Miniä 18v ei pelkkä fantasia

Keskustelua seksifantasioista.
sirukas70
Noviisi

Miniä 18v ei pelkkä fantasia

ViestiKirjoittaja sirukas70 » 15 Kesä 2018, 11:35

KIrjoitan tämän fantasia otsikon alle,kun en muuta keksinyt,siirrettäköön parempaan osioon tarvittaessa.

Poikani 18v tyttöystävä on kyllä "jännä" tapaus. Ihanan pyöreä perse ja pienet käteen sopivat rinnat. MUtta se ei ole tosiaan vielä kaikki vaan se sen käytös ja olemus on jotain joka saa mut runkkaamaan häntä ajatellen usein.
Jo ensitapaaminen oli jotain mahtavaa,olin vaimoni kanssa pohjoisessa reissussa ja sieltä kotiin palattuamme vein vaimon suoraan töihin ja sitten kotiin.
Kotiin tullessa huomasin ,että pojan auto oli poissa ,vaikka hänen piti kotona olla uuden miniän,jota kutsun tässä nyt "Veeraksi" kanssa. Vein matkalaukkua makuuhuoneeseen ja siellä tämä "Veera" nukkuikin yksinään meidän parisängyssä pylly peiton alta roisisti näkyen.
Pelästyin ja pyytelin anteeksi,kun huoneeseen ryntäsin,johon Veera vain naureskellen totesi" ei haittaa". Eikä tehnyt elettäkään peittääkseen itseään,päinvastoin kääntyi paljastaen pienillä rintsikoilla peitetyt rintansa.
Seuraava "jännä"juttu oli kun siivotessani pojan huonetta löysin likaiset stringit lattialta,enkä miettinyt hetkeäkään haistaisinko niitä,Ja voi jumala miltä ne tuoksuivat.

Siis Veeralla ei ole mitään käsitystä siitä miten vieraan miehen kanssa pitäisi käyttäytyä,ta sitten hän tekee sen tahallaan saadakseen tälläisen vanhan pervon pään sekaisin.Ja aion asian selvittää.
Seuraavaksi mökillä krapulakiimassa maatessani hän tuli selittämään innoissaan pelkissä bikineissä,koiran pennusta jonka kaverinsa on juuri saanut.
Tuijotin ihan häpeilemättä Veeran kroppaa,ja huomatessaan sen hän vain keikisteli ja vaihteli asentoaan. Jopa vaimoni huomasi tämän ja Veeran lähtiessä mainitsikin minulle että"mitä sä vahtaat tolla lailla nuoria tyttöjä ?",johon minä että"no minkäs tuolle voi ?"

Eilen kun olimme taas kahdestaan meillä,vaimoni ja poikani olivat töissä ,Veeran "torkkuessa" sohvallamme,tyylinsä mukaan ihanan pikkuruiset shortsit jalassa.
HUomasin kyllä hänen olevan hereillä.
Runkkailin ensin kullini kovaksi makuuhuoneessa ja sitten kävelin kun muina miehinä ympäri taloamme,lopuksi istuin Veeraa vastapäätä samalla tablettiani näpytellen.Huomasin Veeralla olevan silmät raollaan,ja hänen vilkuilevan salaa pullottavaa etumustani,olin tahallaan laittanut poikani hieman liian pienet housut jalkaani,kukaan ei voi olla huomaamatta seisokkiani.
Ja kyrpäni vain koveni entisestään,ja Veera alkoikin hetken kuluttua vähän vääntelehtiä sohvalla,kiimaisen oloisena vaivihkaa reisiään yhteen hieroen.
Olin kuin en huomaisi mitään,kiusasin vuorostani Veeraa.Kunnes kiimani nousi liikaa ja poistuin yläkerran vessaan runkkaamaan.
Voihkin runkatessani tahallaan hieman liian kovaäänisesti,ja kuulin että yläkertaan johtavat portaat narisivat pari kertaa.
Ja tiesin että Veera olikin tullut lähemmäs,ehkä kuullakseen paremmin mitä äänet tarkoittivat.
Se oli liikaa minulle ja mälli lensikin pitkin lattiaa.
Hetken odotettuani palasin alas,minua pelotti/hävetti mitä siellä on vastassa....mutta Veera olikin keittiössä posket punaisina ,ujosti hymyillen,teetä keittämässä,ja aistin hänestä,että hän jotain kuuli.

Seuraavaksi otan taas askeleen eteenpäin ,jollain tavalla.Todennäköisesti runkkaan jossain mukamas "salaa",niin että Veera ei voi olla huomaamatta....mutta siitä kerron lisää jos näin tapahtuu,tai jos jotakuta asia kiinnostaa.

Olen ajatellut Veeran estottoman käyttäytymisen johtuvan siitä ,että hän on yh-äidin kasvattamasta perheestä jossa hänellä 3 siskoa,eikä ymmärrä ettei esim stringejä voi jättää pitkin lattioita,koska aina jossain on joku "pervoukko".
Neutral
Noviisi

Re: Miniä 18v ei pelkkä fantasia

ViestiKirjoittaja Neutral » 15 Kesä 2018, 11:58

Miksi et pane sitä pimua, yhteinen se on. Käytäthän poikasi vaatteitakin.
sirukas70
Noviisi

ViestiKirjoittaja sirukas70 » 15 Kesä 2018, 12:01

Katsotaan mihin asiat menevät.Varovasti pitää edetä.
hulkkihullu
Noviisi

ViestiKirjoittaja hulkkihullu » 15 Kesä 2018, 12:09

Nussimaan vaan :P :P
ISP
Noviisi

ViestiKirjoittaja ISP » 15 Kesä 2018, 16:49

Niin, panemaan vaan. Mitäpä sitä välejä pitää yllä omaan poikaansa.
Turhautunutmies
Noviisi

ViestiKirjoittaja Turhautunutmies » 23 Kesä 2018, 02:48

Pitäisi mieluummin pyrkiä nussimaan miniän siskoja, jos nyt on pakko pikkupoikaa saada. Suosittelisin kyllä mieluummin jotain noin 23-vuotiasta, niillä on jo osaamista.
Turhautunutmies
Noviisi

ViestiKirjoittaja Turhautunutmies » 23 Kesä 2018, 02:48

Siis pikkulikkaa. Helvetin ennakoiva tekstinsyöttö.
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 25 Kesä 2018, 18:59

ISP kirjoitti:Niin, panemaan vaan. Mitäpä sitä välejä pitää yllä omaan poikaansa.

ISP on asian ytimessä.
Paras lopettaa myös leikkimiset ja runkkailla paremmalla ajalla. On vain ajan kysymys muussa tapauksessa milloin poika tajuaa.
hulkkihullu
Noviisi

ViestiKirjoittaja hulkkihullu » 25 Kesä 2018, 19:03

cerveza kirjoitti:
ISP kirjoitti:Niin, panemaan vaan. Mitäpä sitä välejä pitää yllä omaan poikaansa.

ISP on asian ytimessä.
Paras lopettaa myös leikkimiset ja runkkailla paremmalla ajalla. On vain ajan kysymys muussa tapauksessa milloin poika tajuaa.

Anna mennä nyt
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 26 Kesä 2018, 00:31

Jos hulkkihullu lainaat viestiäni, olisi parempi sitten tarjota myös perusteluja, miksi minun ja ISP:n suositus on huono ja pitäisi panna oman pojan tyttöystävää. Suosittelit sitä jo kerran aiemmin, mikä näyttää siltä että yllytyksesi on pelkkää kiimaista vastuuttomuutta. Mutta minun viestiäni on turha lainata ellet tuo asiaan jotain uutta ja ota viestiini jotenkin kantaa.

Palaa sivulle “Fantasiat”