Insestifantasiat

Keskustelua seksifantasioista.
tanja
VIP

Insestifantasiat

Viesti Kirjoittaja tanja » 07 Syys 2011, 07:51

Vähän aikaa tota novellisivuu seuranneena oon huomannu sellasen trendin, että insesti ja sukulaistarinat vaikuttais olevan kaikista kategorioista ylivoimasesti suosituimpia. Ilmeisesti aika moni haaveilee jostain tän kaltasesta? Mulla on joskus nuorempana ollut vähä vastaavia haaveita mutta ne ei liittyny mun omaan perheeseen vaan kehittelin niihin fantasioihin sellasen "uusioperheen" jonka isä ja veli koulutti minut seksin saloihin :lol:

Mitäs mieltä te ootte näistä fantasioista? Harmittomia kunhan jää fantasian tasolle? Vai sairasta pervoilua? Ja miksi just noi novellit on niin suosittuja?

eiratar
Noviisi

Re: Insestifantasiat

Viesti Kirjoittaja eiratar » 07 Syys 2011, 10:30

Kyllähän ne ovat fantasiaa enkä katsoisi pervoiluksi. Kirjoittajia kiinnostaa semmoinen, joka on opetettu olevan kiellettyä. Minuakin kiinnostaa lukea näitä tarinoita, ja olen yhden sinne pistänytkin. Eri nimimerkillä vaan, sillä yrittäessäni rekistöröityä tällä, niin oli vaikea ja ylitsepääsemätön tehtävä. Novellipuolella olen sitten "voitatti".
Niin, ne sukulaistarinat ovat mielestäni ihan ok, kunhan ei ihan lapsiin mennä. Ehkäpä varhaisteinit vielä hyväksyn-
Miksi pitäisi ujostella?

r0sv0
Noviisi

Viesti Kirjoittaja r0sv0 » 07 Syys 2011, 12:33

Kai noissa on kyse jostain äärimmäisen tabun rikkomisesta ja sen viehätyksestä? Insesti taitaa olla käytännössä yksi niistä harvoista asioista joka on kielletty kaikissa ihmisyhteisöissä. Joku antropologi voi korjata jos olen väärässä?

Kyllä huomaan itsekin kiihottuvani sukulaistarinoista, jos ne vain ovat tarpeeksi korkeakirjallisia. Monesti kun ne ovat turhan latteita sisko ja sen veli-höyläämistä.

rmrm
Novellisti

Viesti Kirjoittaja rmrm » 07 Syys 2011, 12:50

Mitä serkumpi sen herkumpi.
Jos ei joku muu, niin sitten minä

Timppa
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Timppa » 07 Syys 2011, 14:54

En tiedä mistä johtuu mutta ite tykkään noita lukea vaikka mitään omia insestifantasioita ei todellakaan ole. Ehkä tuo on ajatuksena senverran pervo että siksi kiihottaa.

Fr11kk1
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Fr11kk1 » 07 Syys 2011, 17:33

Itselle kolahtaa paremmin isäpuoli tai velipuoli -jutut kuin ihan oikeiden sisarusten tai vanhempien kanssa sekstailu. Nämä uusioperheen seksiaktithan olisivat vähemmän tabujakin ja on niin helppo kuvitella kuinka uusi isäpuoli alkaa katsella sitä 15-vuotiasta uutta tytärtään sillä silmällä.

Itsellä kun ei siskoja ole, niin senkään takia en osaa sisarusten välisestä seksistä niin fantasioida. Enkä myöskään oiekasti ole omista serkkutytöistä koskaan fantasioinut, tuntuisi liian sairaalta kun pidän heitä hyvinä ystävinäni. Mutta pikkuserkun nainnista kertova novellini näyttäisi olevan yksi suosituimpiani 8-) Myöskään äiti-poika-suhteesta en ole kiinnostunut kirjoittamaan tai lukemaan, eli varsin rajoittunut on kiinnostukseni insestitarinoihin kuitenkin.

Luminelle
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Luminelle » 07 Syys 2011, 22:11

Fr11kk1 kirjoitti:Itsellä kun ei siskoja ole, niin senkään takia en osaa sisarusten välisestä seksistä niin fantasioida.
Kuvittelisin kyllä, että nimenomaan juuri ne, joilla ei ole sisaruksia, ovat niitä jotka innokkaimmin sisarusten välisestä seksistä haaveilevat, koska heillä ei ole käsitystä siitä miten mahdoton ajatus se on ainakin useimmille ihmisille, joilla niitä sisaruksia on. Minulla on sekä sisaria että veljiä, enkä ole ainakaan muistaakseni ikinä haaveillut seksistä heidän kanssaan, koska se nimenomaan on niin mahdoton ajatus. :D

On insesti-tarinoita kuitenkin ihan mukava lukea, mutta niiden pitää sitten myös olla hyvin kirjoitettuja ja ainakin jollain tapaa merkityksellisiä, eikä pelkästään sitä tavanomaista "veli panee teinisiskoaan" jne. Vaikka samahan tietysti pätee ihan yleisesti kaikkiin seksitarinoihin.
Tulet aina olemaan ystäväni. Tiedät ihan liikaa.

r0sv0
Noviisi

Viesti Kirjoittaja r0sv0 » 08 Syys 2011, 12:48

Sama juttu. Itselläni on sisko eikä kyllä ole koskaan käynyt mielessäkään mikään seksiin liittyvä. Ehkä tämäntyyppiset fantasiat toimivat tosiaan vain fantasiatasolla...?

MasterJonathan
Noviisi

Viesti Kirjoittaja MasterJonathan » 12 Syys 2011, 17:48

Huomannut saman asian novelleissa. No, tarinat joissa on alaikäisiä tyttöjä vaikuttavat olevan suosiossa yleisestikin.

Mutta ehkäpä asiaan liittyy se, että insesti on ultimaalinen tabu. Siinä missä raiskaukset, pedofilia tai eläimet ovat sosiaalisia tabuja, niin insestihän on geneettinen tabu. Kaikkihan eläimet ovat geneettisesti koodattuja niin että ne eivät parittelisi lähisukulaisten kanssa vaan etsisivät kaukaisempia kumppaneita lajikannan parantamiseksi.

Eli kun jo ihmisen "kovalevyyn" on kirjattu kielto lähisukulaisista, niin tämä tabuhan on täydellinen kielletty hedelmä, jota sitten uhmata.

Ehkä...

Katriina
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Katriina » 13 Syys 2011, 19:27

Olen fantasioinut insestistä niin kauan kuin olen seksistä ollut kiinnostunut. Kaikkein eniten kiihottaa fantasioida jostain tutusta perheestä, mutta omistakin perheenjäsenistä on kaikenlaista ajatuskehitelmää ollut... Se on varmasti juuri se kielletyn hedelmän houkutus, kuten useimmat yllekirjoittaneet jo ovat todenneet. Kaiketi samasta syystä fantasioin myös alaikäisistä, insestiä tai ei.

Vastaa Viestiin