Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Deleted User 9162

Re: Eläimet

Viesti Kirjoittaja Deleted User 9162 » 08 Marras 2017, 21:24

RobinHund kirjoitti:Äläs nyt. Iltsuhan on ihan oikea sanomalehti. Olin itse näkevinäni että tästä oli uutinen paperilehdessäkin.
Jaa niin että mikä tässä on pienin paha:
- Se että poliisi tiedotti laittomasti ja halventavasti asiasta joka ei ole edes laitonta ?
- Se että laitonta ja halventavaa tiedottamista jatkoivat myös sanomalehdet ja juoruilua monet foorumit ? Osassa jopa levitettiin suoraan "tekijän" nimeä ja naamaa.
- Se että halventavaa tietoa ja linkkejä levitetään netissä myös tällä foorumilla ?

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 08 Marras 2017, 22:41

zndxxx kirjoitti:
RobinHund kirjoitti:Äläs nyt. Iltsuhan on ihan oikea sanomalehti. Olin itse näkevinäni että tästä oli uutinen paperilehdessäkin.
- Se että poliisi tiedotti laittomasti ja halventavasti asiasta joka ei ole edes laitonta ?
- Se että laitonta ja halventavaa tiedottamista jatkoivat myös sanomalehdet ja juoruilua monet foorumit ? Osassa jopa levitettiin suoraan "tekijän" nimeä ja naamaa.
- Se että halventavaa tietoa ja linkkejä levitetään netissä myös tällä foorumilla ?
Näin. Tällaisilla on petollisen helppo ilakoida enempiä ajattelematta siinä vaiheessa kun juttu on jo levinnyt pitkin maita ja mantuja. Pahoittelen.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 09 Marras 2017, 10:54

Tuo on aivan totta, eikä pelkästään tässä vaan muissakin "sensaatioissa". Etiikka unohtuu, kun juttu on ehtinyt levitä pitkin nettiä ja esimerkiksi Facebookia, jonka joissakin ryhmissä otetaan estoitta ilo irti vaikka mistä.

Koirapoika
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Koirapoika » 10 Marras 2017, 09:47

Mä luulin, että on joku uus uutinen...

Seuraava uutinenhan oli, että mies sai sakkoa tmv. ainakin rattijuoppoudesta. Olisko ollut myös kotirauhan rikkomisesta tmv. Muistettiin myös mainita, ettei saanut sian kanssa parittelusta mitään koska se ei ole laitonta.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 10 Marras 2017, 11:55

zndxxx kirjoitti:
Pahoittelut minultakin. Kuten jo todettiin, arvostelukyky heikkenee kun juttu hyppii silmille netissä.

um84
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja um84 » 11 Marras 2017, 08:44

um84 was here too?

mies1987
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mies1987 » 01 Joulu 2017, 13:35

noniin, aika päivitellä vähän taas :)

Eli tuli naisen kanssa otettua sukulaisen koira "hoitoon", ja kyllähän sen tiesi mihin päättyy :)

onko muilla pareilla tai naisilla kokemuksia?

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 01 Joulu 2017, 20:15

Kerro nyt hyvä mies vähän enemmän!

meatloaf
Noviisi

Viesti Kirjoittaja meatloaf » 03 Joulu 2017, 15:37

maatilan omistajaa, tai paikkaa missä voisi harrastella?

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 04 Joulu 2017, 10:48

Nykytilanne taitaa olla se, että maatila on perustettava itse, jos haluaa harrastaa karjaeläimiä. Viime vuosina ilmapiiri tuntuu kiristyneen aika lailla; sekava ja jopa valheellinen uutisointi on luultavasti antanut ns. suurelle yleisölle erittäin harhaanjohtavan kuvan siitä, mitä eläinten kanssa puuhastelu tosiasiassa on.

Vastaa Viestiin