Aisankannatus

Keskustelua seksifantasioista.
Vastajeesus
Noviisi

Re: Aisankannatus

Viesti Kirjoittaja Vastajeesus » 12 Helmi 2019, 17:40

Runkkaaja kirjoitti:
12 Helmi 2019, 12:26
cerveza kirjoitti:
03 Loka 2018, 17:14
En usko kovin vakavien fantasioiden olevan kovin yleisiä. Ja siis vakavalla tarkoitan että on lähellä tuon haluamista tai jopa haluaa sitä. Mutta niitä on ja aivan varmasti niitä on piilossa ihmisillä jotka eivät kehtaa myöntää.

Itse olen taipuvainen tuon ajatusmaailman suuntaan, mutta sen takia että olen aina ollut hyväkuntoinen ja isomunainen, näkökulmani on päinvastainen, eli se missä kumppani saa olla häkissä kun nainen tulee luokseni. Jos lähtökohtani olisivat toiset, kokisin varmaan kuuluvani häkkiin kun nainen käy saamassa oikeaa miestä. Toisaalta, olen varmaan päätynyt tähän ajatusmaailmaani isoksi osaksi siksi, että sain jo alkuaikoina niin imartelevia kehuja ja vertauksia. Alkanut sitten miettimään miten vertautuu ja löytänyt näiden ajatusten kiehtovuuden.

Seurustelen ja pitäisin oikeastaan siitä jos naiseni panisi vielä isomulkkuisemman kanssa kun minä olen häkissä. Leikimme häkillä hieman, mutta se ei toimi ihan täysin, kun seisokkini puskee häkin kärkeä kohti vaikka koko häkki jää täyteen ja juuresta yli puoli munaa saa seistä kun kivekset ja iho siirtyvät kärkeä kohti. Pitäisi olla hieman pidempi ja paksumpi häkki.
:D :D
Löytyyköhän sulta yhtäkään postausta täältä, missä et vakuuttelis ja rehentelis kuinka helkkarin isomunainen olet ym. Itsesi ylistystä?

Herää vaan epäilys, että mahtaakohan asia todellisuudessa edes olla niin... :D
On pistäny vaan silmään toi, ei siinä muuta, onhan se mukava tietysti aina itteään kehua jatkuvasti jne.
Go on.
Samaan oon mäki kiinnittäny huomion. Tosi raskas tyyppi. Ei jatkoon.

Cullius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Cullius » 12 Helmi 2019, 17:46

^Onneksi jotkut naiset sentään vielä arvostavat myös sitä, mitä on korvien - ei pelkästään jalkojen välissä. :)

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 12 Helmi 2019, 18:37

Runkkaaja kirjoitti:
12 Helmi 2019, 12:26
Löytyyköhän sulta yhtäkään postausta täältä, missä et vakuuttelis ja rehentelis kuinka helkkarin isomunainen olet ym. Itsesi ylistystä?
Löytyy. En silti kiistä etteikö tämä aihepiiri olisi itselleni tärkeä. Olen tällä foorumilla asiasta avoin. Juuri tämä aihe on minulle tärkeä ja minä olen ainakin itse sinut sen asian kanssa.

Jätän väliin vakuutteluleikit, joita tuossa viestissä jäljempänä ilmeisesti tilataan.

On harmi että Vastajeesus kokee minut raskaaksi tyypiksi ja itsellään olevan oikeuden tuoda tällainen näkemys esiin. Ja valita ketkä kirjoittajat täällä pääsevät jatkoon. Täällä varmaan aika moni voisi moittia kaikkia joiden mielenkiinnon kohteet eivät ole samat kuin omat, mutta en ole varma onko tämän foorumin tarkoitus hiljentää ääniä vai antaa ihmisille ääni. Huomaan, että tahdotte silti hiljentää sellaisen äänen seksuaalisuuden kirjosta, joka tuo esiin tätä aihetta ja aika erikoisesti tulette sanomaan sitä ketjuun joka käsittelee aisankannatusta. Täysin toinen kysymys on, että kertovatko kommenttinne enemmän minusta vai teistä. Missä menee seuraavaksi raja? Pelkästään tarinoita siitä kuinka pannaan lähetyssaarnaajassa pimeässä peiton alla avioliitossa, ettei kukaan närkästy? Vai kuopataanko saman tien koko foorumi?

Cullius näkee jotenkin tämän liittyvän korvien väliin, mutta siinä kohtaa en ole varma, onko vihjaus se että isomunaiset ovat tyhmiä, minä olen tyhmä vai miten se liittyy asiaan?

jiijii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jiijii » 14 Helmi 2019, 22:17

Hmm... Minusta on hyvä jos ihmiset tuovat itseään esiin, asioita mitkä kiinnostaa ja on tärkeitä, mutta eipä sellaisiin aiheisiin, kommentteihin tms. myöskään tarvi kiinnittää huomiota sen enempää jos ei itseä kiinnosta. Minua sattuu iso muna -jutut kiinnostamaan, mutta on täällä aiheita ja kirjoittajia ja viestejä, jotka ei kiinnosta. Mutta enpä minä jaksa sellaisesta häiriintyä mikä ei kiinnosta.

Vastaa Viestiin