Homo tavat
Re: Homo tavat
Tippurin voi saada peräaukkoon. Samoin kupan ja kondylooman. Tietenkin edellyttäen sitä, että on vastaanottava osapuoli peppuseksissä.
Oon tässä miettynyt että kun tiedän kaappihomoja ja kaappibissejä olevan todella paljon. Onko meillä kaapissa olevilla kullinnälkäisillä kaapissa olevilla jotain tiettyä "koodia" mistä tietää toisenkin olevan samoilla ajatuksilla? Usein mietin kun olen jossain luonnonhelmassa kävelyllä, että voipa kun näkisin jonkun miehen muna kädessä metsikössä tai voipa kun joku tulisi ja kouraisisi mua takaapäin.. Mutta ei. Eihän sitä tapahdu kun voi saada homon leiman otsaan.
Itse sain klamydian kun panin transua ilman kumia.
Pistäppä vihreä liina oikeaan takataskuun.MTre90 kirjoitti:Oon tässä miettynyt että kun tiedän kaappihomoja ja kaappibissejä olevan todella paljon. Onko meillä kaapissa olevilla kullinnälkäisillä kaapissa olevilla jotain tiettyä "koodia" mistä tietää toisenkin olevan samoilla ajatuksilla? Usein mietin kun olen jossain luonnonhelmassa kävelyllä, että voipa kun näkisin jonkun miehen muna kädessä metsikössä tai voipa kun joku tulisi ja kouraisisi mua takaapäin.. Mutta ei. Eihän sitä tapahdu kun voi saada homon leiman otsaan.
Minä vaan vähän veikkaan että liinakoodikieli on niin heikosti tunnettu Suomessa homojenkin keskuudessa, että viesti ei menisi läpi.
-
- Noviisi
Samaa toivois itsekkin, tulis ulkona joku uros ehdottaa sivummalle siirtymistä. Lenkilläkin tällänen ajatus usein pyörii päässä.MTre90 kirjoitti:Oon tässä miettynyt että kun tiedän kaappihomoja ja kaappibissejä olevan todella paljon. Onko meillä kaapissa olevilla kullinnälkäisillä kaapissa olevilla jotain tiettyä "koodia" mistä tietää toisenkin olevan samoilla ajatuksilla? Usein mietin kun olen jossain luonnonhelmassa kävelyllä, että voipa kun näkisin jonkun miehen muna kädessä metsikössä tai voipa kun joku tulisi ja kouraisisi mua takaapäin.. Mutta ei. Eihän sitä tapahdu kun voi saada homon leiman otsaan.
Kyllähä sitä vois jossai polulta divussa ottaa kullia peppuun... En laittas yhtää pahitteeks...