Aisankannatus

Keskustelua seksifantasioista.
nassu
Noviisi

Aisankannatus

Viesti Kirjoittaja nassu » 25 Joulu 2011, 21:48

Eli siis aisankannatuksessa parisuhteen naisosapuoli harrastaa seksiä muiden miesten kanssa ja poikaystävä tyytyy katsojanrooliinsa tai muuten vain tietäen, että tyttöystävä saa vierailta miehiltä kalua. Aisurisuhde on varmaan yleensä muuten täysin normaali, mutta tytön seksuaaliset halut hoitaa muut miehet, ei oma mies. Syitä varmaan voi olla monia, esim jos omalla miesystävällä liian pieni kalu omaan makuun tai jos nainen haluaa muuten vaan olla suhteessa se alistavampi osapuoli.

Onko täällä muita miehiä tai naisia joita asia kiinnostaa, tai joilla on kokemuksia sen suhteen? Ilmeisesti kuitenkin aika yleinen ainakin fantasiatasolla. Haluaisin kuulla erilaisia mielipiteitä, ja naisilta sen että kuinka yleisiä tämmöset aisurifantasiat oikeen teidän naisten keskuudessa on?

Omalla kohdalla tyttöystävällä tämä fantasia ja hänen aloitteesta ollu yli puoli vuotta tämmösiä aisurisuhteita että vakituisia mieskumppaneita käynyt.

Räsynukke
Noviisi

Re: Aisankannatus

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 25 Joulu 2011, 22:22

nassu kirjoitti: Omalla kohdalla tyttöystävällä tämä fantasia ja hänen aloitteesta ollu yli puoli vuotta tämmösiä aisurisuhteita että vakituisia mieskumppaneita käynyt.
Voi sua "nassu". Pistä pimu mäelle, ja hae kunnon nainen.
Aina yhtä hämmentynyt, mutta utelias

Seksismi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Seksismi » 29 Joulu 2011, 07:02

Räsynukke kirjoitti:
nassu kirjoitti: Omalla kohdalla tyttöystävällä tämä fantasia ja hänen aloitteesta ollu yli puoli vuotta tämmösiä aisurisuhteita että vakituisia mieskumppaneita käynyt.
Voi sua "nassu". Pistä pimu mäelle, ja hae kunnon nainen.
Eipäs nyt höpötetä.

Tässä aisurihommassa, käsittäisin näin (kun en ole itse kokeillut), on samanlainen juju kuin esimerkiksi S&M leikeissä joissa toista alistetaan, ei siksi että toista inhotaan ja vihataan ja halutaan oikeasti satuttaa, vaan siksi että kyse on roolileikistä ja paino sanalla rooli.

Ainakin niiden aisurien kokemusten mukaan joita olen itse joskus jututtanut, ei seksiä ole liitossa liian vähän eikä kalut ole oikeasti pieniä nysiä, vaan sitä on paljon koska fetissi kiihottaa kumpaakin osapuolta ja tuo piristystä nimenomaan omaan seksielämään. Väittäisin että suurimmalla osalla pareista joilla on tuollainen fantasia, se pysyy fantasiatasolla ja tuo siten parisuhteeseen lisää sähäkkyyttä. Ilmeisesti Nassu ja vaimokkeensa ovat vain päässeet hyvin toteuttamaan fantasioitansa.

Tämä asia pitäisi muistaa lähes kaikissa parisuhteissa joissa on erilaisia aktiivisia roolileikkejä. Jos Nassun vaimokkeella on fantasia isokaluisista miehistä, se ei varmasti johdu siitä että Nassulla on maailman pienin kulli ja Nassu on maailman nössöin mies. Jos vaimoke kaipaisi isokaluista miestä rinnalleen, hän olisi varmasti jo ottanut ja lähtenyt lopullisesti etsimään sellaista.

mnt
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mnt » 03 Helmi 2012, 18:15

Itsellä on muutama kokemusta näistä hommista ja mitä enemmän aiheen parissa pyörii, sitä enemmän se kiihottaa.

Muutama vuosi sitten etsin seksiseuraa netistä ja aika pian huomasin, että sinkkunaisten etsimisen sijaan helpommin tärppää kun laajentaa hakua pariskuntiin, jotka etsivät piristystä suhteeseensa. Yllätyin hiukan siitä määrästä miehiä, joita kiihotti suunnattomasti nähdä oma vaimo/tyttöystävä vieraan miehen nussittavana. Uskon että omakohtaista onnistumisprosenttiani lisäsi keskivertoa huomattavasti suurempi kalu, mikä ei tietenkään yksin riitä mihinkään mutta on yllättävän hyvä bonus seuranhaussa.

Muutaman pariskunnan tapasin ja niistä jäi vähän sellainen mielikuva, että vaikka pariskunnan molemmat osapuolet aina nauttivat ja kiihottuivat kuviosta, olivat miehet niitä kaikkein innokkaimpia. Toisen pariskunnan mies jopa järjesti vaimoltaan salaa heidän asuntonsa tyhjäksi ja lapsen mummolaan hoitoon, että pääsisin hänen vaimonsa kanssa peuhaamaan vapaasti heidän kotonaan. Oli äärimmäisen kiihottavaa harrastaa seksiä varatun naisen kanssa heidän aviovuoteessa tietäen, että aviomies astelee sisään hetkenä minä hyvänsä. Muistan aina sen hetken kun mies tuli sovitusti kotiin kun olin jo panemassa hänen vaimoaan. Mies tuli makuuhuoneeseen, kätteli ja tervehti minua ja asettui huoneen nurkkaan katselemaan ja runkkaamaan. Jotenkin surrealistinen ja äärimmäisen kiihottava tilanne.

Olen tavannut tämän asian saralla vain kaksi pariskuntaa, mutta silti molempien parien kanssa tuli koettua useampia toinen toistaan kiihottavampia hetkiä. Mahtava fantasia ja jos sopiva pari sattuu tulevaisuudessa kohdalle, lähen aivan varmasti jatkossakin auttamaan varattuja rouvia isohkolla kalullani.

StadinAarre
Noviisi

Viesti Kirjoittaja StadinAarre » 04 Helmi 2012, 12:43

Minua on aina kiihoittanut ajatus, että vaimo sekstailisi toisten miesten kanssa. Olen tästä hänelle usein maininnutkin ja pari sinnepäin tilannetta onkin ollut. Ehtona on, että hän kertoo asiasta minulle. Kertoa voi vaikka jälkikäteenkin. Olisi kiihoittavaa kuulla mitä tuo toinen mies on tehnyt ja saiko hän vaimoni laukeamaan etc. Ja ylipäätään miten tilanteeseen päätyivät. Vaimollani on ns. "vapaa kortti" eli jos sopiva tilaisuus tulee, niin ei muuta kuin nauttimaan. Mutta epäilen ettei hän koskaan tätä käytä.
Mutta en siis koe itseäni varsinaisesti aisankannattajaksi. Ehkä pikemminkin vapaamieliseksi. En omista vaimoni ruumista tai himoja - pelkästään hänen rakkautensa. Itse asiassa tällainen "pieni syrjähyppyhän" vain vahvistaisi omaa itseluottamustani. Vaikka minkälainen seksipeto ja isolla varustettu uros vaimoani käsittelisi, niin tiedän että hän aina palaa minun kainalooni ja nauttii rakastelusta minun kanssani kaikkein eniten. Miksikö? Siksi, että minulla on jotain enemmän kuin kenelläkään muulla miehelle. Eli hänen rakkautensa. Ja vain rakkaus tekee rakastelusta täydellisen. Muuten se on vain omien himojensa ja paineittensa purkamista.
Tunnen itse himoa useita - no ainakin joitakin muita naisia kohtaan. Mutta olen pohtinut minkälaista rakastelu heidän kanssaan olisi (en ole koskaan ollut uskoton - muuta kuin ajatuksissani). Ensisijaisesti se olisi omien halujen tyydyttämistä. Kun taas olen vaimoni kanssa, niin tärkeintä on tuottaa hänelle nautintoa. Silloin saan myös itse suurimman nautinnon.
Niin. En siis usko, että vaimoni ikinä tuota "vapaata korttia" käyttää vaikka sitä fantasioissa toivonkin. Hänen fantasiansa on enemmänkin sen suuntainen, että joku tai jotkut muut miehet olisivat mukana, kun rakastelemme. Eli rakastelua useamman miehen kanssa, mutta siten, että minä olisin mukana.
Tuossa muutama ajatukseni.

Markus
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Markus » 04 Helmi 2012, 14:09

Myönnetään että ajatus kiihottaa. Mitään ei ole tapahtunut, mutta olen antanut paremmalle puoliskolle luvan käyttää tilaisuus hyväkseen jos sellainen tulee. Hän ei ole ajatuksesta kauheasti innostunut enkä usko että sellaista tilannetta ihan heti tulee, mutta lupa hänellä on.

Jotenkin olisi todella kiihottavaa jos hänestä löytyisi sen verran tuhmaa ja kevytkenkäistä tyttöä :)

Edellinen kirjoittaja puhui paljon sellaista jonka allekirjoitan.

mia
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mia » 05 Helmi 2012, 12:35

nassu kirjoitti:
Onko täällä muita miehiä tai naisia joita asia kiinnostaa, tai joilla on kokemuksia sen suhteen? Ilmeisesti kuitenkin aika
Onpi hyvinkin.
Miun mies on yllyttänyt miut tähän leikkiin ja muutaman viikon päästä mie treffaan ensimmäisen kerran alfauroksen.
*seksi on ihkua*

Rip
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Rip » 06 Helmi 2012, 10:03

Kyllä meilläkin "leikitään" välillä. Se piristää mukavasti suhdetta. Meillä homma menee näin. Nainen lähtee pikkasen ennen minua baariin, iskee siellä jonkun miehen, jos heillä kemiat synkkaa niin homma jatkuu.Nainen tekee selväksi sen että olemme pari ja voi olla että minä tulen baari, ja että se ei haittaa minuu vaikka hän "muhinoi" Jotkut miehet pelästyy, jotkut tulee mukaan kotiin.Kotona en tyydy pelkkään sivusta seuraamiseen. Annetaan naiselle tupla nautinnon! 8-)
Kenellekkään ei ole huomista luvattu,eletään siis tännän!

aamupano
Noviisi

Viesti Kirjoittaja aamupano » 17 Helmi 2012, 09:07

Rip kirjoitti:Kyllä meilläkin "leikitään" välillä. Se piristää mukavasti suhdetta. Meillä homma menee näin. Nainen lähtee pikkasen ennen minua baariin, iskee siellä jonkun miehen, jos heillä kemiat synkkaa niin homma jatkuu.Nainen tekee selväksi sen että olemme pari ja voi olla että minä tulen baari, ja että se ei haittaa minuu vaikka hän "muhinoi" Jotkut miehet pelästyy, jotkut tulee mukaan kotiin.Kotona en tyydy pelkkään sivusta seuraamiseen. Annetaan naiselle tupla nautinnon!
Waude,toimispa meilläkin :(
Aina kannattaa yrittää ;)

ankku
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ankku » 17 Helmi 2012, 15:53

Onks aamupano kysyny vaimolta josko onnistuis 8-)
Iskusta sen, mä vavahtelen...vaikka se sattuu mä vaikeroi en...

Vastaa Viestiin