Homo tavat

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
bikundi90
Moderaattori

Re: Homo tavat

ViestiKirjoittaja bikundi90 » 03 Tammi 2016, 23:47

Tippurin voi saada peräaukkoon. Samoin kupan ja kondylooman. Tietenkin edellyttäen sitä, että on vastaanottava osapuoli peppuseksissä.
MTre90
Noviisi

ViestiKirjoittaja MTre90 » 23 Huhti 2016, 11:41

Oon tässä miettynyt että kun tiedän kaappihomoja ja kaappibissejä olevan todella paljon. Onko meillä kaapissa olevilla kullinnälkäisillä kaapissa olevilla jotain tiettyä "koodia" mistä tietää toisenkin olevan samoilla ajatuksilla? Usein mietin kun olen jossain luonnonhelmassa kävelyllä, että voipa kun näkisin jonkun miehen muna kädessä metsikössä tai voipa kun joku tulisi ja kouraisisi mua takaapäin.. Mutta ei. Eihän sitä tapahdu kun voi saada homon leiman otsaan.
Pesukarhu
Noviisi

ViestiKirjoittaja Pesukarhu » 27 Huhti 2017, 20:27

Itse sain klamydian kun panin transua ilman kumia.
ISP
Noviisi

ViestiKirjoittaja ISP » 27 Huhti 2017, 22:43

MTre90 kirjoitti:Oon tässä miettynyt että kun tiedän kaappihomoja ja kaappibissejä olevan todella paljon. Onko meillä kaapissa olevilla kullinnälkäisillä kaapissa olevilla jotain tiettyä "koodia" mistä tietää toisenkin olevan samoilla ajatuksilla? Usein mietin kun olen jossain luonnonhelmassa kävelyllä, että voipa kun näkisin jonkun miehen muna kädessä metsikössä tai voipa kun joku tulisi ja kouraisisi mua takaapäin.. Mutta ei. Eihän sitä tapahdu kun voi saada homon leiman otsaan.

Pistäppä vihreä liina oikeaan takataskuun.
bikundi90
Moderaattori

ViestiKirjoittaja bikundi90 » 01 Touko 2017, 19:56

Minä vaan vähän veikkaan että liinakoodikieli on niin heikosti tunnettu Suomessa homojenkin keskuudessa, että viesti ei menisi läpi.
Ghost6machine
Noviisi

ViestiKirjoittaja Ghost6machine » 17 Maalis 2018, 10:09

MTre90 kirjoitti:Oon tässä miettynyt että kun tiedän kaappihomoja ja kaappibissejä olevan todella paljon. Onko meillä kaapissa olevilla kullinnälkäisillä kaapissa olevilla jotain tiettyä "koodia" mistä tietää toisenkin olevan samoilla ajatuksilla? Usein mietin kun olen jossain luonnonhelmassa kävelyllä, että voipa kun näkisin jonkun miehen muna kädessä metsikössä tai voipa kun joku tulisi ja kouraisisi mua takaapäin.. Mutta ei. Eihän sitä tapahdu kun voi saada homon leiman otsaan.

Samaa toivois itsekkin, tulis ulkona joku uros ehdottaa sivummalle siirtymistä. Lenkilläkin tällänen ajatus usein pyörii päässä.
jasso80
Kisälli

ViestiKirjoittaja jasso80 » 17 Maalis 2018, 17:53

Kyllähä sitä vois jossai polulta divussa ottaa kullia peppuun... En laittas yhtää pahitteeks...

Palaa sivulle “Homo- ja biseksuaalisuus”