Kiihottaa hitosti kun naiset vilkuilee etumusta....

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
cerveza
Kisälli

Re: Kiihottaa hitosti kun naiset vilkuilee etumusta....

ViestiKirjoittaja cerveza » 07 Touko 2017, 16:53

Juuri sun aiemmista kertomuksista sain itsekin idean tuunata uikkareita. :mrgreen:
En ole vain vielä ehtinyt käyttää niitä.

Mutta oikeastaan tarkoitin ala-asentoon laittamisella sitä, kun ei vielä seiso. Vai alkaako sinulla aina stondaamaan rannoilla? Itselläni lähinnä hieman pullottuu, mutta täyttä stondista ei tule. Ehkä juuri, koska laitan ala-asentoon.

Olisipa jo kesä. :D
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 09 Touko 2017, 14:52

cerveza kirjoitti: Olisipa jo kesä. :D

Kunpa olisikin. Mulla on nuoresta pojasta alkaen ollut tavattoman voimakas seksuaalisuus ja erittäin herkkä ja nopea kiihottuminen. Ryhdyin jo teini-iässä käyttämään pieniä tanga- ja strringiuikkareita. Niistä on tullut minullle jonkinlainen fetissi. Jo niiden pukeminen saa kullini ponnahtamaan erektioon. Jos panen kaluni alaspäin, sitä alkaa pakottaa, kun erektio vahvistuu rautakangeksi. Silloin se on pistettävä sojottamaan ylöspäin vatsaa vasten. No, ei minulla aina ala kankistondis rannoilla, kun käytän myös tavallisia uikkareita. Riippuu mielentilasta ja kulloisestakin kiihottumisasteesta.
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 13 Touko 2017, 16:50

Minulla on myös voimakas vietti ja alkaa helpolla seisomaan. Nuorempana käänsin mulkun ala-asentoon heti kun alkoi mitta siihen riittämään, ihan vain jotta seisokit eivät olisi niin näkyviä.

Nykyään tajuan että ne näkyvät silti, mutta tuo asento ehkäisee täyttä seisokkia. Naisissa on myös upeaa se, että eivät ne sitä säikähdä jos alkaa muutenkin iso pullotus yhtäkkiä näyttämään hieman vielä isommalta. He tietävät kyllä kuinka miehet toimivat ja pitävät reaktiota luonnollisena ja jopa hieman imartelevana. En ole enää vuosiin hävennyt näitä stondiksia.

Olisiko noista arkisista seisokeista mitään mielipiteitä naisväellä? Imartelevaa, sopimatonta vaiko yhdentekevää? Minä olen siis ollut havaitsevinani lähinnä yhdentekevän ja imartelevan väliltä olevia reaktioita.

Tässä lähiaikoina oli kivaa, kun yhden naisen katse karkaili jatkuvasti pullotukseeni. Mulla ei edes ollut seisokkia, mutta tiesin pullotuksen olevan erittäin näkyvä. Oli kiva jutella muina miehinä kanssaan ja katsoa silmiin, kun toinen tietyssä mielessä ujo ei voi mitään sille että katse harhailee muutenkin siellä täällä ja sattuu eksymään jatkuvasti suoraan pullotukseeni. :D
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 11 Syys 2017, 23:31

Pyykkitupaan tuli naapurin melko paljon vanhempi nainen ja minulla oli vaaleat erittäin ohuet oleskeluverkkarit eikä niiden alla mitään. Löysyys sitä luokkaa, että ellei mulkku ole täysin löysänä, alkaa munan pään muoto erottua pienimmästäkin erektiosta. Osasin suurin piirtein arvata milloin hän tulee sinne seuraavan kerran, niin näin hänet kolmesti. Kahdella viimeisellä kerralla seisoi jo vähän valmiiksi, niin laitoin kotona löysät kalsarit sinne alle, ettei teltta ole täysin pystyssä.

Kylläpäs kiihotti ja tuntui tällä mukavalla naisellakin olevan yhtä paljon asiaa kuin itselläni oli. Näin hänen vartalon muotonsa takaa päin kun hän laittoi vaatteita koneeseen ja näytti kyllä olevan hyvin säilynyt vanhempi nainen. Itselläni taas oli ihan suht kunnollinen pullotus siinä.

Kahdella viimeisellä kerralla kalsarit tosiaankin olivat löysät. Viimeisellä kerralla alkoi yhdessä kohtaa seistä vähän kovemmin, niin jouduin piilottamaan pyykkikorin taakse. Pysähtymiseni siihen oli sen verran outo, että nainen varmaan tajusi mistä oli kyse, mutta ei häirinnyt yhtään. :)

Upeita tilanteita. :mrgreen:
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 17 Syys 2017, 18:23

Kohtasimme jälleen rappukäytävässä ja tällä kerralla minulla ei ollut kalsareita alla, mutta oli samat housut.

Jonkin aikaa juteltuamme, alkoi taas verta pakkautumaan alakertaan. :) Lopulta tajusin, että alkaa erektio olemaan sitä luokkaa, että on paras häipyä ja näin teinkin. Kun kävelin pois, olikin kunnon pullotus löysissä housuissa ja on aivan varma, että naapurin rouva huomasi tämän. Voitte kuvitella miten löysissä housuissa ilman kalsareita on teltta pystyssä. :mrgreen:

Upeaa tässä on se, että on naapurilleni aivan ilmeistä, että tunnen seksuaalista vetoa häneen, emme voi puhua tästä tuollaisessa tilanteessa ja naapuri itse viihtyy tilanteissa. Hän on varmasti ajatellut asiaa ja uskon vahvasti, että hänkin toivoo, että näemme kohta uudestaan. :D

Palaa sivulle “Fetissit”