Pikkutuhma paljastelu

Keskustelua seksifantasioista.
Mimmi
Noviisi

Re: Pikkutuhma paljastelu

Viesti Kirjoittaja Mimmi » 09 Huhti 2015, 19:05

Ihanan kiihottavia tarinoita teillä! Ja kiva kuulla etten ole ainoa joka tykkää paljastelusta. Mä olen ihan nuoresta saakka pyytänyt poikia kylään ja sitten käynyt suihkussa kesken vierailun ja "ihan vahingossa" pudottanut pyyhkeen päältäni sen pojan edessä. Ja tällästä tapahtui jo ihan ala-asteella. Voi poikaparat. :D
Vanhempana taas, kun oltiin iltaa istumassa kavereilla, ja oli miehille ja naisille eri saunavuorot :roll: jäin aina pyyhe päällä vilvoittelemaan pihalle ja saatoinpa minä aina vilauttaa mukamas epähuomiossa kaikille halukkaille.

kiimainen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja kiimainen » 09 Huhti 2015, 23:38

Mimmi kirjoitti:Ihanan kiihottavia tarinoita teillä! Ja kiva kuulla etten ole ainoa joka tykkää paljastelusta. Mä olen ihan nuoresta saakka pyytänyt poikia kylään ja sitten käynyt suihkussa kesken vierailun ja "ihan vahingossa" pudottanut pyyhkeen päältäni sen pojan edessä. Ja tällästä tapahtui jo ihan ala-asteella. Voi poikaparat. :D
Vanhempana taas, kun oltiin iltaa istumassa kavereilla, ja oli miehille ja naisille eri saunavuorot :roll: jäin aina pyyhe päällä vilvoittelemaan pihalle ja saatoinpa minä aina vilauttaa mukamas epähuomiossa kaikille halukkaille.

Ihanaa kuulla että naisetki tekee sitä, harmi että ei oo omalle kohalle sattunu ^^'

jallu73
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jallu73 » 10 Huhti 2015, 08:32

Vieläkö mimmi tykkäät vilautella vartaloasi?

minnal
Noviisi

Viesti Kirjoittaja minnal » 12 Touko 2015, 11:31

Pitäny jo jonkin aikaa tähän ketjuun jotain kirjoittaa, mutten oikein ole saanut ajatuksia viestin muotoon kootuksi. No nyt yritetään :)

Eli siis tuon vilauttelun voi sinällään lisätä mun pitkään fetissilistaan. On kauheeta miten oon vasta tajunnut, että mullahan on ihan hirveästi fetissejä :D Ennen tuota tuli tehtyä enemmän, mutta nykyään harvemmin. Lähinnä itse on tajunnut sen, että vaikka nainen olenkin niin ei kaikki silti välttämättä tykkää olla vilauttelun kohteena. Tuosta voisin kertoa nyt vaikka mitä, mutta aloittaja tarkoittanee pikkutuhmalla vilauttelulla siis jotain muuta kuin sukuelimien näyttelyä :)

Eli siis tiedän tasan tarkkaan mistä kirjoittaja puhuu. Itse jaksan usein lenkille/salille usein vain sen voimalla, että tiedän miesten tuijottavan :D Joskus olo on suorastaan huumaava, kun voi melkein tuntea ohi kävelevän miehen silmät perseessään. Toki myös tuota venyttelyä ja salilla liikkeitä koittaa tehdä joskus ihan tarkoituksella niin, että korostaa muotojaan. Ei kuitenkaan liikaa, ettei jää kiinni :D

En tiedä mikä tuossa on niin kiihottavaa. Ehkä se on ihailun kohteena oleminen ja toisaalta se, että salilla ja lenkillä voi näyttää seksikkäältä kireissä housuissa ilman että monikaan leimaa "huoramaiseksi". Sehän kuuluu vain pukeutumiseen!

Toinen mikä kesäisin on hauskaa, niin hameessa käyskentely ilman pikkuhousuja. Siis vaikkei edes näyttäisi kenellekään paikkojaan, niin se että tuntee ilmavirtauksen ja tietää, että tästä pitäisi vain vähän nostaa ja koko kansa näkisi. Mutta siis kesällä saatan lähteä kaupungille/leffaan noin ja ihan vain fantasioida vastaan tulevista miehistä. Lopulta olen niin kiihottunut, että on pakko karata johonkin masturboimaan.

Tästä en oikein osaa sanoa mikä siinä on niin kiihottavaa. Ehkä se laittaa vain jotenkin mielikuvituksen laukkaamaan...

Tästä aiheesta lukisin kyllä mielelläni muidenkin kokemuksia ja ajatuksia, tämä ketju oli nopeasti läpi kahlattu! :)

Megapenis
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Megapenis » 27 Touko 2015, 18:45

BiAnon91 kirjoitti:Itseäni kiihottaa pienten swim-brief mallisten uimahousujen pitäminen.
Samoin. Käytän tanga-mallisia uimahousuja, mitkä taitavat olla briefejäkin pienempiä. Eivät ne minunkaan mielestäni ole herättäneet erityisempää huomiota. Minulla on urheilullinen vartalo, joten en usko niiden herättäneen pahennustakaan, vaikka kalu joskus pullistelee.

mailia
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mailia » 20 Heinä 2015, 13:49

Mielelläni vilauttelen ja katselen vilautteluja. Niin miesten kun naisten.

Jos joku tahtoo vilautella tai katsella vilauttelua, YV:tä vaan peliin..

insid33
Noviisi

Viesti Kirjoittaja insid33 » 20 Heinä 2015, 16:49

Paljastelu on myös mun fetissi jota pienimuotoisesti pääsee toteuttamaan, varsinkin kesällä! Hame päällä kävely ilman pikkuhousuja on tosi kiihottavaa, lyhyen hameen kanssa jännittää näkeekö joku reisiltä valuvaa kosteutta.. Kovin pitkiä matkoja ei näin pysty ees tekemään kun se kiihottaa niin paljon, kylmä ilmanvire märässä alapäässä ja ajatus siitä jos joku näkee. Välillä pudotan vahingossa esim avaimet ja kumarrun noukkimaan, siis niin ettei kukaan oikeasti ole siinä lähellä, mutta ajatus kuumottaa. Myös ilman alushousuja juoksutrikoot jalassa olisi jännittävää kävellä.
Myös ilman rintaliiveja oleminen tuntuu seksikkäältä, mutta en ole uskaltanut nöpöttävien nännien kanssa ohuella paidalla ulkona liikkua ihmisten ilmoilla. Tuntuisi ihanalta kun joku vieras mies huomaisi nännit paidan läpi, kovettuisi nipukat varmaan entisestään. Ihana kesä ☺

mailia
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mailia » 20 Heinä 2015, 18:10

insid33 kirjoitti:Myös ilman rintaliiveja oleminen tuntuu seksikkäältä, mutta en ole uskaltanut nöpöttävien nännien kanssa ohuella paidalla ulkona liikkua ihmisten ilmoilla. Tuntuisi ihanalta kun joku vieras mies huomaisi nännit paidan läpi, kovettuisi nipukat varmaan entisestään. Ihana kesä ☺
Oih, nöpöttävät nännit esim T-paidasta on tosi upea näky! Joskus harvoin niitä onnistuu näkemään, esim uimarantojen lähellä. Ja siellä ne onkin terhakoimmillaan, jos vesi on ollut viileätä tai ilma tuulinen!

Naukkis
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Naukkis » 24 Heinä 2015, 18:32

Mukava kuulla, että löytyy muitakin jotka tykkäävät vilauttelusta ja paljastelusta. Se on todella kiihottavaa seurata ja harrastaa itse. Harmi vaan, ettei omalle kohdalle ole osunut naisia, jotka vilauttaisivat tarkoituksella. Silloin tällöin onneksi näkee tuulen nostamia helmoja tai jalat hieman liian levällään istuvia naisia. Kurkistus hameen alle ja pikkuhousujen näkeminen piristää aina kummasti päivää :)

Kaupungilla liikkuessa onkin vaikea keskittyä muuhun kuin farkku/trikooperseiden, hameiden ja avonaisten kaula-aukkojen tuijotteluun. Pitää vain yrittää tehdä se huomaamattomasti. Tänä kesänä olen nähnyt paljon naisia ajamassa pyörällä lyhyessä hameessa, mutta hame on aina ollut ärsyttävästi vähän liian pitkä, jotta olisi nähnyt pikkarit. Viimeksi eilen ajoi hiljalleen ohitseni upea n.40-v pitkäsäärinen nainen niin lyhyessä hameessa, ettei se olisi voinut enää paljon lyhyempi olla. Olin vain hieman liian sivussa, etten nähnyt suoraan hameen alle. Tuo jäi harmittamaan pitkäksi aikaa.

Itse olen kokeillut vilauttelua moneenkin otteeseen. Alle parikymppisenä tein öisin kävelyretkiä kotini läheisyydessä ilman housuja ja kävin runkkaamassa jossain lähistöllä. Tein sitä viikonloppuisin, kun olin yksin kotona. Aluksi kokeilin vain käydä pihalla alasti tai ilman housuja. Jo se oli jännittävää ja kiihotti. Muutaman kokeilun jälkeen uskaltauduin jo pihan ulkopuolelle kadulle ja kävin vähän kauempana. Liikuin yleensä puolenyön ja kahden välillä, silloin oli jo tarpeeksi pimeää ja ihmisiäkään ei ollut liikkeellä. Asuin siis pienellä paikkakunnalla omakotitaloalueella. Se oli aivan uskomattoman kiihottavaa ja koukuttavaa.
Lopulta uskaltauduin tekemään pidempiä kävelyjä. Kävin usean sadan metrin päässä kotoa ja kävelin ristiin rastiin. Laitoin yleensä päälle takin, jolla sai halutessaan joten kuten kullin peitettyä. Sekin oli tosin vaikeaa, koska oli jatkuvasti seisokki päällä ja välillä oli pakko pysähtyä hetkeksi runkkaamaan. Enkä tosin tiedä olisiko takista tosipaikassa hirveästi hyötyä ollut, koska olisivathan ihmiset nähneet, ettei minulla ollut housuja vaikka kullin olisikin saanut piiloon. Liikkuessa piti välillä pysähtyä katselemaan ja kuuntelemaan onko ketään muita liikkeellä. Joillakin kaduilla tiesi, ettei nyt pääse piiloon, jos joku ilmestyisi paikalle. Muuten yritin vähän katsoa minne tarvittaessa pääsisi hyppäämään.

Pariin otteeseen kiinnijääminen oli lähellä. Kerran ollessani reissussa kuulin takaani jotain ääntä. Pysähdyin, mutta en nähnyt mitään. Ääni kuitenkin läheni ja se kuulosti polkupyörältä. Kiihdytin hieman tahtia ja mietin minne pääsen tarvittaessa piiloon. Olin jalkakäytävällä ja toisella puolella oli autotie, toisella rivitalo. Pyörän ääni vain läheni, joten hyppäsin rivitalon seinustalle. Se oli rakennettu vähän porrastetusti, joten siinä oli pieni kulma, jonka taakse pääsi edes jotenkin piiloon. Odotin pyörää, mutta se kääntyikin juuri edellisestä risteyksestä. Sydän pamppaili jännityksestä, mutta samaan aikaa kulli seisoi kivikovana. Muutenkin sitä yhtäaikaa toivoi ja pelkäsi, että joku tulisi ja näkisi.

Toisella kertaa oli jälleen liikkeellä ja huomasin, että takkini taskussa oli jotain paperia. Aivan vieressä oli läheisen rivitalon roskalaatikot pienessä aitauksessa. Menin heittämään paperit roskikseen ja juuri silloin toisella puolen tietä kulman takaa tuli n. 50-v nainen ja käveli ohitseni. Itse olin aitauksen takana suojassa niin, että minusta näkyi vain vyötäröstä ylöspäin. Nainen oli selvästi hieman päihtynyt eikä kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Sillä hetkellä oli tyytyväinen, että olin juuri kerinnyt suojaan, mutta jälkeenpäin ajatus kiinnijäämisestä tuntui todella kiihottavalta. Jos olisin ollut liikkeellä käytännössä 1-2 minuuttia myöhemmin, nainen olisi kävellyt suoraan vastaan. Mietin mitä olisi tapahtunut, jos olisin peittänyt kullini takilla, tai jos olisin vain kävellyt pokkana vastaan kalu jäykkänä. Kuinka nainen olisi reagoinut vai olisiko hän edes tajunnut mitään.

Näitä reissuja on tullut muisteltua monet kerrat ja ne saavat edelleen kiihottumaan. Ei ollut tarkoitus kirjoittaa romaania, mutta tekstiä tuli näköjään yllättävän paljon. Muunkinlaisia vilautteluja on tullut kokeiltua, mutta kirjoittelen niistä myöhemmin, jos joku jaksaa näitä jaaritteluja lukea.

Se miksi itse asiassa aloin kirjoittamaan, oli kysyä löytyikö Keski-Suomesta joku vilauttelusta kiinnostunut nainen? Olisi mahtava keksiä yhdessä erilaisia tilanteita ja kokeilla niitä käytännössä.

- Pyörällä ajaminen lyhyessä hameessa niin, että näkisin suoraan hameen alle

- Esim. vilauttelu puistonpenkillä istuessa. Tai kumartuminen poimimaan jotain suoraan edessä. Kirjasto saattaisi olla hyvä paikka kokeilla jotain vastaavaa. Sieltä löytyisi varmaan jokin rauhallinen sopukka, jossa voisi istua ja vilautella. Samoin hyllyjen välissä kyykistely alemmille hyllyille jalat levällään. Tai niin, että tutkin alahyllyä ja nainen kumartuisi vieressä lyhyessä hameessa poimimaan kirjan alhaalta. Joko pikkarit jalassa tai ilman, että pillu näkyy.

- Sovituskoppi toimisi hyvin. Sovittaisiin, että toinen tulee hetken päästä kurkkaamaan, kun toinen on juuri sopivasti vähissä vaatteissa. Itsestäni olisi todella kiihottavaa, jos olisin kopissa kulli kovana ja joku tulisi kurkkaamaan verhon raosta.

Näitä keksisi helposti lisääkin. Jos yhtään kiinnostaisi kokeilla jotain tällaista, niin laita yv:tä.

Mukava
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mukava » 28 Elo 2015, 12:34

Kiva, etten ole ongelmani kanssa yksin.
Näin miehen on vain hieman hankala toteuttaa lievää exhibionismiaan joutumatta vaikeuksiin.
Itse toteutan sitä harvoin, mutta josku webcamissa, naisia vain vaikea saada linjoille, enkä nyt tarkoita camiseksiä vaan paljastelua pikkuhiljaa sieltä täältä.
*oih, tulikohan tästä camipäivä...

Vastaa Viestiin