kanssa tuntuu aivan erilaiselta kuin miehen kanssa enkä yritäkään pohtia kumpi on parempi ja miksi. Varmaa kuitenkin on että tämä kerta ei jää viimeiseksi.
syrral
Noviisi

ViestiKirjoittaja syrral » 16 Kesä 2018, 17:24

Kettunen kirjoitti:Eilisiltana koira jäi nukkumaan alakertaan ja tiesin että tänään vanhemmat vievät kultapojan aamulenkille ja lähtevät päiväksi pois. Kastelin siis vaipan illalla ja täytin sen ääriään myöten aamulla ja tuntui ihanalta laskeutua alakertaan ja rakennella aamupalaa todella paksu ja painava pissavaippa päällä. Koira osoitti tietenkin huomattavaa kiinnostusta mutta malttoi mielensä kunnes vein sen salamyhkäisin elkein yläkertaan ja suljin oven. Riisuin vaipan ja tungin sen muovikassiin ja vein roskiin ja tarjosin sitten itseni kultapojalle. Poika nuoli kertakaikkisen ihastuneena pitkän aikaa paksu punainen kapine törröttäen ja näytti että siltä lirahteli jo vähän siementäkin. Sain orgasmin kun vähän autoin sormilla ja sitten kävin poikaan käsiksi ja siltä alkoi tulla saman tien.

Ja sitten - asetuin sängylle selälleni niin että jalkani olivat ulkopuolella ja levällään. Koira nuolaisi pari kertaa ja kun taputin kylkiäni kultapoika tajusi mitä haluan ja nousi päälleni! Ohjasin sen kalun sisääni ja koira työnsi muutaman kerran todella rajusti ja teki aidosti kipeää. Mutta päästyään koko mitaltaan sisääni se oli aloillaan ja tunsin aivan ihanan selvästi miten sen mahla suihkusi sisään! Halasin koiraa ja kehuin sitä ja se nuoli kasvojani ja oli ihanan iso ja vahva päälläni. Kutitin toisella kädellä taikanappulaani ja sain todella intensiivisen orgasmin iso elin yhä sisälläni. Pysyimme sisäkkäin kymmenisen minuuttia kunnes koira huomasi että nyt se loppuu ja vetäytyi pesemään itseään. Itse pysyin vielä pitkään paikallani ja maistelin tuntemuksia - tämä oli ensimmäinen yhdyntä moneen vuoteen ja paikat olivat ja ovat aika hellänä. Mutta nyt koira torkkuu jalkojeni juuressa kun kirjoitan ja olen todella iloinen ja onnellinen että viimein uskaltauduin antautumaan sen astuttavaksi.

Yhdyntä koiran kanssa tuntuu aivan erilaiselta kuin miehen kanssa enkä yritäkään pohtia kumpi on parempi ja miksi. Varmaa kuitenkin on että tämä kerta ei jää viimeiseksi.

Todella seksikkään kuuloista, itsekkin haluaisin kokea koiran astumista joskus, tai ylipäätään jonkin laista kanssakäymistä koiran kanssa. Vanhemmillani valitettavasti on vain naaras koiria. Uros koira on ollut mutta silloin kun hän oli hengissä olin vielä niin nuori etten uskaltanut kokeilla, vaikkakin kiinnostusta oli
On helpompaa luetella mikä minua ei seksissä kiinnosta, joten rohkeasti vain laittamaan yv, ja uskon kyllä että juttumme kohtaavat
syrral
Noviisi

ViestiKirjoittaja syrral » 16 Kesä 2018, 17:32

Jatkaen vielä tuohon äskeiseen, itselläni ei ole vielä elämän tilanne sellainen joka sallisi koiran hankkimisen, mutta siintä olen varma että uros koiran hankin heti kun vain mahdollista
On helpompaa luetella mikä minua ei seksissä kiinnosta, joten rohkeasti vain laittamaan yv, ja uskon kyllä että juttumme kohtaavat
Parapo
Noviisi

ViestiKirjoittaja Parapo » 16 Kesä 2018, 18:38

Peukku Kettuselle :D
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 16 Kesä 2018, 19:22

Kettunen kirjoitti:Eilisiltana koira jäi nukkumaan alakertaan ja tiesin että tänään vanhemmat vievät kultapojan aamulenkille ja lähtevät päiväksi pois. - - Ja sitten - asetuin sängylle selälleni niin että jalkani olivat ulkopuolella ja levällään. Koira nuolaisi pari kertaa ja kun taputin kylkiäni kultapoika tajusi mitä haluan ja nousi päälleni! Ohjasin sen kalun sisääni ja koira työnsi muutaman kerran todella rajusti ja teki aidosti kipeää. Mutta päästyään koko mitaltaan sisääni se oli aloillaan ja tunsin aivan ihanan selvästi miten sen mahla suihkusi sisään! - - Itse pysyin vielä pitkään paikallani ja maistelin tuntemuksia - tämä oli ensimmäinen yhdyntä moneen vuoteen ja paikat olivat ja ovat aika hellänä. Mutta nyt koira torkkuu jalkojeni juuressa kun kirjoitan ja olen todella iloinen ja onnellinen että viimein uskaltauduin antautumaan sen astuttavaksi.

Mitä lämpimimmät onnittelut! Ensimmäinen kerta koiran kanssa ei ollut kivuton minullekaan, ja edelleenkin rajut alkutyönnöt käyvät joskus kipeästi varsinkin jos koira astuu takaapäin, mutta parittelun loppuosa maistuu kahta makeammalta. Sen sinäkin todennäköisesti tulet huomaamaan.
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 17 Kesä 2018, 13:05

Onnittelut Kettuselle täältäkin päin. Olet ihana.

Pienen pojan iso pippeli ja märkä läiskä sängynpeitossa:

https://www.barnlove.com/movie/123009/this_dog_is_gross
Belgie
Noviisi

ViestiKirjoittaja Belgie » 17 Kesä 2018, 19:34

Onnittelut Kettunen! Olipas kyllä, no, niin kiihottava tarina että piti itse myötäelää omin käsin lukiessa! Erityisen siitä teki sen että on niin odottanut tapahtuvaksi ;)

Seksikästä! Ah.

Hienoa että ei jää viimeiseksi kerraksi!

Palaa sivulle “Fetissit”