Ollako Bi vai eikö olla

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
Mrman88
Noviisi

Ollako Bi vai eikö olla

Viesti Kirjoittaja Mrman88 » 20 Kesä 2019, 08:05

Mä oon aina naisist ollu kiinnostunu mut viime aikoina kun oon enemmän miettiny miltä tuntus olla toisen jätkän kaa nii mua on alkanu kiihottaa ajatus.Oon kahen vaiheilla et viitinkö seuranhaku ilmotusta tehä kun haluttais tosissaa päästä kokeilee miltä se tuntus kun jonku kyrpä ois mun sisäs,nytki tätä kirjottaes alko seisoo.. :oops:

ikinuoribi90
Noviisi

Re: Ollako Bi vai eikö olla

Viesti Kirjoittaja ikinuoribi90 » 20 Kesä 2019, 10:05

Kokeilemalla se selviää tai muuten vaan jatkat pähkäilyäsi. Mutta aloita nyt ensin vaikka pusuttelulla niin tiiät onko se oikeesti mielenkiintoa toista miestä kohtaan vaiko vaaan fantasiaa

Mrman88
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mrman88 » 20 Kesä 2019, 14:39

Oon mä kerran yhden miespuolisen frendini kans humalas suudellu mutta en kyllä sillon tuntenu mitään,sen epäilen johtuneen siitä ihmisestä.Nuorempana yhden toisen kaverin kanssa saatettiin runkkaamisestakin puhua suht avoimesti mikä mun kohdal oli harvinaista.Ja jos siitä satuttiin sen kans puhuun nii mua meinas se alkaa kiihottaa.Kerran sitten kun olimme saunas keskenämme niin mun ajatukset alkoi harhailemaan kun mietin miltä tuntuis joko yhdessä runkata tai sitä miltä toisen kyrpä mahtais tuntuis kädes.Mulla sit rupes seisomaan siellä lauteilla istues ja se että hän huomaisi sen tuntui kiihottavan mua vaan enemmän minkä vuoksi meninki siitä kiireel vessaan helpottaan oloa ennen kun kerkes kumpikaan sanoa mitään.
Ei siltä ikinä sitten saanut kysyttyä että mitä mieltä olisi ollut.
Tuotakaan asiaa en ollut ajatellutkaan ennen kuin nyt kun enemmän oon antanut itseni ajatella miehiä sillälailla.

Tommi67
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Tommi67 » 20 Kesä 2019, 16:50

Ei kai toi pusuttelu nyt mikään mittari ole sille, onko bi vai ei. Itse en miestä ole pusutellut, enkä aiokaan, silti katson olevani jossain määrin bi. Pitää muistaa, ettei maailma ole mustavalkoinen ja kaikessa on eri asteita ja sävyjä...

Mrman88
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mrman88 » 20 Kesä 2019, 17:25

Mäkään en osaa kuvitella (vielä ainakaa) että seurustelemaan alkaisin toisen jätkän kans,nyt lähinnä vaan sitä panemista miettiny,ainaki sem yhen kerran nii selviäis onko se yhtä ihanaa kuin oman pään sisällä.Ainaki siitä on kiva ollut fantasioida :oops:

ikinuoribi90
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ikinuoribi90 » 20 Kesä 2019, 17:40

Mistäpäin oot? Ite oon bi ja pari kertaa miehen kanssa ollu. En seurustellut mut kaverina pidettiin kivaa. Suutelu ja suikkari on kivoja, mutta peppupanoa en oo harrastanu

Antti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antti » 20 Kesä 2019, 22:53

Tommi67 kirjoitti:
20 Kesä 2019, 16:50
Ei kai toi pusuttelu nyt mikään mittari ole sille, onko bi vai ei. Itse en miestä ole pusutellut, enkä aiokaan, silti katson olevani jossain määrin bi. Pitää muistaa, ettei maailma ole mustavalkoinen ja kaikessa on eri asteita ja sävyjä...
Noita sävyjä varmaan tosiaan löytyy niin paljon kuin meitä ihmisiäkin. Itse olen aina kiihottunut molemmista sukupuolista, mutta ihastunut ja rakastunut vain naisiin (ja vuosia sitten tyttöihin :roll:)
Suutelu miehen kanssa on vähän niin ja näin.. Se on jotenkin niin päivästä kiinni, että kiihottaako se vai ei. Jonain päivänä se vain tuntuu ällöttävältä, vaikka kullin ja perseen nuoleminen maistuisi ihan kympillä.

ystävänikäsi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ystävänikäsi » 21 Kesä 2019, 01:45

Antti kirjoitti:
20 Kesä 2019, 22:53
Tommi67 kirjoitti:
20 Kesä 2019, 16:50
Noita sävyjä varmaan tosiaan löytyy niin paljon kuin meitä ihmisiäkin. Itse olen aina kiihottunut molemmista sukupuolista, mutta ihastunut ja rakastunut vain naisiin (ja vuosia sitten tyttöihin :roll:)
Suutelu miehen kanssa on vähän niin ja näin.. Se on jotenkin niin päivästä kiinni, että kiihottaako se vai ei. Jonain päivänä se vain tuntuu ällöttävältä, vaikka kullin ja perseen nuoleminen maistuisi ihan kympillä.
Jep, itekkin kyllä suht hetero, jos ei jotain nuoruuden suikkareita lasketa, mutta suuteleminen ei lähtis miehen kanssa ei yhtään. Kullia vois kyllä imeä :D oikeastaan mikään ”romanttinen” ei miehen kanssa kiinnostas, pelkkä tyydytys molemmin puolin.

jasso80
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja jasso80 » 21 Kesä 2019, 14:39

Kyllä sitä on persettä annettu monasti ja pari kertaa pannukki unohtamati runkkuja... Mut suutelu ja seurustelu EI oo käyny kertaaka mieles. Oma vaimo kotosal ja luvan kanssa pyllistelly.

Mrman88
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mrman88 » 25 Kesä 2019, 23:26

Täytyy sanoa ettei muakaan seurustelu tai mikään romanttinen miehen kanssa kiinnosta. Mutta se ajatus panemisesta toisen jätkän kanssa, se kyllä pistää kiihottaan. :oops:

Vastaa Viestiin