Viettelevä täti

Keskustelua seksifantasioista.
splutu
Noviisi

Viettelevä täti

Viesti Kirjoittaja splutu » 09 Elo 2019, 17:34

Tällainen fantasia...

Olisin juuri herännyt ja menossa alushoususillani keittiöön hakemaan aamukahvia. Keittiössä istuisikin yötä ollut tätini lyhyt yöpaita päällään ja hän pyytäisi minua noukkimaan lattialta jonkin jalkojensa juuressa olevan sanomalehden tai mitä ikinä.

Kun kyykistyisin nostamaan lehteä, täti liikahtaisi, ja "huomaamattaan" avaisi jalkansa levälleen niin, että näkisin, ettei hänellä olekaan pikkuhousuja, vaan pillu sieltä pilkistäisi. Tai ei pilkistäisi, vaan näkyisi esteettä suoraan silmiini.

Minulla alkaisi seistä, ja täti naurahtaisi, että nousepa ylös vain ja pyytäisi lähemmäksi. Nolona menisin tädin luo, ja hän nappaisi minua kullista kiinni ja hieroisi hiukan. Se tuntuisi kiihottavalta, mutta aanoisin, että "älä..."

Täti sanoisi siihen, että "eikö tämä tunnu hyvältä", johon vastaisin, että "jooh...mutta kohta pääsee...housuun...", johon täti sanoisi vain että anna tulla, hän haluaa nähdä kun minulta tulee spermat.

Ja niin laukeaisin tädin käsittelyssä housuun valtavin, jykevin purskauksin niin että sperma pusertuisi ekoilla ruiskauksilla kankaastakin läpi. :D