Anoppi

Keskustelua seksifantasioista.
mightymouseboner
Noviisi

Re: Anoppi

Viesti Kirjoittaja mightymouseboner » 19 Loka 2015, 11:37

Hyviä juttuja .. tuon pikkari runkkauksen olen itsekin pari kertaa kokenut.
Se on mahtava kaari kun lentää anopin pikkarien tuoksussa.

Siitä lomareissusta odotellaan kyllä kunnon tarinaa

Sawlord
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sawlord » 19 Loka 2015, 12:46

Minun anoppini on isotissinen kuuskymppinen, ja onnekseni minulla on hänestä aika monta kuvaa tissisillään, isot F-kupin tissit ja valtavat nännit.
Niille kuville on lentänyt niin monesti ja niin lujaa, ja tulee lentämään vielä monesti.. 8-)

zoomaaja
Noviisi

Viesti Kirjoittaja zoomaaja » 20 Loka 2015, 07:50

Ex anoppia tuli hierottua monesti. Hän tykkäsi kovasti kun istui hänen pepun päällee selkää hieroessa. Olimme aika läheiset muutenkin. Jäi hienoja muistoja, varmaan eniten jäänyt vituttamaan suhteen kariuduttua ettei sitä ihanaa ihmistä enää nää. Nykyinen anoppi hieman toistamaata. Emme tule edes kunnolla toimeen keskenämme.

jallu73
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jallu73 » 23 Loka 2015, 12:11

sawlord kuinka olet saanut anoppisi valtavista tisseistä kuvia?

miekkonen30
Noviisi

Viesti Kirjoittaja miekkonen30 » 30 Kesä 2016, 22:14

Oma anoppi upea herkkupeppua 55v.Ihanaa halata häntä kun näemme.Tullut usein runkattua..

Heellover
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Heellover » 30 Kesä 2016, 23:03

Sawlord kirjoitti:Minun anoppini on isotissinen kuuskymppinen, ja onnekseni minulla on hänestä aika monta kuvaa tissisillään, isot F-kupin tissit ja valtavat nännit.
Niille kuville on lentänyt niin monesti ja niin lujaa, ja tulee lentämään vielä monesti.. 8-)
No kiinnostaisi nähdä ;)
Nuuhkin ja nussin korkokenkiä varvasaukkoon ja lauon spermat kenkään.

qasimodo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja qasimodo » 04 Heinä 2016, 11:28

Olen ottanut oikein tavaksi vähän vahigossa vilautella anopille ja anoppikin on sen huomannut kun mielellään lämmittää minulle saunan aina kun olen siellä hommissa. Milloin pyyhe tippuu ja milloin vain kuivaan itseäni saunan jälkeen niin että anoppi näkee munani. Yritän aina tarkkailla anopin ilmeitä, usein ne on aika himokkaat. Vielä minä yritän saada anopin saunaan kanssani kunhan vain ollaan taas kaksistaan, jos vaikka pääsisi selän pesulle.

mightymouseboner
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mightymouseboner » 05 Syys 2016, 10:13

Sawlord kirjoitti:Minun anoppini on isotissinen kuuskymppinen, ja onnekseni minulla on hänestä aika monta kuvaa tissisillään, isot F-kupin tissit ja valtavat nännit.
Näitä kuvia olis kyllä kiva nähdä. Ja ne kasvothan voi blurrata jos siltä tuntuu. Nuo jättitissit ja nännit kiinnostaisi..

qasimodo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja qasimodo » 02 Marras 2016, 11:23

Olin viikonloppuna anopille vaihtamassa talvirenkaat autoon ja jäin sinne lehtiä haravoimaan. Muija oli töissä iltavuorossa ja tulisi vasta puolenyönjälkeen kotiin. Anoppi lämmitti taas saunan kun työt oli tehty. Meinin takkahuoneesseen riisuutumaan ja olin menossa saunaan kun huomasin anopin olevan keittiössä. No minuun iski piru. Jätin kylpytakin ja pyyhkeen saunan oven eteen, menin munasilteni keittiöön kysymään josko anoppi tulisi selänpesijäksi. Anoppi katsahti posliinikulliani ja sanoi menes nyt siitä. No saunaan sitten yksin, ei tullut anoppi saunaan vieläkään. Minun jälkeen oli anopin vuoro. Siinä kun anoppi oli menossa ohitseni saunaan, pysähtyi kohdalleni ja puristi pyllystäni sanoen Älä sinä kiusaa vanhaa puutteessa elävää naista näyttelemällä komeaa posliinikullia. Kysyin ennen kun anoppi kerkisi saunaan tarvitseeko hän selänpesijää, vastaus tuli kun heti EI. Hitto kyllä panetti sen jälkeen kun anoppi puristi pepusta. En tiedä onko tuo nyt hyvä vai huono, mutta ainakaan vielä ei ole puhunut muijalle mitään. Myöhemmin mietin olisi pitänyt kysyä suoraan saisinko auttaa puutteenpoistamisessa. Ehkä ensi kerralla.

Paritellen7684
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Paritellen7684 » 03 Tammi 2017, 21:14

Enpä oo seksiä koskaa oikeen edes ajatellu anopin kanssa, sen verran "jeesustelija" on :D mutta pakko oli silti runkkailla ja parit kuvat talteen ottaa ku nukahti saunan jälkeen tupsu paljaana sohvalle.. ;)

Vastaa Viestiin