Bi-jutteluseuraa!

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
Onlinekiimainen
Noviisi

Bi-jutteluseuraa!

ViestiKirjoittaja Onlinekiimainen » 06 Joulu 2011, 15:32

Milloin tajusitte tykkäävännekin myös omasta sukupuolesta, ja oletteko harrastaneet seksiä jomman, kumman, taikka kummankin kanssa?
devotees12
Noviisi

Re: Bi-jutteluseuraa!

ViestiKirjoittaja devotees12 » 12 Joulu 2011, 19:42

Olen mies, silti toisinaan katselen seksikuvia miehistä. Myös
minulla on jonkin verran katselu- ja käteenvetokokemuksia
miesten kanssa.
alsu
Noviisi

ViestiKirjoittaja alsu » 13 Joulu 2011, 08:37

Jotenkin tuo asia on itselleni tullut "kuin varkain", sillä tiedän että aina ei miesten kanssa peuhaaminen ole ollut mieleen. Teininä ei olisi voinut mitään muuta kuvitellakaan kuin vastakkaiseen sukupuoleen sekaantumista. No, ajat muuttuvat ja kun omaan seksuaalisuuten alkoi pureutumaan syvemmälle, löytymään näitä erilaisia fetissejä ja ihmisiä, mieli alkoi hiljalleen muuttumaan siihen suuntaan että ehkä se ei välttämättä niin kamalaa olisikaan..

Myönnettäköön että ensimmäiset kokemukset on tullut hankittua pöhnässä, mutta koskaan ei ole kaduttanut jälkeenpäin. Päin vastoin, näköjään ikuisiksi ajoiksi on jäänyt sellainen kutkuttava tunne että kyllä tätä lajia pitäisi saada enemmänkin... Tiedä mitä kaikkea sitä vielä tähän elämään mahtuukaan, jos vanhaksi asti saa elää! :lol:
santura
Noviisi

ViestiKirjoittaja santura » 16 Tammi 2012, 23:12

Kun huomasin että poika ja poika jutut kiinnostaa, niin olin aika hämmentynyt ja osittain masentunut.
Olen ollut pitkään todella paljon naisiin päin ja vieläkin. Mutta kun tämä uusi piirre tuli esiin, niin se järkytti omaa seksuaalituuneni kuvaa. Nyt olen enemmän tottunut ajatukseen että olen biseksuaali.
Nykyään tekisi kovasti mieli koittaa m+m+n juttuja :D
KokeiluMieli
Noviisi

ViestiKirjoittaja KokeiluMieli » 18 Loka 2012, 04:19

Mulle ei tullu yläasteella tällaset bi-henkiset jutut mieleenkään. En ollu edes ajatellu koko asiaa. Vasta kun muut alkoi puhumaan poikien välisistä säädöistä, avautui asia vähitellen mullekin. Mielenkiintoista huomata, että muilla on käynyt samoin, että ajatus touhuihin on syttynyt ajan kanssa.
r0sv0
Noviisi

ViestiKirjoittaja r0sv0 » 18 Loka 2012, 09:43

Luulisin että ensimmäiset tuntemukset tuohon suuntaan olivat itselläni joskus varhaisteini-iässä. Olisin halunnut päästä hommailemaan erään kaverini kanssa, mutta en osannut pukea ihastustani sanoiksi. Tosin tuskin hän bi olisi ollutkaan. Jossain vaiheessa sitten runkkausfantasioihin alkoi ryömimään enemmän ja enemmän miehiä ja olin tietysti kauhuissani ja häpeissäni. Luulin että kaikki näkevät naamastani mistä olen fantasioinut.
Näin siis 80-luvulla, onneksi ihmisillä on nykyään internet, niin tällaisiinkin asioihin on vähän helpompi suhtautua ja vaikka löytää kaltaisiaan.
Timppa
Noviisi

ViestiKirjoittaja Timppa » 28 Loka 2012, 05:12

Joskus ala-asteella se oli. Jostainsyystä kiihotuin yhtä kaveria ajatellessa ja olin tietysti ihan kauhuissani. Sitten niitä ajatuksia alkoi hiipiä useammin mieleen ja koitin kovasti vaan ajatella tyttöjä. Sitten sitä jossainvaiheessa vaan tuli hyväksyttyä mitä sitä on ja uskalsi ajatella poikiakin.
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 14 Marras 2012, 17:44

Joo, suuseksiä aina, muttei koskaan loppuun asti sit joskus on tullu kokeiltua kakkos seksiä mut ei oo toiminu ku ei mee sisään
velu
Noviisi

ViestiKirjoittaja velu » 15 Joulu 2012, 14:09

muuan vuosi sitten tuli huomattua et kovat kullit kiinnostaa noin kolme vuotta sitte eka kokemus ja sen jälkeen muutama.ei kaduta alkaa kovettua kun muistelee niitä
Nuppu
Kisälli

ViestiKirjoittaja Nuppu » 19 Joulu 2012, 00:20

Joskus ala-asteella ajattelin tyttöjen suutelemista, mutta en nyt osaa sanoa oliko seksuaalisuus etes herännyt vielä silloin.
Yläasteen alussa ihka ensimmäinen ihastukseni ja rakastukseni oli tyttö, jonka kanssa tuli pussailtua ja oltua herkästi ja söpösti ja vähän tuhmastikin, suuseksiä pidemmälle ei ikuna menty. Vielä silloin tällöin on tavattu ja yhä yhtä paljon haluaisin jatkaa siitä mihin aikoinaan jäätiin, tosin nykyään molemmilta löytyy mies kainalosta.
Miksi kaikki ihanimmat naiset on heteroja tai varattuja : < mokomat homot.

Palaa sivulle “Homo- ja biseksuaalisuus”