Anoppi

Keskustelua seksifantasioista.
boyman1
Noviisi

Anoppi

Viesti Kirjoittaja boyman1 » 06 Huhti 2015, 17:31

Itselläni anoppi on paljon fantasian kohteena.
Pelkästään hänen jalkojen hierominen fantasiassa saa kiimana päälle...
Muilla myös appivanhempia fantasioissa?

Sawlord
Noviisi

Re: Anoppi

Viesti Kirjoittaja Sawlord » 06 Huhti 2015, 18:15

Kyllä on lentäny anopin tissikuville lastit monesti. 8-)

cada
Noviisi

Viesti Kirjoittaja cada » 06 Huhti 2015, 21:37

boyman1 kirjoitti:Itselläni anoppi on paljon fantasian kohteena.
Pelkästään hänen jalkojen hierominen fantasiassa saa kiimana päälle...
Siitä vaan joskus rohkeasti tarjoamaan sitä jalkahierontaa oikeasti :)

Erään exän äiti oli kuuma pakkaus (tosin niin kauan ei oltu yhdessä, että olisi lähellekään voinut puhua varsinaisesti anopista...). Hän oli nuorehko, ei paljoa neljänkymmenen päälle, ja toodella seksikäs. Häneen kiinnitti huomion jo heti ensinäkemältä, mutta kun satuttiin saunaan samaan aikaan, niin tuli kuumat paikat monella tapaa. Alasti ei sentään saunottu, mutta hänellä oli sellaiset ehkä-vähän-liian-pienet bikinit päällä ja minulla alkoi seisoa, mitä ei onneksi kukaan kai huomannut. Lisäksi oli vielä mukava ja jutut aika hävyttömiä välillä, joten kiihottavat mielikuvat ja fantasiat syntyi ja jäi. Tyttöystävästä erotessa kävi mielessä pyytää äidin puhelinnumero, vaikka eihän niin kehdannut tehdä :D

boyman1
Noviisi

Viesti Kirjoittaja boyman1 » 07 Huhti 2015, 16:43

Tekisi mieli kokeilla pientä flirttiä oikeasti ja katsoa mitä anoppi tuumailee..
Pitkään on kyllä katseet kohdanneet muutamia kertoja...

MN69
Noviisi

Viesti Kirjoittaja MN69 » 09 Huhti 2015, 17:04

Kauan sitten exän anoppi kävi yhteisen viinin tissutteluillan jälkeen todella läheiseksi... Silloinen tyttöystävä oli jo nukkumassa ja äitinsä johdatti minut kylpyhuoneeseen... Kävi vaatteiden päältä haarukseeni käsiksi ja minäkin sitten hänen peppuaan sivelin, käsi hameensa alla mutta sukkahousut oli pikkareiden lisäksi jalassa.

Kiihkeetä suutelemista jonkun aikaa ja muistaakseni ujutin käteni hänen pikkareihinsa asti ja se oli kyllä kostea paikka, tai siis märkä.. Olin silloin kuitenkin niin kiltti ja havahduin todellisutteen että en pidemmälle tämän "ex-anoppikokelaan" kanssa edennyt vaikka hän pyysi tai oikeastaan aneli, sillä sairas aviomies ei ollut kuulemma moneen vuoteen enää pystynyt häntä tyydyttämään... Kysyin suoraan että mitäs sanot tyttärellesi jos tulee tuosta ovesta nyt sisään mutta en piru vie muista mitä vastasi :)

Hyvät rinnat oli eikä hullumman näköinenkään... olisko ollut noin 25 vuotta vanhempi kuin minä ;)
Tapahtuneeseen ei koskaan millään tavalla palattu..

cocaine4breakfast
Noviisi

Viesti Kirjoittaja cocaine4breakfast » 14 Huhti 2015, 21:24

Antaisin vaikka oikean käteni, jos pääsisin anopin kanssa saman peiton alle. Ulkonäöltään hän on vaaleahiuksinen, päärynävartaloinen. Pienehköt terhakat rinnat ja muhkea peppu. Joitakin kertoja on tullut nähtyä hänet alusvaatteisillaan. Välillä on tuntunut, että hän tahalleen riisuutuu oven ollessa auki tai niin, että minun on mahdollista nähdä sivusilmällä. Satunnaisia kertoja anoppi on myös istuutunut todella lähelle, ilmassa on ns. "sähköisyyttä", vähän leikkisää koskettelua yms.

Kun vaan rohkenisi heittämään pientä flirttiä, niin uskoisin että oltaisiin hommissa alta aikayksikön.

qasimodo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja qasimodo » 11 Touko 2015, 21:58

monesti olen anopista haaveillut, varsinkin kun ei ole minua kun kymmenkunta vuotta vanhempi on muuten aika herkku

boyman1
Noviisi

Viesti Kirjoittaja boyman1 » 15 Touko 2015, 07:58

On tässä kyllä nyt alkanut mielessä pyöriä oikeasti anopille flirttailu.
Mietin, että alkaisiko kehua anopin jalkoja vaikka. Vielä kuitenkin suhteellisen hyvässä kunnossa kun entinen urheilija ja vieläkin aktiivi liikkuja.
Mielellään näkyy olevan suht tiukoissa urheiluhousuissa ja leggingseissä. Aika miellyttävä katsella.
Onko liian pervoa jos hieroisin hänen jalkoja? Eihän siinä vielä pitäisi olla mitään pahaa niin sanotusti.

deivid
Noviisi

Viesti Kirjoittaja deivid » 28 Touko 2015, 21:34

!!!!!
Viimeksi muokannut deivid, 06 Tammi 2018, 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

qasimodo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja qasimodo » 14 Loka 2015, 10:06

Oltiin muijan kanssa viikonloppuna anopilla pihaa siistimässä. Muija joutui lähtemään töihin yöksi, mutta minä jäin vielä risuja hakettamaan. Ollaan jelpitty anoppia, kun appi jokunen vuosi sitten kuoli. No illan mittaan anoppi kysyi haluanko saunaan? Hiki kun oli tullut niin kyllähän se sopi. Sauna kun oli lämmin, anoppi kysyi menenkö ensin, sanoin mene vaan. Sitten äkkiä riisuuntumaan vierashuoneeseen ja saunaan varoen kolaamaatta ovia ja suihkutta saunaan. Istuin lauteilla hiljaa ja kuuntelin kun anoppi tuli saunaan, kesti jonkin aikaa ennenkun suihku aukesi, mulla rupesi jo muna heräileen, kohta näkisin anopin alasti. Istuin oven edessä hajareisin, että anoppi varmasti näkisi posliinimunani. Suihku meni kiinni, ja anoppi avaa saunan oven. Ensin hän meinaa tulla sisään, mutta katsahtaa ylöspäin huomaten minut, pelästuu sanoen "HUI, ANTEEKSI" ja yrittää peitellä rintojaan ja todella tuuheaa tussuaan, samalla huomaten munani. Anoppi katsoo silmät pöyreänä posliinikulliani ohikiitävän hetken ja kääntyy pois sulkien oven perässään. Hihkaisen perään, "tule saunaan vaan, nähty on jo, ei tarvitse enää peitellä". Ei tullut, vaan meni pois. Minua taas panetti vitusti ja rupesin rukkaamaan. Saunottelin aikani ja menin suihkuun jossa rukkasin loppuun. Jäin vilvoittelmaan takkahuoneeseen, kun anoppi meni punastellen kylpytakki päällä saunaan, hän lukitsi oven perässään. Olin vielä vilvoittelemassa. kun hän tuli saunasta pahoitellen tapahtunutta. Sanoin "eipä mitään, ei minua haitannut". Hetken mietittyäni lisäsin kuitenkin ettei kuitenkaan kerrota tästä muille ja pidetää tämä pikku salaisuutenamme, se sopi myös Kaarinalle. Siirryimme olohuoneeseen katsomaan TV:tä. Mielessäni pyöri Kaarinan alaston vartalo, joka on kuusikymppiseksi naiseksi mielestäni todella upea. Hän jumppaa paljon ja tietenkin pihatyöt myös pitävät kropan kunnossa. Rinnat nyt ei ole enää niin terhakkaat, mutta ilmeisen käteen sopivat ja niin karvaista pillua en ole nähnyt aikoihin. Lähdin siitä sitten aikanaan kotiin ja ovella lähtiessäni mainitsin "sulla on muuten todeella upee vartalo". Kotiin päästyäni runkkasin uudestaan. Ei taida onnistua enää uudestaan tämä pikku jekku, mutta toivo elää.

Vastaa Viestiin