seurustelet,mutta haluat seksiä saman sukupuolen kanssa.

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
joezu
Noviisi

seurustelet,mutta haluat seksiä saman sukupuolen kanssa.

Viesti Kirjoittaja joezu » 25 Kesä 2013, 23:34

Ajattelin kysellä,että kuinka paljon miehiä/naisia elää sellasessa tilanteessa (niinku mä) Että sulla on kumppani,rakastat ja välität hänestä. Mutta seksuaalinen puoli haluaa enemmän ku seurustelu kumppani pystyy antaan. Olen ite nyt pahan tilanteen eessä ja en tiä mitä teen. Oma tyttöystävä ei pysty tyydyttään mun tarpeita,mutta en silti haluais pettää sitä. Eli ehdotuksia mitä voisin tehä? Olen ennen surustelua ollut miesten kanssa jonku verran. Mutta kukaan ei siitä tiedä,ja ois iha kiva ku se salass apysyis. Tytöystävän kans juttelu asiasta ois jotenki.... en mä tiä. Mut ratkasua tilanteeseen kellään? Ja asialliset vastaukset on aina plussaa. :)

danonina
Noviisi

Re: seurustelet,mutta haluat seksiä saman sukupuolen kanssa.

Viesti Kirjoittaja danonina » 26 Kesä 2013, 00:37

Kyllä mä kertoisin tyttöystävälle. Ite oon kertonyt exälle, että oon elämäni aikana aikana ihastunut myös tyttöihin. Seksiä en ole koskaan tytön kanssa kaksin harrastanut, kimpassa kyllä. Eipä tuo exä osannut asiaan oikeen suhtautua, ei ottanut vakavissaan. Tosin sen omakin katsontakaava suht laaja ja sekin kännipäissään suudellut poikia jne. Kyllä mä kuitenkin kertoisin ja ehdottaisin vaik parin vaihtoa tai muuta. Eihän sitä tiedä vaik toinen reagois miten hyvin jos ei anna edes mahdollisuutta :)

Nuppu
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Nuppu » 26 Kesä 2013, 00:49

Minulla on sama vaiva, asun avomieheni kanssa jota rakastan, mutta aina silloin tällöin seksuaalisessa mielessä miehet eivät kiinnosta laisinkaan ja naisen kaipuu on kova. Ukkoni kanssa olen asiasta keskustellut, mitä suosittelen sinullekin ja tyttöystävällesi, tosin keskustelu ei johtanut tilanteen muutokseen. Tuntui silti paremmalta, että toinen tietää ja ymmärtää seksuaalista tuhrautumistani silloin kun sitä on.
Kannattaa keskustella siinäkin mielessä, että sen jälkeen voi kysyä (riippuen tyttöystäväsi reaktiosta) että voisitko kenties ihan vaan välillä harrastaa irtoseksiä toisten miesten kanssa, olisiko avoin suhde hyvä malli vai olisiko esim. kolmen kimppa sopiva muoto toteuttaa biseksuaalisuutta. Itse ehdottelin näitä, mutta ukkoni ei ollut innostunut kummastakaan ideasta, joten kiltisti hänen tunteitaan kunnioittaen olen jättänyt naiskentelut sikseen. Tämä toki tekee elämästä välillä vittumaista, kun kaipaisi jotain aivan muuta kuin penistä (varsinkin jos tarjolla olisi naista, moraalinen taistelu itsensä kanssa koskien pettämistä on aina vain hilkulla voitettu).
Toki jos tyttöystäväsi vaikuttaa siltä että kaikki muu paitsi heteroseksi on syntiä hänen mielestään, ei välttämättä kannata kertoa kokemuksistasi miesten kanssa, jos haluat säilyttää suhteen. Toisaalta jos tyttöystäväsi on raivohetero on ihan asiallista kysyä itseltä, onko hän sellainen ihminen jonka kanssa sinun on hyvä biseksuaalina elää.
Pettäminen on aikamoista uhkapeliä, varsinkin jos todella pidät tytöstäsi. Hän saattaa lähteä aika äkäiseen jos kuulee, että olet mieskennellyt ympäriinsä hänen selkänsä takana.

joezu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja joezu » 26 Kesä 2013, 00:58

Nuppu kirjoitti:jos tyttöystäväsi vaikuttaa siltä että kaikki muu paitsi heteroseksi on syntiä hänen mielestään, ei välttämättä kannata kertoa kokemuksistasi miesten kanssa, jos haluat säilyttää suhteen. Toisaalta jos tyttöystäväsi on raivohetero on ihan asiallista kysyä itseltä, onko hän sellainen ihminen jonka kanssa sinun on hyvä biseksuaalina elää.
Pettäminen on aikamoista uhkapeliä, varsinkin jos todella pidät tytöstäsi. Hän saattaa lähteä aika äkäiseen jos kuulee, että olet mieskennellyt ympäriinsä hänen selkänsä takana.
No sis tyttöystävä on sanonu että hän aikoo jossain vaiheessa elämäänsä kokeilla olla naisen kannsa sängyssä. Mutta jotenki tuntuu että jos kysyisin että haittaako sitä jos olen välillä miesten kanssa,nii se vois ensin sanoa että " ei haittaa" Ja kahen viikon päästä oiski ero. Ku te naiset ootte aika arvaamatomia,tai ainki osa teistä. ;)

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 08 Elo 2013, 14:20

Sen jälkeen kun aloitin miesten kans touhuilut, olen havainnut kuinka paljon on olemassa ukkomiehiä, jotka etsii seksiä miesten kans. Oikeastaan täyshomoihin verrattuna ukkomiehiä on ollut mulla huomattava määrä. Tämä selittää tavallaan myös sen, miksi suhtaudun pettämiseenkin niin keveästi. Jos mulla olis suhde ja mun rakas olisi jonkun muun kanssa, niin olisin aikaisempien seikkailujen vuoksi siis aika tekopyhä jos siitä vetäisin herneen nokkaan.

Yksikään näistä ukkomiehistä ei ole koskaan kysynyt lupaa vaimoltaan, ainakaan tietääkseni. Se on oikeastaan aika iso riski kertoa todellisista haluista puolisolleen. Vaikka puoliso ei olisikaan homofoobikko, niin se ei tarkoita sitä että puoliso saattaisi hyväksyi seikkailut saman sukupuolen kanssa. Ei voi tietää että voisiko pelkkä luvankysyminen johtaa suhdekriisiin tai eroon, eikä muuten hyvää suhdetta haluta riskeerata. Vaikka suhteen ulkopuolinen suhde on tottakai riskialtis myös.

Alfauros83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Alfauros83 » 08 Elo 2013, 15:13

Itselläni yhden ex:än kanssa vastaava tilanne, hän siis oli bi (on varmaan edelleenkin). Annoin luvan touhuta myös naisten kanssa, välillä kaksin niin etten ollut paikalla, välillä sain katsella ja muutaman kerran pääsin mukaan leikkeihin. Tätä naisten välistä seksiä oli ehkä keskimäärin kerran kuussa. Henkilökohtaisesti en näe siinä mitään pahaa jos kerta kumppani on kykenemätön kaikki tarpeita täyttämään. Jos siis kyseessä saman sukupuolen edustaja. Ei hänelläkään ainakaan tietääkseni ollut kuin kaksi eri naista meidän yhdessäolon aikana. Toinen oli myöskin vastaavassa tilanteessa ja siis luvan kanssa mukana. Tähän naiseen en itse koskenut, koska hänelläkin oli lupa touhuta vain vieraan naisen kanssa.

Ei siis muutakuin avoimesti kysymään ja puhumaan asiasta. Jos et saa yksin tavata niin kumppani mukaan kimppaan. Saisihan hän myöskin teidän tapauksessa kahdelta mieheltä huomiota, voisi vaikka tykätä.

Itse olen ollut vain yhden kerran ryhmässä niin että on ollut toinen mies (bi) siinä mukana, homofobiaa ei ole mutta en vaan tykännyt/ nauttinut miehen kosketuksesta. Tämä koskettelu jäi pelkkään käsi pakaralla asteeseen, siinä siis oma bi kokeilu "ura". Toisen hetero miehen kanssa saman naisen kimpussa olen ollut muutamia kertoja, se onnistuu kyllä. Aivan mahtavaa nähdä ja tuntea kun nainen oikeasti nauttiin kahden miehen huomiota.

En toki tarkoita että jokaisen ihmisen kohdalla tarvitsee asian mennä samalla muotilla, mutta tämä on oma näkemys/ kokemus omasta elämästäni :)

koirafani1990
Noviisi

Viesti Kirjoittaja koirafani1990 » 11 Tammi 2014, 08:23

Heippa! Olen seurustellut saman naisen kanssa jo 4 vuotta, mutta en nauti seksistä hänen kanssaan tippaakaan vaan aina kun harrastamme seksiä ajattelen yhtä miespuoleista ystävääni! Usein kun olemman harrastaneet seksiä menen vielä suihkuun missä masturboin ja katselen kuvaa ystävästäni! Usein fantasioin että, ystäväni tulisi ja ottaisi minut rajusti takaa meidän saunavuorolla ja naisystäväni vain katselisi vierestä...

runkvisti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja runkvisti » 18 Elo 2014, 23:34

Mä olen kanssa samassa tilanteessa ja ollut jo pitkään. Omalla kohdallani tuntuisi, että romanttiset tunteet suuntautuu ensisijaisesti naisiin, mutta miehet himottaa ns. lihallisessa mielessä ajoittain ihan mielettömästi :D

Aikaisemmassa suhteessa päädyin myös pettämään tyttöystävääni miehen kanssa pari kertaa, mistä en ole vieläkään erityisen ylpeä.

Tyttöystäväsi kanssa keskustelemiseen suhtautuisin varovasti. Omalle nykyiselleni olen kertonut suuntautumisestani jo seurustelun alkuaikana ja siitä seurasi uskomaton määrä toistuvia draamakohtauksia :(

Toki sulla saattaa olla vapaamielisempi tyttöystävä ainakin tosta lesbokiinnostuksesta päätellen.

minna72
Noviisi

Viesti Kirjoittaja minna72 » 25 Elo 2014, 12:36

Mulla on ollu jo iän kaiken hirvittävä himo naisen kanssa sänkyyn. Nyt vanhemmalla iällä mä tunnustin sen nyk.miehelle, joka ei pitäny sitä pahana ollenkaan ja haluisin mieheni sitä viereen katsomaan. Mä nautin seksistä suunnattomasti mieheni kanssa, mutta silti haluaisin kokeilla naistakin. Mun mies tuottaa mulle niin tajuttoman nautinnon nuolemalla mun pillua, mä haluaisin sen saman nautinnon tuottaa toiselle naiselle :) kastun aina pelkästä ajatuksesta hyväillä naisen klitorista, työntää sormeni märkään pilluun ja saada toinen nainen vaikeroimaan ja voihkimaan. Toivottavasti toteutuu vielä joskus!

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 27 Joulu 2014, 13:05

Minä kerroin vaimolle haluistani, koska en missään nimessä halua pettää häntä vaikka tekeekin mieli miesten kanssa peuhata.

Vaimoa tuo ei haittaa, kunhan ei ole toisia naisia mukana...

Oikeastaan, huomasin bi-uteliaisuuteni vain jonkin aikaa sitten joten vielä ei ole kokemusta, mutta kai vielä jokupäivä tärppää.

Vastaa Viestiin