Turun gloryhole xxx paradise

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
nallukka
Noviisi

Re: Turun gloryhole xxx paradise

Viesti Kirjoittaja nallukka » 19 Loka 2016, 13:32

No nyt on vähän aikaisemmin saatu hankittua aikaa viikolle eli 1.11. Olen menossa käymään joskus iltapäivällä, kun ei muutoin näytä kerkeävän

ismokaappih
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ismokaappih » 01 Tammi 2017, 00:19

Tämä on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen paikka. Saa mitä haluaa. On suihinottoa, persepanoa jne. Kaiken ikäistä porukkaa käy siellä. Liikkeellä on nykyään kotisivutkin, josta löytyy kuvia liikkeestä sisältä. Ei muuta kuin rohkeasti sisään ja viihtymään! www.xxxparadise.net

jaju75
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jaju75 » 31 Maalis 2017, 17:25

bi-kokeilu olisi mielessä ja kieltämättä tuollainen gloryhole kuulostaa kiihoittavalta ajatukselta. Mietityttää vaan tautiriski kun haaveissa olisi saada ottaa joltakulta loppuun asti suihin...

Alfauros83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Alfauros83 » 31 Maalis 2017, 18:06

Aika huonosti oli meille siellä mitään tarjolla viime viikolla.. Tai noh, naiselle kyllä tarjontaa, mutta itse heteromiehenä en saanut mitään irti kyseisestä paikasta. Jokunen hetki paikalla oltiin, mutta pareja tai naisia kun ei paikalla ollut niin päädyttiin lähtemään molemmat "tyhjin käsin". Tällä kokemuksella sanoisin, että paska paikka. Ja huom, tuo kommentti vain yhden kerran perusteella.

Deleted User 9199

Viesti Kirjoittaja Deleted User 9199 » 31 Maalis 2017, 20:36

Alfauros83 kirjoitti:Aika huonosti oli meille siellä mitään tarjolla viime viikolla..
Kertokaapa mulle seuraavan kerran, niin saadaan vauhtia. Ja jos kimppaa suunnittelette, se kannattaa pohjustaa kunnolla jossain foorumilla. kverty100@yahoo.com :)

Alfauros83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Alfauros83 » 01 Huhti 2017, 09:16

jarzu kirjoitti:
Alfauros83 kirjoitti:Aika huonosti oli meille siellä mitään tarjolla viime viikolla..
Kertokaapa mulle seuraavan kerran, niin saadaan vauhtia. Ja jos kimppaa suunnittelette, se kannattaa pohjustaa kunnolla jossain foorumilla. kverty100@yahoo.com :)
Tota ei paljoa ehtinyt pohjustella kun tuli ohikulkiessa ja leluostoksien yhteydessä idea :)
On meillä kimppoihin ihan hyvät yhteyshenkilöt, siitä ei ole kyse, eikä tuolta varsinaisesti kimppaa oltu hakemassa.

kolomone
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kolomone » 07 Maalis 2019, 00:29

Mahtaisikohan joskus Paradisessa olla mahdollisesti ja turvallisesti kokeilunhaluiselle 22v parille "jotain" tarjolla? Voisit tarjota meille penistäsi, jonka kanssa saisimme toteuttaa kokeilunhalujamme ja tutkiskelua. Jos kuminkin väliin heittää, niin pidemmällekin saattaisimme mennä, jos uskallusta on. Ihan vain olisi kahdestaan kiva peuhata kopissa parina, kun reiästä tulisi kolmas jäsen, joka liittyisi joukkoomme. 8-) Ideoita ja ajatuksia voi vaikka privana heitellä.

julma
Noviisi

Viesti Kirjoittaja julma » 07 Maalis 2019, 12:37

Moi.Ollaan N/M parina käyty.Saa olla rauhassa jos niin haluaa,mutta mukaan on myös helppo saada kavereita. On myös nuormpia kundeja ;)

ismouman
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ismouman » 07 Maalis 2019, 17:26

On todellakin kokeilemisen arvoinen paikka. Käyn säännöllisesti ja transuja oon tykännyt panna milloin mitenkäkin päin. siellä on paljon biseksuaaleja, joille kelpaa kaikki. enemmän on tosin niitä btm miehiä joita pitäis panna eli jos tykkäät panna niin varmasti löytyy tarjontaa.

lari800
Noviisi

Viesti Kirjoittaja lari800 » 29 Huhti 2019, 22:28

ismouman kirjoitti:
07 Maalis 2019, 17:26
On todellakin kokeilemisen arvoinen paikka. Käyn säännöllisesti ja transuja oon tykännyt panna milloin mitenkäkin päin. siellä on paljon biseksuaaleja, joille kelpaa kaikki. enemmän on tosin niitä btm miehiä joita pitäis panna eli jos tykkäät panna niin varmasti löytyy tarjontaa.

Onko turussa sitten paljon transuja nuissa paikoissa? Tukholmassa kerran törmäsin transuun juuri glory hole cruising paikassa.

Vastaa Viestiin