Aisankannatus

Keskustelua seksifantasioista.
Misako
Noviisi

Re: Aisankannatus

Viesti Kirjoittaja Misako » 16 Elo 2018, 10:40

Meillä ollut vaimon kanssa kyseistä toimintaa. Laittanut sit kuvia ja videokuvaa. Ollut myös kimppaa, niin naisia kuin miehiä kolmantena. Ja kivaa ollut..

jallu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jallu » 17 Elo 2018, 20:28

nassu kirjoitti:Eli siis aisankannatuksessa parisuhteen naisosapuoli harrastaa seksiä muiden miesten kanssa...
Jännittävää ja kiihottavaa leikkiä, niin kauan kuin se pysyy leikkinä. Itse olen joutunut (saanut) aisaa kannattaa. On myös monta isänätää aisaani kannatellut. Oikealla asenteella virkistävää, kaikki nauttii.

wetpantiesblog
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wetpantiesblog » 03 Loka 2018, 09:43

Aisankannattaja miehillä on varmasti varsin paljon päällekäis tuntemuksia, häpeästä aina äärimmäiseen kiihoittumiseen asti. Melkoisin ihmeellinen asia tämäkin jos sitä alkaa järjellä miettiä! :D
Minulla on paljon alistamiseen liittyviä fantasioita joihin liittyy osana avaimenhaltiana oleminen...
Onkohan kuinka yleisiä suhteet, joissa mies pidetään visusti lukittuna samalla kun nainen on omilla "menoillaan"... ;)
Seksibloggaaja @ http://seksiaddiktio.blogspot.fi
http://www.kuumasuomi.fi Tuhmempaa minusta nimimerkillä: wetpanties

hulkjanne
Noviisi

Viesti Kirjoittaja hulkjanne » 03 Loka 2018, 14:36

wetpantiesblog kirjoitti:Aisankannattaja miehillä on varmasti varsin paljon päällekäis tuntemuksia, häpeästä aina äärimmäiseen kiihoittumiseen asti. Melkoisin ihmeellinen asia tämäkin jos sitä alkaa järjellä miettiä! :D
Minulla on paljon alistamiseen liittyviä fantasioita joihin liittyy osana avaimenhaltiana oleminen...
Onkohan kuinka yleisiä suhteet, joissa mies pidetään visusti lukittuna samalla kun nainen on omilla "menoillaan"... ;)
Viimeksi muokannut hulkjanne, 05 Loka 2018, 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 03 Loka 2018, 17:14

En usko kovin vakavien fantasioiden olevan kovin yleisiä. Ja siis vakavalla tarkoitan että on lähellä tuon haluamista tai jopa haluaa sitä. Mutta niitä on ja aivan varmasti niitä on piilossa ihmisillä jotka eivät kehtaa myöntää.

Itse olen taipuvainen tuon ajatusmaailman suuntaan, mutta sen takia että olen aina ollut hyväkuntoinen ja isomunainen, näkökulmani on päinvastainen, eli se missä kumppani saa olla häkissä kun nainen tulee luokseni. Jos lähtökohtani olisivat toiset, kokisin varmaan kuuluvani häkkiin kun nainen käy saamassa oikeaa miestä. Toisaalta, olen varmaan päätynyt tähän ajatusmaailmaani isoksi osaksi siksi, että sain jo alkuaikoina niin imartelevia kehuja ja vertauksia. Alkanut sitten miettimään miten vertautuu ja löytänyt näiden ajatusten kiehtovuuden.

Seurustelen ja pitäisin oikeastaan siitä jos naiseni panisi vielä isomulkkuisemman kanssa kun minä olen häkissä. Leikimme häkillä hieman, mutta se ei toimi ihan täysin, kun seisokkini puskee häkin kärkeä kohti vaikka koko häkki jää täyteen ja juuresta yli puoli munaa saa seistä kun kivekset ja iho siirtyvät kärkeä kohti. Pitäisi olla hieman pidempi ja paksumpi häkki.

Mutta tuntemukset ovat tosiaankin ristiriitaiset myös itselläni ajatuksesta että naisellani olisi muita menoja. Suhteemme on sellainen, että tämä luultavasti vaatisi aika paljon läheisyyttä ja paranemista. Mutta toisaalta uskon tämän olevan mahdollista. Selvisimmehän kolmen kimpasta yhden naisenkin kanssa.

kontunton
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kontunton » 03 Marras 2018, 15:02

Tässä yksi aisankannatusfantasia. Vaimo ystävänsä kanssa lomamatkalla Bahamalla. Otetaan yhteyttä videopuhelulla, jossa naiset kertoo lomatunnelmistaan ja esittelevät tapaamansa uuden tuttavan. Vaimo riisuu pöksyjään. Tämä sytyttää meikäläisen todella voimakkaasti. Olen aina palvonut isoperseisiä kaunottaria.

Tästä on gif, mutta se on liian iso tiedosto tähän ladattavaksi.
Liitteet
Screenshot_20181103_134729.jpg
Screenshot_20181103_134729.jpg (264.65 KiB) Katsottu 1996 kertaa
Screenshot_20181103_135008.jpg
Screenshot_20181103_135008.jpg (254.32 KiB) Katsottu 1996 kertaa
Screenshot_20181103_135109.jpg
Screenshot_20181103_135109.jpg (241.15 KiB) Katsottu 1996 kertaa

jallu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jallu » 25 Marras 2018, 19:08

jallu kirjoitti:
nassu kirjoitti:Eli siis aisankannatuksessa parisuhteen naisosapuoli harrastaa seksiä muiden miesten kanssa...
Jännittävää ja kiihottavaa leikkiä, niin kauan kuin se pysyy leikkinä. Itse olen joutunut (saanut) aisaa kannattaa. On myös monta isänätää aisaani kannatellut. Oikealla asenteella virkistävää, kaikki nauttii.
Se ensimmäinen kerta syöpyy mieleen, äänet, kuiskaukset ja kun vaimon pillu on märkä, se litinä ja lopuksi vaimon orgasmin voihkeet.

! Ne äänet, ne voivat kiihottaa sikana. :oops:

jallu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jallu » 25 Marras 2018, 19:26

" ... vierasta parrua,mut en silti sitä kykenis ikinä hyväksymään,kai sitä harvassa on ne ketkä sen oikeesti kestää et joku panee rakasta vieressä,ajatus siitä ok mut toteutus noup ."

Ei sitä kestäkkään ! Pakko on päästä liukkaille heti kun on vetänyt sen parrun ulos. :mrgreen:

Misako
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Misako » 23 Tammi 2019, 14:05

Kyllä meillä ainakin on vaimo hyvin tyytyväinen kun saa pari kerta kk vieraan isoa. Myös itse saan nii Paljo Kui Jaksaa vaan panna.

Runkkaaja
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Runkkaaja » 12 Helmi 2019, 12:26

cerveza kirjoitti:
03 Loka 2018, 17:14
En usko kovin vakavien fantasioiden olevan kovin yleisiä. Ja siis vakavalla tarkoitan että on lähellä tuon haluamista tai jopa haluaa sitä. Mutta niitä on ja aivan varmasti niitä on piilossa ihmisillä jotka eivät kehtaa myöntää.

Itse olen taipuvainen tuon ajatusmaailman suuntaan, mutta sen takia että olen aina ollut hyväkuntoinen ja isomunainen, näkökulmani on päinvastainen, eli se missä kumppani saa olla häkissä kun nainen tulee luokseni. Jos lähtökohtani olisivat toiset, kokisin varmaan kuuluvani häkkiin kun nainen käy saamassa oikeaa miestä. Toisaalta, olen varmaan päätynyt tähän ajatusmaailmaani isoksi osaksi siksi, että sain jo alkuaikoina niin imartelevia kehuja ja vertauksia. Alkanut sitten miettimään miten vertautuu ja löytänyt näiden ajatusten kiehtovuuden.

Seurustelen ja pitäisin oikeastaan siitä jos naiseni panisi vielä isomulkkuisemman kanssa kun minä olen häkissä. Leikimme häkillä hieman, mutta se ei toimi ihan täysin, kun seisokkini puskee häkin kärkeä kohti vaikka koko häkki jää täyteen ja juuresta yli puoli munaa saa seistä kun kivekset ja iho siirtyvät kärkeä kohti. Pitäisi olla hieman pidempi ja paksumpi häkki.
:D :D
Löytyyköhän sulta yhtäkään postausta täältä, missä et vakuuttelis ja rehentelis kuinka helkkarin isomunainen olet ym. Itsesi ylistystä?

Herää vaan epäilys, että mahtaakohan asia todellisuudessa edes olla niin... :D
On pistäny vaan silmään toi, ei siinä muuta, onhan se mukava tietysti aina itteään kehua jatkuvasti jne.
Go on.

Vastaa Viestiin