Pervoin runkkausfantasiasi?

Keskustelua seksifantasioista.
Kankikaikkone
VIP

Pervoin runkkausfantasiasi?

Viesti Kirjoittaja Kankikaikkone » 27 Syys 2011, 17:25

Keskustelu kopioitu itsetyydytys.orgista

Tämä oli pakko kopioida kun alotus on niin paras 8-) :lol:

fantsu fani:

"Mikäs on teidän pervoin/kieroutunein runkkaus fantasianne? Ei arvi ujostella:D! Mulla on sellanen, et iso naaras lohikäärme kaappais mut, ja sit joutuisin naimaan sitä joka rööriin."

Guildenstern
Noviisi

Re: Pervoin runkkausfantasiasi?

Viesti Kirjoittaja Guildenstern » 27 Syys 2011, 19:56

Kieroutunein? No huh, onhan noita. Nainen + uroskoira olisi tietysti yksi, ja itse siis katsojan asemassa ihastelemassa kun kiimainen elukka nai ihmisnarttua niin että vikinä käy.

Slavemaster
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Slavemaster » 14 Loka 2011, 07:41

Voin sanoa että ette oikeasti halua tietää.

Studboy83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Studboy83 » 11 Marras 2011, 10:04

Mä olin kerran kesätöissä yhden ihanan naisen kanssa useampi vuosi sitten. Suunnilleen saman ikäinen kuin minä ja meillä oli aina kaveri pohjalta aina kivaa yhdessä. Töiden loppuessa havaitsin miten hän oli kiinnostunut, mutta koska me molemmat seurusteltiin, niin mitään ei tapahtunut. Myöhemmin törmäsin henkilöön facebookissa ja tuli puheeksi vanhat ajat. Kerroin miten olin joskus mennyt tauolle pukkariin ja saanut ihan mielettömän ison siemensyöksyn, kun olin ajatellut häntä. Sain sen niin kiihottuneeksi, että... Olen lähettänyt myös muutaman edustavan hunk kuvan hyvällä maulla, jotka tuo hyvin esiin mun komeen 191 cm 90 kg treenatun kropan. Meillä on molemmilla edelleen suhde, mutta aina silloin tällöin viestitellään toisillemme. Ei olla kuitenkaan petetty tai mitään..

Joku kuukausi sitten lähetin viestin jossa kerroin miten halua riisutua hänenen edessään. Laittaa käden hänen masulle ja katsoa silmiin. Tyydyttää itseäni hänen edessään ja ohjata hänen kätensä mun 6-pack vatsalle ja pulleisiin kiveksiin. Tulla kuin siitosori viikon paineella sen kädelle ja hivellä samalla hänen masuaan. Lopuksi sanoin haluavani kuiskata, miten tahtoisin joskus tulla samalla paineella, syvälle, kiihkeesti ja paljaalta sen sisälle. Vähän myöhemmin hän vastasi viestillä, että tahtoo tavata mut pikaisesti. Ollaan pelattu tätä peliä jo pitkään ja saa katsoa mitä tapahtuu...

Studboy

neira
Kisälli

Viesti Kirjoittaja neira » 11 Marras 2011, 10:09

Kankikaikkone kirjoitti:" Mulla on sellanen, et iso naaras lohikäärme kaappais mut, ja sit joutuisin naimaan sitä joka rööriin."
Hahhhahahahaha nyt en kestä enää hehehehehahahahahahaaa aahah :D

...Miksi en muista tollasta.

eiratar
Noviisi

Viesti Kirjoittaja eiratar » 11 Marras 2011, 11:49

Studboy83 kirjoitti: Joku kuukausi sitten lähetin viestin jossa kerroin miten halua riisutua hänenen edessään. Laittaa käden hänen masulle ja katsoa silmiin. Tyydyttää itseäni hänen edessään ja ohjata hänen kätensä mun 6-pack vatsalle ja pulleisiin kiveksiin. Tulla kuin siitosori viikon paineella sen kädelle ja hivellä samalla hänen masuaan. Lopuksi sanoin haluavani kuiskata, miten tahtoisin joskus tulla samalla paineella, syvälle, kiihkeesti ja paljaalta sen sisälle. Vähän myöhemmin hän vastasi viestillä, että tahtoo tavata mut pikaisesti. Ollaan pelattu tätä peliä jo pitkään ja saa katsoa mitä tapahtuu...

Studboy
Kadehdittavaa peliä Studilla. Noin mielenkiintoisen viestittelyn merkeissä vierähtää mukavasti yö, arvelisin. Ja aamuyön paineenpurkaus varsinainen maanjäristys. :P
Miksi pitäisi ujostella?

jouni75
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jouni75 » 12 Marras 2011, 13:49

Mä ajattelen monesti sukulaisia...

JormaDick
Noviisi

Viesti Kirjoittaja JormaDick » 13 Marras 2011, 18:39

Pervoimmatkin fantasiani ovat kyllä silti aika kesyjä verrattuna moniin muihin. Joskus sitä kuvittelee, millaista olisi panna oikein kunnolla jotain 14-vuotiasta tyttöä, viedä tältä neitsyys ja antaa tälle elämänsä ekat orkut, heittää lastini tytön naamalle ja vaikka toiset sisään...

alsu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja alsu » 13 Marras 2011, 21:05

Pervouden taso riippunee myös vastauksen kuulijasta. Fantasia valittaneen myös tilanteen ja fiiliksen mukaan.

Ajatus narttukoiran, vaikkapa malamuutin tai ison seefferin, seurasta nauttimisen fantasiointi saattaa aiheuttaa aika hyvän tyhjennyksen.

Paljon pervompaa olisi kuitenkin tulla uroskoiran ottamaksi. Tai vaikka useammankin, ehkä jopa kilpaillen vuorosta ja suorastaan vaatiessa huomiota...

Tuo kai tarkoittaa että haluan toisinaan myös alistua, tietyissä olosuhteissa, mutta ehkä en kuitenkaan yhtä rentoutuneesti muuten kuin eläinseurassa. Tällä irtoaakin jo varsin helposti...

Anteeksi kaikille jotka eivät halunneet lukea tästä.

Mutta sitten se itselle kaikkein suurin hard-core fantasia: susi-ihminen, ihmissusi, susimies... Jossain sieluni syvällä tuollainen otus huutaa, se ei ole tyyni ja himot lähes kyltymättömät, ottaa naisen kiihkeämmin kuin mikään muu... Tätä ei voi selittää, sitä ei voi valitettavasti jakaa, ei näyttää, mutta se on osa minua ja fantasioitani ja takuuvarma mielihyvän aiheuttaja.

Niin että repikää siitä ja terapeutit kauhistukoot. Tervetuloa pieneen maailmaani.

neira
Kisälli

Viesti Kirjoittaja neira » 13 Marras 2011, 23:56

alsu, ei ole lainkaan niin pahoja tai hauskoja kuin lohikäärme.

Tai ei fantasiat nyt ikinä pahoja ole. Taisin vaan saada lihaskrampin vatsalihaksiin kun nauran vaan edelleen tosi paljon. En edes tiedä mikä siinä on niin hauskaa. Ehkä se tapa ilmoittaa se aivan puskista. Mä purskautin vahingossa vedet syliin suustani kun luin sen ekaa kertaa. :lol:

Vastaa Viestiin