Pikkutuhma paljastelu

Keskustelua seksifantasioista.
tuntm
Noviisi

Pikkutuhma paljastelu

Viesti Kirjoittaja tuntm » 08 Syys 2011, 17:22

Mulla on fetissinä esim. juoksutrikoot ja tykkään niitä itsekin pitää. Noihin liittyy myös joitain fantasioita. Yksi näistä on sellainen, että sopisin jonkun tuntemattoman kanssa meneväni tiettyyn paikkaan venyttelemään, ja se tulisi sitten katselemaan sitä. Paljon pidemmällekin meneviä fantasioita on, mutta tuo on yksi oikeasti toteuttamiskelpoisimmista. Ainut ongelma on, että olen mies, ja toivoisin katsojan olevan nainen... Näin päin halukkaita on lähes mahdoton löytää. :)

Onko kellään muulla ollut vastaavia fantasioita? Myös kaikenlainen paljastelu kiinnostaa, mutta vain, jos tietää vastapuolenkin pitävän näkemästään... Julkisesti en siis ole menossa vilauttelemaan.

Jos edes joltain löytyisi sanottavaa aiheeseen. :)

r0sv0
Noviisi

Re: Pikkutuhma paljastelu

Viesti Kirjoittaja r0sv0 » 08 Syys 2011, 18:08

Pettymyksesi joudun paljastamaan että olen mies, mutta ymmärrän kyllä tätä fantasiaa varsin hyvin. Joskus lapsena meillä taloyhtiön kaveriporukassa oli tapana kokoontua johonkin sopivan syrjäiseen paikkaan ja esitellä toisillemme elimiämme ja takapuoliamme. Touhu oli oudon jännittävää, vaikka tuskin kukaan meistä tiesikään mistä siinä varsinaisesti oli kyse. Porukkaan kuului niin tyttöjä kun poikiakin. Pari kertaa meidät yllätettiinkin tästä touhusta, mutta se taisi lähinnä lisätä innostusta.

Noista ajoista on jäänyt toisinaan toistuva fantasia julkisella paikalla tapahtuvasta hommailusta, milloin kenenkin kanssa. Kiihottavaa? Kyllä, tekisinkö oikeasti - tuskin ikinä. Todellisuudessa kun on aina muiden loukkaamisen riski...

tuntm
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tuntm » 08 Syys 2011, 19:15

Saa tähän miehetkin kommentoida! Mulla tähän tiettyyn fantasiaan ei liity niinkään elimen esittely, vaan ihan vain venyttely tiukoissa vaatteissa - ja se, että joku sitä katsoo hieman liian tunkeilevasti. Näkyyhän siinä peppukin aika hyvin. Tommonen paljastelukerho ois kyllä ollu lapsena aika jännä.

Ja tosiaan, muista ei halua näillä loukata, eikä muutenkaan leimautua paljastelijaksi.

r0sv0
Noviisi

Viesti Kirjoittaja r0sv0 » 09 Syys 2011, 18:43

Tommonen paljastelukerho ois kyllä ollu lapsena aika jännä.
Olihan se, mutta totta puhuakseni olin unohtanut sen kokonaan, ennenkuin aloin pohtimaan tätä paljastelu-aihetta. Olisiko joku kieltämisjuttu... Itse asiassa tuollainen kerho olisi hauska vanhempanakin, mieluiten vielä molemman sukupuolen edustajilla varustettuna.

tuntm
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tuntm » 09 Syys 2011, 19:50

r0sv0 kirjoitti:
Itse asiassa tuollainen kerho olisi hauska vanhempanakin, mieluiten vielä molemman sukupuolen edustajilla varustettuna.
Ei ole tullut koskaan ajateltua, mutta voishan se olla. Jonkinlainen kiusoittelu varsinkin, paljastelu kuulostaa sanana vähän tylsältä. Enemmän aina innostaa se, mikä ei näy.

Rip
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Rip » 25 Tammi 2012, 17:11

;) Me ollaan välillä, esm baarissa vilauteltu. Ei ole ketään härinny naisen rinnat vielä :)
Kenellekkään ei ole huomista luvattu,eletään siis tännän!

tuntm
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tuntm » 26 Tammi 2012, 14:55

Rip kirjoitti:Me ollaan välillä, esm baarissa vilauteltu. Ei ole ketään härinny naisen rinnat vielä
Hyvä. :)

mia
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mia » 03 Maalis 2012, 10:07

tuntm kirjoitti:
Rip kirjoitti:Me ollaan välillä, esm baarissa vilauteltu. Ei ole ketään härinny naisen rinnat vielä
Hyvä.
Mie oon kans vilautellut ja ihku kivalt on kyl tuntunut.
Esim, kerran baarissa kans vilautin toista tissiä, kun mies niin aneli. :D
*seksi on ihkua*

tuntm
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tuntm » 03 Maalis 2012, 10:57

mia kirjoitti:
tuntm kirjoitti:
Hyvä.
Esim, kerran baarissa kans vilautin toista tissiä, kun mies niin aneli.
Kiva kuulla, saa kertoa lisääkin tarinoita. :)

hudson
Noviisi

Viesti Kirjoittaja hudson » 17 Maalis 2012, 02:17

mia kirjoitti:
tuntm kirjoitti:
Hyvä.
Esim, kerran baarissa kans vilautin toista tissiä, kun mies niin aneli.
(Y)

Vastaa Viestiin