Ollako Bi vai eikö olla

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
wetpantiesblog
Noviisi
Viesti:

Re: Ollako Bi vai eikö olla

Viesti Kirjoittaja wetpantiesblog » 08 Elo 2019, 12:50

Olen huomannut että aika monet ovat tavallaan vain "uteliaita" juttua kohtaa, kiinnostaa vaikkei toteutukseen uskaltautuisikaan. Avoimin mielin kannattaa minusta tähänkin suhtautua, ei se teitä ihmisenä muuta vaikka samaa sukupuolta kokeilisitte! :lol: Elämä on elämistä varten annettu, jos kiinnostaa niin rohkeasti vain, sittenhän sen tietää! Johan Antti Tuiskukin laulaa "rohkea ihminen kokkeilee, kaikkia lauluja kertaalleeeen" Vai miten se meni!? :lol:
Seksibloggaaja @ http://seksiaddiktio.blogspot.fi
http://www.kuumasuomi.fi Tuhmempaa minusta nimimerkillä: wetpanties

PervoM92
Noviisi

Viesti Kirjoittaja PervoM92 » 08 Elo 2019, 16:15

wetpantiesblog kirjoitti:
08 Elo 2019, 12:50
Olen huomannut että aika monet ovat tavallaan vain "uteliaita" juttua kohtaa, kiinnostaa vaikkei toteutukseen uskaltautuisikaan. Avoimin mielin kannattaa minusta tähänkin suhtautua, ei se teitä ihmisenä muuta vaikka samaa sukupuolta kokeilisitte! :lol: Elämä on elämistä varten annettu, jos kiinnostaa niin rohkeasti vain, sittenhän sen tietää! Johan Antti Tuiskukin laulaa "rohkea ihminen kokkeilee, kaikkia lauluja kertaalleeeen" Vai miten se meni!? :lol:
Samaa mieltä! Ite oon lähinnä käsihommia tehny miesten kesken, nykyään parisuhteessa naisen kanssa ja nämä bi kokeilut ei oikein meinaa onnistua vaikka sinänsä halua ois. Tai ainaki pitäis löytää joku luotettava kaveri. Naisystävä pitää kolmenkimpasta kyllä mutta 2n+1m kokoonpanolla.
Kaikkea pitää tosiaan kokeilla jakaakseen mielipiteitä.

Antti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antti » 08 Elo 2019, 21:55

KoiranPoikanen kirjoitti:
06 Elo 2019, 19:36
Sitte kun "se" hetki koittaa, ollaan jo alkamassa hommiin, niin silloin jos se katumus iskee niin aika paha homma :shock:
Selitä siinä sitten että en mä oikeesti taida tätä halutakaan kun toinen on jo työntämässä kaluaan sisään.....
No eipä tuossa mitään selittämistä pitäisi olla. Jos halut sammuu niin sitten sammuu. Kai jokaisella on ensimmäinen kerta ollut jännittävä ja moni juttu on voinut mennä pieleen. Ainakin omalla kohdalla oli vaikka millaista sähläystä :oops: .. ja eipä kyllä ihan hirveästi ole asiat muuttuneet vuosien saatossakaan :lol:

Vastaa Viestiin