Pervoin runkkausfantasiasi?

Keskustelua seksifantasioista.
raziel83
Kisälli

Re: Pervoin runkkausfantasiasi?

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 06 Tammi 2016, 11:17

Nyt, kun mentiin mainitsemaan yliluonnolliset fantasiat ja demonit...

Yksi kuumimmista eroottisista novelleista joita olen lukenut on "The Devilles" sarja joka on kyllä pervommasta päästä. Demoneita, insestiä, viattoman korruptointia ja raiskauksia...

Joukko demoneita on riivannut perheen amerikkalaisessa tuppukylässä ja levittää pahuutta naapurustoon. Perheen kilttiä koti-äitiä esittävä demoni tuskailee tylsyyden kanssa kunnes huomaa pikkupojan koiransa kanssa joka on saattanut nähdä liikaa ja kutsuu tämän sisälle "kaakaolle." Pian hän viettelee pojan ja sohvalla tämä saa oppitunnin kielisuudelmiin jonka päättyessä naapurinrouva upottaa sormensa pilluunsa ja tarjoaa niitä nuoltaviksi...

Myöhemmin perheen aviosängyssä, hetki sitten niin viaton, poika nuolee innokkaasti rouvan pillua, kun tämä paljastaa oikean olemuksensa ja muuttuu demonittareksi. "Minulla ei olekaan ollut ennen poikaa... Haluaisitko olla äidin pikkupoika?" Demonitar muuttaa pojan myös demoniksi ja vielä loppuhuipennuksena pojan koirasta tehdään helvetinhurtta ja tämä demonitar saa pian kyrpää molemmilta.

...Myöhemmässä kohtauksessa nähdään kuinka pojan isä palaa töistä kotiin ja näkee kuinka demonit raiskaavat hänen tytärtään ja vaimoaan. Paitsi, että pian hän huomaa, kuinka hänen vaimonsa selvästi nauttii ihmissutta muistuttavan olennon suunnattomasta kyrvästä ulvoen nautinnosta eikä perheenisä ehdi sopeutua tähän järkytykseen ennenkuin hänen nuori tyttärensä on hänen kimpussaan haluten yhtä aikaa isänsä ja demonisen veljensä kalua...

(Että joo, tämmöisiä tarinoita minä lueskelen...)

MasterJonathan
Noviisi

Viesti Kirjoittaja MasterJonathan » 06 Tammi 2016, 18:04

Jepulis, hirviöt, demonit ja avaruusmonsterit ... nam :) Viettelee minun mielikuvitustani. Kuten tarinoitani lukeneet voivat arvata. ;)

Minulla on joskus ollut mielessä tarinan ihmissudesta, joka "raiskaa" yön kulkijoita. Ja yksi julkaisematta jäänyt tarina kertoo kuinka Sasquatch käsittelee naiserävaeltajan.

Hain googlella tuon DeVilles tarinan. Kieltämättä mielenkiintoinen ja osui fantasiahermoon. En kuitenkaan pitänyt siitä kuinka mentiin suoraan asiaan. Ok, seksinovelli kaipaa seksiä ja sitä riitti, mutta olisin kaivannut enemmän jännitettä. Sitä viettelystä ja alustusta. Osan yksi alussa naiset olivat valmiina demonille eikä sen tarvinnut tehdä muuta kuin ottaa housut pois ja panna. Tylsää. Pikaluin jatkoja, mutta se oli pitkälti samaa vain eri ihmisten kanssa. Päädemonilla kerrottiin olevan 45 sentin siitin, mikä luonnollisesti innostaa minua, mutta sitten seksi oli niin helppoa, eikä se oikeastaan tuntunut missään. No, tarinan mukaan naistakin tuli demoneita, joka selittää kehon muuttumisen, mutta se että kaikki olivat demoneita vei minusta viettelyksen ja syntisyyden tarinasta.

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 06 Tammi 2016, 19:21

Pakko myöntää, että rauhallisesti etenevät tarinat ovat valitettavan harvinaisia, kun kirjoittajalla on kiire tositoimiin. Devilles sarjassa taustatapahtumiin viitataan välillä, mutta usein itse viettely jää "ajan säästön" vuoksi välistä.

Ja monille juuri tuo korruptio ja muodonmuutokset ovat kohokohta siksipä niitä on paljon.

Mimmu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mimmu » 06 Tammi 2016, 22:14

Joskus tullut mieleen metsässä marjastaen karhu pääsee taakse ja ottaa. Tai yksin autiosaaren aurinkorannalla Caribialla, naku uinnilla delfiinejä paikalle.... :D

nti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja nti » 08 Tammi 2016, 11:21

Antonion fantasioista tuli mieleen, et mun pervoin on varmaan aika typical kuristusfantasia. Eli joku kuristaa mua seinää vasten, katsoo silmiin ja runkkaa tai nai ja saa samalla kun multa lähtee taju.
Tai vastaasti mä kuristan ja saan, mut niin päin huomattavasti harvemmin. Kuristamista on saattanut edeltää viiltäminen tai ruoskiminen vatsan alueelle ja kylkiin. Semmosta pientä söpöilyä pervoimmillaan siis :lol:
Märkä mirri tekee iloiseksi

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 03 Huhti 2016, 17:43

nti kirjoitti:Antonion fantasioista tuli mieleen, et mun pervoin on varmaan aika typical kuristusfantasia. Eli joku kuristaa mua seinää vasten, katsoo silmiin ja runkkaa tai nai ja saa samalla kun multa lähtee taju.
Tai vastaasti mä kuristan ja saan, mut niin päin huomattavasti harvemmin. Kuristamista on saattanut edeltää viiltäminen tai ruoskiminen vatsan alueelle ja kylkiin. Semmosta pientä söpöilyä pervoimmillaan siis :lol:
Mielenkiintoisia ovat kuvitelmat. Mutta kuka nyt kaunista nimimerkki ”nti”:ä raskisi oikeasti kuristaa ja ruoskia.

Jos vielä palaan omiin fantasioihini, niin olen monesti miettinyt, mistä ne voisivat johtua. En ole nimittäin ainoa ihminen, jonka kuvitelmissa seksi ja väkivalta yhdistyvät. Tämä yhdistelmähän on elokuvaviihteessäkin kantava voima. James Bond esimerkiksi nauttii ensiksi seksistä naisen kanssa ja ampuu hänet sen jälkeen, koska nainen yritti murhata hänet. Kuolema ja seksi limittyvät saumattomasti toisiinsa.

Kenties syyt ovat evoluutiopsykologisia. Kun kivikaudella johonkin kylään hyökättiin, yleensä tapettiin miehet ja ryöstettiin naiset. Ehkä kyläläisten seksuaaliset halut voimistuivat vaaran uhatessa sen vuoksi, että tuolloin oli viimeinen tilaisuus yrittää jatkaa sukua. Hetken päästä mies olisi ehkä kuollut, ja nainen synnyttäisi hänen mahdollisen lapsensa myöhemmin vihollisten vankina.

Ehkä tämä on vähän kaukaa haettua, mutta jokin tuon tyyppinen tekijä seksin ja väkivallan yhdistymisessä saattaa olla taustalla.

Olen huomannut ilmiön omalla kohdallani jo varhaisessa iässä, vaikka en tuolloin tajunnut, mistä on kyse, enkä ymmärtänyt olevani ”seksuaalisesti” kiihottunut. Muistan kuinka piirtelin koulussa alaluokilla salaa kuvia, joissa ihmiset syöksyvät autoilla rotkoihin tai kuolivat muulla tavalla. Ihmisten viimeisten elinhetkien piirtäminen ja ajatteleminen sai aikaan erektion, vaikka en tätäkään asiaa vielä kunnolla ymmärtänyt. Myöhemmin, kun osasin piirtää paremmin, luonnostelin kuvia, joissa ihmisiä tapettiin teurastamossa kuin eläimiä ilman mitään tainnutusta. Kuvitelmat olivat karmeita, enkä oikeasti tietenkään hyväksy minkäänlaista väkivaltaa.

Jostakin syystä ISISin julkaisemat päänkatkomisvideot ja muut raakuudet eivät kiihota minua vaan pelkästään inhottavat. Sen sijaan videot Iranissa tapahtuvista katuhirttäjäisistä saavat aikaan joko inhon tunteita tai vaihtoehtoisesti kovimman mahdollisen erektion niin, että penis on todella pinkeänä. Miten milloinkin reagoin, riippuu yleisestä tunnetilasta ja siitä, millaisesta videosta on kyse.

Eräs video, vaikka on tietysti muitakin, saa erityisesti veren kiertämään alapäässäni. Siinä nuori mies hirtetään yksin suuren ihmisjoukon katsellessa. Hänet ohjataan nousemaan tuolille, joka on ison lavan päällä. Kauhu lähestyvän kuoleman edessä saa miehen polvet pettämään, jolloin pyövelit tukevat häntä. Näyttää kuin joku puhuisi hänelle. Voisi kuvitella, että he sanovat: ”Kuole nyt kuin mies, kun on näin paljon yleisöäkin. He ovat tulleet sinua varten. Järjestä heille kunnon näytös.”

Kun köysi on pujotettu miehen kaulaan, tuoli kaadetaan ja mies jää roikkumaan köyden varaan. Hän ei kutenkaan vielä tässä vaiheessa kuristu kuoliaaksi, koska hänen jalkateränsä ulottuvat lavaan. Hän sipsuttelee naru kaulassaan. Teloittajat huomaavat, että hirttäminen on vielä kesken, joten he ohjaajat miehen kohti lavan reunaa ja pudottavat alas. Vasta tällöin köysi kiristyy lopullisesti, ja mies jää roikkumaan hirtettynä. Hän ei kuitenkaan kuole heti vaan alkaa potkia ja sätkytellä. Hän luultavasti kärsii kovia kipuja niskanikamien rutistessa. Pahinta lienee tukehtumisen tunne, kun henki ei kulje. Kuolema lähestyy, yleisö huutaa. Mies kuulee todennäköisesti huudot ja tajuaa viimeisten hetkiensä olevan meneillään. Kun hän potkii, housut alkavat pudota hänen jaloistaan. Yksi pyöveleistä käy nostamassa niitä, koska siveys on kuolinhetkelläkin tärkeää. Yleisö ei saa nähdä miehen pyllyvakoa, mutta se saa nähdä hänen järkyttävät kärsimyksensä. Mies potkii edelleen ja vetää vartaloaan koukkuun. Seuraa rajua vääntelehtimistä ja potkimista, kuristumisen tunteen ollessa äärimmillään. Sen jälkeen liikkeet hiljenevät, kun miehen taju sammuu. Hänen vartalonsa nytkähtää vielä pari kertaa ja roikkuu sen jälkeen hitaasti heiluen. Miehen sydän kenties sykkii vielä jonkin aikaa kunnes pysähtyy. Mies mahdollisesti laskee alleen, kun rakon kontrolli pettää. Kuolaa valuu hänen suustaan. Näytelmä on ohi.

Edellä selostettu video oikeasti löytyy netistä. Se ei ole kuvitelmaa, vaikka vähän täydensinkin kuvaa. Video on karmea ja inhottava, mutta samalla se saa aikaan kiihottumisreaktion.

Fantasioissani, joiden en tietenkään toivo oikeasti toteutuvan, minä olisin hirtettävän miehen asemassa. Kuvitelmani eroaa todellisuudesta siinä, että minun housuni oikeasti putoaisivat alas. Olisin suunnitellut hieman erilaisen viimeisen näytöksen kuin mikä teloittajilla olisi mielessään. Olisin ratkonut housut niin, että ne varmasti putoavat. Alushousuja ei tietenkään olisi. Antaisin satapäisen miesten ja naisten lauman nähdä, millaiset varusteet jalkojeni välistä löytyvät. Ja koska kyseessä on seksuaalinen fantasia, he näkisivät varustukseni kivikovana täydessä pituudessaan ja paksuudessaan. Heiluttelisin sitä heille. ”Katsokaa!” Kokemallani julkisella häpeällä ei olisi enää tässä vaiheessa mitään merkitystä. Olisinhan jo oven raossa poistumassa maisemista lopullisesti. Tekoni olisi loukkaus teloittajia ja yleisöä kohtaan. Rimpuilisin köydessä ja antaisin yleisön saada koko rahan edestä. Jos minut tästä teostani ylimääräisenä rangaistuksena ennen hirttämistä ruoskittaisiin tai hakattaisiin, kuoleminen sen jälkeen köyden jatkona merkitsisi sitäkin enemmän poistumista hakkaajien ja ruoskijoiden käsistä – tosin vielä yhden kärsimyksen kautta.

Kirjoituksestani tuli nyt poikkeuksellisen pitkä, mutta ei huolta, tarkoitukseni ei ole aloittaa romaanien väsäämistä.

Deleted User 5496

Viesti Kirjoittaja Deleted User 5496 » 31 Joulu 2016, 23:47

Kyllä minua kiihottaa aina vaan että vanhempi mies käyttää hyväkseen, isäksi hänet usein kuvittelen, tulee ja hyväilee ja saa minut mukaansa. Harmillisen vähän löytää sellaista materiaalia netistä, turhan nopeasti käydään itse panoon vaikka se ensin tuleva vastustelu ja kauhistelu lisää kiihottavuutta ja kertoo pervoudesta.

Ja toisaalta se että itse saa syliinsä nuorukaisen, tytön tai pojan, jonka viattomuuden saa viedä muka opettaen vain omaa haluaan kuunnellen, hyvin kiihottavaa.

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 04 Tammi 2017, 11:55

iiris kirjoitti:Kyllä minua kiihottaa aina vaan että vanhempi mies käyttää hyväkseen, isäksi hänet usein kuvittelen, tulee ja hyväilee ja saa minut mukaansa. Harmillisen vähän löytää sellaista materiaalia netistä, turhan nopeasti käydään itse panoon vaikka se ensin tuleva vastustelu ja kauhistelu lisää kiihottavuutta ja kertoo pervoudesta.

Ja toisaalta se että itse saa syliinsä nuorukaisen, tytön tai pojan, jonka viattomuuden saa viedä muka opettaen vain omaa haluaan kuunnellen, hyvin kiihottavaa.
Mm... :) Jokin tuossa viattomuuden viemisessä on kyllä kiihottavaa. Jos voisi vietellä viattoman ja ujon neitsyen jolle vähitellen "opettaa" seksistä kaiken...

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 04 Tammi 2017, 12:29

Samalla linjalla noista nuoremmista näin miehenä. En tosin pidä kyseistä fantasiaa kovin pervona.
En fantasioi tästä kovin usein. Vaikka pidänkin kaikenikäisistä naisista, pidän siitä että nainen tietää vähän miten hommat toimivat.

Suihinotto taas on hyvä opettaa melko alusta asti itse, yleensä. Tai sitten toivoa parasta että joku muu on opettanut tai että naisella on suurempiakin kunnianhimoja tässä taitolajissa.

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 30 Touko 2017, 11:23

Viimeaikoina on käynyt mielessä ajatus kirjoittaa novelli jossa on insestiä, demoneita, viattomien korruptointia ja muita synkempiä teemoja. Jos jotakuta haluttaa ideoida kanssani tai muutenvain keskustella aiheesta lähettäkää yksäriä.

Vastaa Viestiin