Uskovaiset käännyttävät jälleen homoja

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
Pekka
Moderaattori

Uskovaiset käännyttävät jälleen homoja

Viesti Kirjoittaja Pekka » 22 Maalis 2011, 09:44

Uskovaiset ovat laittaneet jälleen uuden kampanjan pystyyn, tällä kertaa netissä:

Älä alistu! - nuorten mediakampanja

Aika hurjaa kamaa.
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen

eternity
Noviisi

Re: Uskovaiset käännyttävät jälleen homoja

Viesti Kirjoittaja eternity » 22 Maalis 2011, 12:10

Ei voi muuta taas sanoa kun huhhuh ja pyöritellä silmiä... :roll:
Mutta meistä on moneen junaan... :twisted:

oskari
Noviisi

Viesti Kirjoittaja oskari » 22 Maalis 2011, 12:21

Mun mielestä uskovaisen pitääkin olla hetero, raamattuhan on uskovaisille jumalan sanaa ja siihen koko uskonto perustuu, joten sitä on kunnioitettava ja elettävä sen mukaan jos mielii taivaaseen kuoleman jälkeen.
runkkarin lapset ei kylillä riehu

collision
Noviisi

Viesti Kirjoittaja collision » 22 Maalis 2011, 12:31

Ihan uskomatonta propagandaa...

Mutta oli tuo tyttö kyllä ehkä hieman huonosti valittu esimerkki. Minä laittaisin hänen bi-seksuaalisuuden teini-iän kokeilunhalun piikkiin. *pim* mä haluan olla lesbo *pim* eiku mä haluanki nyt olla hetero. Jos sinä oikeasti saman sukupuolen henkilöstä tykkäät, ei sitä seikkaa millään haluamisella tai raamatulla tai käännyttämisellä muuksi muuteta.
Se mikä ei tapa, ahistaa.

oceansoul
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oceansoul » 22 Maalis 2011, 18:30

Ei näin. :(

Homoseksuaaleilla nuorilla on paljon suurempi riski tehdä itsemurha, koska ympäristöstä (mm. uskontojen takia) tulee niin paljon sitä viestiä, että kyseinen seksuaalisuus on vääränlaista. Mutta heille haluan linkittää tämän: http://www.tedxhelsinki.fi/?page_id=149
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.

Luminelle
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Luminelle » 23 Maalis 2011, 00:40

Etelä-Afrikassa lesboja raiskataan jotta heistä tulisi "terveitä" ja heteroita. Täällä päin maailmaa homma näköjään hoidetaan vähän hienovaraisemmin ja fyysisen väkivallan sijaan keskitytään "raiskaamaan" ihmisten pään sisältöä. Epäilemättä kumpikin tapa saa aikaan yhtä rumaa jälkeä ja yhtä heikoin tuloksin. :roll:
Tulet aina olemaan ystäväni. Tiedät ihan liikaa.

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 16 Huhti 2012, 20:55

Tässä "älä alistu" kampanjassa (miten provosoiva nimi?) oli kyse asiasta nimetään uskonnon tuputtaminen. Kaikelle kansalle propagandaaminen on jo niin nähty ja niin kulunut, eikä se provosoi yhtään ketään. Mutta suunnataanpa sama sateenkaariväelle ja vielä niin että tehdään vaarallisia ehdotuksia seksuaalisen suuntauntautumisen vaihtamiseen. Nyt saadaan kunnolla huomiota, ja mainostetaan omaa ahdasta ajatteluaan. On vain hyvä että tuohon kampanjaan suhtauduttiin kylmästi. Osa kampanjan kohteista ovat nimittäin kokeneet itsetuntoa murjovia asioita kuten syrjintää, osa sitten jopa väkivaltaa. Ja siihen kun lisätään vielä tämätyyppinen aivopesu, niin eiköhän ole homonuori saatu hengenvaaraan.

Katiska
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Katiska » 17 Huhti 2012, 14:18

Tällä alafoorumilla ei olekaan tullut ennen käytyä, mutta tuon otsikon pätkä kun näkyi etusivulla, piti tulla katsomaan että mitä helevettiä nyt taas.. Olikin näemmä tuo vanha juttu, vaan kas kuinka jaksaa vieläkin vituttaa. :evil:
Olin aikeissa katsoa videon kertauksen vuoksi mutta totesinkin sitten etteivät nämä jästipäät ansaitse kymmentä minuuttia aikaani. Risovat niin helvetisti nämä kaiken maailman mölyapinauskovaiset. Ihan siedettäviä tolkun ihmisiä löytyy kyllä tuasta ristuksen sakistaki, vaan sitten nuo äänekkäämmät kusevat kaikkien muroihin. Jos jonkun mielestä puusepän vaimon äpäräpoika on seemiläisen ukkosenjumalan jatkovarsi niin mikäpä siinä, ei kuulu minulle - sen sijaan oma poikkeava näkökantani tuntuu olevan jos vaikka minkälaisten hiihtäjien elämän suurin ongelma. Eräällä pakanain irkkikanavallakin kävi aikoinaan muuankin kotitekoinen saarnaaja pärskimässä suupielivaahtojaan pitkin poikin, caps lock pohjassa tietysti. Joku tuhma yksilö sitten mongersi sille vähän latinankielistä sanasalaattia ja johan kaikkosi miltei valoa nopeammin kanavalta etteivät demonit sitä söisi.. :roll: ..voi elämä.
collision kirjoitti:Jos sinä oikeasti saman sukupuolen henkilöstä tykkäät, ei sitä seikkaa millään haluamisella tai raamatulla tai käännyttämisellä muuksi muuteta.
Niinhän se. Etenkin nuorelle mielelle riittää varmasti yökausiksi tuskaista pureskeltavaa kun sekoitetaan sopivassa suhteessa "vääränlaisia" tunteita ja helvetinuhkaa. Voipi sitten sillalta hypätessä tuumailla kumppanin kanssa että "Ihan kiva elämä" - "Nii oliki".
oskari kirjoitti:Mun mielestä uskovaisen pitääkin olla hetero, raamattuhan on uskovaisille jumalan sanaa ja siihen koko uskonto perustuu, joten sitä on kunnioitettava ja elettävä sen mukaan jos mielii taivaaseen kuoleman jälkeen.
Meinaat varmaan että uskovaisen pitää kaikin voimin yrittää olla hetero, mikäli joskus muulta tuntuu? Muutoinhan tuon voisi lukea niinkin päin ettei homo millään voi olla uskovainen. Mitä viimeisen hupsiksen jälkeisiin olemisen muotoihin tulee, jotenkin on jo kauan tympinyt koko ylimitoitettujen kepin ja porkkanan konsepti - samoin kuin niiden omahyväinen sukulainen, arvojen omiminen. Tietänette sen tavan millä tahojen edustajat lausuvat listan Hyviä Asioita semmoisella painotuksella kuin ne kuuluisivat ainoastaan heikäläisyyteen. "Kristilliset arvot" kaiketi on toistuvin sanapari, mutta onhan noita porukoita muillakin elon aloilla.
collision kirjoitti:*pim* mä haluan olla lesbo
Olenkohan ainut jonka mieleen tuo "pim" nosti kuvan Iineksestä sen hemmetin hypnoosipistoolin kanssa.. :lol:

oskari
Noviisi

Viesti Kirjoittaja oskari » 01 Heinä 2012, 00:48

Katiska kirjoitti:
oskari kirjoitti:Mun mielestä uskovaisen pitääkin olla hetero, raamattuhan on uskovaisille jumalan sanaa ja siihen koko uskonto perustuu, joten sitä on kunnioitettava ja elettävä sen mukaan jos mielii taivaaseen kuoleman jälkeen.
Meinaat varmaan että uskovaisen pitää kaikin voimin yrittää olla hetero, mikäli joskus muulta tuntuu? Muutoinhan tuon voisi lukea niinkin päin ettei homo millään voi olla uskovainen.
Kai homo voi olla uskovainen mutta jos toteuttaa taipumuksiaan niin se on sitten moro taivaspaikalle. Ainakin mun uskonnonkäsityksen mukaan, mikä on varmasti vajavaista kun aihe ei ole henkilökohtaisella tasolla kovin tärkeä kun en usko itse jumalaan. Uskovainen homo tuntuu jotenkin niin tekopyhältä ja tekopyhistä ihmisistä en tykkää. Muuten ei ole mitään homoja vastaan, tai onhan ne tv:ssä sössöttävät homot aika etovia mutta se johtuu ulkoisesta olemuksesta eikä kumppanin valinnasta.
runkkarin lapset ei kylillä riehu

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 01 Heinä 2012, 16:55

oskari kirjoitti:
Kai homo voi olla uskovainen mutta jos toteuttaa taipumuksiaan niin se on sitten moro taivaspaikalle. Ainakin mun uskonnonkäsityksen mukaan, mikä on varmasti vajavaista kun aihe ei ole henkilökohtaisella tasolla kovin tärkeä kun en usko itse jumalaan. Uskovainen homo tuntuu jotenkin niin tekopyhältä ja tekopyhistä ihmisistä en tykkää. Muuten ei ole mitään homoja vastaan, tai onhan ne tv:ssä sössöttävät homot aika etovia mutta se johtuu ulkoisesta olemuksesta eikä kumppanin valinnasta.
Uskovaisiakin on monenlaisia. Jos uskova homo olisi tekopyhä, se tarkoittaisi myös sitä että naispapit ovat myös tekopyhiä. Tottakai on se totta, että homo on todenäköisemmin ateisti kuin hetero, ihan ymmärrettävistä syistä. Itellä sitten ateismi on vastareaktio raamatun homovastaisuudelle, mutta osa homoista ei reagoi niin.

Offtopic: Eikö uskovaisten logiikka ole juuri sellainen, että jos raamatussa herjataan jotain ihnmisryhmää, se on ehdottomasti jumalan sanaa? Kaikkea muuta voi tulkita omalla tavalla. Paitsi tietenkin poislukien ne henkilöt jotka uskovat jumalaan, mutta kuuluvat johonkin raamatussa herjattuun ihmisryhmään.

Vastaa Viestiin