Nuori mies, vanhempi nainen

Keskustelua seksifantasioista.
mitun1979
Noviisi

Re: Nuori mies, vanhempi nainen

Viesti Kirjoittaja mitun1979 » 13 Kesä 2017, 22:14

Alfauros83 kirjoitti:
miekkonen30 kirjoitti:Vanhemmat naiset 40-60v kiihottavia.Hyviä ottamaan suihin ja kiihottavat karvakolmiopillut.
Itselläni hieman vastakkaiset kokemukset. Tuntuu, että suurinosa ei pidä suuseksistä lainkaan. Toki saattaahan se olla että pelkät "huonot" yksilöt sattuneet omalle kohdalle.. Lisäksi ei yhtään sytytä karvapusikot alapäässä :)
Uuh...mä rakastan antaa kunnon suuhoitoa. Nuorista miehistä tykkään, koska heillä riittää virtaa ja kyrpä seisoo hipaisustakin ;) ;) Itsellä on parikymppinen vakisuhde ja seksiä riittää monta kertaa päivässä. Nuoret miehet on ihanan kiihkeitä, herkullisia ja heille saa puhua vapaasti tuhmia.

horny
Noviisi

Viesti Kirjoittaja horny » 02 Elo 2017, 14:56

antimateria kirjoitti:Kokemuksen kasvaessa olen todennut, että "ikä on vain numeroita". Kumppaneinani on vuosien varrella ollut kaikenikäisiä naisia ikähaarukassa 16-60. Ikään tai kumppanin ikäeroon liittyvien odotusten sijaan tärkeimmäksi on muodostunut läsnäolo ja ihmisen kohtaaminen.

No, aina en ole ollut tietenkään näin valistunut. :) Kerran nuorempana ~25-v kollina jätin paikallislehden palstalle senssi-ilmoituksen, jossa etsin itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Olinkohan laittanut nimimerkiksi "nuori herrasmies" tms. jonka ajattelin vetoavan vanhempiin ladyihin. Kun ensimmäisen julkaisukerran jälkeen puhelin ei heti soinutkaan, unohdin koko jutun. Pari viikkoa ilmoituksen jättämisen jälkeen puhelimeni soi kesken hektisen iltapäivän duunissa, ja naishenkilö toisessa päässä kysyi, olisiko aikaa jutella? Kun lady toisessa päässä kertoi soittavansa ilmoitukseni takia, jaloissa tuntui vetelältä ja hyvin hermostuneena yritin hallita ääneni ja hiivin työpaikan tupakkaparvekkeelle. Juttelimme niitä näitä ja koska äänikemiat natsasivat, sovimme treffit erääseen paikalliseen pubiin, kun havaitsimme olevamme lähes naapureita.

Tapasimme pubissa, nainen oli n. 5-kymppinen ja ikäänsä nähden hieman vanhemman oloinen. No, ajattelin että kokeillaan nyt kuitenkin ja sovimme, että nainen laittaa tekstaria kun hänelle sopisi tapaaminen tulevina päivinä. En ottanut lupausta treffeistä itsestäänselvyytenä, mutta niin vain tekstiviesti tipahti pari päivää treffiemme jälkeen. Saavuin työpäivän jälkeen sovituille treffeille aikataulun mukaisesti naisen kerrostaloasuntoon. Tilanne oli hieman keinotekoinen, mutta vähän aikaa niitä näitä juteltuamme ja muodollisuuksien jälkeen tarjouduin hieromaan häntä. Tämän jälkeen vaatteet vähenivätkin nopeasti ja siirryimme sänkyyn. Vaikken mitään romanttista kiihkoa naista kohtaan tuntenutkaan, kypsät muodot, kauniisti ikääntyneet rinnat ja nätti kivan kokoinen pylly saivat alakerrassani aikaan mukiinmenevän stondiksen. Nainen lämpeni myös nopeasti, muutama lipaisu ja hänen pillunsa alkoi erittää tahmeita kiimanesteitä häntä sormettaessani.

Naisella oli aika isot ulkonevat häpyhuulet, joiden väliin tähtäsin kortsulla verhoamani lemmenvaltikan ja oikeastaan tästä alkoikin sitten odotuksien romuttuminen. Nainen oli käytännössä täysin passiivinen. Olin ilmeisestikin odottanut määräilevää ja minua toyboynaan käyttävää dominaa, mutta nainen vain katseli minua kädet levällään eikä sanonut mitään. Tilanne oli oikeastaan aika absurdi ja tuli mieleeni, että tältäkö tuntuisi prostituoidun "käyttäminen". Nainen vain makasi allani, toki pillu kosteana ja myötäeläen minimalistisesti työnnöilläni. Pohdin, miten kauan tätä pitäisi jaksaa ennen kuin olisi sopivaa laueta itse. Ajattelin, että jospa asento olikin väärä ja pyysin naista pyllistämään. Näkymä takaapäin oli sinällänsä upea, mutta nainen ei sanonut tai tehnyt mitään, kuten levittänyt peppuaan tai sormettanut klitoristaan. Aikani pyllyn maisemia ihailtuani annoin itselleni luvan laueta. Orgasmini oli melko laimea, mutta hikisenä vetäydyin ulos naisesta.

Yhdynnän jälkeen hiipi pieni morkkis ja vaivaantuneisuus. Sopivan aikaa naisen vieressä makoiltuani kävimme molemmat pikaisella pesulla ja puimme vaatteet päällemme. Muodolliset kohteliaisuudet vaihdettuamme, "oli kivaa" (vaikken sitä tarkoittanutkaan), poistuin naisen luota. En ollut naiseen enää tämän jälkeen yhteydessä, vaikka näin naista monesti tämän jälkeen lähikaupassani. Joskus moikkailimme toisillemme tavanomaisesti, kunnes vuosien jälkeen vain vaihdoimme katseita taluttaessani kaupassa seurustelukumppaneitani. Kuitenkin vielä kerran 2 vuotta treffiemme jälkeen heikkona hetkenä pitkän viikonlopun jälkeen kaivoin naisen numeron arkistoistani ja lähetin hänelle tekstarin ja ehdotin tapaamista. Nainen oli hyvin hämmentynyt tästä, mutta suostui tulemaan lyhyellä varoitusajalla luokseni. Suoritus tällä kertaa oli täysin identtinen ensimmäisen kerran kanssa, tosin hieronta ja kohteliaisuudet jäivät vaihtamatta. Nainen vain riisui itsensä ja kävi kuin elottomana makaamaan "käytettäväksi". Tein varmaankin minuutilleen saman jumppaohjelman samassa ajassa kuin ensimmäisen kerran kohdatessamme. Ehkei tämä täysin turha kokemus kuitenkaan ollut, koska se jotenkin opetti itsetuntemusta ja poisti odotukset siitä, että seksi vanhemman naisen kanssa olisi automaattisesti jotenkin parempaa "puuman suorittamaa dominointia":

Jälkimmäisten treffien jälkeen emme enää tekstailleet tai sekstailleet. :lol:
Tuommoinen olis taas just mun unelma! Seksi varttuneemman naisen kanssa, mutta joka on juuri tuollainen että "anna palaa vain" eikä sellainen määräilevä ja toyboyna käyttävä domina. Mutta varsinkaan täällä päin ei tuollaista naista löydä muuta kuin ehkä maksullisena :( Tai jos löytääkin niin minkään nuoren pojun seura ei todellakaan kiinnosta.

GoldWanker
Noviisi

Viesti Kirjoittaja GoldWanker » 02 Elo 2017, 17:35

Joo itellä ois kyl kans fantasia päästä hommailee vanhemman naisen kanssa :D Ois kiva tulla alistetuks sellasen toimesta

tresexblog
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tresexblog » 04 Elo 2017, 07:06

Suosittelen kaikille kokeilemaan vanhempaa naista!! :)
Imupimuja etsimässä! - http://imupimuja.blogspot.fi

Sahtimonni83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sahtimonni83 » 18 Heinä 2019, 17:19

Olen itse 36 vuotias nuori mies. Ja olen ollut vain kerran nuoremman naisen kanssa. Yleensä seksikumppanini ovat olleet naisia jotka ovat olleet minua 20 vuotta vanhempia. Eka tyttöystäväni oli mua 17 vuotta vanhempi. Itse olin 22. Mun mielestä nainen on nainen vasta vaihdevuosi-iässä. Sitten on nainen hehkeimmillään, kun ei ole enää kuukautisia. Eli semmoinen 50-70 vuotias nainen on mun mielestä paras.

Vastaa Viestiin