Pervoin runkkausfantasiasi?

Keskustelua seksifantasioista.
Ektomorph
Kisälli

Re: Pervoin runkkausfantasiasi?

Viesti Kirjoittaja Ektomorph » 03 Marras 2012, 01:48

neira kirjoitti:Hinkkaisin myös vartaloani jättikyrpää vasten, tekisin sille kaikkea, kunnes se tulisi valtavalla sykkeellä.
Ja sitten sä hukkuisit ja tukehtuisit massiivisen mällitsunamin alle. :)

neira
Kisälli

Viesti Kirjoittaja neira » 04 Marras 2012, 01:37

Ektomorph kirjoitti:Ja sitten sä hukkuisit ja tukehtuisit massiivisen mällitsunamin alle. :)
No kiitti vitusti tästä mielikuvasta :DDD Siinä meni mun söpö fantasia...

...ei vaineskaan, mun jättiläisprinssi pelastais mut sieltä alta nopeesti pois.<3<3<3

tuntm
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tuntm » 17 Marras 2012, 12:15

neira kirjoitti:Notuota en edes tiedä onko tämä pervo vai yksinkertaisesti herttainen. :D hauska ainakin, näin tämänlaisen seksiunen ja on tullut fantasioitua siitä sen jälkeen ihan tulemiseen saakka...

Elikkä itse olisin sellainen Helinä-keijun kokoinen (pienempikin?) ja saisin kulkea poikaystäväni taskussa. :D Sit strippaisin sen kämmenellä aina välillä ja tekisin kaikkea tuhmaa, antaisin privaattiesityksiä jne.. Hinkkaisin myös vartaloani jättikyrpää vasten, tekisin sille kaikkea, kunnes se tulisi valtavalla sykkeellä.

Alitajunta tuottaa hauskoja juttuja.
Aika herttainen, mutta tuollainen tyttöystävä kelpaisi. :D

Misu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Misu » 08 Maalis 2013, 17:00

Uroskoiran pantavana oleminen saa ajatuksena mun pillun kostumaan välittömästi, tosi kiihottavaa ajatella miten sitä ois vaan otettavana kun kivikova koiran kyrpä pumppais rajusti sisään ja tassut raapis kylkiä, sit tuntis miten se sykkii spermat sisään, valuis pitkin reisiä ja tuntis miten kalu paisuu, jäis nalkkiin...huh... ;) Siinä ois nalkissa alistettuna narttuna. Myös insestifantasiat (isä, veli, isoisä) on mulle ihan tavallisia. Ikäerojutut, mielellään niin, että fantasioin olevani tosi nuori ja vastapuoli vanhempi. Toi toimii kyllä naapurinsetä- tai valmentaja tms. fantasianakin, mut insesti on kaikista kiihottavin, esim. isoisä viettelemässä mut...Myös cuckoldfantasiat kiihottaa mua valtavasti, vieraan (mielellään mustan) isokyrpäisen miehen pantavana oleminen ja sit kotiin, mies painelis liukkaille ja lopuks puhdistais koko sotkun...

JormaK
Noviisi

Viesti Kirjoittaja JormaK » 08 Maalis 2013, 18:32

Joku rahapulassa oleva opiskelija 18-22v ottaa suihin autossa, tai jossain pusikossa. Lopulta lypsää mällit suuhunsa ja nielee koko lastin. :twisted:
Yksi on että jonkun kaverin kanssa pannaan jotain naista vuoron perään, tai toinen variaatio että on kaksi naista joita vaihdellaan välillä.

Tällaista se sairas mieli kehittelee. :mrgreen:

Existence
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Existence » 01 Tammi 2014, 15:24

Varmaan vanhemmasta miehestä. :) Esim. olla jonkun naimisissa olevan, vaimoltaan saamattoman perheenisän salainen vakiopano. Kävisin vaihteleviin aikoihin, joskus päivällä, joskus illalla vaimon ollessa poissa hänen luonaan pantavana ja ottamassa suihin. :) Mies pystyisi järjestämään aikaa noin kerran viikossa, parissa, jolloin hän olisi aina todella kiimainen ja laskisi paineella isot lastit kakkoseen tai suuhuni muhkealla munallaan.

En tiedä mistä tämä tulee mutta ajatus on ihan järjettömän kiihottava. Varmaan siinä osansa että fantasiani on tabu monelta osin, varattua ja vanhempaa, salassa...

Kisuliini
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Kisuliini » 15 Maalis 2014, 00:45

Hmmmm... EHEHEHE joskus nuorempana ollut noita Doctor Who, Batman sun muita hebbuleita. Yhteistä on ollut se, että henkilöt ovat vahvoja, älykkäitä mieshenkilöitä. Paitsi no...

Joskus olen haaveillut n. 14-vuotiaille tytöille pidettävästä "kiihottumistunnista", jolloin esim. selitetään naisen eri sukupuolielimet yhden ollessa opettajan pöydällä luokan edessä haarat levällään... Sitten kokeiltaisiin leluja, sormia ja kieliä luokkatovereiden kanssa... :twisted:
Olipa kerran suo, kuokka - ja kivespussi.

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 15 Maalis 2014, 08:51

Kisuliini kirjoitti: Joskus olen haaveillut n. 14-vuotiaille tytöille pidettävästä "kiihottumistunnista", jolloin esim. selitetään naisen eri sukupuolielimet yhden ollessa opettajan pöydällä luokan edessä haarat levällään... Sitten kokeiltaisiin leluja, sormia ja kieliä luokkatovereiden kanssa... :twisted:
Olisitko paikalla opettajana vaiko oppilaana...

Ariok
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Ariok » 15 Maalis 2014, 11:32

Pervoin... no en nyt viitti eritellä, noita fantasioita, jotka toteutettuna olisivat ehdottoman vankeusrangaistuksen arvoisia.

Joten vaikkapa muijan äidin paksuksi pistäminen, jos otetaan tässä nyt joku kiltti fantasia esimerkiksi, on välillä pyörinyt mielessä. Tosin nyt olen sinkku, joten pitää vaan käyttää enempi mielikuvitusta :P No tänään treffit itseasissa, kattoo jos niistä jotain tulee, niin myöhemmin näkee kenties onko haaveilun paikka sen äidissä. Toki varmaan sen verran ikää, että täytyy tyytyä haaveilemaan sen kanssa peuhaamisesta likan selän takana.

Kisuliini
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Kisuliini » 15 Maalis 2014, 23:28

Olisitko paikalla opettajana vaiko oppilaana...
Kumpi tahansa kävisi... ;)
Olipa kerran suo, kuokka - ja kivespussi.

Vastaa Viestiin