Ensimmäinen seksikokemuksesi samaa sukupuolta olevan kanssa

Täällä keskustellaan homo- ja biseksuaalisuudesta.
gayklubi
Noviisi

Re: Ensimmäinen seksikokemuksesi samaa sukupuolta olevan kanssa

ViestiKirjoittaja gayklubi » 18 Huhti 2017, 00:12

Samanikäisen miehen kanssa tuli oltua hotellissa pari kertaa, oltiin kavereita joskus, ja heitettiin läpällä et ois hyvä vähän runkkailla kun nähdään yhdessä toisessa maassa.

Ekalla kerralla mentiin suoraan asiaan, suihinottoa, alasti nukkumista, runkkaamista niin itse kuin tunnin päästä jokainen toisen mulkkua. Oli niin kivaa. Toisella matkalla sitten pantiin myös peppuun.

Sitten suomesta löysin kaverin joka oli samanlainen, ja tehtiin kaikkea samaa kotonani ja sitten pussailtiin mm. bussissa ja runkattiin autiossa talossa toisiamme ja oltiin munat paljaana kusella talon toisesta kerroksesta :D

Oli kivaa, harmi kun kummankaan kanssa ei enää väleissä olla. Ensimmäisellä tapahtui jotain omassa elämässä että päätti uusia kavereita ja toinen sekosi mielensä kanssa, niin päätettiin erota vaikka olimma ihastuneita toisiimme.

Onko ketään runkkaamaan metsässä esim. Pirkanmaan seudulla, lähinnä Nokia, Tampere akselilla ?? Kaikki nuoret kundit kiinnostaa 18-25 akselilla. Tykkään itse runkkailla metsässä täysin alasti ja ajaa pyörällä alamäkeen vauhdilla alasti reppu selässä. Myös toisen munan vatkaaminen kiinnostaa.
Nuubi
Noviisi

ViestiKirjoittaja Nuubi » 20 Huhti 2017, 23:16

Juuu ei kans vielä ole kokemuksia, mut nä kaikki kiihottaa aika mukavasti..

Jos Turusta löytyy joku toinen kohtalontoveri niin viestiä vaan mulle ;)
jkov
Noviisi

ViestiKirjoittaja jkov » 23 Heinä 2017, 19:26

eikö oo enempää kokemuksia. ois mukava lueskella nitä
ikinuoribi90
Noviisi

ViestiKirjoittaja ikinuoribi90 » 24 Heinä 2017, 07:21

Nuubi kirjoitti:Juuu ei kans vielä ole kokemuksia, mut nä kaikki kiihottaa aika mukavasti..

Valitettavasti oon itse satakunnasta asti, mutta seura kelpais :) ootko minkä ikäinen kaveri?
jasso80
Noviisi

ViestiKirjoittaja jasso80 » 24 Heinä 2017, 08:01

Mä sain ekan kerran kullii 24v Hml-levarilla. Pitkään olin miettiny et pysähtyisin katselee mitä siel tapahtuu ku kuullu juttui et miehet keskenää siel puuhastelis. No kerran sit otin itseeni niskasta kii ja iha asiakseni otin ja lähin tarkoituksella siel käymään. Putsasin paikat ja hyppäsin autoon ja ajoin sinne levarille ja ei muuta ku metsään. Ehin varmaa röökin vetää ku joku käveli mua vastaan siel, hetken tuijotus ja uskalsin kysyy et suostuisitko panna? Kaveri vastas et joo. No ei muuta ku housut nilkkoihin ja pyllistin karvaisen reikäni ja rasvatun hänelle. Hänel oli just sopiva ja jäykkä kalu "neitsyt" peppuuni. Ei muuta ku kortsul päällystetty kalu reikään ja epäonnekseni minä ku aloin nauttii siitä lykkimisestä ni kaveri ähkäs pari kertaa ja tuli. Äkkii vetäs housut ylös ja mä jäin tyhmänä siihe kalu kovana tuijottaa. Pakko oli runkata ja eihä siinä montaa vetoo tarvinu vetää ku mällit lens. Oli sen verran kiva kokemus et oon aika usein käyny siel (ja muuallakin) antamas karvasta peppuuni jollekki miehelle.
TuhkaMuna
Noviisi

ViestiKirjoittaja TuhkaMuna » 25 Heinä 2017, 04:27

ikinuoribi90 kirjoitti:
Nuubi kirjoitti:Juuu ei kans vielä ole kokemuksia, mut nä kaikki kiihottaa aika mukavasti..

Valitettavasti oon itse satakunnasta asti, mutta seura kelpais :) ootko minkä ikäinen kaveri?

Missäpäin satakuntaa :twisted:
jkov
Noviisi

ViestiKirjoittaja jkov » 16 Syys 2017, 20:11

eikö oo enemänpää tarinoita? näitä on aivan mahtavaa lukea
Antti
Noviisi

ViestiKirjoittaja Antti » 27 Syys 2017, 18:09

Ensimmäiset yritykset tapahtuivat lukioiässä. Tuolloin kaverin kanssa otettiin toisiltamme suihin ja sormetettiin toistemme peppuja. Yhdyntää kokeiltiin vain kerran, mutta siitä ei tullut yhtään mitään. Kaverin kulli oli niin paksu, että tuskin mahtuisi tänä päivänäkään peppuuni. Itse taas olin liian hätäinen, enkä saanut työnnyttyä hänen tiukkaan reikäänsä :cry: No sitten kaveri jo muutti toisaalle ja hommat loppui siltä erää.
Vasta 27-vuotiaana bongasin it.org:lta seuranhaun lähistöltä.. ja vieläpä saman ikäiseltä jampalta. Sovimme tapaamisen hänen luokseen ja homma toimi niin hyvin kuin ekaksi nettipanoksi voi toimia. Toimi itseasiassa niin hyvin, että ei ole tullut tarvetta muuta miesseuraa hakea. Mies on ollut heti alusta lähtien halukas tekemään kaikkea mitä itse olen halunnut kokeilla. Yhtälailla minulla ollut toistaiseksi mahdollisuus toteuttaa hänen toiveitaan, mitä tulee miesten väliseen seksiin.
Tommi67
Noviisi

ViestiKirjoittaja Tommi67 » 27 Syys 2017, 21:12

Rohkaistuin kokeilemaan biseksuaalisuuttani käytännössä vasta 12 vuotta sitten, vähän alle nelikymppisenä. Työreissussa sain chatissa kontaktin toiseen ukkomieheen joka pian saapuikin hotellihuoneeseeni. Laukesin elämäni ensimmäisen kerran toisen miehen suuhun, nautinnollisesti, ja itse runkkasin kaverilta spermat. Kokemuksia on kertynyt muutamia, ja joka kerta se tuntuu yhtä upealta saada käteeni toisen kalu, tai tuntea kaverin käsi tai suu omalla kullillani. Asiasta kiinnostuneet saa laittaa YV:tä ;)
ISP
Noviisi

ViestiKirjoittaja ISP » 09 Marras 2017, 22:07

Mulla on vähän outo juttu miksi olen miesten kanssa, asun maaseudulla ja olen erakkaluontoinen. Ainoa kontakti toiseen ihmiseen on naapuri joka on homo. Olen ajautunut hänen kanssaan seksisuhteeseen vain saadakseni sosiaalista kontaktia. En sillei miehistä tykkää mutta mielummin vietän hänen kanssaan aikaa kuin olen yksin. Olen sit muutaman kerran ollut jonkun muun kanssa.

Palaa sivulle “Homo- ja biseksuaalisuus”