Ensimmäinen seksikokemuksesi samaa sukupuolta olevan kanssa

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
Alluuuuu94
Noviisi

Re: Ensimmäinen seksikokemuksesi samaa sukupuolta olevan kan

ViestiKirjoittaja Alluuuuu94 » 10 Kesä 2015, 16:50

Reilu pari vuotta sitten, vastasin iskuri.net sivulla ilmoitukseen, jossa vanhempi mies haki seuraa. Muutamat viestit vaihdoimme ja menin käymään hänen luonaan. Hänen luonaan riisuimme vaatteemme ja menimme hänen makuuhuoneeseensa.. Hän huomasi että olen hermostunut koska kyseessä oli ensimmäinen kertani.
Hän käski minut makaamaan sängylleen ja ottavan rennosti, sitten hän alkoi kosketella kulliani ja alkoi imemään minua. Jonkin aikaa imettyään minua laukesin hänen suuhunsa.. Tämän jälkeen hän kysyi haluanko "leikkiä" hänen kullillaan, minä tietenkin suostuin koska sitä halusin kovasti. Niinpä hän meni makuulle ja minä aloin runkkaamaan häntä.. Hetken "tutustuttuani" hänen kulliinsa aloin imemään häntä.. Imin häntä kauan, jonka jälkeen hän alkoi levittämään liukkaria reikääni ja sormettamaan peppuani.. Kun hän oli saanut minut rennoksi hän alkoi panemaan minua ja se tuntui taivaalliselta. Pantuaan minua eri asennoissa ja kauan hän otti kullinsa pois sisältäni ja kortsun pois kullistaan ja hetken imettyäni häntä uudestaan hän laukesi suuhuni.. Ja minä nielin spermat ja nuolin hänen kullinsa puhtaaksi..
konemies77
Noviisi

ViestiKirjoittaja konemies77 » 11 Kesä 2015, 09:20

Varmaan 15v aikaa kun löydin mtv3 txt kanavalta omalta paikkakunnalta vanhemman maanviljeliän joka etsi nuorempaa seuraa. Laitoin viestin ja olin jo samana iltana tämän isännän kotona. Alkuun juttelimme niitä näitä ja sitten mies ohjasi minut makkaiin. Riisui vaatteet pois itseltään ja minulta. Hieroi ja kosketteli minua alkaen sitten imemäön kaluani samalla hyväillen peräaukkoani. Itsekkin rohkaistuin ja aloun imemään miehen noin 16cm kalua. Lopuksi mies sai peräaukkoni rennoksi ja työntyi varovasti sisääni liukkarin kera. Aluksi sattui mutta kohta helpotti ja mies todella osasi hommansa. Kävin usein tämänkin jälkeen miehellä kylässä sittemmin aloitin reissutyöt ja nyt on kokemusta jo isoistakin kaluista ja leluista. :)
jess
Noviisi

ViestiKirjoittaja jess » 27 Loka 2015, 21:14

Tulipa tämäkin koettua. Kaduttaa kylläkin jälkeenpäin, sillä kokemus ei ollut ihan sitä mitä odotin.

Tapasin netissä henkilön. Iästä on sinänsä vaikea sanoa, eikä se oli itselle edes niin tärkeä asia. Kuitenkin ehkä hiukan alakanttiin oli annettu ikä (muistaakseni 47v). Ilmoitetut mitatkin olivat optimistisen puoleiset.

Tulin tämän henkilön asunnolle. Kävin vessassa vielä vähän huuhtaisemassa alapäätä, vaikkakin olin käynyt ennen kotoa lähtöä suihkussa. Mies ryhtyi riisumaan omia vaatteitaan, ja minä seurasin perässä. Kävimme lattialle, hän kysyi jos haluaisin ottaa suihin. Vastasin myöntävästi.

Miehen kulli ei ottanut herätäkseen. En yksinkertaisesti pystynyt ottamaan suihin, sillä kulli oli täysin löysä. Kysyin jos voisin hieroa häntä. Ryhdyin runkkaamaan tätä, mutta pakko sanoa, että olin monta kertaa jo luovuttamassa, sillä vaikutti siltä ettei mitään tapahdu. Lopulta kun alkoi vaikuttamaan siltä että kulli edes vähän herää, hän laukesi. Olin hämmentynyt.

Sain kuitenkin suihinoton, joka tuntui ihan kivalta. Ei mitenkään erityisen uskomattomalta, parempaakin olen kokenut. Laukesin melko nopeasti, olinhan kuitenkin sinänsä ollut aika latautunut, ja jännittynyt.

Kävin vessassa huuhtelemassa alapääni, puin vaatteet ja lähdin kotiin.
adorn
Noviisi

ViestiKirjoittaja adorn » 05 Marras 2015, 17:50

Minulla on vähän samantapainen kokemus kuin edellisellä. Ei katastrofaalisen huono, mutta jälkeenpäin harmitti kuitenkin. Olin teininä harrastanut parhaan kaverini kanssa seksiä paljon, mutta tämä oli aikuisiällä, juuri ja juuri aikuisena kun olin 18 v ja asuin yksin, ensimmäinen kokemus kolmen vuoden tauon jälkeen.

Tutustuin itseäni paljon vanhempaan mieheen netissä. Hänellä oli ikää varmaan lähempänä kuuttakymmentä, mutta oli kyllä sanonut olevansa alle viidenkymmenen. Samoin kuin edellisellä, myös etukäteen ilmoitetut mittasuhteet eivät pitäneet ihan kutiaan. Minulla ei alunperin ollut edes tarkoitus seksiseuraa etsiä netistä, jutella vain, mutta jostain hetken mielijohteesta päätin sitten kuitenkin ehdottelujen jälkeen suostua menemään miehen luo. Vanhempi ikä ei sinällään haitannut, vaan se tuntui ennemminkin luontevalta mennä vanhemman luo kuin vaikka omanikäisen.

Menin siis miehen asunnolle. Olin varautunut kääntymään pois, jos vastaan tulisi jotain ikävää yllätystä, mutta korkeampi ikä tai vähän väärät mitat eivät vaikuttaneet liian pahoilta jutuilta kun asunto ja mies olivat muutoin siistejä. Mies oli kertonut olevansa naimisissa, mikä asunnossa näkyikin, mutta se ei minua haitannut ja vaimo oli kuulemma useamman päivän pois. Etenimme varsin nopeaan makuuhuoneeseen riisumaan. Olimme netissä jutelleet vähän hänen vaimostaankin ja hän kysyi haluaisinko nähdä vaimon pikkuhousuja. Vastasin myöntävästi ja hän otti parit sellaiset esiin yöpöydän laatikosta. Katselin niitä ja hän kehotti haistamaan niitä, minkä uteliaisuuttani teinkin. Pimpiltähän ne tuoksui - sen tiedon perusteella mikä minulla oli parien pikkuhousujen nuuhkaisemisesta aiemmmin. Se touhu ei kuitenkaan sen enempää minua kiinnostanut, joten laitoin ne sivuun ja aloin kosketella miehen kalua hänen mentyä makaamaan selälleen. Itselleni nousi erektio, mutta hän ei tahtonut kovettua millään, vaikka kuinka käsin ja vähän ajan päästä suullani yritin. Hän kosketteli välillä minua kädellään ja useampaan kertaan yritti nousta istualleen suutelemaan minua ja koskemaan sormella pyllyyn, vaikka etukäteen olin selkeästi ja useampaan kertaan sanonut, etten sellaista halua. Sanoin sen siinäkin, mutta piti sanoa useampaan kertaan ennen kuin uskoi. Olin aika hämmentynyt kun hän ei kiihottunut, vaikka minulla mielestäni oli hyvä käsitys mitä tehdä. Yritin kysyä neuvoa, mutta hän vain kehotti jatkamaan ja hoki että tuntuu hyvältä. Loputtomalta tuntuneen ajan jälkeen hän kovettui, missä kohdin huomasin että hän oli kalun kokonsakin ilmoittanut yläkanttiin, vaikkei sillä väliä ollutkaan. Erektion ilmaantumisen jälkeen ei mennytkään sitten kuin puoli minuuttia kun hän laukesi voimakkaan örinän saattelemana suuhuni.

Tuli minun vuoroni saada. Olin ehtinyt jo kuluneena aikana menettää kiihotukseni, mutta kovetuin nopeasti uudelleen. Hän alkoi runkata ja ottaa suihin minulta, mutta ei ollut siinä puuhassa lainkaan hyvä. Ja hän myös yritti jälleen uudelleen pariin kertaan suudella ja työntää sormea pyllyyn, mutta en edelleenkään halunnut. Pysyin kiihottuneena, mutta hän ei saanut hommaa juurikaan etenemään, joten hänen ottaessa kalua suuhunsa aloin auttaa runkkaamalla sitä itse. Käytännössä se meni sitten siihen, että laukesin runkkaamalla hänen pitäessä terskaa suussaan. Ei se huonolta tuntunut, mutta ei todellakaan mitenkään hienolta. Sen jälkeen kävin vessassa siistiytymässä ja tein lähtöä. Mies kertoi tykänneensä tosi paljon ja kehui kovasti kaluani ja ulkonäköäni. Hän myös ehdotti uutta tapaamista, johon kohteliaasti sanoin, että palataan ehkä asiaan sähköpostitse. Kokemus ei ollut hyvä, mutta en halunnut olla epäkohteliaskaan, joten en kieltänyt suoraan. Myöhemmin en tietenkään pitänyt häneen mitään yhteyttä.
jess
Noviisi

ViestiKirjoittaja jess » 05 Marras 2015, 21:15

adorn kirjoitti:Minulla on vähän samantapainen kokemus kuin edellisellä. Ei katastrofaalisen huono, mutta jälkeenpäin harmitti kuitenkin. Olin teininä harrastanut parhaan kaverini kanssa seksiä paljon, mutta tämä oli aikuisiällä, juuri ja juuri aikuisena kun olin 18 v ja asuin yksin, ensimmäinen kokemus kolmen vuoden tauon jälkeen.

Tutustuin itseäni paljon vanhempaan mieheen netissä. Hänellä oli ikää varmaan lähempänä kuuttakymmentä, mutta oli kyllä sanonut olevansa alle viidenkymmenen. Samoin kuin edellisellä, myös etukäteen ilmoitetut mittasuhteet eivät pitäneet ihan kutiaan. Minulla ei alunperin ollut edes tarkoitus seksiseuraa etsiä netistä, jutella vain, mutta jostain hetken mielijohteesta päätin sitten kuitenkin ehdottelujen jälkeen suostua menemään miehen luo. Vanhempi ikä ei sinällään haitannut, vaan se tuntui ennemminkin luontevalta mennä vanhemman luo kuin vaikka omanikäisen.

Menin siis miehen asunnolle. Olin varautunut kääntymään pois, jos vastaan tulisi jotain ikävää yllätystä, mutta korkeampi ikä tai vähän väärät mitat eivät vaikuttaneet liian pahoilta jutuilta kun asunto ja mies olivat muutoin siistejä. Mies oli kertonut olevansa naimisissa, mikä asunnossa näkyikin, mutta se ei minua haitannut ja vaimo oli kuulemma useamman päivän pois. Etenimme varsin nopeaan makuuhuoneeseen riisumaan. Olimme netissä jutelleet vähän hänen vaimostaankin ja hän kysyi haluaisinko nähdä vaimon pikkuhousuja. Vastasin myöntävästi ja hän otti parit sellaiset esiin yöpöydän laatikosta. Katselin niitä ja hän kehotti haistamaan niitä, minkä uteliaisuuttani teinkin. Pimpiltähän ne tuoksui - sen tiedon perusteella mikä minulla oli parien pikkuhousujen nuuhkaisemisesta aiemmmin. Se touhu ei kuitenkaan sen enempää minua kiinnostanut, joten laitoin ne sivuun ja aloin kosketella miehen kalua hänen mentyä makaamaan selälleen. Itselleni nousi erektio, mutta hän ei tahtonut kovettua millään, vaikka kuinka käsin ja vähän ajan päästä suullani yritin. Hän kosketteli välillä minua kädellään ja useampaan kertaan yritti nousta istualleen suutelemaan minua ja koskemaan sormella pyllyyn, vaikka etukäteen olin selkeästi ja useampaan kertaan sanonut, etten sellaista halua. Sanoin sen siinäkin, mutta piti sanoa useampaan kertaan ennen kuin uskoi. Olin aika hämmentynyt kun hän ei kiihottunut, vaikka minulla mielestäni oli hyvä käsitys mitä tehdä. Yritin kysyä neuvoa, mutta hän vain kehotti jatkamaan ja hoki että tuntuu hyvältä. Loputtomalta tuntuneen ajan jälkeen hän kovettui, missä kohdin huomasin että hän oli kalun kokonsakin ilmoittanut yläkanttiin, vaikkei sillä väliä ollutkaan. Erektion ilmaantumisen jälkeen ei mennytkään sitten kuin puoli minuuttia kun hän laukesi voimakkaan örinän saattelemana suuhuni.

Tuli minun vuoroni saada. Olin ehtinyt jo kuluneena aikana menettää kiihotukseni, mutta kovetuin nopeasti uudelleen. Hän alkoi runkata ja ottaa suihin minulta, mutta ei ollut siinä puuhassa lainkaan hyvä. Ja hän myös yritti jälleen uudelleen pariin kertaan suudella ja työntää sormea pyllyyn, mutta en edelleenkään halunnut. Pysyin kiihottuneena, mutta hän ei saanut hommaa juurikaan etenemään, joten hänen ottaessa kalua suuhunsa aloin auttaa runkkaamalla sitä itse. Käytännössä se meni sitten siihen, että laukesin runkkaamalla hänen pitäessä terskaa suussaan. Ei se huonolta tuntunut, mutta ei todellakaan mitenkään hienolta. Sen jälkeen kävin vessassa siistiytymässä ja tein lähtöä. Mies kertoi tykänneensä tosi paljon ja kehui kovasti kaluani ja ulkonäköäni. Hän myös ehdotti uutta tapaamista, johon kohteliaasti sanoin, että palataan ehkä asiaan sähköpostitse. Kokemus ei ollut hyvä, mutta en halunnut olla epäkohteliaskaan, joten en kieltänyt suoraan. Myöhemmin en tietenkään pitänyt häneen mitään yhteyttä.

Hah. Todella samanlaiset fiilikset jäi itselleni myös. Vähän just sellanen fiilis että internetissä vanhemmat miehet tuntuu jotenkin helposti lähestyttävämmiltä. Vaikka sinänsä oman ikäinen seura kiinnostaisi. Kuitenkin tuntuu jotenkin että kun on kaapissa niin, haluaa tavata vähän enemmän sellasia tyyppejä keneen ei törmäisi muussa elämässä.

Edelleen kyllä jotenkin pyörii päässä tuo oma kokemus. Tavallaan inhottaa.
adorn
Noviisi

ViestiKirjoittaja adorn » 06 Marras 2015, 17:57

jess kirjoitti:Hah. Todella samanlaiset fiilikset jäi itselleni myös. Vähän just sellanen fiilis että internetissä vanhemmat miehet tuntuu jotenkin helposti lähestyttävämmiltä. Vaikka sinänsä oman ikäinen seura kiinnostaisi. Kuitenkin tuntuu jotenkin että kun on kaapissa niin, haluaa tavata vähän enemmän sellasia tyyppejä keneen ei törmäisi muussa elämässä.

Edelleen kyllä jotenkin pyörii päässä tuo oma kokemus. Tavallaan inhottaa.

Myöhemmin minulla on ollut myönteisempiä kokemuksia ja on osannut myös itse vaatia enemmän sitä mitä haluaa. Tosin vielä tuota seuraava kokemus oli huono, vielä tuota huonompi ja harmittavampi (mutta en lannistunut). Vanhemmat miehet on tosiaan helpommin lähestyttäviä juuri tuon vuoksi, ettei asian suht salaisen luonteen vuoksi ole halunnut törmätä edes etäisesti tuttuihin. Nyt kun ikää on itsellä yli 30, niin voisi enemmän alkaa yrittää etiskellä seuraa 10 vuotta nuoremmista, kerran jo pari vuotta sitten olinkin 18v kanssa.
Micock
Noviisi

Re: Ensimmäinen seksikokemuksesi samaa sukupuolta olevan kanssa

ViestiKirjoittaja Micock » 14 Marras 2015, 16:58

Kivoja tarinoita! 8-) itsellä ei ole kokemusta miehenkanssa, mutta olisi kova halu kokeilla! Että jos Pirkanmaalta löytyisi joku jonka kanssa kokeilla niin olisi kiva ;)
eressea
Noviisi

ViestiKirjoittaja eressea » 30 Marras 2015, 03:05

Kukkanen kirjoitti:Minä oon varmaan väärään kehoon syntynyt homomies :D
Nimittäin noi teidän miesten tarinat on todella kiihottavia.
...

Pakko kyllä sanoa että samaistun tuohon täysin! :D
Piru että alkaa pikkuhousuissa kostua kun lueskelee noita miestenvälisiä juttuja. :P

Tosin kyllä sitä naisistakin kiihottuu melkein samalla tavalla - omat kokemukset vaan on toistaiseksi nollissa, vaikka bi-seksuaaliksi itseni enemmän määrittelisinkin.
Myös AS:ssa.
Pullukka
Noviisi

ViestiKirjoittaja Pullukka » 02 Tammi 2016, 20:08

Onhan niitä.
Viimeksi muokannut Pullukka, 05 Tammi 2016, 16:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
jess
Noviisi

Re: Ensimmäinen seksikokemuksesi samaa sukupuolta olevan kanssa

ViestiKirjoittaja jess » 02 Tammi 2016, 23:03

Sittemmin päädyin erään tuntemani ihmisen kanssa sänkyyn. Ja olihan se vaan todella ihanaa. Olimme humalassa, joten kokemus olisi voinut olla ehkä hiukan selkeämpi. Imimme, runkkasimme ja suutelimme toisiamme. Jälkeenpäin tietysti vähän morkkis, mutta en toisaalta voi katua mitään.

Palaa sivulle “Homo- ja biseksuaalisuus”