Anoppi

Keskustelua seksifantasioista.
ISP
Kisälli

Re: Anoppi

Viesti Kirjoittaja ISP » 03 Tammi 2017, 22:21

MN69 kirjoitti:Kauan sitten exän anoppi kävi yhteisen viinin tissutteluillan jälkeen todella läheiseksi... Silloinen tyttöystävä oli jo nukkumassa ja äitinsä johdatti minut kylpyhuoneeseen... Kävi vaatteiden päältä haarukseeni käsiksi ja minäkin sitten hänen peppuaan sivelin, käsi hameensa alla mutta sukkahousut oli pikkareiden lisäksi jalassa.

Kiihkeetä suutelemista jonkun aikaa ja muistaakseni ujutin käteni hänen pikkareihinsa asti ja se oli kyllä kostea paikka, tai siis märkä.. Olin silloin kuitenkin niin kiltti ja havahduin todellisutteen että en pidemmälle tämän "ex-anoppikokelaan" kanssa edennyt vaikka hän pyysi tai oikeastaan aneli, sillä sairas aviomies ei ollut kuulemma moneen vuoteen enää pystynyt häntä tyydyttämään... Kysyin suoraan että mitäs sanot tyttärellesi jos tulee tuosta ovesta nyt sisään mutta en piru vie muista mitä vastasi :)

Hyvät rinnat oli eikä hullumman näköinenkään... olisko ollut noin 25 vuotta vanhempi kuin minä ;)
Tapahtuneeseen ei koskaan millään tavalla palattu..

exän anoppi, eli siis oman äitisi kanssa?

mightymouseboner
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mightymouseboner » 10 Tammi 2017, 22:57

mightymouseboner kirjoitti:
Sawlord kirjoitti:Minun anoppini on isotissinen kuuskymppinen, ja onnekseni minulla on hänestä aika monta kuvaa tissisillään, isot F-kupin tissit ja valtavat nännit.
Niille kuville on lentänyt niin monesti ja niin lujaa, ja tulee lentämään vielä monesti.. 8-)
Näitä kuvia olis kyllä kiva nähdä. Ja ne kasvothan voi blurrata jos siltä tuntuu. Nuo jättitissit ja nännit kiinnostaisi..
Uppia tälle.
Isot tissit kovettaisi mukavasti

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 07 Helmi 2017, 20:33

qasimodo kirjoitti:Olin viikonloppuna anopille vaihtamassa talvirenkaat autoon ja jäin sinne lehtiä haravoimaan. Muija oli töissä iltavuorossa ja tulisi vasta puolenyönjälkeen kotiin. Anoppi lämmitti taas saunan kun työt oli tehty. Meinin takkahuoneesseen riisuutumaan ja olin menossa saunaan kun huomasin anopin olevan keittiössä. No minuun iski piru. Jätin kylpytakin ja pyyhkeen saunan oven eteen, menin munasilteni keittiöön kysymään josko anoppi tulisi selänpesijäksi. Anoppi katsahti posliinikulliani ja sanoi menes nyt siitä. No saunaan sitten yksin, ei tullut anoppi saunaan vieläkään. Minun jälkeen oli anopin vuoro. Siinä kun anoppi oli menossa ohitseni saunaan, pysähtyi kohdalleni ja puristi pyllystäni sanoen Älä sinä kiusaa vanhaa puutteessa elävää naista näyttelemällä komeaa posliinikullia. Kysyin ennen kun anoppi kerkisi saunaan tarvitseeko hän selänpesijää, vastaus tuli kun heti EI. Hitto kyllä panetti sen jälkeen kun anoppi puristi pepusta. En tiedä onko tuo nyt hyvä vai huono, mutta ainakaan vielä ei ole puhunut muijalle mitään. Myöhemmin mietin olisi pitänyt kysyä suoraan saisinko auttaa puutteenpoistamisessa. Ehkä ensi kerralla.
Tämä on hieno tarina. :)
Miten on hommat edenneet? Tuollainen voi ikävällä tavalla poistaa jännitteet ja kaikki kiva loppuu kuin seinään. Tai sitten se vain lisää kaikkea kivaa. Miten teillä kävi ja onko uusia hyviä tarinoita?

Vain yksi anoppi on itselläni aikaansaanut minkäänlaista kiinnostusta. Alkaa itselläni jo olla sen verran ikääkin, että pelkään pahoin että siihen se myös jää. Tämän kanssa ei koskaan tapahtunut mitään.

Deleted User 7286

Viesti Kirjoittaja Deleted User 7286 » 07 Helmi 2017, 20:41

Poistettu.
Viimeksi muokannut Deleted User 7286, 14 Huhti 2019, 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

qasimodo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja qasimodo » 08 Helmi 2017, 15:11

cerveza kirjoitti:
qasimodo kirjoitti:Olin viikonloppuna anopille vaihtamassa talvirenkaat autoon ja jäin sinne lehtiä haravoimaan. Muija oli töissä iltavuorossa ja tulisi vasta puolenyönjälkeen kotiin. Anoppi lämmitti taas saunan kun työt oli tehty. Meinin takkahuoneesseen riisuutumaan ja olin menossa saunaan kun huomasin anopin olevan keittiössä. No minuun iski piru. Jätin kylpytakin ja pyyhkeen saunan oven eteen, menin munasilteni keittiöön kysymään josko anoppi tulisi selänpesijäksi. Anoppi katsahti posliinikulliani ja sanoi menes nyt siitä. No saunaan sitten yksin, ei tullut anoppi saunaan vieläkään. Minun jälkeen oli anopin vuoro. Siinä kun anoppi oli menossa ohitseni saunaan, pysähtyi kohdalleni ja puristi pyllystäni sanoen Älä sinä kiusaa vanhaa puutteessa elävää naista näyttelemällä komeaa posliinikullia. Kysyin ennen kun anoppi kerkisi saunaan tarvitseeko hän selänpesijää, vastaus tuli kun heti EI. Hitto kyllä panetti sen jälkeen kun anoppi puristi pepusta. En tiedä onko tuo nyt hyvä vai huono, mutta ainakaan vielä ei ole puhunut muijalle mitään. Myöhemmin mietin olisi pitänyt kysyä suoraan saisinko auttaa puutteenpoistamisessa. Ehkä ensi kerralla.
Tämä on hieno tarina. :)
Miten on hommat edenneet? Tuollainen voi ikävällä tavalla poistaa jännitteet ja kaikki kiva loppuu kuin seinään. Tai sitten se vain lisää kaikkea kivaa. Miten teillä kävi ja onko uusia hyviä tarinoita?

Vain yksi anoppi on itselläni aikaansaanut minkäänlaista kiinnostusta. Alkaa itselläni jo olla sen verran ikääkin, että pelkään pahoin että siihen se myös jää. Tämän kanssa ei koskaan tapahtunut mitään.

Ei ole ollut sopivia tilanteita, niitä odotellessa.

hzewski
Noviisi

Viesti Kirjoittaja hzewski » 14 Loka 2018, 19:10

joskus silloinen tuleva anoppi oli mukavan kuuma pakkaus,reilu nelikymppinen,tumma,pikkuisen pyöreä.pukeutui kotona ollessaan hameisiin ja sukkiksiin,oikein ilo nuorelle silmälle..haistelin aina sen pöksyjä ku tilaisuus tuli.eräänä jouluna oltiin menossa sukuloimaan ja anopintekele meidän kyytiin,olimme jo lähtötohinoissa kun anoppi sanoi et kamera jäi,pyysi hakemaan sen heidän luotaan parin kilometrin päästä.iski silmää lähtiessäni hakemaan sitä.tokihan ensimmäisenä pyykkikorille ja kas,viidet peruspöksyt siellä sotkuisina,päällimmäisenä lappu jossa luki"hyvää joulua"ai että,hävetti,kiihotti,vitutti...roiskin kyllä spermat yksiin ja parhaimman tuoksuiset otin matkaan.vaivalloista oli sen jälkeen aina anopin luona tai sen käydessä kylässä.ois ehkä pitäny toimia jotenki asioiden eteenpäin viemiseksi silloin..nuorena häkeltyy helposti. :lol: nykyään nainenki vaihtunu ja nykyanoppi liian vanha jo..lämmöllä toki jälkeenpäin muistellut tapausta ja anoppiehdokasta..

Cullius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Cullius » 24 Marras 2018, 18:19

Exäni äiti oli jo varsin iäkäs, mutta ennen kaikkea sellainen (ääni, ulkonäkö, käytös), ettei herättänyt minkäänlaisia haluja. Sen sijaan minulla on naistuttava, joka valitettavasti koskaan ei ollut minusta niin kiinnostunut, että olisi alkanut seurustella tai mennyt jopa naimisiin kanssani. Hänellä puolestaan on kertakaikkisen seksikäs ja upean näköinen äiti, jota olen salaa himoinnut suurimman osan elämästäni. Hänellä on tapana kesällä oleilla pihallaan pusero yllään ilman liivejä. Joskus olen nähnyt hänen ottavan yläosattomissa aurinkoa, ja pari kertaa olen jopa saanut suudella hänen rintojaan. Jos hänestä olisi tullut anoppini, olisin kyllä halunnut sänkyyn anopin ja tyttären yhdessä. Tasan ei käy onnen lahjat. :(

IsmoK
Noviisi

Viesti Kirjoittaja IsmoK » 09 Huhti 2019, 11:47

Kyllä haaveilen kaikkea naisystäväni äidistä. Se ei kyllä ole "anoppi" mutta kuitenkin. Päälle nelikymppinen, perse ok ja pienehköt hyvät tissit. Kerran olen päässyt saunaan samaan aikaan hänen kanssaan. Tulee välillä runkattua yhdelle hänen kuvalleen ;)

Sniffer
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sniffer » 19 Touko 2019, 23:17

Tänään anoppi kitki kukkapenkkiä tiukoissa shortseissa. Shortsit oli niin tiukasti kiinni peppu -ja pilluvaossa kun se pyllisteli siellä. Vävylle tuli samantien täysi seisokki päälle. Harmittaa ettei ollut puhelin mukana, olisin napannut kuvan omaan runkku galleriaan.

Pikkurunkkari78
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pikkurunkkari78 » 20 Touko 2019, 11:07

Mitenhän moni on oikeesti päässy naimaan anoppiaan?

Vastaa Viestiin