Pikkutuhma paljastelu

Keskustelua seksifantasioista.
cerveza
Seksipeto

Re: Pikkutuhma paljastelu

Viesti Kirjoittaja cerveza » 16 Heinä 2016, 16:08

Oma suosikkijuttuni on kun nainen ei oikein voi olla vilkuilematta ja on tästä hieman kiusaantunut. Ei muuta kuin leveää hymyä huuleen ja katsetta silmiin. :D

Aika usein myös katselen muualle ja annan tällä tavoin mahdollisuuden vilkuilla. Ja olet täysin oikeassa. Kyllä ne vilkuilevat. Ei tosin kaikki ja jotkut taas vilkuilevat aivan hemmetisti. :mrgreen:

Omasta mielestäni olisi suotavaa jos varustuksen paljastavat housut lisääntyisivät. Kyllähän naisetkin näyttävät mitä heillä on ja jos on mitä näyttää, niin vapauttavaahan se vain on antaa näkyä. Kaikki saavat sitten ihan itse päättää miten paljon haluavat katsoa.

Tuo aurinkolasivinkki on muuten hyvä! 8-)

Minkälaisia mielipiteitä naisilla (tai miksei miehilläkin) on tästä meidän muutaman vastikään aiheesta kirjoittaneen "harrastuksesta"? :)

tr1koo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tr1koo » 17 Heinä 2016, 20:11

Tuo "vapauttava" onkin hyvä sana kuvaamaan trikoisiin pukeutumista. Enää siinä ei ole mitään hävettävää, voi olla ylpeä omasta vartalostaan ja sen muodoista. Joitain miehiä trikoiden pitäminen ujostuttaa, mutta ainakin itselleni siitä tulee älyttömän hyvä olo. Tunnen itseni komeaksi ja hyvännäköiseksi, ja se miehuuden näkyminen saa tuntemaan itsensä myös miehekkääksi. Kun laitan trikoot jalkaan, tunnen oloni hyvin itsevarmaksi. Näihin tuntemuksiin jää sen verran koukkuun, että pidänkin trikoita aina kun voin, siis muulloinkin kuin urheillessa. Pyrin kuitenkin muistamaan hyvän maun, en esimerkiksi pidä räikeän värisiä trikoita vaan aina mustia ja muita tummia värejä, ja pidän trikoiden kanssa aina tietysti vain muita sporttisia vaatteita, jotta tyyli on johdonmukainen. Mutta tärkeintä ovat nuo housut, jotka tuntuvat jalassa niin mahtavilta. Se keveys, ihonmyötäisyys, joustavuus ja liukas pinta, joka tuntuu niin hyvältä. Tässä on varmaan vähän samoista tuntemuksista kyse kuin siinä, että nainen pukeutuu omasta mielestään seksikkäästi ja tuntee siitä hyvää oloa. Miehillä tällainen on vain ilmeisesti paljon harvinaisempaa.

tr1koo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tr1koo » 20 Elo 2016, 23:53

minnal kirjoitti: En tiedä mikä tuossa on niin kiihottavaa. Ehkä se on ihailun kohteena oleminen ja toisaalta se, että salilla ja lenkillä voi näyttää seksikkäältä kireissä housuissa ilman että monikaan leimaa "huoramaiseksi". Sehän kuuluu vain pukeutumiseen!
Sama riemu näin miehenä. Lenkkeillessä ja muutenkin urheillessa voi käyttää kireitä housuja ihan luvan kanssa. Tietenkin trikoiden pullottava etumus on vähän tuhman näköinen, mutta sellaisia ne urheiluvaatteet nykyään onneksi ovat.

tux
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tux » 20 Loka 2016, 16:06

Aika vaisuilta fantasioiksi kirjoitetut jutut tuntuivat. Eikö kukaan uskalla kertoa..
Lähinaapurustoissa muistan ainakin kaksi naista, jotka olivat alasti tai yläosattomissa, vaikka tiellä talon vieressä oli paljon liikennettä. (Vai oliko liikennettä paljon juuri siksi.)
Joskus oli harvinaisen lyhythameinen ja kaunissäärinen nainen yöbaarissa, ja en saanut katsetta irti hänen sääristään. Huomasihan nainen se ja kääntyi paremmin näkyville ja levitti jalkojaan. Kiva fiilis siitä tuli vielä aikojenkin päästä.
Itselläni on ollut tapana olla alasti kesämökillä, johon voi joku tulla yllättäenkin. Perustelen alastomuutta sillä, että on ollut niin lämmin, että uimahousutkin ovat olleet liikaa. Joskus sitten tulinkin yllätetyksi hyvin mukavalla tavalla, mutta sen voi kertoa myöhemmin hyvin yksityiskohtaisesti. Toinen tapaus oli myös kesämökillä, kun uimahousut olivat kyllä jalassa, mutta hyvin niukkaa ja löysää mallia. Luultavasti puolalainen taulukauppiasnainen tuli polkupyörällä huomaamatta pihaan. Hän levitti joitain piirroksia kaivonkannelle, mutta katselin mieluummin kaunista naista vaivihkaa. Huomasin kullini jäykistyvän ja yritin 'taistella' vastaan mutta turhaan. Housut olivat niin väljät, että kulli pääsi kohoamaan oikein kunnolla. Tilanne oli nolo molemmin puolin, mutta jotenkin tosi kiihottava. Taulukauppoja ei syntynyt.
Kerran olimme naimassa takaapäin, kun naisen puhelin soi. Pyysin häntä vastaamaan, mutta jatkoin työntelyä samalla hitaasti. Kiihotti ihan oudosti, kun nainen yritti puhua normaalilla äänellä eikä ihan onnistunut. Pari kertaa olen ollut yhdynnässä muiden ollessa samassa tai viereisessä huoneessa. Tosi kiihottavalla nuorella naisella oli kaksi kämppäystävätärtä, kun menimme viereiseen huoneeseen panolle. Nainen sulki oven ja riisuimme kaikki vaatteet heti pois. Kullini oli heti terhakkaasti pystyssä, kun keksin mennä takaisin olohuoneen puolelle. Kämppikset kääntyivät katsomaan, kun kysyin josko heillä olisi lainata pari kondomia. Tietenkin menin heidän puheilleen vain paljastelumielessä ja jätin tarkoituksella ovenkin palatessa auki. Jutut ovat tapahtuneita eikä varsinaisia fantasioita. Fantasiointia aiheesta voisi olla monien naisten katselu, kun olen yhdynnässä jonkun kanssa. Jos katselijat olisivat täysissä pukeissa ja neuvoisivat ja kommentoisivat, niin fantasia voisi olla täydellinen.

julma
Noviisi

Viesti Kirjoittaja julma » 13 Helmi 2017, 15:25

Morsmaikku vilautteli täydessä bussissa. Kiihottavaa!
Liitteet
nytten.jpg
vilauttelu
nytten.jpg (21.64 KiB) Katsottu 4358 kertaa

Neutral
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Neutral » 13 Helmi 2017, 18:33

julma kirjoitti:Morsmaikku vilautteli täydessä bussissa. Kiihottavaa!
Kieltämättä makea tilanne kun morsmaikku vilauttaa. Näkikö kukaan muu? Itse olen usein toivonut, että seuralainen, nyk. vaimo joskus vilauttaisi jossain missä porukkaa on. Mutta en ole pystynyt houkuttelemaan siihen. Joskus on hieman näyttänyt minulle, -hätäisesti. Vitsi miten olisikin makeata jos vaimo vaikka kahvilassa istuisi jotenkin rennosti ja antaisi hyvät näyt hameen alle, tai paidan nappi huolettomasti auki ja rinta jostain kulmasta näkyisi kokonaan. Itsellä seisoisi siinä tilanteessa kulli kuin kirkon tapuli. Muutenkin seisoo jos vaan huomaan jonkun olevan kiinnostunut vaimon olemuksesta. Kai voisin katsella sivusta kun joku vieras vaikka kopeloisi häntä.

Nuorenpana olin kova pyöräilemään ja poljin semmoiset 60-100 km lenkkejä. Oli mahtava tunne kun seisova kulli oli ulkona lahkeesta. En käyttänyt nk. pyöräilyshortseja, vaan aivan vaan urheiluhousuja jotka olivat aika avaralahkeiset. Sotkin menemään halki kylien ja asutusten terska loimuten. Varmaan sadat silmäparit näkivät kaluni kun kevyenliikenteen väyliä laskettelin väistellen vastaan tulijoita, ja aina niin, että he jäivät minun vasemmalle puolelleni, sillä kulli sojotti sen puolen lahkeesta ulos.

Cullius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Cullius » 09 Marras 2018, 18:38

Tämä paljastelu ei valitettavasti toteutunut.
Joskus 1960-luvun jälkipuoliskolla noin 10-vuotiaana olin äitini kanssa Pihlajasaaren kallioilla ottamassa aurinkoa. Itäiseen Pihlikseen tuli nudistiranta vasta vuosikymmeniä myöhemmin. Paikalle oli tullut myös äitini samanikäinen naistuttava parin-kolmen työkaverinsa kanssa, kaikki naisia.

Oli ihanaa katsella aivan vierestä naisten rintoja, vaikka nännit olivatkin bikinien peitossa. Vatsallaan maatessa kaikki avasivat yläosan hakaset tai ottivat yläosan kokonaan pois.

Sitten yksi naisista heitti ajatuksen, että jos otettaisiin aurinkoa yläosattomissa? Se ei saanut muilta kannatusta. Syynä ei luultavasti ollut 10-vuotias poika, jonka pippeli jo ehti innostua asiasta. Lähellä ei ollut muita auringonottajia, ja kauempanakin valtaosin naisia ja lapsia. "Naiseni" ehkä kuitenkin pelkäsivät, että joku tulisi paheksumaan. En usko, että Suomessa sitä juurikaan harrastettiin vielä silloin, ulkomailla kylläkin. Olin pettynyt, näkymästä olisi varmasti riittänyt pitkäksi aikaa muistelua ja viihdykettä itsensäviihdyttämishetkiini.

Pienempänä olin ollut äitini kanssa uimastadionilla naisten puolella, jossa oli tietenkin tarjolla ihania näkymiä, en vain silloin vielä ymmärtänyt niistä mitään. :(

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 05 Heinä 2019, 11:45

Ettei kenellekään jäisi asiasta epäselvyyttä, korostan heti tässä kirjoitukseni alussa, että EN paljastele kenellekään mitään siten, että seurauksena voisi olla epäily itsensä paljastamisesta tai muusta lainvastaisuudesta. Jos kuitenkin jotain tämän tyyppistä ei-toivottua seuraisi, se olisi tarkoittamaton vahinko.

Koen ajatuksen seksuaalisesti häpäistyksi joutumisesta jollakin tavalla kiihottavana, ja tähän asiaan liittyy fantasioita ja jopa unia. Leikittelen ajatuksella, ja joskus mielikuvitus johtaa tekoihin.

Olen ostanut muutamat halvat farkut, joista olen leikannut etumuksen auki jonnekin puoliväliin haaroja tai pidemällekin. Alushousuja ei tietenkään noiden housujen kanssa käytetä. Joskus lämpimällä ilmalla lähden iltakävelylle tällaisilla housuilla. Jos päällä on pitkä takki, ne ovat tietenkin täysin turvalliset. Mitään ei näy edes vahingossa. Seikkailun elementti liittyy siihen, miten lyhyellä takilla tai puserolla uskaltaa lähteä liikenteeseen. Jos pusero on lyhyt, valitsen tietenkin ajankohdan niin, että en kohtaa ulkona ketään. Asun pienellä paikkakunnalla, jossa on iltaisin hyvin hiljaista. Jos joku kuitenkin sattuisi kävelemään vastaan, pidän käsiä taskuissa ja vedän puseroa niin alas, että mitään ei edes vahingossa näy. Olen testaillut tätä peilin ja videokameran avulla. Kuten sanottu, en halua oikeasti paljastella mitään. Varsinkin pienellä paikkakunnalla kiinni jääminen tuollaisesta olisi tietysti täydellinen katastrofi.

Eräällä toisella paikkakunnalla tein muutama vuosi sitten yöllisen kävelylenkin, johon liittyi todellinen riski. Pusero oli niin lyhyt, ettei sitä voinut mitenkään vetään kriittisen paikan päälle. Ainoa suoja oli kameralaukku, jota kannoin mukanani. Jos ihmisiä olisi kävellyt vastaan, olisin muuttanut reittiä niin, ettei heitä tarvitsisi kohdata. Pahimpia olivat autot, joita saattoi tulla yhtäkkiä jostakin. Tästä syystä välttelin maantien varsia ja kävelin kauempana tiestä olevia jalkakäytäviä ja pihoja pitkin. Onnistuin tekemään yöllisen lenkin paljastamatta kenellekään mitään, niin kuin oli tarkoituskin. En kuitenkaan nauttinut tilanteesta, koska jännitys oli liian suuri. Liika on liikaa kaikessa.

Valoisat kesäyöt ovat otollinen aika tehdä luonnossa kuvauksia, jotka muuna vuodenaikana eivät ole mahdollisia. Suurin haaste on siinä, miten pääsee yöllä ulos kameravarusteiden kanssa tarvitsematta selitellä asiaa. Aamuyöllä on valoisaa, eikä ihmisiä ole vielä liikkeellä. Olen käyttänyt näitä tilaisuuksia hyväksi ja napannut itsestäni paljastavia kuvia paikoissa, joissa kuvaaminen yksityisesti ei muulloin olisi mahdollista. Viimeisimmät tällaiset kuvat otin eräällä tankkauspaikalla. Tankkien takana näkyvä tausta on muutettava ennen kuin kuvia voi esittää. En halua, että joku bongaa paikkakunnan. Tästä blogiin panemastani kuvasta paikkakuntaa taida arvata. Ja muuta yleisöä ei siis ollut.

https://aamutaivas.blogspot.com/

yepdogxxx
Noviisi

Viesti Kirjoittaja yepdogxxx » 27 Heinä 2019, 10:07

Pikkutuhma paljastelu on äärimmäisen kiihottavaa :)

Sukulaisuus-paljastelu on ehkäpä sitä parasta. Olenkin joitakin kertoja, kun "mökkeillessä" on ollut mahdollisuus, niin jäähdytellessäni terassilla jättänyt pyyhkeen tarpeeksi auki, jotta tädilläni ja toisella serkkutytölläni on ollut mahdollisuus nähdä tilanteen kiihottavuudesta puolikovaksi paisunut kullini. Itse olen aina katsellut toisaalle, jotta en muka tajusisi, jos he ovat sattuneet heppini näkemään.

Ei paljastelua, mutta lähennellyt olen edellä mainittua serkkutyttöä.

Nuorempana (alle 20 v) usein tyydytin itseäni ulkona eräässä metsässä toivoen että joku olisi nähnyt. Ajatus siitä jo oli niin kiihottava, että en kestänyt laukeamatta kauaakaan. Nyttemmin tuollainen kiihottaa edelleen todella kovasti, ja olen muutamia kertoja masturboinut esim. sellaisissa paikoissa, joissa autotielle näkyy minun vartaloni vatsasta ylöspäin, ja housuni ole laskenut alas. Ohiajavia katsellessa on erittäin kuuma ajatella, että he ehkä näkevät ylävartaloni kehonkielestä, että runkkaan! Tätäkään en kestä tehdä kauaa sen liian kiihottavuuden vuoksi.

Vastaavanlaisesti joskus kun käyn marjassa/sienessä, niin sopivan avoimella paikalla lasken ämpärin ja housuni alas ja "pelkään", että joku toinen marjastaja yllättää minut. Ulkona runkatessa kullikin tuntuu paisuvan paljon suuremmaksi kuin yleensä!
Seksi kiihottaa.

ISP
Kisälli

Viesti Kirjoittaja ISP » 27 Heinä 2019, 15:06

En tiedä onko tämä paljastelua mutta kerran istuin kahvilassa ja siinä oli sellanen ylempi tasanne, jonnekka johti 3-4 porrasta, eli pikkaisen korkeammalla kuin oma jossa istuin. Ja siinä ylemmällä tasanteella istui viehättävä tyttönen hameessa ja ilman alushousuja ja mulla oli suorat näkymät siihen, kun hän oli korkeammalla. Siitä kahvilasta tuli tuon takia mun suosikkikahvila, mutta toista kertaa ei tullut eteen noin herkullisia näkymiä.

Vastaa Viestiin