Pervoin runkkausfantasiasi?

Keskustelua seksifantasioista.
matias27
Noviisi

Re: Pervoin runkkausfantasiasi?

Viesti Kirjoittaja matias27 » 15 Loka 2014, 10:21

Oisko kimpparunkkaus morsiammen päälle ehkä ainakin yks pervoimmista

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 24 Tammi 2015, 22:14

Täl hetkel himokkaan 13 v tytön panemis fantasia

HerraZ
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja HerraZ » 24 Tammi 2015, 22:15

MadClown kirjoitti:Täl hetkel himokkaan 13 v tytön panemis fantasia
Ei asiallista. Mulla työnantajan paneminen suihkussa

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 18 Helmi 2015, 18:30

En tiedä, mikä on pervoin, ja miten sen itse kukin määrittelee. Kaikenlaista on tullut kuviteltua - sellaista, mitä ei oikeasti haluaisi kokea.

En tiedä, missä menee raja, mitä on sopivaa pervouden nimissä kertoa. Katsotaan, ylittyykö se.

Yksi fantasioiden laji ovat häpäisyfantasiat ja niiden alalaji teloitusfantasiat. Useimmissa niissä olen itse teloitettavana, mutta joskus myös teloittajana. Kuvitelmissani minut esimerkiksi hirtetään ihmisjoukon edessä. Olen tehnyt edellisenä yönä vankilassa housuihini virityksen, jonka avulla saan pudotettua ne helposti jalastani. Alushousut olen vetänyt alas vessan pöntöstä.

Kun seison naru kaulassa hirttolavalla, potkaisen housut jalastani, jolloin alaston alavartaloni paljastuu. Heilutan itseäni oikealle ja vasemmalle, jolloin penikseni jäykistyy lätkähdellessään reisiin - kokeilkaa. Jos käsiäni ei ole sidottu selän taakse, aloitan itsetyydytyksen. Yleisö ilmaisee vastenmielisyytensä buuaamalla. Juuri kun orgasmi on tulossa tai meneillään, luukku avautuu, tai tuoli potkaistaan alta, tai ajoneuvo ajaa pois alta...

Toinen vaihtoehto on iranilaistyyppinen hidas hirttäminen. Vetäisen henkeä viimeisen kerran. Köysi kiristyy. Nosturi alkaa nostaa minua korkeammalle. Koen voimakasta kipua niskassani. Nikamat rutisevat. Yleisömeri huutaa. Jatkan tyydyttämistäni. En voi hengittää. Happi loppuu. Saan orgasmin samalla hetkellä, kun kiemurtelen ja sätkin viimeisiä potkujani tukehtumisen tapahtuessa. Ruumiini hytkähtelee vielä, mutta en enää tajua sitä. Kuollut ruumiini jää roikkumaan penis jäykistyneenä ihmisten ihmeteltäväksi.

Joissakin tapauksissa kuvittelen muita ihmisiä hirtettävän samaan aikaan (linkit) kanssani, joukossa mielellään naisia. Itse asiassa muistin nyt, että olen kirjoittanut tätä aihetta käsittelevän mielikuvitusjutunkin erääseen blogiini.

Ne kuvitteelliset tapaukset, joissa olen teloittajan roolissa, perustuvat myös häpäisyyn – tässä tapauksessa itsehäpäisyyn. Olen keskitysleirin – ei kai tämä nyt mene liian pitkälle – komentaja. Olen määrännyt seuraavaksi surmattavien ihmisten ryhmän leirin juhlasaliin. Heidät on sidottu kiinni tuoleihin, jotta heistä ei ole vaaraa. He eivät tiedä kohtaloaan. Olen komentanut sotilaat pois salista. Saavun leirin komentajan ominaisuudessa lavalle, jossa alan riisuutua. Yleisö katsoo ihmeissään ja kauhuissaan. Kiertelen lavalla ja esittelen jäykistynyttä penistäni eturivissä istuville. Aloitan itsetyydytyksen. Kun se on ohi, kävelen pois salista. Tässä vaiheessa yleisö viimeistään tajuaa, että tapahtumalle ei jätetä todistajia. Ulkopuolelle oleville sotilaille sanon että, hoitakaa heidät.

Vielä rankemmissa kuvitelmissa yleisön teloittaminen tapahtuu samalla hetkellä kun saan orgasmin. Itse asiassa toteutin tämän asian oikeasti kauan sitten. Älkää nyt säikähtänyt, en tappanut ketään. Kun uutisissa kerrottiin, että vanki teloitetaan amerikkalaisessa vankilassa tiettyyn kellonaikaan, ajoitin oman itsetyydytysoperaationi samalle hetkelle.

http://www.capitalpunishmentuk.org/stuthof1.jpg
http://www.capitalpunishmentuk.org/beckere.jpg
http://www.capitalpunishmentuk.org/stuthof5.jpg
http://www.capitalpunishmentuk.org/nazigirls.html

jaska112
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja jaska112 » 18 Helmi 2015, 21:02

Eipä oikein mitään sen pervompaa fantasiaa ole kuin serkkutytön paneminen, sen verran herkullisen näköinen pakkaus on ja useasti olenkin hänen kuvilleen laukonut ja joskus olen myös nähnyt unta jossa nussin häntä takaapäin.
Lisäherkkuja runkkareille:

Selviytyjät Suomi 2019
Farkkupeppuja
Muita peppuja
Cameltoe
-------------------------------------------------------------------
alastonsuomi.com/jaska112

haaveilija94
Noviisi

Viesti Kirjoittaja haaveilija94 » 24 Maalis 2015, 13:20

Jonkun 13-14v tytön paneminen
Serkun paneminen
Siskon paneminen

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 30 Maalis 2015, 01:12

Mulla pyöri kerran mielessä yksi fantasia, jonka mä kerron nyt antonion innoittamana.

Fantasiassa oon siis orjana jollain plantaasilla jolla teen suuren osan päivää puolialastomana töitä, välillä plantaasin omistajat käyttää mua seksiorjana. Mulle tehdään kaikkea rankkaa pervoilua ja välillä lyödään.

Lopuksi käy niin että plantaasin omistajat toteavat minun käyneen tarpeettomaksi enkä voi tehdä enää töitä. Minut teloitetaan ampumalla päähän. Lopuksi ruumiini heitetään jokeen virran vietäväksi.

Että sellainen fantasia.

Sitten on vielä usein fantasioita, jossa joudun esimerkiksi narkkareiden ja AIDS tyyppien raiskaamaksi.

Toivottavasti en nyt vienyt kenkään yöunia :D Nämä kun on vain fantasioita.

teba
Noviisi

Viesti Kirjoittaja teba » 30 Maalis 2015, 10:39

Pervoin ja myös kiihottavin fantasiani olisi, että toimisin vaimoni aisankananttajana. Homma tehtäisiin erittäin huolellessisesti. Mentäsiin toiseen suurempaan kaupunkiin yöksi, jossa vaimoni menee paikalliseen yökerhoon joku erittäin tiukka fuck me-mekko päällään, sekä sukkanauhat. Itse istuksin jossain baaritiskillä pieni kuuloke korvassa kuuntelemassa, kun vaimoni puhuu häntä iskemään tulleiden miesten kanssa. Hänen mikrofoninsa on piilotettu joko käsilaukkuun tai mekon sisään. Varteenotettavat ehdokkaat sitten vielä näyttävät kovan kalunsa joko wc-tiloissa tai jossian pöydän nurkassa ennenkuin lähdetään meidän asunnolle. Kalun täytyy olla mahdollismman suuri ja vaimoni haluaisi harrastaa kovaotteista seksiä. Asunnolla piilouden makuuhuoneen kaapistoon/oven taakse pesäpallomaidalla varustettuna. Pesäpallomaila kuitenkin vain sitä varten jos miehestä pitääkin päästä eroon/vaimoni ei hänestä tykkääkkään.

Saas nähdä ajautuuko suhde koskaan siihen, että tälläistä voisi ehdottaa/toteuttaa.

saukkifi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja saukkifi » 28 Joulu 2015, 14:04

kiva aihe..
aika moninaisia vastauksia, mutta mielenkiintoista miten ihmiset fantasioi eri aiheista..

Itellä ei ole mitään hirveen häkellyttävää..

Nykyisin ehkä enemmän satunnaiseen, anonymiin seksiin liittyviä.. miten joku nainen alkaisi kopeloimaan hississä, tai tulisi sovituskoppiin kesken sovituksen..

tai joitakin TV/CD fantasioita lähinnä tirkistely tai kimpparunkkumielessä..
liftari ja taukopaikka-tarinathan on kestoaiheita.. -mulla ainakin.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 28 Joulu 2015, 16:44

Tämä, liippaa läheltä :D:

"Elikkä itse olisin sellainen Helinä-keijun kokoinen (pienempikin?) ja saisin kulkea poikaystäväni taskussa. :D Sit strippaisin sen kämmenellä aina välillä ja tekisin kaikkea tuhmaa, antaisin privaattiesityksiä jne.. Hinkkaisin myös vartaloani jättikyrpää vasten, tekisin sille kaikkea, kunnes se tulisi valtavalla sykkeellä."

Mä oon nähny unia, joissa vuoronperään mieheni kanssa ollaan äärimmäisen pieniä ja seikkaillaan toisen kehossa. Yhdessä unessa seikkailtiin vuoronperään jommankumman kehossa; siis oltiin sellaisia punasolun kokoisia ja kiidettiin verisuonia ym. pitkin. Välillä näkökulma muuttui niin, että koettiin "ihmisisännän/emännän" tuntemukset, mutta välillä pääs olemaan vain pieni osa tätä ihmeellistä ihmiskehoa. Kiihottavaa. Sit kans sellasia, että mies olisi niin pieni, että mahtuu vaginaani ja kävisi siellä seikkailemassa ja kutittelemassa :D Tai minä olisin niin pieni, että mahdun miehen sisään. Olis kyllä jännää voida muuttaa kokoaan mielensä mukaan.

Pervoja fantasioita.. Hmm.. ei mulla hirveän pervoja ole. Joskus olen nähnyt unia sukulaisista, jotka himoitsevat minua ja tekevätkin jotain, mut ne on ollut unessa ollessakin kuvottavia ja inhottavia.

Ehkä sellanen fantasia on pervoin, että nain vaan kaikkia villisti, kaikenikäisiä ja näköisiä ja jokainen haluaa mällätä päälleni tai saada orgasmin seurassani :D Miehet ja naiset, nuoret ja vanhat, ja olen kyltymätön. Mut tuokin on fantasia vain joskus harvoin unissa, tosielämässä EN haluaisi toteuttaa mm. tautiriskien takia ja koska ällöttäis muutenkin.

Masturboidessa fistaus -ja tuplapenetraatiofantasiat on kiihottavia. Fistauksessa se, että mä fistaisin jotakuta toista, tai sitten se, että mua onnistuttais fistaamaan, vaikka joku pienikätinen nainen. Tuplapenetraatiofantasiassa kiihottaa se, miten kumpikin mies on koko ajan ihan laukeamaisillaan, sitten laukevat yhtä aikaa ja samalla minäkin saan vahvan orgasmin. Se on masturboidessa ehkä kiihottavinta; myös tuntemukset kahdella dildolla on mukavia, kumpikin reikä täytettynä. Kiihottava ajatus myös ryhmäseksi, että kaksi miestä naisia mua, ja muut runkkaisivat päälleni. Tai että lesboiltaisiin monen naisen kanssa ja antaisin orgasmeja monelle naiselle.

Sit sellanen yks pervo fantasia on antaa narttukoiralle ja muille naaraseläimille orgasmeja :)

Kyllä mua tuo aloittajan lohikäärmefantasiakin kiehtoo, kiihottava ajatus. Myös kaikki avaruusoliojutut ym, demonin kanssa naiminen jne.

Vastaa Viestiin